Tapahtuuko muillekkin kirjoittelijoille näin....
<3
:)
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ne on bännit ne. Onnittelut :D
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Jaa.........
Siinä tapauksessa mulla on ollut jo pitkään....
<3Kuin myös ollut.
- Anonyymi
Tapahtuu.. Välillä viestejä ei voi lukea ensimmäisellä yrityksellä vaan tulee ilmoitus "502 Bad Gateway". Toisinaan lähettäessä viesti meinaa pitkän viiveen takia lähteä kahteen kertaan.
- Anonyymi
Ennen oli 404 proplem silloin ku tykitijn kansallis sosialista propagandaa sisään ;D
- Anonyymi
Kyllä, johtunee hitaasta yhteydestä.
Sitten myös näitä, joissa viesti lähtee kaksi kertaa, vaikka painaa lähetä-nappulaa vaan kerran. - Anonyymi
Mulle on käynyt virhe aamulla mutta sain sen oikastua.... äsken sanoin että hermostuin ihan turhaan ja vielä kehtasin syyttää vierasta ihmistä joka minusta oli kertonut ensin niin tyhmä oli kun myönsin mutta OSASIN ymmärtää sanoa että kyseessä olikin ex joka halusi kiusata ja koska minulla on uusi lääkitys nii ei mikään ihme että todellisuus minulla hämärtyy!!!! kaikki kunnossa!!! anteeksi hänelle!!!!! haluan elää tässä harhassa sinun kanssasi!!!tee mitä ikinä haluat minulle mutta älä hylkää!!!
- Anonyymi
Noinhan mulle on käynyt jo pidemmän aikaa. Ainakin 2-3 kertaa viikossa, tietyille tyypeille vastatessa, hyvin tietää ketä on vuorossa milloinkin moderaattorina.
Siinä kohtaa menee läppäri kiinni ja keksin jotain muuta tekemistä itselleni.
Ei mulla tekemisen puutetta ole, aina ei vaan jaksais puurtaa jonkin homman piirissä.
Nytkin mulla on ruokatauko, kesken työpäivän, ja omaa aikaa naputella konetta! Toisella kädellä samalla kun mätän kalaperunalaatikkoa kohti ääntä! Jälkiruuaksi hedelmänpalasia ja vaniljakiisseliä. Hyvää, usko pois!
Joku kirjoitti ett se olis panni, ett esto jonkin rikkeen vuoksi. Eiköhän panni ole määräaikainen eli päivän tai päiviä kestävä rangaistus jostain rikkeestä, jonka kirjoitaja on tehnyt. Panni, mikä se sellainen on?
Niin mulle ainakin eräs henkilö kerran vastas, kun asiaa ihmettelin... eli pantataan kirjoitus oikeus jollekin palstalle määräajaksi.
Eli muutaman tunnin aikana jos ett pääse palstalle, se joko on häiriö tilassa, sitäkin sattuu joskus. Tai sitt olet jonkun moderaattorin ällökki; etkä siksi pysty kommunikoimaan sillä hetkellä, hänen työvuorollaan, jos hän sinut on siltä joukosta pongannut. Määrätyistä syistä vastaan anonyyminä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466