Isänmaa vaatii nyt

Kansakunnan johtajan eli Sanna Marinin takana seisomista. Minä seison vaikka monesta asiasta eri mieltä hänen kanssaan olenkin.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä seisota puna hörhön takia, nähty niin monesti punikkien lopputulos.

• Herra Majuri. Harkitkaa sanojanne.
        t Reservin Luutnantti

• Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Herra Majuri. Harkitkaa sanojanne.
        t Reservin Luutnantti

Mistä päättelet että tuo olisi täällä majurina esiintynyt? Vaikka se majuri on vain "majuri", toisenlaiset jutut sillä on. Vaikka ne onkin sitä mitä ovat, ovat ne ainakin pitemmät ja hyväntahtoisemmat.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelet että tuo olisi täällä majurina esiintynyt? Vaikka se majuri on vain "majuri", toisenlaiset jutut sillä on. Vaikka ne onkin sitä mitä ovat, ovat ne ainakin pitemmät ja hyväntahtoisemmat.

Minä kirjallisesti lahjakkaana kyllä tiedän.

• Anonyymi

Minä kirjallisesti lahjakkaana kyllä tiedän.

Eli kirjallisesti lahjakkaana näytät välillä toisenlaistakin kirjallista puoltasi. Esiinnyt välistä majurina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitemmät on, tässäkin majurin kirjoitus.Ja ehkä paljon paremmatkin kirjoitukset.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16331858/mika-on-kansakunnan-puoliintumisaika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitemmät on, tässäkin majurin kirjoitus.Ja ehkä paljon paremmatkin kirjoitukset.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16331858/mika-on-kansakunnan-puoliintumisaika

Kansakunta on kahtia. Media on vapaamuurari hallinaista tunnistat VAIN maksukykyisille suunnatuista artikkeleista. Vähäosaisten syrjintä kiihtyy vähissä on puoluettomat media joissa kasalainen on tasa-arvoinen toisen kanssa. https://mvlehti.net/2020/03/30/koronavirus-talouskriisin-syntipukki-ja-maailmansodan-korvike-kolumni/

• Anonyymi

Duunarit tämön m aan pitää pystyssä veronmaksuonnokkuudellaan

Muut ovat vaan loisa. Maatalonpojat elää maataloustuella

Ja yritykset ilmaistyövoina harjoittelijoilla jaa yritystuella.

Sähköveeon palautukilla..

Maksaka veronne ja luopukaa sossiaalie tuuksita jos ette ole kommareita

• Anonyymi

Älä paskaa läpätä polkupyöräilijä.

• Joopa joo. Kriisitilanteessa voidaan ottaa käyttöön myös valtiollinen sensuuri.
        Epäisänmaallisten ainesten toiminta kyllä käsitellään aikanaan..

• Anonyymi

Joopa joo. Kriisitilanteessa voidaan ottaa käyttöön myös valtiollinen sensuuri.
        Epäisänmaallisten ainesten toiminta kyllä käsitellään aikanaan..

Oletko tilannut brassilihaa ja norjan lohta? Niitähän olet täällä kehunut.

Isänmaallinen ymmärtää mistä suomalainen ruoka kriisissä tulee.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko tilannut brassilihaa ja norjan lohta? Niitähän olet täällä kehunut.

Isänmaallinen ymmärtää mistä suomalainen ruoka kriisissä tulee.

Ostan ihan suomalaista lihaa nykyään. Ja linjassa on oltu kun yhtä apteekkarikaveria oon autellut.

• Anonyymi

Ostan ihan suomalaista lihaa nykyään. Ja linjassa on oltu kun yhtä apteekkarikaveria oon autellut.

Apteekkikaveri jokin huumehörhö ?

• Anonyymi

Tunnetko Pikku-Arvin?

• Anonyymi

Sanna on tyhmä tytöntylleröinen. Pääministeriksi hänestä ei ole.

Hyvältä tuntuu. Kerropas miltä tuntuu olla työtön ja nysäkulli, elikkä komukka?

• Anonyymi

Katri johtajaksi.

• Anonyymi

Vain miehille sisoo kuin ulkomisterilläkin.

• Anonyymi

Persua korpeaa pääministerin menestys.

• Anonyymi

Kirjoituksen taso on kuin neljätoista vuotiaan, velton, toimeentulotukea nauttivan persuisän jälkeläisten ajatusmaailmasta. Näitä meillä on syrjäytymässä...kun aika koittaa, linna odottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoituksen taso on kuin neljätoista vuotiaan, velton, toimeentulotukea nauttivan persuisän jälkeläisten ajatusmaailmasta. Näitä meillä on syrjäytymässä...kun aika koittaa, linna odottaa.

Oikein, ainoa oikea Sanni ei vaadi työn vastaanottamisesta kieltäytymisestä sanktioita työttömyysturvaan.

Sillälailla ne työhalut lisii...

• Anonyymi

Seiso kuitenkin tomppeli kahden metrin päässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4953
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      529
      2560
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      148
      2139
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2132
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1745
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1525
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1131
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      126
      903
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe