Tässä kun tilanne on mikä on, eikä kyläily ole suotavaa, tajusin miten kovasti kaipaan anoppiani. ;)
Olisi pitänyt jossain kohtaa ennen tätä eristäytymistä pistää anopin pikkarit taskuun hätävaraksi, että olisi jotain mitä nuuhkia kun runkkailee.
Joskus vuosia sitten olen kyläillessämme anoppilassa nuuhkinut anopin rintaliivejä ja pikkareita kun ovat häneltä jääneet sopivasti vessaan ehkä edellisenä iltana saunaan mennessä.
Upeat runkut lähteny. Siinä muiden samaan aikaan kahvitellessa, itsellä anopin pikkarit kasvoja vasten vessassa. Se vitun ihana tuoksu ja syntinen olo, siinä on lähteny lastit sellaisella paineella sydän hakaten.
Seuraavan kerran kun näen anopin jättäneen käytetyt pikkuhousunsa sopivasti esille, taidan kyllä sujauttaa ne taskuun. Pääsisi nyt edes pikapuoliin silmin nauttimaan, sitä persettä ihastelemaan.
Tietäisipä miten monesti olen häntä ajatellut ja sykkinyt kuumat lastit kovasta kullistani. Milloin kuvitellut tulevani hänen suuhunsa, milloin naivani häntä olohuoneen sohvalla takaapäin.
Kiihottavaa olisi myös tässä kiimassa ajatus, että läväyttäisin hänelle kullini nähtäväksi ja alkaisin runkata hitaasti siinä häntä katsellen. Tämmöistä sitä vaan ajatuksissaan miettii, kunpa nyt vaan olisi ne pikkarit mitä nuuhkia ...
Ikävä anoppia. ;)
59
5670
Vastaukset
- Anonyymi
tIIÄTKÄ MIKÄ ELIN SE RUNKATESSA ENITEN VÄSYY? nO KORVA TIETENKIN KUN PITÄÄ KOKOAJAN KUUNNELLA ETTEI JOKU TULE..
- Anonyymi
Aloittaja
No sehän tuo vaan lisäjännitystä. Eikä sinne lukittuun vessaan kukaan tietämättä satu astumaan. Vaikka se voisikin olla aika hurja juttu, jos anoppi sinne vahingossa tulisi ja näkisi vävyn runkkaamassa nuuhkien hänen pikkareitaan.
- Anonyymi
Viimeks tänään anoppi mielesi kun panin vaimoa. Laukesin takaa rajusti ja äänekkäästi,anopista haaveillen. Anoppini asuu ilman miestä
- Anonyymi
Aloittaja
Taisi vaimo saada erityisen hyvää kyytiä. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Taisi vaimo saada erityisen hyvää kyytiä. ;)Vaimo sai hyvää kyytiä. Sen verran anoppi oli mielessäni et sai uusinnan vielä myöhemmin. Seisoo ihan kovana kun samalla ajattelee anopin pillua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo sai hyvää kyytiä. Sen verran anoppi oli mielessäni et sai uusinnan vielä myöhemmin. Seisoo ihan kovana kun samalla ajattelee anopin pillua
Aloittaja
Sama juttu, kanki heti kovana kun ajattelen anoppia. Anoppini on minulle erittäin tärkeä ja rakas ihminen, mutta ajatukset seksistä hänen kanssaan saavat aina niin ison kiiman valtaan, että homma menee mielikuvissa aina ihan puhtaasti riettaaksi naimiseksi.
Vaimon kanssa en ole hänestä haaveillut, aina vaan runkannut ja hänestä haaveillut.
Joskus käynyt mielessä livahtaa kyläillessä anopin pyykkihuoneeseen ja runkata hänen pikkuhousuilleen. Jättää ne sitten pyykkikorin päälle, asetella niin, että varmasti huomaa lastit haarojen kohdalla.
Olen myös ajatellut miten anoppi mahtaisi suhtautua, jos huomaisi seisokkini. Tai jos "vahingossa" näkisi minun hivelevän itseäni häntä katsellessa.
Tuskin koskaan pääsen häntä panemaan, mikä varmasti on ihan hyvä juttu, ehkä paras silti vaan nauttia itse häntä ajatellen. Joskus kyllä anopin kuvaa olen katsonut somessa ja lauennut, siinäkin spermat lähti kuin tykin suusta.
Ei varmasti anoppi uskoisi mitä mietin. Olisin niin valmis vaikka minkälaisiin seksiseikkailuihin hänen kanssaan. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Sama juttu, kanki heti kovana kun ajattelen anoppia. Anoppini on minulle erittäin tärkeä ja rakas ihminen, mutta ajatukset seksistä hänen kanssaan saavat aina niin ison kiiman valtaan, että homma menee mielikuvissa aina ihan puhtaasti riettaaksi naimiseksi.
Vaimon kanssa en ole hänestä haaveillut, aina vaan runkannut ja hänestä haaveillut.
Joskus käynyt mielessä livahtaa kyläillessä anopin pyykkihuoneeseen ja runkata hänen pikkuhousuilleen. Jättää ne sitten pyykkikorin päälle, asetella niin, että varmasti huomaa lastit haarojen kohdalla.
Olen myös ajatellut miten anoppi mahtaisi suhtautua, jos huomaisi seisokkini. Tai jos "vahingossa" näkisi minun hivelevän itseäni häntä katsellessa.
Tuskin koskaan pääsen häntä panemaan, mikä varmasti on ihan hyvä juttu, ehkä paras silti vaan nauttia itse häntä ajatellen. Joskus kyllä anopin kuvaa olen katsonut somessa ja lauennut, siinäkin spermat lähti kuin tykin suusta.
Ei varmasti anoppi uskoisi mitä mietin. Olisin niin valmis vaikka minkälaisiin seksiseikkailuihin hänen kanssaan. ;)Itellä tulee monasti vaimoa rakastellassa anoppi mieleen. Tuntuu että kalu vaan kovenee entisestään häntä ajatellessa. Sen olen kuullut et anoppini sängyssä tosi aktiivinen ja halukas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itellä tulee monasti vaimoa rakastellassa anoppi mieleen. Tuntuu että kalu vaan kovenee entisestään häntä ajatellessa. Sen olen kuullut et anoppini sängyssä tosi aktiivinen ja halukas.
Aloittaja
Anopissa on kyllä jotain erityisen kiihottavaa jo ajatuksena.
Monesti olen miettinyt, että minkähänlainen hän on sängyssä. Onko äänekäs, kiihkeä, kuinka valmis kaikkeen. Omalla anopilla on vielä aika seksikäs äänikin, hiton kiihottava ajatus miltä hän kuulostaisi voihkimassa kuuma kyrpä sisällään.
Nytkin kun mietin sitä, tulee niin härskejä kuvia mieleen. Anoppi vatsallaan sängyllä ja minä päällä. Hellästi häntä kauniisti harmaantuneista hiuksista tukistaen, painaen kaluani syvälle häneen. Kuiskasin miten hyvältä hänen pillunsa tuntuu ja miten paljon olen runkkaillut ja haaveillut hänestä.
Sen vikinän ja voihkinnan haluaisin kuulla, antaa kyrpää ihan kunnolla. Tuntea miten hänen vittunsa huutaa lisää ja kuinka hän kerjää naimaan vielä lujempaa ...
Syntisen kiehtovaa, niin pervoa ja kiellettyä. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Anopissa on kyllä jotain erityisen kiihottavaa jo ajatuksena.
Monesti olen miettinyt, että minkähänlainen hän on sängyssä. Onko äänekäs, kiihkeä, kuinka valmis kaikkeen. Omalla anopilla on vielä aika seksikäs äänikin, hiton kiihottava ajatus miltä hän kuulostaisi voihkimassa kuuma kyrpä sisällään.
Nytkin kun mietin sitä, tulee niin härskejä kuvia mieleen. Anoppi vatsallaan sängyllä ja minä päällä. Hellästi häntä kauniisti harmaantuneista hiuksista tukistaen, painaen kaluani syvälle häneen. Kuiskasin miten hyvältä hänen pillunsa tuntuu ja miten paljon olen runkkaillut ja haaveillut hänestä.
Sen vikinän ja voihkinnan haluaisin kuulla, antaa kyrpää ihan kunnolla. Tuntea miten hänen vittunsa huutaa lisää ja kuinka hän kerjää naimaan vielä lujempaa ...
Syntisen kiehtovaa, niin pervoa ja kiellettyä. ;)Toi kuulostaa hyvältä. Omasta anopistani tiedän et tahtoo eri asennoista. Ei tyydy yhteen kertaan. On kuulemma aika tiukka vanhaksi naiseksi. Anopin entinen mies ystävä kertoili taannoin. Oli anoppia paljon nuorempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi kuulostaa hyvältä. Omasta anopistani tiedän et tahtoo eri asennoista. Ei tyydy yhteen kertaan. On kuulemma aika tiukka vanhaksi naiseksi. Anopin entinen mies ystävä kertoili taannoin. Oli anoppia paljon nuorempi.
Aloittaja
Varmasti aika mielenkiintosta jutella anopin exän kanssa, ainakin antaa mielikuvitukselle lisää virikkeitä. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Varmasti aika mielenkiintosta jutella anopin exän kanssa, ainakin antaa mielikuvitukselle lisää virikkeitä. ;)Anopin luona kyläillessä tulee haaveiltua siitä että anoppi nojaa pöytään. Nostan mekon ylös ja lasken pikkareitä hieman alas. Asetan kovana seisovan kakun huulille ja painan hitaasti sisään. En varmaan kestäis kauaa kun laskisin siemenet sisään. Monesti kyläilyn jälkeen vaimo saanut takaa pöytää vasten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anopin luona kyläillessä tulee haaveiltua siitä että anoppi nojaa pöytään. Nostan mekon ylös ja lasken pikkareitä hieman alas. Asetan kovana seisovan kakun huulille ja painan hitaasti sisään. En varmaan kestäis kauaa kun laskisin siemenet sisään. Monesti kyläilyn jälkeen vaimo saanut takaa pöytää vasten.
Aloittaja
Nyt veit kyllä sanat suustani. Juuri noin olen myös omaa anoppiani haaveissani ottanut.
Joskus kun on ollut joku isompi juhla ja anoppi on häärinyt kattausten parissa, olen myös kuvitellut kuinka upeaa olis käydä hänen taakseen ja painautua tiukasti häntä vasten. Antaa hänen tuntea kova paisunut elimeni takapuoltaan vasten. Tietysti olettaen, että olisin tervetullut hänen taakseen.
En usko, että itsekään kestäisin kauaa. Sen verran kuumana kävisin, että jos sisään saisin työntää, niin muutama pitkä painallus ja niin jo tulisin.
Pieni hengähdystauko ja sitten uudelleen. Sitten jo voisin antaa pidemmän ja paremman nautinnon ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Nyt veit kyllä sanat suustani. Juuri noin olen myös omaa anoppiani haaveissani ottanut.
Joskus kun on ollut joku isompi juhla ja anoppi on häärinyt kattausten parissa, olen myös kuvitellut kuinka upeaa olis käydä hänen taakseen ja painautua tiukasti häntä vasten. Antaa hänen tuntea kova paisunut elimeni takapuoltaan vasten. Tietysti olettaen, että olisin tervetullut hänen taakseen.
En usko, että itsekään kestäisin kauaa. Sen verran kuumana kävisin, että jos sisään saisin työntää, niin muutama pitkä painallus ja niin jo tulisin.
Pieni hengähdystauko ja sitten uudelleen. Sitten jo voisin antaa pidemmän ja paremman nautinnon ...Joo pienen tauon jälkeen uudestaan sängyssä pidempään. Kyllä anopille pitäis kunnon nautinto antaa. Kuulemani mukaan anoppini innokas ratsastamaan kovan kalun päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo pienen tauon jälkeen uudestaan sängyssä pidempään. Kyllä anopille pitäis kunnon nautinto antaa. Kuulemani mukaan anoppini innokas ratsastamaan kovan kalun päällä.
Aloittaja
Jos saisi edes yhden illan tai kokonaisen päivän anopin kanssa, antaisin hänelle niin hyvän nautinnon kuin ikinä vaan osaan. Vaikka ensimmäinen kerta olisikin liian nopea, sen jälkeen keskittyisin hänen nautintoihin.
Ajatus jo muutaman kerran sisäänlauetusta spermaisesta ja kiimasta märästä pillusta saa kullin tanaan samantien. Unelmoin sykkiväni kuumat spermat häneen uudelleen ja uudelleen.
Kyllä tässä täytyy aamurunkut vetää ja kuvitella anoppi äänekkäästi tulemaan. Taidan kuvitelmissani vetää kullin pois hänen sisältään ja nopeasti siirtyä hänen kasvojen lähelle. Suljen silmäni ja kuvittelen miltä hän näyttää huohottamassa suu auki, valmiina ottamaan lastit suuhun ja kasvoilleen. Ehkä muutama työntö suuhun häntä päästä kiinni pitäen ja sitten, pussien perältä asti, kaikki pitkin hänen kasvojaan ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Jos saisi edes yhden illan tai kokonaisen päivän anopin kanssa, antaisin hänelle niin hyvän nautinnon kuin ikinä vaan osaan. Vaikka ensimmäinen kerta olisikin liian nopea, sen jälkeen keskittyisin hänen nautintoihin.
Ajatus jo muutaman kerran sisäänlauetusta spermaisesta ja kiimasta märästä pillusta saa kullin tanaan samantien. Unelmoin sykkiväni kuumat spermat häneen uudelleen ja uudelleen.
Kyllä tässä täytyy aamurunkut vetää ja kuvitella anoppi äänekkäästi tulemaan. Taidan kuvitelmissani vetää kullin pois hänen sisältään ja nopeasti siirtyä hänen kasvojen lähelle. Suljen silmäni ja kuvittelen miltä hän näyttää huohottamassa suu auki, valmiina ottamaan lastit suuhun ja kasvoilleen. Ehkä muutama työntö suuhun häntä päästä kiinni pitäen ja sitten, pussien perältä asti, kaikki pitkin hänen kasvojaan ...Oon monesti miettinyt millainen anoppi on ottamaan suuhun.ilmeisesti yhtä hyvä kuin vaimoni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo sai hyvää kyytiä. Sen verran anoppi oli mielessäni et sai uusinnan vielä myöhemmin. Seisoo ihan kovana kun samalla ajattelee anopin pillua
Oletko saanut koskaan anopin pillua? Minäpä olen viimeksi pari viikkoa sitten!
Anoppi on leski ihminen, joten suorastaan pyytää panolle <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon monesti miettinyt millainen anoppi on ottamaan suuhun.ilmeisesti yhtä hyvä kuin vaimoni.
Aloittaja
Samaa ajatellut. Hitto kun olisi niin upea näky ja varmasti täydellinen kokemus.
Jos anoppi olisi vähänkään samaa luokkaa kuin vaimo, niin olisin kuin taivaassa kulli hänen suussaan. Voisin kuvitella ettei tarvitsisi edes mikään täydellinen imutus olla, jo pelkästään se, että olisin hänen suussaan, se olisi täydellistä.
Katsella kuinka hän hitaasti antaa huulensa liukua kuumaa vartta pitkin, edestakaisin, välillä suoraan silmiini katsoen. Ottaisin hellästi hiuksista kiinni ja vastaisin pään liikkeisiin pyörittäen lantiotani, vähän aina syvemmälle kuin mitä hänen liikkeensä muuten.
Ottaisiko loppuun asti, ynähtäisikö myöntävän vastauksen kulli suussaan kun kysyisin saanko tulla? Kiihottaisiko häntä tieto kohta tulevasta lastista, odottaisiko jo malttamattomana spermaani kurkkunsa perälle, tuntien alkavan nytkähtelyn ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anoppi on leski ihminen, joten suorastaan pyytää panolle <3Aloittaja
Onnekas olet, todella onnekas. En ole kateellinen ihminen, mutta nyt ehkä hieman.
Pystyttekö kuinka olemaan toistenne seurassa kun esim. vaimosi on paikalla? Onko suhteenne pysynyt hyvin salassa ja oletteko keskustelleet tai sopineet jotain pelisääntöjä?
Anopin luona on ainakin aika helppoa käydä vähän auttelemassa ja varmasti mukavaa muutenkin kun anopilla ja vävyllä on hyvät lämpimät välit. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Samaa ajatellut. Hitto kun olisi niin upea näky ja varmasti täydellinen kokemus.
Jos anoppi olisi vähänkään samaa luokkaa kuin vaimo, niin olisin kuin taivaassa kulli hänen suussaan. Voisin kuvitella ettei tarvitsisi edes mikään täydellinen imutus olla, jo pelkästään se, että olisin hänen suussaan, se olisi täydellistä.
Katsella kuinka hän hitaasti antaa huulensa liukua kuumaa vartta pitkin, edestakaisin, välillä suoraan silmiini katsoen. Ottaisin hellästi hiuksista kiinni ja vastaisin pään liikkeisiin pyörittäen lantiotani, vähän aina syvemmälle kuin mitä hänen liikkeensä muuten.
Ottaisiko loppuun asti, ynähtäisikö myöntävän vastauksen kulli suussaan kun kysyisin saanko tulla? Kiihottaisiko häntä tieto kohta tulevasta lastista, odottaisiko jo malttamattomana spermaani kurkkunsa perälle, tuntien alkavan nytkähtelyn ...Eilen vaimon kanssa juteltiin anopista. Mua alkoi heti kiihottaa niin et vaimo sai ekan lastin pöytää vasten takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen vaimon kanssa juteltiin anopista. Mua alkoi heti kiihottaa niin et vaimo sai ekan lastin pöytää vasten takaa.
Aloittaja
Anopista puhuminen vaimon kanssa on kyllä kiihottavaa, riippuen tietysti vähän aiheesta. Joskus aiheen vierestä tulkinneena, anoppi kyllä ansaitsisi välillä hänestä unelmoivan miehen kosketusta.
Itselläni alkaa jo tehdä mieli kun vaimo juttelee anopin kanssa puhelimessa. Anopin lähettämät terveisetkin tuntuvat erityisen hyvältä. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Anopista puhuminen vaimon kanssa on kyllä kiihottavaa, riippuen tietysti vähän aiheesta. Joskus aiheen vierestä tulkinneena, anoppi kyllä ansaitsisi välillä hänestä unelmoivan miehen kosketusta.
Itselläni alkaa jo tehdä mieli kun vaimo juttelee anopin kanssa puhelimessa. Anopin lähettämät terveisetkin tuntuvat erityisen hyvältä. ;)Vaimo tais huomata taas kerran et kiihotun anopista. Monesti ihmetellyt anopin luona käytyämme kun oon niin halukas ja tahdon kotiin päästyä panna takaa saman tien. Muutaman kerran ihan kalu kovettunut housuissa anopin edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo tais huomata taas kerran et kiihotun anopista. Monesti ihmetellyt anopin luona käytyämme kun oon niin halukas ja tahdon kotiin päästyä panna takaa saman tien. Muutaman kerran ihan kalu kovettunut housuissa anopin edessä.
Aloittaja
Vaimosi ei kuitenkaan ole kysellyt asiasta? ;)
Joskus olen miettinyt, että miten sitä ihminen voi olla näin pervo, että haaveilee vaimon äidistä, mutta kun asiaa ajattelee tarkemmin, anoppihan on nainen ja minä mies. Lisäksi kemiat on aina toimineet hyvin, olemme aina viihtyneet toistemme seurassa. Tietysti hän ja vaimoni omaavat myös luonnollisesti samoja piirteitä mistä pidän ja joita rakastan, eli eihän se ihme ole.
Pervoa ja täysin moraalitonta kyllä, mutta se siitä tekeekin vielä erityisen kiihottavaa. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Vaimosi ei kuitenkaan ole kysellyt asiasta? ;)
Joskus olen miettinyt, että miten sitä ihminen voi olla näin pervo, että haaveilee vaimon äidistä, mutta kun asiaa ajattelee tarkemmin, anoppihan on nainen ja minä mies. Lisäksi kemiat on aina toimineet hyvin, olemme aina viihtyneet toistemme seurassa. Tietysti hän ja vaimoni omaavat myös luonnollisesti samoja piirteitä mistä pidän ja joita rakastan, eli eihän se ihme ole.
Pervoa ja täysin moraalitonta kyllä, mutta se siitä tekeekin vielä erityisen kiihottavaa. ;)Kyllä vaimo aavistelee jotain. Joskus mökillä kun saunottiin kimpas niin ohi mennen sanoi nauraen että oliko hyvät näkymät. Oli lauteilla vaikea pidätellä seisokkia.vaimo sai kullia joka tilaisuuden tullen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anoppi on leski ihminen, joten suorastaan pyytää panolle <3Aloittaja
Tämä ei nyt varsinaisesti liity kommenttiin, mutta tavallaan siihen miten voisi päästä askeleen lähemmäs anopin piparia. ;)
Joskus olen ajatellut, että lähettäisin muka vahingossa hänelle vaimolle tarkoitetun pikkutuhman viestin. Ei mitään liian härskiä, mutta jotain mikä jäisi hänelle mieleen pyörimään. Pahoittelisin heti perään virhettä ja pyytäisin häntä pitämään nolon tapahtuman vain meidän välisenä.
Tekisi niin kovasti mieli kokeilla kepillä jäätä ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaimo aavistelee jotain. Joskus mökillä kun saunottiin kimpas niin ohi mennen sanoi nauraen että oliko hyvät näkymät. Oli lauteilla vaikea pidätellä seisokkia.vaimo sai kullia joka tilaisuuden tullen
Aloittaja
Taitaa olla vaimosikin mielestä mieluisaa ja kiihottavaa. ;) Jos näin on, niin sehän on ihan huippu tilanne.
Voit siis ihan rauhassa nauttia ja kiihottaa anopista ja vaimo saa kunnon kyydit. Siinähän voittaa kummatkin. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Taitaa olla vaimosikin mielestä mieluisaa ja kiihottavaa. ;) Jos näin on, niin sehän on ihan huippu tilanne.
Voit siis ihan rauhassa nauttia ja kiihottaa anopista ja vaimo saa kunnon kyydit. Siinähän voittaa kummatkin. ;)Vaimo ainakin ollut tyytyväinen seksin määrään, kiitos upean ja kiihottavan anopin. Monesti huomannut kun anopin nännit näkyy paidan alla kovana. Ne on kyllä sellaiset paksut ja pitkät. Niitä kun pääsis näykkimään ja imemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo ainakin ollut tyytyväinen seksin määrään, kiitos upean ja kiihottavan anopin. Monesti huomannut kun anopin nännit näkyy paidan alla kovana. Ne on kyllä sellaiset paksut ja pitkät. Niitä kun pääsis näykkimään ja imemään.
Aloittaja
Kuulostaa siltä, että molemmat sekä vaimo että anoppi nauttivat tilanteesta. Voihan nännit nöpöttää kovana muutenkin, eihän se mikään varma kiihottumisen merkki ole, mutta miksipä ei voisi olla? ;)
Itse tiedän, että anoppini pitää minusta kovasti ja tunne on molemminpuolinen. Muutaman kerran olen huomannut jotain ihan pientä anopin käyttäytymisessä mistä voisin päätellä, että hän tykkää kun olen paikalla ja että hän viihtyy seurassani ja ehkä ilmassa on ollut myös tiettyä energiaa.
En usko kuitenkaan, että anoppi tekisi minkäänlaista aloitetta, vaikka olisin joskus hänen haaveisiinsa eksynyt. Kerran meillä kyllä ruokapöydän alla jalkaterät asettuivat vahingossa päällekäin, eikä se anoppia haitannut ensin ollenkaan. Hetken päästä hän kuitenkin siirsi jalkansa pois hieman vaivaantuneena.
Eihän tuo nöpöttäviä nännejä vastaa, mutta tuntui sekin hyvälle. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Kuulostaa siltä, että molemmat sekä vaimo että anoppi nauttivat tilanteesta. Voihan nännit nöpöttää kovana muutenkin, eihän se mikään varma kiihottumisen merkki ole, mutta miksipä ei voisi olla? ;)
Itse tiedän, että anoppini pitää minusta kovasti ja tunne on molemminpuolinen. Muutaman kerran olen huomannut jotain ihan pientä anopin käyttäytymisessä mistä voisin päätellä, että hän tykkää kun olen paikalla ja että hän viihtyy seurassani ja ehkä ilmassa on ollut myös tiettyä energiaa.
En usko kuitenkaan, että anoppi tekisi minkäänlaista aloitetta, vaikka olisin joskus hänen haaveisiinsa eksynyt. Kerran meillä kyllä ruokapöydän alla jalkaterät asettuivat vahingossa päällekäin, eikä se anoppia haitannut ensin ollenkaan. Hetken päästä hän kuitenkin siirsi jalkansa pois hieman vaivaantuneena.
Eihän tuo nöpöttäviä nännejä vastaa, mutta tuntui sekin hyvälle. ;)Rakasteltiin juuri vaimon kanssa. Oli todella halukas herätessään. Pillu aivan valui limaa,kolme sormea upposi helposti sisään. Oli ilmeisesti nähnyt unia vieraasta kalusta. Sai orgasminkin tosi helposti. Täytyy hetken kuluttua laskea vielä toinen lasti sisään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakasteltiin juuri vaimon kanssa. Oli todella halukas herätessään. Pillu aivan valui limaa,kolme sormea upposi helposti sisään. Oli ilmeisesti nähnyt unia vieraasta kalusta. Sai orgasminkin tosi helposti. Täytyy hetken kuluttua laskea vielä toinen lasti sisään
Aloittaja
Aamuseksi on kyllä niin parasta. Meillä vaimon kanssa sen verran eri aamun aikataulut, että aamuseksistä on jo tovi. Mutta sitä paremmin ei päivä kyllä voi alkaa. Siihen vielä kiireetöntä köllöttelyä sängyssä ja aamukahvit, niin parempaa päivän aloitusta ei ookkaan. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Aamuseksi on kyllä niin parasta. Meillä vaimon kanssa sen verran eri aamun aikataulut, että aamuseksistä on jo tovi. Mutta sitä paremmin ei päivä kyllä voi alkaa. Siihen vielä kiireetöntä köllöttelyä sängyssä ja aamukahvit, niin parempaa päivän aloitusta ei ookkaan. ;)Aamu seksi on hyvää. Kaksi kertaa tänä aamuna. Vaimo oli tosi liukas ja avoin. Nuolin pitkään spermaista ja pantua vittua.nyt kyllä tekis anoppia mieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamu seksi on hyvää. Kaksi kertaa tänä aamuna. Vaimo oli tosi liukas ja avoin. Nuolin pitkään spermaista ja pantua vittua.nyt kyllä tekis anoppia mieli.
Täytyy ajatella näin että vaimo saa niin paljon kun haluaa mutta anoppi ei varmaan oo saanut vuoteen aitoa. Silloin meni poikki mies ystävän kanssa. Toki hänellä on se julmetun iso sauva. Paksu ja pitkä. Oli vaan joskus unohtanut sen yöpöydälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy ajatella näin että vaimo saa niin paljon kun haluaa mutta anoppi ei varmaan oo saanut vuoteen aitoa. Silloin meni poikki mies ystävän kanssa. Toki hänellä on se julmetun iso sauva. Paksu ja pitkä. Oli vaan joskus unohtanut sen yöpöydälle
Aloittaja
Olen monesti miettinyt, että mielelläni pitäisin molemmat tyytyväisenä, sekä vaimon että anopin. Voisin käydä anoppia auttelemassa ja hoitaa myös kotona asiat niin kuin tähänkin asti. ;)
En tiedä anopin seksielämästä mitään, mutta olisin siihen mielelläni ainakin innokas ja intohimoinen lisä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Olen monesti miettinyt, että mielelläni pitäisin molemmat tyytyväisenä, sekä vaimon että anopin. Voisin käydä anoppia auttelemassa ja hoitaa myös kotona asiat niin kuin tähänkin asti. ;)
En tiedä anopin seksielämästä mitään, mutta olisin siihen mielelläni ainakin innokas ja intohimoinen lisä.Sehän olis huippua jos molemmat sais pitää tyytyväisenä. Sen tiedän anopistani ettei ole miestä saanut aikoihin. Muistan aikoinaan kun anopin pyykki korista huomas koska oli saanut. Pikkarit oli tahmaiset, oli laskettu sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän olis huippua jos molemmat sais pitää tyytyväisenä. Sen tiedän anopistani ettei ole miestä saanut aikoihin. Muistan aikoinaan kun anopin pyykki korista huomas koska oli saanut. Pikkarit oli tahmaiset, oli laskettu sisään.
Aloittaja
Molempia kun pääsis paljaalla panemaan, vielä kun joskus vaikka heti toisen kanssa naineena suihkun jälkeen toisen pesään laueten. Ensin vaikka anoppia, irstaan ihanasti naida ihan kunnolla. Pumpata anopin pillu täyteen. Sen jälkeen mulkun pesu anoppilassa ja kotona ihan yhtä riettaasti ottaa vaimo. ;)
Matka olis juuri sopiva, että ehtisi kulli hetken levätä. Jos tekisi visiitin vielä kävelylenkin merkeissä, niin ehtisi vähän haukata happeakin. Voisivat sitten soitella kuulumisia illalla ja itsekseni miettisin, että molemmat ovat tyytyväisiä. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Molempia kun pääsis paljaalla panemaan, vielä kun joskus vaikka heti toisen kanssa naineena suihkun jälkeen toisen pesään laueten. Ensin vaikka anoppia, irstaan ihanasti naida ihan kunnolla. Pumpata anopin pillu täyteen. Sen jälkeen mulkun pesu anoppilassa ja kotona ihan yhtä riettaasti ottaa vaimo. ;)
Matka olis juuri sopiva, että ehtisi kulli hetken levätä. Jos tekisi visiitin vielä kävelylenkin merkeissä, niin ehtisi vähän haukata happeakin. Voisivat sitten soitella kuulumisia illalla ja itsekseni miettisin, että molemmat ovat tyytyväisiä. ;)Olis toi kiihottavaa panna ensin anoppia ja sit vaimoa. Anoppia voisin panna parikin kertaa. Ensimmäisen lastin jälkeen nuolisin pitkään spermaista vittu. Anoppi sais imeä kalun kovaksi uusintaan. Haluaisi takaa. Nuolisin takaa, upottaisin kielen pylly reikään. Panisin vanhaa kii maista naista rajusti. Laukeaisin huutaen sisään. Lopuksi pyytäisin nuolemaan kalun puhtaaksi koska se on vaimon suussa pian
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis toi kiihottavaa panna ensin anoppia ja sit vaimoa. Anoppia voisin panna parikin kertaa. Ensimmäisen lastin jälkeen nuolisin pitkään spermaista vittu. Anoppi sais imeä kalun kovaksi uusintaan. Haluaisi takaa. Nuolisin takaa, upottaisin kielen pylly reikään. Panisin vanhaa kii maista naista rajusti. Laukeaisin huutaen sisään. Lopuksi pyytäisin nuolemaan kalun puhtaaksi koska se on vaimon suussa pian
Tänään joutunut tyytymään omaan käteen. Soitin anopille kuulumiset ja puhellessa runkkasin kovaa kaluani. Oli vaikeaa puhua niin ettei kuule mitä teen. Annoin tulla vasta puhelun loputtua ja kyllä tuli paineella ja paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään joutunut tyytymään omaan käteen. Soitin anopille kuulumiset ja puhellessa runkkasin kovaa kaluani. Oli vaikeaa puhua niin ettei kuule mitä teen. Annoin tulla vasta puhelun loputtua ja kyllä tuli paineella ja paljon.
Aloittaja
Tuota pitää joskus kokeilla. ;)
Varmasti vaikeaa yrittää olla niin ettei hengityksestä kuule mitään tai muutenkaan. Tietysti jos hitaasti hyväillen vetelee, niin ettei vaikuta juttelemiseen. Todella kiihottava ajatus, täytyy tosiaan kokeilla.
Itellä jäi noista saunahaaveista niin raju panetus päälle, että annan kyllä vaimolle kunnon kyydit tänään. Tällä kertaa täytyy kyllä ajatella samalla vähän anoppiakin. ;)
Vois kyllä pistää saunan päälle ja naida vaimoa niinkuin haaveilin anopista. Ensin nätisti lämmitellä vaimo halukkaaksi ja antaa sitten lauteilla kunnon kyydit.
Eli nyt ei muuta kun sauna kuumaks ... ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Tuota pitää joskus kokeilla. ;)
Varmasti vaikeaa yrittää olla niin ettei hengityksestä kuule mitään tai muutenkaan. Tietysti jos hitaasti hyväillen vetelee, niin ettei vaikuta juttelemiseen. Todella kiihottava ajatus, täytyy tosiaan kokeilla.
Itellä jäi noista saunahaaveista niin raju panetus päälle, että annan kyllä vaimolle kunnon kyydit tänään. Tällä kertaa täytyy kyllä ajatella samalla vähän anoppiakin. ;)
Vois kyllä pistää saunan päälle ja naida vaimoa niinkuin haaveilin anopista. Ensin nätisti lämmitellä vaimo halukkaaksi ja antaa sitten lauteilla kunnon kyydit.
Eli nyt ei muuta kun sauna kuumaks ... ;)Koita tuota puhelin hommaa tosi kiihottavaa.anna lauteilla hyvät kyydit vaimolle. Paina tiukkaan hikiseen pylly reikään niinku fantasioit anopistasi. Millainen vaimo sinulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita tuota puhelin hommaa tosi kiihottavaa.anna lauteilla hyvät kyydit vaimolle. Paina tiukkaan hikiseen pylly reikään niinku fantasioit anopistasi. Millainen vaimo sinulla
Aloittaja
Ihan tarkkaa kuvausta en vaimosta tai eilisestä saunapanosta viitsi kertoa, jos vaikka vaimo eksyisi tätä ketjua lukemaan. Tuskinpa, mutta varmuuden vuoksi. ;)
Mutta eiliset saunapanot oli ehkä pornoimmat pitkään aikaan. Tykkään kyllä rakastella hellästi ja pitkään, mutta kaikkein mieluiten tykkään kun seksi menee kunnon naimiseksi.
Nuolin ensin vaimon pillua pitkään. Sormetin ja nuolin niin kiimassa, muutaman lonkeron jälkeen vaimokin oli ihan selvästi valmis purkamaan kovia työpaineita ja jättämään ne sinne saunan lauteille.
Lopputulos oli se, että kuten olin kuvitellut, nain vaimon persettä niin, että hän täristen ja voihkien sai kunnon orkut seinästä tukea etsien. Uskomaton litinä kun hikiset vartalot vastasivat toisiinsa, puristin vaimon hikisiä liukkaita rintoja käsilläni ja kuuntelin kuinka hän voihki ja orkut saaneena pyysi minua jo tulemaan.
Otin vaimon pitkät hiukset käteeni hellästi tukistaen ja pitkin työnnöin aloin tuntea tulevani. Painoin kullin niin syvään kun sen vaimon perseeseen sain ja hän melkein kiljui. Pidin kyrpää paikoillaan ja häntä hellästi tukistaen aloin tulla. Sykin spermat niin syvälle hänen suoleensa ja taisipa siinä muutama kirosanakin tulla kun tuntu niin perhanan hyvälle. ;)
Vaimo kyllä tokaisi lopuksi kun irrottauduimme tuosta kiimaisesta hikisestä asennosta, että oot sä kyllä niin pervo. Ja niinhän minä olenkin ... ;)
Siihen toiseen kysymykseen, vaimoni on tumma, aika pitkä ja normaali/urheilullinen. Hyvät juuri käteen kivasti sopivat rinnat ja mielestäni lähes täydellinen perse. Kaunis nainen kaikin puolin. Ja mikä parasta mukava kuin mikä. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Ihan tarkkaa kuvausta en vaimosta tai eilisestä saunapanosta viitsi kertoa, jos vaikka vaimo eksyisi tätä ketjua lukemaan. Tuskinpa, mutta varmuuden vuoksi. ;)
Mutta eiliset saunapanot oli ehkä pornoimmat pitkään aikaan. Tykkään kyllä rakastella hellästi ja pitkään, mutta kaikkein mieluiten tykkään kun seksi menee kunnon naimiseksi.
Nuolin ensin vaimon pillua pitkään. Sormetin ja nuolin niin kiimassa, muutaman lonkeron jälkeen vaimokin oli ihan selvästi valmis purkamaan kovia työpaineita ja jättämään ne sinne saunan lauteille.
Lopputulos oli se, että kuten olin kuvitellut, nain vaimon persettä niin, että hän täristen ja voihkien sai kunnon orkut seinästä tukea etsien. Uskomaton litinä kun hikiset vartalot vastasivat toisiinsa, puristin vaimon hikisiä liukkaita rintoja käsilläni ja kuuntelin kuinka hän voihki ja orkut saaneena pyysi minua jo tulemaan.
Otin vaimon pitkät hiukset käteeni hellästi tukistaen ja pitkin työnnöin aloin tuntea tulevani. Painoin kullin niin syvään kun sen vaimon perseeseen sain ja hän melkein kiljui. Pidin kyrpää paikoillaan ja häntä hellästi tukistaen aloin tulla. Sykin spermat niin syvälle hänen suoleensa ja taisipa siinä muutama kirosanakin tulla kun tuntu niin perhanan hyvälle. ;)
Vaimo kyllä tokaisi lopuksi kun irrottauduimme tuosta kiimaisesta hikisestä asennosta, että oot sä kyllä niin pervo. Ja niinhän minä olenkin ... ;)
Siihen toiseen kysymykseen, vaimoni on tumma, aika pitkä ja normaali/urheilullinen. Hyvät juuri käteen kivasti sopivat rinnat ja mielestäni lähes täydellinen perse. Kaunis nainen kaikin puolin. Ja mikä parasta mukava kuin mikä. ;)Aloittaja
Se pitää vielä lisätä, että en kyllä ehtinyt anopista haaveilla. Keskityin niin täysin antamaan vaimolle nautintoja, että siihen ei nyt anoppi mahtunut mukaan. Samalla tavalla haluaisin antaa myös anopille, keskittyä vain häneen ja yhteisiin syntisiin nautintoihin. ;)
Vaimo ja anoppi ovat upeita seksikkäitä naisia ja molemmat kiihottavat minua älyttömästi omina persooninaan. Haluaisin heitä kumpaakin ilman mitään kuvitelmia, keskittyä tyydyttämään molemmat ihanat naiset niin hyvin kuin osaan. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Se pitää vielä lisätä, että en kyllä ehtinyt anopista haaveilla. Keskityin niin täysin antamaan vaimolle nautintoja, että siihen ei nyt anoppi mahtunut mukaan. Samalla tavalla haluaisin antaa myös anopille, keskittyä vain häneen ja yhteisiin syntisiin nautintoihin. ;)
Vaimo ja anoppi ovat upeita seksikkäitä naisia ja molemmat kiihottavat minua älyttömästi omina persooninaan. Haluaisin heitä kumpaakin ilman mitään kuvitelmia, keskittyä tyydyttämään molemmat ihanat naiset niin hyvin kuin osaan. ;)Kuulostaa kiihottavalta. Oma vaimoni ei anna peppu reikään panna. Nauttii kyllä kun sormella hivelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Siihen toiseen kysymykseen, vaimoni on tumma, aika pitkä ja normaali/urheilullinen. Hyvät juuri käteen kivasti sopivat rinnat ja mielestäni lähes täydellinen perse. Kaunis nainen kaikin puolin. Ja mikä parasta mukava kuin mikä. ;)Ootko koskaan saanut katsella kun vaimosi työntää spermat pepusta ulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kiihottavalta. Oma vaimoni ei anna peppu reikään panna. Nauttii kyllä kun sormella hivelen
Aloittaja
Ei se meilläkään mikään vaimon suurin suosikki ole. Eilen oli ihan luksusta, jostain syystä vaimo kävi niin kuumana, että sai vain ohjailla ja edetä juuri niinku haluaa. Yleensä kun vaimolla on tuollainen olo, häntä saa kyllä ottaa ja käyttää kuin narttua. Pyytää vielä puhumaan rajusti pervoja. ;)
Mutta nämä on niitä timanttisia kertoja kun kummallakin on rietas fiilis ja vaimo valmis olemaan täysin käytettävissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko koskaan saanut katsella kun vaimosi työntää spermat pepusta ulos
Aloittaja
Joskus olen saanut katsella ja vähän sormella leikkiäkin. Yleensä vaimo on kuitenkin aika häveliäs, vaikka oltais kuinka riettaasti naitukin.
Jotenkin sekin on ihan mielettömän seksikästä, että hän antaa ensin ihan avoimesti ja estottomasti tehdä mitä huvittaa, pyytää olemaan rivo ja pervo, mutta kun hommat on hoidettu ja kummatkin lauenneena maataan lähekkäin, silloin hän taas palaa normaaliin hieman ujohkoon olemukseensa. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Joskus olen saanut katsella ja vähän sormella leikkiäkin. Yleensä vaimo on kuitenkin aika häveliäs, vaikka oltais kuinka riettaasti naitukin.
Jotenkin sekin on ihan mielettömän seksikästä, että hän antaa ensin ihan avoimesti ja estottomasti tehdä mitä huvittaa, pyytää olemaan rivo ja pervo, mutta kun hommat on hoidettu ja kummatkin lauenneena maataan lähekkäin, silloin hän taas palaa normaaliin hieman ujohkoon olemukseensa. ;)Antaispa oma vaimonikin työntyä tiukkaan Neitsyt pyllyynsä. Joskus oon saanut hiukan terskaa painaa sisään ja samalla kulki sykkinyt spermat ulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaispa oma vaimonikin työntyä tiukkaan Neitsyt pyllyynsä. Joskus oon saanut hiukan terskaa painaa sisään ja samalla kulki sykkinyt spermat ulos
Aloittaja
Ainakin meillä toimii hyvin niin, että peppuseksi on sellaista harvinaista herkkua.
Vaimo tietää miten paljon nautin hänen pepustaan, mutta tietää myös, että kun sitä saan, arvostan sitä ja nautin siitä vielä enemmän. Eli ei makeaa mahan täydeltä. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaispa oma vaimonikin työntyä tiukkaan Neitsyt pyllyynsä. Joskus oon saanut hiukan terskaa painaa sisään ja samalla kulki sykkinyt spermat ulos
Pääsin kerran nussimaan naapurimökin emäntää.naitiin metsässä viltin päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo ainakin ollut tyytyväinen seksin määrään, kiitos upean ja kiihottavan anopin. Monesti huomannut kun anopin nännit näkyy paidan alla kovana. Ne on kyllä sellaiset paksut ja pitkät. Niitä kun pääsis näykkimään ja imemään.
Harmittaa kun en pannut anoppia runkkasin vain hänen rintaliiveihinsä ja pikkuhousuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Ainakin meillä toimii hyvin niin, että peppuseksi on sellaista harvinaista herkkua.
Vaimo tietää miten paljon nautin hänen pepustaan, mutta tietää myös, että kun sitä saan, arvostan sitä ja nautin siitä vielä enemmän. Eli ei makeaa mahan täydeltä. ;)Nyt tekee anoppia mieli. Tavattiin lenkkipolulla. Juteltiin kauan.alkoi kalu nousta housuissa. Anoppi ehkä antais peppureikää toisin kuin vaimo. Nyt täytyy kyl runkata ja haaveilla anopista
- Anonyymi
Anopille on isot rinnat.kiva katsella kun bikinit päällä ja hyvin näkyy että on posliini ja rinnat heiluu mukavasti.
- Anonyymi
Aloittaja
Oma anoppini ei ole koskaan minun nähden ollut bikineissä. Harmi kyllä.
Epäilen ettei hän edes ihan tiedä miten hyvältä hän näyttää. Tietysti on luonnollista, että kun ikää tulee muuttuu myös kroppa, mutta mielestäni hän on ihan hiton seksikäs juuri sellaisena kun hän on.
Niin mielelläni katsoisin kun hän riisuutuisi. Osaan kuvitella vaatteiden läpi hänen rintansa, liivien tukemana hyvin paketissa, hitaasti liivit riisuessa ne laskeutuisivat juuri täydelliisen seksikkäästi.
On myös kiihottavaa ajatella anopin pillua. Mitä paljastuisi pikkareiden alta? Onko pillun karvat ajeltu, trimmattu nätisti vai onko siellä piilossa ihana luonnollisen karvainen häpykumpu?
Nyt jo mietin miten haluaisin hitaasti viedä käden hänen housuihin. Ensin avata housujen napin ja laskea vetoketjua vähän, sitten päästää käteni liukumaan suoraan housujen sisään. Kunpa joskus saisi tuntea sormissa anopin liukkaan pillun ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Epäilen ettei hän edes ihan tiedä miten hyvältä hän näyttää. Tietysti on luonnollista, että kun ikää tulee muuttuu myös kroppa, mutta mielestäni hän on ihan hiton seksikäs juuri sellaisena kun hän on.
Niin mielelläni katsoisin kun hän riisuutuisi. Osaan kuvitella vaatteiden läpi hänen rintansa, liivien tukemana hyvin paketissa, hitaasti liivit riisuessa ne laskeutuisivat juuri täydelliisen seksikkäästi.
On myös kiihottavaa ajatella anopin pillua. Mitä paljastuisi pikkareiden alta? Onko pillun karvat ajeltu, trimmattu nätisti vai onko siellä piilossa ihana luonnollisen karvainen häpykumpu?
Nyt jo mietin miten haluaisin hitaasti viedä käden hänen housuihin. Ensin avata housujen napin ja laskea vetoketjua vähän, sitten päästää käteni liukumaan suoraan housujen sisään. Kunpa joskus saisi tuntea sormissa anopin liukkaan pillun ...Jos oikeesti haluat anoppias voisin yrittää auttaa ... pekka piste patukka ät luukku piste com
- Anonyymi
Oltiin kerran mökillä.tulin uimasta ja meni pukuhuoneeseen, anoppi oli vaihtamassa bikineitä päälle.siinä silmien edessä oli isot rinnat ja karvainen pillu.pyysin anteeksi ja pakko oli mennä ulkovessaan runkulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oikeesti haluat anoppias voisin yrittää auttaa ... pekka piste patukka ät luukku piste com
Aloittaja
Kiitos tarjouksesta, mutta taitaa mennä ihan vaan haaveilun ja käsitöiden parissa tämä oma fantasiointi anopista.
Sen verran monta vuotta olen hänestä haaveillut, että jos tilanne tulisi, että voisin tulkita hänen olevan myöntyväinen, satavarmasti olisin mukana.
Ehkä tämän tilanteen normalisoituessa, kun pitkästä aikaa näen hänet, voisin yrittää vähän vihjailla käytökselläni. Jotain sellaista sopivan pientä, mutta selvää.
Omasta puolestani hän saisi vaikka suoraan käydä kulliini kiinni, kuiskata että tulisin hänen perässään alakertaan ja että ottaisin hänet pesukonetta vasten.
Melkein toivoisin, että hän kävisi lukemassa tämän ja rohkaistuisi selvittämään, että olenko juuri hänen vävynsä. Laittaisi vaikka jonkun viestin muusta asiasta, vähän siinä sivussa flirttaillen ... ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltiin kerran mökillä.tulin uimasta ja meni pukuhuoneeseen, anoppi oli vaihtamassa bikineitä päälle.siinä silmien edessä oli isot rinnat ja karvainen pillu.pyysin anteeksi ja pakko oli mennä ulkovessaan runkulle.
Aloittaja
Siinä olis ollu hyvä tilaisuus pokkana mennä anopin kanssa vaatteita vaihtamaan. Mutta niin yllättävässä tilanteessa sitä varmasti vaan häkeltyy, eikä sujuva ehdotus kyllä sopu sijaa antaa tule mieleenkään. ;)
Olishan sitä ollu varmasti mielenkiintoista seistä kulli tanassa anopin edessä. Tiedä vaikka anoppi olis ollu otettu seisovasta seipäästä ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja
Nyt jo mietin miten haluaisin hitaasti viedä käden hänen housuihin. Ensin avata housujen napin ja laskea vetoketjua vähän, sitten päästää käteni liukumaan suoraan housujen sisään. Kunpa joskus saisi tuntea sormissa anopin liukkaan pillun ...Olen itse haaveillut olis anopin kanssa saunassa ja pääsisi hieromaan isoja rintoja ja upottamaan sormet kosteaan pilluun.hän ottaisi suihin ja pääsisin panemaan takaapäin ja lopuksi laukeaisin hänen kasvoilleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse haaveillut olis anopin kanssa saunassa ja pääsisi hieromaan isoja rintoja ja upottamaan sormet kosteaan pilluun.hän ottaisi suihin ja pääsisin panemaan takaapäin ja lopuksi laukeaisin hänen kasvoilleen
Aloittaja
Samanlaisesta saunahetkestä olen itsekin haaveillut. ;)
Sauna täyttyisi kiihkeistä naimisen ja nautinnon äänistä. Hikistä ja kiimaista, niin seksikkään pornoa. Nyt vielä lisämausteeksi mietin miten kesken takaapäin naimisen ohjaisin kyrpäni hänen pakaroiden väliin ja hitaasti painaisin terskani hänen tiukkaan perseeseen. Kokeeksi vain vähän, katsoisin miten anoppi reagoi. ;)
Hikistä perseenreikää ei tarttis paljon kostutella. Pillun kiimaiset mehut ja hikinen persvako, siitä hitaasti koko kuuma kyrpä syvälle takapuoleen.
Pitäisin kyrpääni syvällä hänen perseessään ja sormettaisin hänen pilluaan samalla. Varmoin liikkein runkkaisin hänen klitoristaan ja antaisin hänen voihkien liikkua käteni tahdissa.
En kyllä malttaisi naamalle laueta, vaikka aluksi mietinkin. Kyllä nyt haluaisin kiihdyttää tahtia ja naida anopin persettä loppuun asti. Kunnon kiimaisella mylvähdyksellä sykkiä spermat syvälle anopin orkuista tärisevään perseeseen. Lysähtää kulli nytkähdellen anopin selkää vasten, kulli perseessä ja saanut hikinen voihkiva anoppi allani. ;)
Ei olis huono pääsiäissauna ...
- Anonyymi
Aloittaja
Nyt näin Pääsiäisen kunniaksi on kyllä pakko lähettää anopille mielikuvituksissa pääsiäistoivotukset ja hoitaa tervehdykset omin käsin.
Sopivasti tuli mahdollisuus olla hetki itsekseen ja juuri hyvin aikaa rauhassa katsella anopin kuvia ja haaveilla. Kokeilla, jos löytyisi telepaattinen yhteys .
Hyvää Pääsiäistä anopille. Toivottavasti tunnet kun haaveilen sinusta. Yllätysmuna olis anopille valmiina. Mahtuisiko koko muna kerralla suuhun ... ;) - Anonyymi
Ite sain runkata anapin naamalle ku heitin läpällä että saanko tulla sun naamalle ja sano että senku tuut
Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1963959Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t562807Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per871391Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101209Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20201011- 46974
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt227922- 48911
Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä107706