Veneiden hinnat tippuvat Ruotsissa hurjaa
Vauhtia .
Nyt on Ruotsissa halpaa
16
544
Vastaukset
- Anonyymi
Millä perusteella?
- Anonyymi
Nyt sinne kaikki tämän foorumin pennittömät uneksijat jotka viikosta toiseen valittavat Suomen korkeita hintapyyntöjä.
- Anonyymi
Sieltähän rahamiehet on ennenkin veneensä hakeneet. Osat jenkeistä.
- Anonyymi
Köyhät lähtee ulkomaille venettä hakemaan. Rahamiesten ei tarvitse koska myyjät tuo veneensä heille näytille.
- Anonyymi
Onko ketjun aloittajalla vaikka viisi esimerkkiä näyttää aiheesta?
- Anonyymi
Javisst, on ihan kuin 1966, kun , kävin eka kerran Tukholmassa. Mamma hamstrasi kahvia, koska se oli halpaa silloin . No, venehinnoista en silloin tiennyt vielä, mutta jo neljän vuoden päästä ostin ekan veneeni Suomesta. Se oli puinen 7.5 m nostokölivene. Hinta oli 500 mk. Det var billigt det!
- Anonyymi
On veneiden hinnat putoamassa länsinaapurissa tai ei, mikä on heidän paras markkinakanava (mielellään englanninkielisellä käyttöliittymällä)?
Samaan viestiin toinen kysymys, onko kokemuksia venekaupoista Ruotsista - homma lienee suhteellisen suoraviivaista?- Anonyymi
Suoraviivaista, mutta isompaa uutta jos menee ostamaan pitää muistaa tehdä kaupat verottomana ja tilittää verot Suomeen. Jos kämmää tulee verot maksettua Ruotsiin ja Suomen verot lasketaan silloin verollisesta kauppahinnasta. Sotkun korjaaminen jälkikäteen voi olla työlästä.
- Anonyymi
Ikivanhat huonokuntoiset on halpoja ja perus sarjatuotanto cruiserit - bavat yms. Laatuveneet HR, Najad, Arcona, FG jne. pitää hintansa.
- Anonyymi
Laatuveneiden hinnat putoavat aluksi jopa nopeammin kuin halvempien veneiden. Niiden hinnat putoavat sen jälkeen samaa tahtia kuin muiden veneiden, jos uudistustaso on vastaavaa. Laatuveneiden hinnat pysyvät korkeampina vain, jos niihin ei kerrytetä yhtään tai hyvin vähän korjausvelkaa. Sellainen on kuitenkin harvinaista ja maksaa maltaita.
- Anonyymi
Purjepaatti olis kiva kun pandemia on saastuttanut rannikon, mukava köllötellä aavalla laineen liplatuksessa?
- Anonyymi
Ruotsin koronapolitiikalla siellä tulee olemaan runsaammin kuolinpesiä, joille on jäänyt tarpeeton vene käsiin. Ehkä sieltä löytyy mahdollisuuksia.
- Anonyymi
Bossu kirjoitti:
Ei yli 80-vuotiailla ole yleensä veneitä.
Enemmistöllä 80-vuotiaista ei ole, kuten ei enemmistöllä 50- tai 60-vuotiaillakaan. Mutta veneenomistajissa ei kahdeksankymppinen niin suuri harvinaisuus ole. Eikä koronan uhreilla ole alaikärajaa..
- Anonyymi
Mistä tiedät, että kuolleet ovat olleet veneilijöitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, että kuolleet ovat olleet veneilijöitä?
No siitä, että perukirjassa lukee "segelbåt", ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 661264
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171228TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161088Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070- 71933
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924