Minulla pahat addiktiot

Anonyymi

Olen korviani myöten veloissa ja syytän siitä rahapelejä joihin hurahdin. Perimmäinen syy on muualla mutta sitä en ala tässä retostelemaan. Joka tapauksessa olen aina selvinnyt täpärästi ja yhä luottotiedot säilyttänyt puhtaana. Jos koronasta mitään hyötyä kellekkään niin minulle on. En ole päässyt enää pubiin jomaan ja pelaamaan. Siitä olen kiitollinen, todellakin. Pelasin älyttömät summat enkä halua edes tietää kuinka paljon. Makselen niitä lopun ikääni takaisin. Tiedän että olen heikko ja suurin syy oli yksinäisyys. Pubissa on aina ihmisiä enkä enää kärsinyt ja olut antoi rohkeutta ja totohuumassa aika kului mukavasti, liiankin mukavasti. En haluaisi enää samaa ja jos tämä tauko kestää niin ehkä järkiinnyn. En tiedä mitä muut kanssasisaret ja veljet touhuaa. Kutsuvat varmaan kaverit kylään ja dokaavat yhdessä. Minulle sattui niin sopivasti tekemistä että oikein nautin tästä tilanteesta. Toki karsea tuo viirus. Asiasta kahta mieltä eli meidän tyyli ja sitten Ruotsin tyyli. Jos meillä annettaisiin valta sille niin joutuisimme pulaan kun sairalat täytyttyisivät mutta sitten jos se tuleekin uutena aaltona niin taas kaikki paikat kiinni etc. Kuka tietää mikä parasta mutta Intiassa ei varmaan edes voida mitään päätöksiä tehdä. Ihmisä 1200 miljoonaa. Meitä vain 5-6 miljoonaa. Miettikääpä sitä. Aivan järkyttävää. Meillä niin hyvä sosiaaliturva että uskon ettei kukaan telttaan joudu. Tsemppiä kaikille ja koettakaa touhuta jotain hyödyllistä niin siten päästään pahan yli. Taivaan Isä pitää omistaan huolen.

2

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko se taivaan isän ote jotenkin lurpahtanut kun nyt kuolee kristittyjä, muslimeja sekä ateisteja kuin heinää. Eihän se pidä omistaan yhtään huolta .

• Anonyymi

Taivaan isä piti näköjään sustakin todella hyvää huolta.

Alkoholiongelma, peliongelma ja järjettömät velat. Jos taivaan isä kohtelee ystäviään noin, niin en halua edes miettiä miten se kohtelee vihamiehiään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      267
      9586
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      310
      6777
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      74
      1685
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1411
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      94
      1267
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1151
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1059
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      40
      862
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      313
      748
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      746
    Aihe