Epäpätevät miehet jyräävät yhtiöiden johtoportaassa.
"Johtajien valinnassa arvostetaan liikaa karismaa, itsekeskeisyyttä ja itseluottamusta, ja siksi naiset eivät pärjää kilpailussa, sanoo työpsykologian professori."
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006463261.html
Ei mitään syytä epäillä hallitusviisikon kyvykkyyttä.
Naisjohtamisen epäilijöille jauhot suuhun
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Keskustalla aika hyvät ministerit, pari miestä keskustasta jopa hallituksen parhaimistoa, eikä kolmaskaan hassumpi ole. He erottuu selvästi.
- Anonyymi
Palstapölhö siis kategorisoi Keskustan miesministerit naisministeriensä edelle? No siinähän tuli työelämän professorin näkemys todistetuksi.
- Anonyymi
Kolahtiko palstan "johtajiin"?
- Anonyymi
No kun ei kolahtanut. Minä sentään tiedän jotakin ihan oikeasta johtamisesta.
Ei Marin ole aikuisen oikeasti johtaja. Asema-arvovaltaa hänellä toki on, ei yhtään mitään muuta johtajuuteen viittaavaa.
SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei kolahtanut. Minä sentään tiedän jotakin ihan oikeasta johtamisesta.
Ei Marin ole aikuisen oikeasti johtaja. Asema-arvovaltaa hänellä toki on, ei yhtään mitään muuta johtajuuteen viittaavaa.
SOTILASEi Sanna Marin ole oikeasti johtaja. Hallituksen johdossa ei tarvitse tietää mitään oikeasta johtamisesta. Sitä tietoa aikuisen oikeasti tarvitaan intissä varusmiesten apukouluttajana. .
- Anonyymi
Niin kyllähän tuo paikkansa pitää, miehistä todennäköisesti tulee johtajia koska he ovat hyvin agressiivia pyrkyreitä. Taidot, osaaminen ja lahjakkuus ovatkin sitten vähän niin ja näin. Tietenkään ei pidä liikaa yleistääkään, miesten joukossa on hyvin päteviä henkilöitä, mutta vähän liikaa arvostetaan "kyynärpäätaktiikan"-käyttämistä ja agressiivisuutta, välttämättä kaikkein pätevin ja osaavin aines ei päädy näin johtavaan asemaan.
Itsevarma henkilö näyttää usein pätevältä, mutta onko hän todellisuudessa sitä vai onko hän vain hyvä näyttelijä? - Anonyymi
Ovatkohan naisia... Koska sukupuoli on sosiaalinen konstruktio, niin ministeritkin voivat olla mitä sukupuolta hyvänsä, kukapa sen tietää...
Pitäisi jonkun asiaa tutkia...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205866Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223099Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612700- 282536
- 821694
- 1461575
- 1341434
- 91113
- 921060
- 1351048