Kaaoksen aika tullut!!!

Anonyymi

Jengi sekoaa ja nyt alkaa näkyy.... tuolla kadulla jotku hakkas toisiaan siihen malliin, etten ole nähny Haapaveellä ikinä vastaavaa. Sitten sireenit raikaa ja mitä vielä. Karhukin vaeltelee keskuudessamme puhumattakaan korona-kriisistä.
Jengi ei kertakaikkiaan tätä aikaa kestä. S-Marketilla todella monet kärrää kärrykaupalla kaljaa... Pelottaa vietävästi!!!!

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Terveisiä Uudenmaan kuningaskunnan Pasilan tarkkailupiiristä! Itseäni ja muita tarkkailleena olen tullut siihen lopputulokseen, että koronakriisissä on sekä yksilöllisiä että yleisiä psykologisia oireita. Ihmiset jaksoivat olla kiltisti, tunnollisesti ja kunnollisesti sen pari viikkoa. Nyt iskee koronauupumus. Eilen porraskäytävässämme oli ruuhkaa, kun pariksi viikkoa kotiinsa linnoittautuneet ihmiset kävivät yhtä aikaa haukkaamassa happea. Itse olen kävellyt koko ajan. Ilman liikuntaa ei uni tule, ja mietin vaan pää edellä pysäköintihallin betonikannelle yläkerrasta hyppäämistä.

      Eilen räyhäsin eka kerran Lidlissä, kun naamari- ja silmikkopäinen aasialasnainen tuli liian lähelle persettäni. Se raukka oli oikeasti enemmän peloissaan kuin minä ja ihan jähmeessä. Olen ollut yksin tämän korona-ajan, ja silti kaupassakäynti ja ulkona liikkuminen on koreografiaa, jossa pitää pakoilla ihmisiä (ja niitähän täällä piisaa). Ihan vain tunteita purkaakseen tekisi mieli repiä joku kappaleiksi. Olen hyttysen kokoinen, enkä enää ihan nuori, joten en ole sen vaarallisempi kuin korona-aikaan appelssiini kaupan hedelmäosastolla.

      Älkää pelätkö liikaa. Pitäkää turvavälit ja ennakoikaa. Päihdeongelmaiset kannattaa tällä hetkellä kiertää kaukaa. Ne ovat tautisia muutenkin, muuta ennen kaikkea arvaamattomia. Eiköhän niistä keskimääräistä useampi saa pukea päälleen uuden hienon puupalttoon ja pääse yhden neliön yksiöön parin metrin syvyydessä.

      • Anonyymi

        Itä-Pasila on muuttunu saatanan vaaralliseksi. Täällä on melekeen yhtä hurja meno, ku Haapaveellä. Etenkin jos tulet illalla tänne Junailijankujalle. Voi helevetti, mua pelottaa!!!
        Viimeks aiemmin näin paljon pelotti, ku asuin Haapaveellä eräällä nimeltä mainitsemattomalla tiellä. Tää korona todella kuumentaa ihmisten tunteita. Kuulin, että olis ollu jotai piiritystilanteitakin... voi olla huhuja. Mite siel Haapaveellä, mun rakkaassa kotikaupungissani?


    • Anonyymi

      Missä haapaveellä on katuja? Aprillipäivänä tuo ois menny läpi😊😊😊😊😊

      • Anonyymi

        Ojien välissä, muttei molemassa välissä.


      • Anonyymi

        ”Terveisiä Uudenmaan kuningaskunnan Pasilan tarkkailupiiristä! ...” Lueppa aiempi viesti uudestaa, niin tiedät missä on katuja. Isolla kirkolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Terveisiä Uudenmaan kuningaskunnan Pasilan tarkkailupiiristä! ...” Lueppa aiempi viesti uudestaa, niin tiedät missä on katuja. Isolla kirkolla!

        Pitäkää ongelmanne siellä isolla kirkolla,haapaveen taajaman halkoo mutkanen tie,liekö aikonaan elukoita kuletettu,se on vain asfaltoitu sttemmin.


      • Anonyymi

        Haapavedellä on yksi katu, siis ihan virallisesti nimetty! Siinäpä onkin tietovisakysymys missä se Haapavedellä sijaitsee ja mikä on kadun nimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haapavedellä on yksi katu, siis ihan virallisesti nimetty! Siinäpä onkin tietovisakysymys missä se Haapavedellä sijaitsee ja mikä on kadun nimi?

        Tärkeä se on kaupunkikuvan takia olla yksikin katu! Se on Kirveskatu, joka kylläkin sijaitsee syrjemmällä, lyhintä tietä 24km keskustasta.


      • Anonyymi

        Tie tai katu. kyl moni sanoo teitä kaduiksi. se on vain nimeämiskysymys. Ylivieskassa on paljokin katuja, vaikkei ne ole Haapaveden teitä sen kummempia. Tien virallisempi nimityshän on katu. Vai onko tuttu sellainen sana, kuin katuosoite? Kuinka usein näette sanan tieosoite?


    • Onneksi maalla voi viettää ihan normaalia arkea vaikka te kyläläiset sekoattekin

      • Anonyymi

        Nämä on aina yhtä hauskoja kun seurankipeät maalaiset onnea ja autuuttaan julistaa somessa yksinäisyyttään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on aina yhtä hauskoja kun seurankipeät maalaiset onnea ja autuuttaan julistaa somessa yksinäisyyttään.

        Kuka on yksinäinen?


      • Anonyymi
        Godfirst kirjoitti:

        Kuka on yksinäinen?

        Laske tuntimäärät mitä vuorokaudessa suolessa vietät (normaali arkesi) ja esitä sen jälkeen itsellesi muille esittämäsi kysymys. Sellainen onni ja autuus se maalla asuminen seinät kaatuu päälle ja ainoat ihmiskontaktit löytyy somen keskustelupalstoilta joiden niskaan omaa pahaa oloa pitää purkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laske tuntimäärät mitä vuorokaudessa suolessa vietät (normaali arkesi) ja esitä sen jälkeen itsellesi muille esittämäsi kysymys. Sellainen onni ja autuus se maalla asuminen seinät kaatuu päälle ja ainoat ihmiskontaktit löytyy somen keskustelupalstoilta joiden niskaan omaa pahaa oloa pitää purkaa.

        Täällä maalla on eletty kautta aikojen omalla tavallaan,mmailman murheet pysyy loitolla kun keskittyy omaan arkeen,joskus mukava katella näitä palstoja,ei täällä olla yksinäisiä,hyvällä viiliksellä mennään ja puolison kans nukutaan yöt😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laske tuntimäärät mitä vuorokaudessa suolessa vietät (normaali arkesi) ja esitä sen jälkeen itsellesi muille esittämäsi kysymys. Sellainen onni ja autuus se maalla asuminen seinät kaatuu päälle ja ainoat ihmiskontaktit löytyy somen keskustelupalstoilta joiden niskaan omaa pahaa oloa pitää purkaa.

        Minulla on asiat vallan mainiosti joten tuo ei tänne päde koska ei ole syytä purkaa pahaa oloa koska olo on mainio täällä Herran kukkarossa :)
        Kunhan poika herää niin lähdetään etsimään katiskalle sijaa kun ei vielä ole löytynyt sopivaa.
        Joten hoidatuta itsesi kuntoon siellä ja nauti auringosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä maalla on eletty kautta aikojen omalla tavallaan,mmailman murheet pysyy loitolla kun keskittyy omaan arkeen,joskus mukava katella näitä palstoja,ei täällä olla yksinäisiä,hyvällä viiliksellä mennään ja puolison kans nukutaan yöt😊

        Heh heh....joskus mukava katella näitä palstoja!?! Kun edellisen kaltaisia kertoo palstoilla aamusta iltaan istuvat vakiohahmot aina alkaa naurattamaan.

        Mitä jos kokeilisit onnistuisiko joskus tehdä muutakin kuin istua tietokoneen äärellä suomi24 sivuilla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe