Tämän hetken pahin vastustaja ja mollaaja kansallismielisessä kentässä. Saastuttanut tämänkin sivuston lukumattomilla yksinpuhelu viestiketjuillaan. Mano kirjoittaa noin 90% palstan kirjoituksista.
Jos jäsenet ei äänestä sinua MdW, ei vika ole jäsenissä.
MdW alias Mano
13
141
Vastaukset 13
- Anonyymi
MdW poistu palstalta ja lopeta häiriköinti, kiitos.
- Anonyymi
Tubettaja Mano massapostittaa jälleen sivustoilla.
- Anonyymi
Tubettaja Mano ampuu kansallismielisiä. Varokaa.
- Anonyymi
Kiitoksia varoituksesta. Luulisi kuitenkin olevan jo ainakin kaikkien kansalismielisten tiedossa. Varsinkin Sken. Niin paljon Mano on tehnyt pahaa valehtelemalla, huijaamalla, tappelemalla, yms. Nyt Ske puolueen uskottavuus on nolla, ja saamme kiittää siitä yksinomaan Manoa. Olimme todella typeryksiä kun äänestimme hänet joskus johtoon ja tajusimme virheen liian myöhään.
- Anonyymi
Tubettaja Mano on nykyisin Maailmanmenoa palstalla.
- Anonyymi
Oikeudenkäynti 15-16.6.
- Anonyymi
Onko kysymys Manon vangitsemisoikeudenkäynnistä?
- Anonyymi
Mano sai puoli vuotta vankeutta väkivaltaisuudestaan. Annettiin jostakin syystä ehdollisena. Ehdollisen koeaika päättyy 31.12.2020.
- Anonyymi
höytskika, hööyyyyyyrrrrttt!!!
Mitä ihmettä olet mennyt taas mokaamaan. - Anonyymi
Mano nähty Lahden raviradalla Soinin seurassa. Molemmilla niin leveä hymy että jotain järisyttävää on luvassa expuoluejohtajilta.
- Anonyymi
Soini on vihjaillut uuden puolueen tarpeesta ja Manolla lirahti housuun katutappelussa nuorison kanssa. Onko Tärinä Persut puolue vihdoin muuttumassa todeksi
- Anonyymi
Manoa koskevat jutut ovat paljolti siirtyneet persupalstalle jostakin syystä.
- Anonyymi
Aluevaalit Mano de Wit 0 ääntä. 🤣🤣😅😅😂😂
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4121651- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38757Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29714- 55691
- 44645
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417634- 63553
- 88537
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi33488