Tankista lähtee polttoaineletku ja toinen letku takaisin tankkiin suuttimen juuresta eli onko se paluulinja? Kiertääkö diesel isompana määränä ja ylimeno virtaus takaisin tankkiin? Painettahan niissä ei ole vaan pehmää kumiletkua lujaa kiina laatua. Itse koreapaine suuttimelle on rautaa.
Tankiss aoli ruskeaa liettetä vaikka hyvin vähän käytetty laite jotain 30litraa koko kone käynyt ja ikää kyllä 15v eli poistaisin tankin ikävän polttoainenhana joka siäsltää tankkisuodatimen kokonaisuuden ja siirtäisin paremman hanan ja suodattimen letkuun tms helpolle paikalle ja ikävältä yllätykseltä vältytään jatkossa.
Ei käynnistynyt koska oli muhjua hana täysi. Kerrottakoon että on puhtaassa paikass asäilytys ja joka vuosi ei ole käynnissä ollut ja polttoaine lisätty puhtaasta astiasta mutta joku ruokalusikallinen oli töhnää tankissakin ja osan oli pääsätnyt ilmeisesti suodatin läpi tai onko polttoaine itsessään likaantunut? ei tunnu oikealta kun disele säilyy niin hyvin tosinkuin bensa joka on ihan luokatonta nykyään säilymään. En ikinä ostaisi bensa agrekaattia. ihan tarpeeoksi on raivureiden hengissä pysymiseen tervävänä olemista jotka huilaa n6kk pisimmillään ja on eroa seuraavaan tuoreeseen tankkaukseen käynnissä.
Kaksi letkua näköjään oltava dieselisssä vaikka on ihan yksinkertainen 220v diesle pikku agrikaatti ja suodatin tankkista tulevaan letkuun joka menee ilmeisesti korkapaineeseen ja siitä suuttimlellel ja jostain suuttimen juuresta pikkuapineisena taksin tankkiin kiertää. Mitähän oikein kysyin?
Diesel agregaatti polttoaine linjat?
4
55
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä oli tämän aloituksen pointti?
- Anonyymi
Kyllä se on paluu letku .
- Anonyymi
Ruskean musta mönjä tankin pohjalla voi olla kuollutta bakteeria tai levää. Dieselissä elävä mikrobikasvusto näkyy sameutumana ja hyytelömäisinä klimppeinä.
- Anonyymi
Jotain se limppi täytyy olla kun korkkia ei ole availtu edes montaa kertaa koska niin paljon vain seisoo kone. Oliskohan jotain lisäsäilytys ainetta hyvä vetäsyä läpi koneesta kerta vuoteen ja samalla kuumenee kone. Nytkin käytin tunnin 2kw lämpöpuhallin talliin puskien. Kone jää seisomaan vuodeksi taas ellei käyttöä ole. Pitää kuitenkin nyt diesel vaihtaa uuteen kun näköjään pilaantuu. Onkohan kesä talvi dieselissä säilyvyys eroja?
Paluuletku siis no joo pitää alkaa suunnitella uutta tankki suodatin systeemiä ja rst materiaalista ja lasista suodatinta josta näkee missä mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049