nainen muistelee entisiä ihastus ja rakkaus kumppaneita.
Itse muistelen tyttö ystäviäni aika usein haikein kaipaavin mielin ja kierin
sängyssä niin kuin krokotiili, kun tiedä että tuskin koskaan tulen
näkemään heitä enää
Kuinka moni ?
36
2485
Vastaukset
- Anonyymi
Olikos niitä montakin? Voisi sanoa että mitä niitä muistelee. Ne on menneet, ja tuskin tuntuisi miltään jos vuosien jälkeen tapaisi? Vaikka, olisihan se jännä jos löytäisi nuoruuden rakkauden ja rakkaus syttyisi... Eikös sinulla nykyistä ole, kun näitä mietit? Minua risoo yksi juttu, ja mietin että hyvä kun meni.. Mutta sittenkin. Mietin miten ihana oli olla käsipuolessa ja tuntea toisen läheisyys. Kulkea yhdessä, kiertää ja katsella kotiseutua. Olla pidetty ja huomioon otettu. Mutta jos se oli valheelle rakennettu, sai mennä. Mutta sittenkin?!
Yksi rakas oli tätä ennen, vakavakin. Jos hän ei olisi siirtynytajasta ikuisuuteen, voisin herätellä eloon sitä. Eli kaksi mieleen jäänyttä, jokunen muuten kiva ei paluuta eikä syvenpää.
Nyt on rakkaudet ja ihastukset loppu. Matka jatkuu yksin, hyvä niin. Mutta silti🤭🤫
Olisipa vielä Hän!- Anonyymi
Beritin ehkä romanttisin kappale on,
" Voi kuinka kaunista kaikki taas ois "
YouTube.
- Anonyymi
Aatosten siivin, luoksesi hiivin, suutelen silmäs uneen. Se oli kaunista niin kauan kuin sitä kesti. Luulen, ettette halua tietää lisää.
- Anonyymi
Aatosten siivin, luoksesi hiivin, suutelen silmäsi uneen, vartiopaikalla suorana seison, kusen nimesi lumeen.
Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään. - Anonyymi
Ja nyt kirveen kanssa hiivit.
Luulen ettette halua tietää lisää.
- Anonyymi
Mistä johtuu, kun tyttö/naiset alkavat suhteen loputua
olemaan vihaisia entiselle kumppanille ja usein myös siinäkin tapausessa
vaikka itse ovat jättäneet poikakaverinsa.- Anonyymi
Tiedän vain käänteisen puolen. Itse pyysin ystävyyttä ja voi miten julmasti hän kohdatessa katsookaan! Onneksi emme juuri johtaakaan enää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän vain käänteisen puolen. Itse pyysin ystävyyttä ja voi miten julmasti hän kohdatessa katsookaan! Onneksi emme juuri johtaakaan enää!
Todennäköisesti se olit sinä joka jätit ja entinen kaveris on katkera siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti se olit sinä joka jätit ja entinen kaveris on katkera siitä.
Hyvin tehty.
- Anonyymi
No, miksi muistella vanhoja. Ei menneisyydessä ole hyvä elää, muuten menee ohi monet hienot asiat.
- Anonyymi
Tuosta sun kommentista tulee mieleen seitsemänän kymmentä
luvun alku kun Markku Aro äänitti ehkä parhaan kappaleensa.
"Vain eteen päin - Markku Aro YouTube "
Niin minä tein silloin, toisin sanotuna lensin kukasta kukkaan ja jätin
taakseni surua ja kyyneleitä, ( kaduttaa ). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta sun kommentista tulee mieleen seitsemänän kymmentä
luvun alku kun Markku Aro äänitti ehkä parhaan kappaleensa.
"Vain eteen päin - Markku Aro YouTube "
Niin minä tein silloin, toisin sanotuna lensin kukasta kukkaan ja jätin
taakseni surua ja kyyneleitä, ( kaduttaa ).Sama täällä nyt elämääni miettiessä, olen tuottanut jollekin miehille surua kun en ole jatkanut suhdetta. Toisaalta taas on ollut aivan ihania ihmissuhteita vaikka nykyisin yksin olenkin. Mieleni on kuitenkin levollinen olen kaikkia kohdellut hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä nyt elämääni miettiessä, olen tuottanut jollekin miehille surua kun en ole jatkanut suhdetta. Toisaalta taas on ollut aivan ihania ihmissuhteita vaikka nykyisin yksin olenkin. Mieleni on kuitenkin levollinen olen kaikkia kohdellut hyvin.
Aivan on asiallinen tuo sun kommentti, mutta et pystynyt
sinäkään vastaamaan kysymykseen, "kuinka moni on sanonut
toiselle ihmiselle magisen lauseen mä rakastan sua "
Jos saan kysyä miksi oot yksin ?.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan on asiallinen tuo sun kommentti, mutta et pystynyt
sinäkään vastaamaan kysymykseen, "kuinka moni on sanonut
toiselle ihmiselle magisen lauseen mä rakastan sua "
Jos saan kysyä miksi oot yksin ?....Minä sanoin, liian myöhään.
Tosin ensin sanoin etten osaa olla enää... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sanoin, liian myöhään.
Tosin ensin sanoin etten osaa olla enää...Mitä et osaa olla enää, en oikein ymmärä tuota lausetta ?...
- Anonyymi
Kysymys Euralaisille tai miksei muillekin, kuinka moni
on sanonut joskus toiselle ihmiselle magisen lauseen mä, "rakastan sua".
Itse oon sanonut vain kerran, vaikka olen ollu kaks kertaa rakastunut
elämäni aikana.- Anonyymi
Nih. Itsees ja peilikuvaas..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nih. Itsees ja peilikuvaas..
Vedä etukäteen.
- Anonyymi
Eivät tunnu oikein Euralaiset tyttöt / naiset lämpiävän tuolle kysymykselle
tosin joku peräkammarin poika kyllä horisee jotakin peilikuvastaan. - Anonyymi
Todellakin maagiset sanat - rakastan sua.
Siitä alkaa suhteen hiipuminen ja sinusta tulee itsestään selvyys, jota ei enään tarvitse niin huomioida.
Varmin tapa lopettaa hyvä suhde/ystävyys on sanoa nuo sanat ja muuttaa yhteen.
Pelkästään katukuvassa näkyy selvästi ketkä on nuo maagiset sanat sanoneet ja ’ihana yhteiselo alkanut’.
Ilottomat olemukset ja näyttää, että kaikki pakkopullaa.
- Anonyymi
Kerrankos sitä nyt eksän kanssa käy rakkauden hedelmää nauttimassa. Ihan hauskoja kokemuksia.
- Anonyymi
Ei kai kukaan, paitsi nykypartiolaiset. Niillähän on halu kaikkiin, ehkei vielä jäänyt, mutta ateismi panee.
- Anonyymi
Siis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis?
Siis olin iloinen päästessäni eksästä eroon. Se oli huono sängyssä, ei osannut puhua mistään, se valehteli, petti läheisiään, ei ottanut vastuuta mistään. Laiska. Mikään lupaus ei pitänyt.
Parasta suhteessa oli ero. Ikävää että paha maku hänestä ei lähde ajankaan kanssa. Niin sairaan persoonan esiintulo oli järkytys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis olin iloinen päästessäni eksästä eroon. Se oli huono sängyssä, ei osannut puhua mistään, se valehteli, petti läheisiään, ei ottanut vastuuta mistään. Laiska. Mikään lupaus ei pitänyt.
Parasta suhteessa oli ero. Ikävää että paha maku hänestä ei lähde ajankaan kanssa. Niin sairaan persoonan esiintulo oli järkytys.Kummasta tässä nyt kirjoitellaan miehestä vai naisesta ?...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasta tässä nyt kirjoitellaan miehestä vai naisesta ?...
Onko sillä mitään väliä lukijan kannalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sillä mitään väliä lukijan kannalta?
Onhan sillä väliä, jos oli äijä, niin tais olla lääpän jäljillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasta tässä nyt kirjoitellaan miehestä vai naisesta ?...
Ei miehestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta suhteessa oli ero. Ikävää että paha maku hänestä ei lähde ajankaan kanssa. Niin sairaan persoonan esiintulo oli järkytys.Koitappa juua partavettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitappa juua partavettä.
Onko sinut rokotettu ja käytätkö lapasia ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta suhteessa oli ero. Ikävää että paha maku hänestä ei lähde ajankaan kanssa. Niin sairaan persoonan esiintulo oli järkytys.Sama. Tälle on sama nimitys, nimittäin kusipää. Pysy kaukana kusipäistä vaikka se maksaisi uuden talon, lapset ja kaiken. Näistä lapset osaavat päättää kuka on kusipää ja kuka ei ihan omilla aivoilla, joten materiaalisesti keskustan tuntumassa asuva kusipää menetti lapsensa lopullisesti vaikka kulissi näyttää muuta. Huorat ovat huoria ja niin saavat ollakin, pääasia että lapset itsenäisesti tekivät päätöksensä ja pysyvät erossa tästä patologisesta valehtijasta.
Hienoa että oma elämä on nyt raiteilellaan, ei tarvitse pitää mitään yhteyttä narsisti exään missään kohtaa, ainoa missä on pakko tavata tätä mielitautista on käräjäoikeus, ja näitähän riittää mutta onneksi on asianaja mikä hoitaa, vaikka se maksaa kymmeniä tuhasia, mutta tämä on se hintä mikä pitää virheristään maksaa. Maksan mielelläni, vaikka tuplaten kunhan saan olla erossa narsisista.
- Anonyymi
Ei taida edes löytyä Eurasta Tapaninpäivän tansiin lähtiöitä,
kaipalisi semosta ihan tavalista tyttöä/naista seurakseni. - Anonyymi
" Etkö kaipaa entis aikaa, siitä liian monta vuottako ois,
etkö kaipaa entisaikaa senkö unhoitaisin koskaan en vois.
Ajan tuon, muistan kun silmät suljen kuvat kauneimat uneen
aina saan.
Sinun kanssasi muistoisin kuljen " jne...
Pasi Kaunisto- Etkö kaipaa entisaikaa - You-Tube. - Anonyymi
Yksi nykyään Euralaine tyttö tai, nykyään nainen tiettää
että 1969 ei katsottu tuleviin murheisiin.
Ei kauniinpaa Katri-Helena YouTube.- Anonyymi
Turhaan aivan, turhaan on jälkiänsä käydä seuraamaan.
Turhaan, aivan turhaan, on sitä kielttää ikävöin jo lähteissäin.
Kuurankukka -Joel Hallikainen YouTube.
- Anonyymi
Minä muistelen haikein mielin oikeaaa kepua, nyt vaan ovat ruotsilaisten kanssa samassa rintamassa erottamassa ministeriä. hyhyh
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778