Rautatieasema?

Anonyymi

Mihin tulee uusi rautatieasema, kun henkilöliikenne Turkuun alkaa? Tuleeko se vanhalle paikalle kaupungin reunaan, vai onko keskustaan suunniteltu jotain pysäkkiä, mistä pääsisi kyytiin?

14

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinnostaisi myös, mutta ei täällä kukaan tiedä. Kemiran rikkihappojunat ajelee tulevaisuudessakin keskustan halki, eikä se päättäjiä huoleta ennen kuin sattuu vahinko.. Luulen, että korona kaataa autotehtaan ja sen seurauksena päätetään, ettei henkilöjunaliikennettä tarvitakaan tänne tuppukylään.

      • Anonyymi

        Jospa kokeilistte ladojen valmistusta uudelleen tai jotain sähkökäyttöiisä koppimopoja.


      • Anonyymi

        Olisi mielenkiintoista tietää, miten hyvin kaupunki on varautunut keskustan alueella tapahtuvaan rikkihappo tai ammoniakki vuotoon? Onko tilanne sama kuin huoltovarmuuskeskuksella suojamaskien kanssa?


      • Anonyymi

        Ei se mihinkään koronaan kaadu. Todennäköisesti määrät vähenevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mihinkään koronaan kaadu. Todennäköisesti määrät vähenevät.

        Kaikki muualta tulleet pois, kituuttaa ukilaisen voimin kunnes lopettavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista tietää, miten hyvin kaupunki on varautunut keskustan alueella tapahtuvaan rikkihappo tai ammoniakki vuotoon? Onko tilanne sama kuin huoltovarmuuskeskuksella suojamaskien kanssa?

        Olihan siellä ratapihalla tässä taannoin kerran joku happovuoto. Yleinen hätäilmo vaam käski sulkea kaikki ilmanottoventtiilit ja ulosmeoa vältettävä. Mitään ei onneksi sitten enempiä tullut.


    • Anonyymi

      Alkuperäiseen kysymykseen toivoisi vastausta. Mistä kohtaa kaupunkia pääsee junan kyytiin sit kun se joskus aloittaa liikennöinnin??

      • Minä olen ymmärtänyt, että sitten joskus, kun se hanke saadaaan eteenpäin niin Aseman olisi tarkoitus siirtyä linja-autoaseman yhteyteen?!


    • Anonyymi

      Tulee siihen kirkon alapuolella olevalle mukulakivi kentälle. Rata tekee siinä pienen mutkan tulevaisuudessa.

    • Anonyymi

      Autotehtaan alle suunnittelivat asemaan, toisi osat ja orjat suoraan sinne, mutta nythän kaatuu koko tehdas.

    • Anonyymi

      Kyllä se niin on että autotehtaan kesälomien jälkeen ilmoitetaan tehtaan sulkemisesta vuoden loppuun mennessä.
      Asiaa koskevissa neuvotteluissa monta kertaa mukana olleena.
      Kaupunginpäättäjat ovat tietoisia asiasta, mutta kukaan heistä ei osaa kertoa miten ja milloin asia kerrotaan julkisuuteen.

      • Anonyymi

        Vanhat varastot käyttävät loppuun, parhaassa tapauksessa teettävät nykyisiä malleja pieniä määriä niin kauan kuin valmistetaan, mutta ei tule uusia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat varastot käyttävät loppuun, parhaassa tapauksessa teettävät nykyisiä malleja pieniä määriä niin kauan kuin valmistetaan, mutta ei tule uusia.

        Sää se viisas olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää se viisas olet

        Tottahan tuo, autojen kysyntä vähentynyt valtavasti ja sähköautot ei vaadi paljon työvoimaa, kasaavat omassa maassa tai vielä halvemmissa. Pari vuotta voi olla vielä armonaikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe