Olen korviani myöten veloissa ja syytän siitä rahapelejä joihin hurahdin. Perimmäinen syy on muualla mutta sitä en ala tässä retostelemaan. Joka tapauksessa olen aina selvinnyt täpärästi ja yhä luottotiedot säilyttänyt puhtaana. Jos koronasta mitään hyötyä kellekkään niin minulle on. En ole päässyt enää pubiin jomaan ja pelaamaan. Siitä olen kiitollinen, todellakin. Pelasin älyttömät summat enkä halua edes tietää kuinka paljon. Makselen niitä lopun ikääni takaisin. Tiedän että olen heikko ja suurin syy oli yksinäisyys. Pubissa on aina ihmisiä enkä enää kärsinyt ja olut antoi rohkeutta ja totohuumassa aika kului mukavasti, liiankin mukavasti. En haluaisi enää samaa ja jos tämä tauko kestää niin ehkä järkiinnyn. En tiedä mitä muut kanssasisaret ja veljet touhuaa. Kutsuvat varmaan kaverit kylään ja dokaavat yhdessä. Minulle sattui niin sopivasti tekemistä että oikein nautin tästä tilanteesta. Toki karsea tuo viirus. Asiasta kahta mieltä eli meidän tyyli ja sitten Ruotsin tyyli. Jos meillä annettaisiin valta sille niin joutuisimme pulaan kun sairalat täytyttyisivät mutta sitten jos se tuleekin uutena aaltona niin taas kaikki paikat kiinni etc. Kuka tietää mikä parasta mutta Intiassa ei varmaan edes voida mitään päätöksiä tehdä. Ihmisä 1200 miljoonaa. Meitä vain 5-6 miljoonaa. Miettikääpä sitä. Aivan järkyttävää. Meillä niin hyvä sosiaaliturva että uskon ettei kukaan telttaan joudu. Tsemppiä kaikille ja koettakaa touhuta jotain hyödyllistä niin siten päästään pahan yli. Taivaan Isä pitää omistaan huolen.
Minulla pahat addiktiot
Anonyymi
2
101
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se taivaan isän ote jotenkin lurpahtanut kun nyt kuolee kristittyjä, muslimeja sekä ateisteja kuin heinää. Eihän se pidä omistaan yhtään huolta .
- Anonyymi
Taivaan isä piti näköjään sustakin todella hyvää huolta.
Alkoholiongelma, peliongelma ja järjettömät velat. Jos taivaan isä kohtelee ystäviään noin, niin en halua edes miettiä miten se kohtelee vihamiehiään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816