Kuinka moni ?

Anonyymi

nainen muistelee entisiä ihastus ja rakkaus kumppaneita.
Itse muistelen tyttö ystäviäni aika usein haikein kaipaavin mielin ja kierin
sängyssä niin kuin krokotiili, kun tiedä että tuskin koskaan tulen
näkemään heitä enää

36

2369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olikos niitä montakin? Voisi sanoa että mitä niitä muistelee. Ne on menneet, ja tuskin tuntuisi miltään jos vuosien jälkeen tapaisi? Vaikka, olisihan se jännä jos löytäisi nuoruuden rakkauden ja rakkaus syttyisi... Eikös sinulla nykyistä ole, kun näitä mietit? Minua risoo yksi juttu, ja mietin että hyvä kun meni.. Mutta sittenkin. Mietin miten ihana oli olla käsipuolessa ja tuntea toisen läheisyys. Kulkea yhdessä, kiertää ja katsella kotiseutua. Olla pidetty ja huomioon otettu. Mutta jos se oli valheelle rakennettu, sai mennä. Mutta sittenkin?!
      Yksi rakas oli tätä ennen, vakavakin. Jos hän ei olisi siirtynytajasta ikuisuuteen, voisin herätellä eloon sitä. Eli kaksi mieleen jäänyttä, jokunen muuten kiva ei paluuta eikä syvenpää.
      Nyt on rakkaudet ja ihastukset loppu. Matka jatkuu yksin, hyvä niin. Mutta silti🤭🤫
      Olisipa vielä Hän!

      • Anonyymi

        Beritin ehkä romanttisin kappale on,

        " Voi kuinka kaunista kaikki taas ois "

        YouTube.


    • Anonyymi

      Aatosten siivin, luoksesi hiivin, suutelen silmäs uneen. Se oli kaunista niin kauan kuin sitä kesti. Luulen, ettette halua tietää lisää.

      • Anonyymi

        Aatosten siivin, luoksesi hiivin, suutelen silmäsi uneen, vartiopaikalla suorana seison, kusen nimesi lumeen.
        Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.


      • Anonyymi

        Ja nyt kirveen kanssa hiivit.
        Luulen ettette halua tietää lisää.


    • Anonyymi

      Mistä johtuu, kun tyttö/naiset alkavat suhteen loputua
      olemaan vihaisia entiselle kumppanille ja usein myös siinäkin tapausessa
      vaikka itse ovat jättäneet poikakaverinsa.

      • Anonyymi

        Tiedän vain käänteisen puolen. Itse pyysin ystävyyttä ja voi miten julmasti hän kohdatessa katsookaan! Onneksi emme juuri johtaakaan enää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän vain käänteisen puolen. Itse pyysin ystävyyttä ja voi miten julmasti hän kohdatessa katsookaan! Onneksi emme juuri johtaakaan enää!

        Todennäköisesti se olit sinä joka jätit ja entinen kaveris on katkera siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti se olit sinä joka jätit ja entinen kaveris on katkera siitä.

        Hyvin tehty.


    • Anonyymi

      No, miksi muistella vanhoja. Ei menneisyydessä ole hyvä elää, muuten menee ohi monet hienot asiat.

      • Anonyymi

        Tuosta sun kommentista tulee mieleen seitsemänän kymmentä
        luvun alku kun Markku Aro äänitti ehkä parhaan kappaleensa.

        "Vain eteen päin - Markku Aro YouTube "

        Niin minä tein silloin, toisin sanotuna lensin kukasta kukkaan ja jätin
        taakseni surua ja kyyneleitä, ( kaduttaa ).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta sun kommentista tulee mieleen seitsemänän kymmentä
        luvun alku kun Markku Aro äänitti ehkä parhaan kappaleensa.

        "Vain eteen päin - Markku Aro YouTube "

        Niin minä tein silloin, toisin sanotuna lensin kukasta kukkaan ja jätin
        taakseni surua ja kyyneleitä, ( kaduttaa ).

        Sama täällä nyt elämääni miettiessä, olen tuottanut jollekin miehille surua kun en ole jatkanut suhdetta. Toisaalta taas on ollut aivan ihania ihmissuhteita vaikka nykyisin yksin olenkin. Mieleni on kuitenkin levollinen olen kaikkia kohdellut hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä nyt elämääni miettiessä, olen tuottanut jollekin miehille surua kun en ole jatkanut suhdetta. Toisaalta taas on ollut aivan ihania ihmissuhteita vaikka nykyisin yksin olenkin. Mieleni on kuitenkin levollinen olen kaikkia kohdellut hyvin.

        Aivan on asiallinen tuo sun kommentti, mutta et pystynyt
        sinäkään vastaamaan kysymykseen, "kuinka moni on sanonut
        toiselle ihmiselle magisen lauseen mä rakastan sua "

        Jos saan kysyä miksi oot yksin ?....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan on asiallinen tuo sun kommentti, mutta et pystynyt
        sinäkään vastaamaan kysymykseen, "kuinka moni on sanonut
        toiselle ihmiselle magisen lauseen mä rakastan sua "

        Jos saan kysyä miksi oot yksin ?....

        Minä sanoin, liian myöhään.
        Tosin ensin sanoin etten osaa olla enää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sanoin, liian myöhään.
        Tosin ensin sanoin etten osaa olla enää...

        Mitä et osaa olla enää, en oikein ymmärä tuota lausetta ?...


    • Anonyymi

      Kysymys Euralaisille tai miksei muillekin, kuinka moni
      on sanonut joskus toiselle ihmiselle magisen lauseen mä, "rakastan sua".

      Itse oon sanonut vain kerran, vaikka olen ollu kaks kertaa rakastunut
      elämäni aikana.

      • Anonyymi

        Nih. Itsees ja peilikuvaas..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nih. Itsees ja peilikuvaas..

        Vedä etukäteen.


      • Anonyymi

        Eivät tunnu oikein Euralaiset tyttöt / naiset lämpiävän tuolle kysymykselle
        tosin joku peräkammarin poika kyllä horisee jotakin peilikuvastaan.


      • Anonyymi

        Todellakin maagiset sanat - rakastan sua.
        Siitä alkaa suhteen hiipuminen ja sinusta tulee itsestään selvyys, jota ei enään tarvitse niin huomioida.
        Varmin tapa lopettaa hyvä suhde/ystävyys on sanoa nuo sanat ja muuttaa yhteen.
        Pelkästään katukuvassa näkyy selvästi ketkä on nuo maagiset sanat sanoneet ja ’ihana yhteiselo alkanut’.
        Ilottomat olemukset ja näyttää, että kaikki pakkopullaa.


    • Anonyymi

      Kerrankos sitä nyt eksän kanssa käy rakkauden hedelmää nauttimassa. Ihan hauskoja kokemuksia.

    • Anonyymi

      Ei kai kukaan, paitsi nykypartiolaiset. Niillähän on halu kaikkiin, ehkei vielä jäänyt, mutta ateismi panee.

      • Anonyymi

        Siis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis?

        Siis olin iloinen päästessäni eksästä eroon. Se oli huono sängyssä, ei osannut puhua mistään, se valehteli, petti läheisiään, ei ottanut vastuuta mistään. Laiska. Mikään lupaus ei pitänyt.
        Parasta suhteessa oli ero. Ikävää että paha maku hänestä ei lähde ajankaan kanssa. Niin sairaan persoonan esiintulo oli järkytys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis olin iloinen päästessäni eksästä eroon. Se oli huono sängyssä, ei osannut puhua mistään, se valehteli, petti läheisiään, ei ottanut vastuuta mistään. Laiska. Mikään lupaus ei pitänyt.
        Parasta suhteessa oli ero. Ikävää että paha maku hänestä ei lähde ajankaan kanssa. Niin sairaan persoonan esiintulo oli järkytys.

        Kummasta tässä nyt kirjoitellaan miehestä vai naisesta ?...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasta tässä nyt kirjoitellaan miehestä vai naisesta ?...

        Onko sillä mitään väliä lukijan kannalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sillä mitään väliä lukijan kannalta?

        Onhan sillä väliä, jos oli äijä, niin tais olla lääpän jäljillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasta tässä nyt kirjoitellaan miehestä vai naisesta ?...

        Ei miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis olin iloinen päästessäni eksästä eroon. Se oli huono sängyssä, ei osannut puhua mistään, se valehteli, petti läheisiään, ei ottanut vastuuta mistään. Laiska. Mikään lupaus ei pitänyt.
        Parasta suhteessa oli ero. Ikävää että paha maku hänestä ei lähde ajankaan kanssa. Niin sairaan persoonan esiintulo oli järkytys.

        Koitappa juua partavettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitappa juua partavettä.

        Onko sinut rokotettu ja käytätkö lapasia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis olin iloinen päästessäni eksästä eroon. Se oli huono sängyssä, ei osannut puhua mistään, se valehteli, petti läheisiään, ei ottanut vastuuta mistään. Laiska. Mikään lupaus ei pitänyt.
        Parasta suhteessa oli ero. Ikävää että paha maku hänestä ei lähde ajankaan kanssa. Niin sairaan persoonan esiintulo oli järkytys.

        Sama. Tälle on sama nimitys, nimittäin kusipää. Pysy kaukana kusipäistä vaikka se maksaisi uuden talon, lapset ja kaiken. Näistä lapset osaavat päättää kuka on kusipää ja kuka ei ihan omilla aivoilla, joten materiaalisesti keskustan tuntumassa asuva kusipää menetti lapsensa lopullisesti vaikka kulissi näyttää muuta. Huorat ovat huoria ja niin saavat ollakin, pääasia että lapset itsenäisesti tekivät päätöksensä ja pysyvät erossa tästä patologisesta valehtijasta.

        Hienoa että oma elämä on nyt raiteilellaan, ei tarvitse pitää mitään yhteyttä narsisti exään missään kohtaa, ainoa missä on pakko tavata tätä mielitautista on käräjäoikeus, ja näitähän riittää mutta onneksi on asianaja mikä hoitaa, vaikka se maksaa kymmeniä tuhasia, mutta tämä on se hintä mikä pitää virheristään maksaa. Maksan mielelläni, vaikka tuplaten kunhan saan olla erossa narsisista.


    • Anonyymi

      Ei taida edes löytyä Eurasta Tapaninpäivän tansiin lähtiöitä,
      kaipalisi semosta ihan tavalista tyttöä/naista seurakseni.

    • Anonyymi

      " Etkö kaipaa entis aikaa, siitä liian monta vuottako ois,
      etkö kaipaa entisaikaa senkö unhoitaisin koskaan en vois.

      Ajan tuon, muistan kun silmät suljen kuvat kauneimat uneen
      aina saan.
      Sinun kanssasi muistoisin kuljen " jne...

      Pasi Kaunisto- Etkö kaipaa entisaikaa - You-Tube.

    • Anonyymi

      Yksi nykyään Euralaine tyttö tai, nykyään nainen tiettää
      että 1969 ei katsottu tuleviin murheisiin.
      Ei kauniinpaa Katri-Helena YouTube.

      • Anonyymi

        Turhaan aivan, turhaan on jälkiänsä käydä seuraamaan.
        Turhaan, aivan turhaan, on sitä kielttää ikävöin jo lähteissäin.
        Kuurankukka -Joel Hallikainen YouTube.


    • Anonyymi

      Minä muistelen haikein mielin oikeaaa kepua, nyt vaan ovat ruotsilaisten kanssa samassa rintamassa erottamassa ministeriä. hyhyh

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe