Eli torstaina kävin ulkona 40min kävelylenkin ja tunti sen jälkeen 15min lihaskuntotreenin. Sen jälkeen hengittäminen alkoi sattua. Illalla oli raskasta hengittää. Eilen otin 4 eri astmalääkettä, jauhetta siis. Eivät auttaneet. (Minulla on astma ja oon 20v nainen.) Koko perjantaipäivän oli vaikea hengittää, eivätkä lääkkeet auttaneet. Vasta ku illalla nukuin 40min se auttoi. Nytten taas kipu henkitorvessa. Ei siis ole sellane kurkkukipu että kurkku käheä tai vaikea niellä vaan kipu on hieman alempana, siis kaulan alaosasta vähän ylempänä. En pysty nukkumaan kivun takia.
Minulla on siis sellainen astma, että ei joka päivä tarvitse lääkkeitä käyttää, mutta nytten kipeänä tarvitsee.
Korona on aika epätodennäköinen, koska olen yksin maaseudulla, enkä ole nähnyt ketään yli 14 päivään.
Mitä teen?
Kipu henkitorvessa. Mitä pitää tehdä?
Anonyymi
2
2990
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaikuta Korona tartunnalta, joten hyvä?
Olisiko vielä kylmä ja raaka sää aiheuttanut kävely-rehkimisen tähden oireita?
Nyt tulevana päivänä lepoa ja kiireettömyyttä.
Jos jatkuu oireet, niin soitto omaan terkkariin tai viikonloppuina päivystykseen.- Anonyymi
Voihan ihan tavallinen keuhkoputkentulehduskin iskeä ilman ulkopuolisia tartuntoja. Varsinkin jos alkaa tuntua keuhko-oireita, kannattaa käydä lääkärissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123179
- 181811
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191682En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321565- 731563
- 231511
- 281360
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91344Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111284Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341262