Martinalla vapaapäivä

Anonyymi

Maanantaista lauantaihin töitä ja sunnuntai on vapaapäivä.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Martina on ahkera likka.

    • Anonyymi

      Martinan tulot on reippaasti yli 100.000. Näillä tuloilla Martina on Suomen suurituloisten joukossa.

      • Anonyymi

        Martinan uusi kirja on kasvattanut Martinan suosiota ja tuloja entisestään.


      • Anonyymi

        Ei tuo vuositulo nyt mikään ihmeellinen ole. Tulevan kerran, kun vuositulot julkaistaan, niin Martinan tulot ovat huomattavasti pienemmät, sillä Stefu ei voi tuota kautta pestä Katiska-huumerahoja... Samoin käy Sofian tulojen ja katsotaan, miten Nanna Karalahden tulojen lienee.


    • Anonyymi

      Jaahas, täällä on taas yksinpuhelu menossa.

      Eikö ketään kiinnosta?

      • Anonyymi

        Sinua kiinnostaa 👍


    • Anonyymi

      Korona ei ole heikentänyt Martinan toimeentuloa. Hyvä tuote käy aina kaupaksi.

      • Anonyymi

        Martinan valmennukset menevät nyt koronan aikana hyvin kaupaksi kun ne soveltuvat yksin treenaamiseen.


      • Anonyymi

        Martinan vaatemallisto myi loppuun jo tammikuussa. Voitot ovat hyvä lisä Martinan tienesteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan vaatemallisto myi loppuun jo tammikuussa. Voitot ovat hyvä lisä Martinan tienesteihin.

        jossain oli että rätti virmalla velkaa 700 000€ . missä töissä muka on , telkussa valitti joutuu opettelemaan ruuna laittoa. menee hankoon, hankoon. onhan se rankkaa,, jos joutuu itse jotain tekemään karkasiko piika, jäikö palkat maksamatta.


    • Anonyymi

      Tilasin Martinan kirjan. Adlibris hinta 18e.

    • Anonyymi

      Martina tekee tänään 10h työpäivän, Huominen menee perheen parissa.

    • Anonyymi

      Ensi viikolla Martinalla on tiedossa työviikkojen työviikko. Joka päivä on tiedossa yli 12 huhkimista, mutta nyt rahaa tulee ovista ja ikkunoista.

      • Anonyymi

        Martina ei pidä kesälomaa tänä kesänä vaan tekee töitä koko kesän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei pidä kesälomaa tänä kesänä vaan tekee töitä koko kesän.

        Kuulin jostakin, että eihän se Martina malta pitää Pääsiäisenkään aikaan vapaapäiviä, kun sunnuntain. Pitää takoo, kun rauta on kuumaa ja kauppa käy. On se vaan ahkera liikenainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin jostakin, että eihän se Martina malta pitää Pääsiäisenkään aikaan vapaapäiviä, kun sunnuntain. Pitää takoo, kun rauta on kuumaa ja kauppa käy. On se vaan ahkera liikenainen.

        Martina teki tänäänkin perheelleen ruokaa, tofua ja lehtikaalia.


    • Anonyymi

      Martinan kirjamyynti on rikkonut ennätyksiä. Rahantuloa ei voi estää.

    • Anonyymi

      Mitä töitä Martina tekee landella???? tekee ruokaa lapsille ei kun lapset tekee sitä itse:-)
      Liikunta harrastuksena ei ole töitä vaikka kuinka liikkuisi.

      • Anonyymi

        Martina nimittää työksi kaikkea sitä,mitä muut ihmiset tekevät työnsä ohessa.
        Näin hän korostaa,että on kiireinen virkaäiti.
        Tää nainen ei kestäisi päivääkään tosi hommissa normityössä.
        Ei todellakaan ole arjen sankari tämä joutavia puuhasteleva tyrkky.


    • Anonyymi

      Sunnuntaina Martina huilaa, mutta jo maanataina on täysi työpäivä. Martinan tulot on huippulukkaa niin kuin ahkeralla kuuluukin.

      • Anonyymi

        itsekö kirjoittaa sepustuksia, joihin ei kukaan usko. mäkin oon nyt koneella eli töissä. aina olen töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itsekö kirjoittaa sepustuksia, joihin ei kukaan usko. mäkin oon nyt koneella eli töissä. aina olen töissä.

        Oon myös koneella näin korona aikaan voi mennä puolet päivästä koneella...mutta ei kukaan maksa tästä olemisesta.
        Maralle joku maksaa kun se tekee töitä koneella.Ymmärrän jos Mara olisi vaikka jossain toimistossa ja nyt etätöissä -mutta käsittääkseni Mara ei ole missään toimistossa vaikka palkanlaskijana hommassa.
        Mara laittaa omia viisauksia nettiin ja näin tekee töitä koneella---jee jee. Onko Martinalla firman kone käytössä? vai miehen :_)


    • Anonyymi

      Arvostan Martinaa ♥️

    • Anonyymi

      Martinalla piti olla vapaapäivä tänään mutta lähti heti aamulla reippaana töihin. Martina on roolimalli nuorille.

    • Anonyymi

      Aloittaja on päinvastaista mieltä. Nää on provoja. Hän haluaa pitää negatiivista keskustelua Martinasta yllä. Jos se teitä ärsyttää, niin älkää vastatko mitään, jotta keskustelu tyrehtyy.

    • Anonyymi

      Ei osaa Marttiina puhua näin hienosti kuin Meeryl Streep: ”Minä lopettaisin, minä lopettaisin vittu puhumisen, jos joskus kuulisin jonkun toisen sanovan jotakin, joka olisi vittu puhumisen lopettamisen arvoista.”

      Ei vaikka kuinka opettelisi.

      • Anonyymi

        On sillä jo toi v—tun hokeminen hyvin hallussa.
        Älyllinen keskustelu vaatii älliä ,jota ei tyrkylle liiemmin ole annettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä jo toi v—tun hokeminen hyvin hallussa.
        Älyllinen keskustelu vaatii älliä ,jota ei tyrkylle liiemmin ole annettu.

        Et ole äidinkielen opettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole äidinkielen opettaja.

        Mitenkä tämä kommentti liittyy Martinan olemattomaan älykkyysosamäärään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä jo toi v—tun hokeminen hyvin hallussa.
        Älyllinen keskustelu vaatii älliä ,jota ei tyrkylle liiemmin ole annettu.

        Lapset kotiopetuksessa, onneksi kaikkien tietotaitojen spesialisti Martina koutsaa nämä kullannuppunsa asiantuntemuksella yli tämän haastavan ajan eivätkä jää oppimisessa jälkeen nytkään


    • Anonyymi

      Martinalla alkaa taas työviikko. Martinalla työkiireet jatkuvat koronaviruksesta huolimatta.

      • Anonyymi

        Köyhä ämmä tämä Martin kun jatkuvasti pitää painaa duunia etkö sä pissis tiedä että köyhät tekee töitä ei rikkaat!


    • Anonyymi

      Meeryl on upea nainen!

      • Anonyymi

        Ei niin upea kuin Martina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin upea kuin Martina.

        Mun vaimo on upeampi kuin nuo kaksi ovat milloinkaan olleet. Hermot menisi noiden kanssa riekaleiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimo on upeampi kuin nuo kaksi ovat milloinkaan olleet. Hermot menisi noiden kanssa riekaleiksi.

        Ei vaimosi kovin kummoinen ollut kun sitä viimeksi tuuppasin.


    • Anonyymi

      Martina on yhden oksan varassa. Korona koskettaa myös häntä ja hänen *hovia*. Kirja ei myy eikä se johdu vain korona. Dream team tai miksi sitä nyt voi kutsua hajoaa lähiaikoina.

      • Anonyymi

        Martinan kirja on myynyt hienosti. Hanki sinäkin omasi heti kun saat säästettyä 17,90e (Adlibris).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan kirja on myynyt hienosti. Hanki sinäkin omasi heti kun saat säästettyä 17,90e (Adlibris).

        Minä jo tilasin oman kappaleeni sekä yhden ylimääräisen siskolle lahjaksi. Hyvä synttärilahjaidea!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe