Eli torstaina kävin ulkona 40min kävelylenkin ja tunti sen jälkeen 15min lihaskuntotreenin. Sen jälkeen hengittäminen alkoi sattua. Illalla oli raskasta hengittää. Eilen otin 4 eri astmalääkettä, jauhetta siis. Eivät auttaneet. (Minulla on astma ja oon 20v nainen.) Koko perjantaipäivän oli vaikea hengittää, eivätkä lääkkeet auttaneet. Vasta ku illalla nukuin 40min se auttoi. Nytten taas kipu henkitorvessa. Ei siis ole sellane kurkkukipu että kurkku käheä tai vaikea niellä vaan kipu on hieman alempana, siis kaulan alaosasta vähän ylempänä. En pysty nukkumaan kivun takia.
Minulla on siis sellainen astma, että ei joka päivä tarvitse lääkkeitä käyttää, mutta nytten kipeänä tarvitsee.
Korona on aika epätodennäköinen, koska olen yksin maaseudulla, enkä ole nähnyt ketään yli 14 päivään.
Mitä teen?
Kipu henkitorvessa. Mitä pitää tehdä?
Anonyymi
2
3076
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaikuta Korona tartunnalta, joten hyvä?
Olisiko vielä kylmä ja raaka sää aiheuttanut kävely-rehkimisen tähden oireita?
Nyt tulevana päivänä lepoa ja kiireettömyyttä.
Jos jatkuu oireet, niin soitto omaan terkkariin tai viikonloppuina päivystykseen.- Anonyymi
Voihan ihan tavallinen keuhkoputkentulehduskin iskeä ilman ulkopuolisia tartuntoja. Varsinkin jos alkaa tuntua keuhko-oireita, kannattaa käydä lääkärissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658