Olen tyytyväinen, että saitte homman hoidettua varsin pikaisesti.
Uusi ilmaisjakelulehti.
13
913
Vastaukset
- Anonyymi
Kotka, Pyhtää, Haminan Neuvoton kiittää.
- Anonyymi
Hienoa, kiitos.
- Anonyymi
Mikähän lehden nimi,onko media korttia
- Anonyymi
Kaikenmaailman kortit ei minua kiinnosta, paitsi "vihreä kortti". Puhun etukortista.
- Anonyymi
Mikähän lehden nimi,onko media korttia
- Anonyymi
Kymensuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymensuu.
Onko Räty vitipää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Räty vitipää?
On, Räty on vitipää.
- Anonyymi
Ismo on viisas, osaa kusettaa kotkalaisia jopa "viisaita ja oppineita" .
- Anonyymi
Ismo ei ole viisas, pelkästään äärimmäisen manipuloiva ja härski. Lupaa vaikka kuun taivaalta, muttakun on saanut oman osansa sopimuksesta niin osaa selittää mustan valkoiseksi ja toinen huomaa tulleensa kusetetuksi. Sillä on hyvät neuvonantajat. Olen tuntenut sen n. 40 vuotta. Sitte se oisi viisas jos osaisi kehittää liiketoimintaa tai edes saisi jonkun niistä kannattavaksi, mutta ei kalusto lahoaa käsiin ja työpaikkojen piha-alueet kuin kaatopaikat ennen vanhaan. Mennään lainkirjanta hipoen, mutta kummalta puolelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ismo ei ole viisas, pelkästään äärimmäisen manipuloiva ja härski. Lupaa vaikka kuun taivaalta, muttakun on saanut oman osansa sopimuksesta niin osaa selittää mustan valkoiseksi ja toinen huomaa tulleensa kusetetuksi. Sillä on hyvät neuvonantajat. Olen tuntenut sen n. 40 vuotta. Sitte se oisi viisas jos osaisi kehittää liiketoimintaa tai edes saisi jonkun niistä kannattavaksi, mutta ei kalusto lahoaa käsiin ja työpaikkojen piha-alueet kuin kaatopaikat ennen vanhaan. Mennään lainkirjanta hipoen, mutta kummalta puolelta.
Täytyy toivottaa onnea ja menestystä uudelle Kymensuulle. Asia on vilipitön kyllä!!
Päätoimittaja on ainakin pitkän linjan ammattilainen ja - ennen kaikkea JOURNALISTI.
- Anonyymi
Kaikkia muita yrittäjiä kannustan, mutta Rätyä en ole kannustanut ja en kannusta. Hyvä Eija Anttila ja onnea uudelle Kymensuulle.
- Anonyymi
Hakkinen omistaa siitä 40% eli demari korjaamo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265