Mormoniprofeetta Nelson on luvannut että tänään tapahtuvassa yleiskonferenssissa paljastetaan jotain aivan erityistä. Kannattaa katsoa. Lopetetaankohan ainainen rahan keruu, tulisiko kahvi tai alkoholi sallituksi, vai jopa avioliiton ulkopuolinen seksi? Tuskin sentään, mutta voisin mennä takaisin mukaan mormonismiin sosiaalisista syistä jos nuo muutettaisiin.
Tänään saamme maatajärisyttäviä uutisia mormonismista
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti moniavioisuus otetaan jälleen käyttöön ainakin niissä maissa, missä laki sen sallii. Laittomissa maissa se hoidettaneen niin kuin Kody Brown eli kerrallaan naimisissa vain yhden kanssa, mutta käytännössä suhteessa kaikkien kanssa kaiken aikaa.
Se on jo mormoneilla, jos vain se valtio sallii sen voi ottaa monta vaimoa. On heillä Suomessakin ei vaan asu samassa asunnossa, mutta on kuitenkin.
Tunnustavat huijauksen vihdoinkin?
- Anonyymi
Ette arvanneet oikein. Tuli bicentennial proclamation on the Restoration. Se on aivan mullistava paljastus. Kuinka voimme elää syntistä elämäämme enää tämän jälkeen. Katsotaan vielä iltapäivän konffa. Mitäköhän mullistavaa siellä paljastetaan?
- Anonyymi
Miten toi julistus eroaa muista uskonjulistuksista? Mitä erityistä?
Oikeaan suuntaan ollaan silloin menossa. Saa juoda kahvia ja ei tarvitse kymmenyksiä maksaa
- Anonyymi
Taas pettymys. Mitään muutoksia ei tullut. Pelkkää sanahelinää jota vain mormonit pitävät tärkeänä. Kohta lähtevät minun eropaperit Salt Lakeen.
Heillä oli joku toimikunta mikä oli muuttamassa mormonien oppia kohti muita Kristittyjä. Oliko tämä vaan uutis ankka?
- Anonyymi
Missä se järinä sitten oli? Ympäripyöreää höpinää kuten ennenkin. Vain alkuaikoina uskallettiin sanoa järisyttäviä asioita.
Ei kannata maata järisyttää.
Voi savialpit romahtaa.- Anonyymi
Mormonismi on Joseph Smithin keksimä savu ja peilitemppujen avulla luotu huijaus. Taas viime viikonloppuna nähtiin mormonismin oikea luonne. Mormoniprofeetta lupasi ennenkuulumattomia uutisia ja petti taas kerran.
- Anonyymi
Miksei Olli kerro meille, että mikä nyt sitten oli niin järisyttävää?
- Anonyymi
Ollilla ei ole mitään kerrottavaa kun mitään järisyttävää ei tapahtunut.
- Anonyymi
Jippii.
Riittääkö Nelsonille kaikkien tuloista 10% vai pitääkö nostaa 12%:iin, jotta pääsee kiillottamaan harmaata päälakeaan uusilla voiteilla? - Anonyymi
Mitään uutta ei paljastettu. Se ns. käänteentekevä ilmoitus oli vain tavallinen mutta ei usein tehty julistus maailmalle. Julistuksessa ei ollut mitään uutta. Mormoneille riittävä syy jatkaa kymmenysten maksua ja muuta mormonismiin liittyvää hölmöilyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165363
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212761- 402318
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella422103Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332046Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131440- 381300
- 1641292
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257