Tänään saamme maatajärisyttäviä uutisia mormonismista

Anonyymi

Mormoniprofeetta Nelson on luvannut että tänään tapahtuvassa yleiskonferenssissa paljastetaan jotain aivan erityistä. Kannattaa katsoa. Lopetetaankohan ainainen rahan keruu, tulisiko kahvi tai alkoholi sallituksi, vai jopa avioliiton ulkopuolinen seksi? Tuskin sentään, mutta voisin mennä takaisin mukaan mormonismiin sosiaalisista syistä jos nuo muutettaisiin.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmeisesti moniavioisuus otetaan jälleen käyttöön ainakin niissä maissa, missä laki sen sallii. Laittomissa maissa se hoidettaneen niin kuin Kody Brown eli kerrallaan naimisissa vain yhden kanssa, mutta käytännössä suhteessa kaikkien kanssa kaiken aikaa.

• Se on jo mormoneilla, jos vain se valtio sallii sen voi ottaa monta vaimoa. On heillä Suomessakin ei vaan asu samassa asunnossa, mutta on kuitenkin.

• Tunnustavat huijauksen vihdoinkin?

• Anonyymi

Ette arvanneet oikein. Tuli bicentennial proclamation on the Restoration. Se on aivan mullistava paljastus. Kuinka voimme elää syntistä elämäämme enää tämän jälkeen. Katsotaan vielä iltapäivän konffa. Mitäköhän mullistavaa siellä paljastetaan?

• Anonyymi

Miten toi julistus eroaa muista uskonjulistuksista? Mitä erityistä?

• totuusvoittaaaina

Oikeaan suuntaan ollaan silloin menossa. Saa juoda kahvia ja ei tarvitse kymmenyksiä maksaa

• Anonyymi

Taas pettymys. Mitään muutoksia ei tullut. Pelkkää sanahelinää jota vain mormonit pitävät tärkeänä. Kohta lähtevät minun eropaperit Salt Lakeen.

• Heillä oli joku toimikunta mikä oli muuttamassa mormonien oppia kohti muita Kristittyjä. Oliko tämä vaan uutis ankka?

• Anonyymi

Missä se järinä sitten oli? Ympäripyöreää höpinää kuten ennenkin. Vain alkuaikoina uskallettiin sanoa järisyttäviä asioita.

• Ei kannata maata järisyttää.
      Voi savialpit romahtaa.

• Anonyymi

Mormonismi on Joseph Smithin keksimä savu ja peilitemppujen avulla luotu huijaus. Taas viime viikonloppuna nähtiin mormonismin oikea luonne. Mormoniprofeetta lupasi ennenkuulumattomia uutisia ja petti taas kerran.

• Anonyymi

Miksei Olli kerro meille, että mikä nyt sitten oli niin järisyttävää?

• Anonyymi

Ollilla ei ole mitään kerrottavaa kun mitään järisyttävää ei tapahtunut.

• Olli ei kerro näistä "jatkuvista ilmoituksista" ulkopuolisille.

• Anonyymi

Jippii.

Riittääkö Nelsonille kaikkien tuloista 10% vai pitääkö nostaa 12%:iin, jotta pääsee kiillottamaan harmaata päälakeaan uusilla voiteilla?

• Anonyymi

Mitään uutta ei paljastettu. Se ns. käänteentekevä ilmoitus oli vain tavallinen mutta ei usein tehty julistus maailmalle. Julistuksessa ei ollut mitään uutta. Mormoneille riittävä syy jatkaa kymmenysten maksua ja muuta mormonismiin liittyvää hölmöilyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5363
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      221
      2761
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      40
      2318
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      42
      2103
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2046
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      13
      1440
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1300
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1292
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1257
    Aihe