ns.telemiehet pylväissä ja mustat autot

Anonyymi

nyt tässä on korona aikana tullut huomattua että ns. telemiehet pyörivät mustine autoineen kerran viikossa sähkötolpan/jonkun linjan pylväissä.
näitä on nähty monia.
mitä ne siellä tekee?

30

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keräävät banaaneja

      • Anonyymi

        Asentaa 5g tapposäteilylaitteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asentaa 5g tapposäteilylaitteita?

        Komppaan. Aivan varmasti ovat Bill Gatesin palkkalistoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan. Aivan varmasti ovat Bill Gatesin palkkalistoilla.

        Heh heh. Tavallaan kaikki ovat Bill Gatesin palkkalistoilla, koska hän on NWO ylipäällikkö.


    • Anonyymi

      Asentelee varmaan teleportaita.

    • Anonyymi

      Pikku tarina katulampuista. Ole kirjoittanut salaliittoon ja peacepinkiin jo aikaisemminkin. Ei ole kukaan vastannut.

      Asun kerrostalossa 1.asuinkerroksessa. liikeita alapuolella. Kerran kotiin tullessani asuntoni edessä olevassa lampputolpassa oli mies kopassa ylösnostettuna. Hain kotoa kameran. Olivat siirtyneet toisen tolpan luo ulos mennessäni. Menin sinne ottaakseni kuvan " mies tekee töitä." (oikeasti aioin tallentaa kuka on hommissa.) Minua ruvettiin häätämään pois. huudettiin, etten saa ottaa kuvaa. Yritin vielä kauempaakin. - Minun stalkkerini eivät siedä valokuvan ottamista, kokemusta on.

      • Anonyymi

        Kävin ottamassa kuvan lähilampustani. Vielä seuraavana päivänä ihan fyysisesti kiinni käyden minua estettiin ottamasta kuvaa siitä toisesta lampusta.

        Olen öisin elektronisen häirinnän kohteena. Joudun siirtelemään sänkyä ja pakenemaan toiseen huoneeseenkin.

        Menin paikkaan C ja yöllä päähäni pamahti energiapommi, joka tuntui hajottavan pään pölyksi ja sai korvan sihisemään metallisesti helisten. Oli uutta. Tarkkailin ja kokeilin ja huomasin, että energiahyökkäys oli tullut katulampusta ikkunan kautta. Kun siirsin sängyn ja tyynyn niin, että oli katveessa lamppuun nähden, pommi ei osunut päähän. -Huomasin myös, että uunipelti ikkunalla lampun edessä, ei estänyt hyökkäystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin ottamassa kuvan lähilampustani. Vielä seuraavana päivänä ihan fyysisesti kiinni käyden minua estettiin ottamasta kuvaa siitä toisesta lampusta.

        Olen öisin elektronisen häirinnän kohteena. Joudun siirtelemään sänkyä ja pakenemaan toiseen huoneeseenkin.

        Menin paikkaan C ja yöllä päähäni pamahti energiapommi, joka tuntui hajottavan pään pölyksi ja sai korvan sihisemään metallisesti helisten. Oli uutta. Tarkkailin ja kokeilin ja huomasin, että energiahyökkäys oli tullut katulampusta ikkunan kautta. Kun siirsin sängyn ja tyynyn niin, että oli katveessa lamppuun nähden, pommi ei osunut päähän. -Huomasin myös, että uunipelti ikkunalla lampun edessä, ei estänyt hyökkäystä.

        Erinomaisen epäkoherenttia sanahelinää täynnä avainmörkösanoja. Toisaalta mielisairaiden huuhaahörhöhuorien kirjoitusasua on helppo soveltaa niin kirjallisessa mielessä teksti ei ollut kovinkaan haastava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erinomaisen epäkoherenttia sanahelinää täynnä avainmörkösanoja. Toisaalta mielisairaiden huuhaahörhöhuorien kirjoitusasua on helppo soveltaa niin kirjallisessa mielessä teksti ei ollut kovinkaan haastava.

        jestas, onko indie asialla.

        Joskus peacepinkissä sinne ilmaantuneen stalkkerini takia menetin kerralla luottamuksen indieen enkä enää ymmärtänyt, mikä on.
        Tein listan, jonka kävin läpi. Mainitsin, että pää on koossa, kun pystyy kirjoittamaan KOHERENTISTI. MT- potilaasta usein mainitaan, että pystyy puhumaan koherentisti eli mieli on suht. koossa, Tätä KOHERENTTIA SEN JÄLKEEN TULLU VASTAANI INDIEN JA TEEMUN TAHOLTA.

        Minulla oli vaikea keksiä, mitä sanaa olisin käyttänyt, kun indien kirjoittii niin monella tyylillä. Mm. niin epäpersoonattomasti, että kirjoituksesta puuttui kaikki, millä sen kirjoittanutta olisi voinut arvioida eikä asiaakaan, mistä kirjoitettiin, saanut selville. Epäilin, että täytyy olla käytössä älytietokoneen ohjelma. - Se ei enää ollut edes koherenttia.

        Joko olen saanut uusia stalkkereita tai entiset ovat astuneet esiin.

        muuten , olin juuri juonut lonkeron 33 cl ennen lampusta kirjoittamista. Mutta asia pitää paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jestas, onko indie asialla.

        Joskus peacepinkissä sinne ilmaantuneen stalkkerini takia menetin kerralla luottamuksen indieen enkä enää ymmärtänyt, mikä on.
        Tein listan, jonka kävin läpi. Mainitsin, että pää on koossa, kun pystyy kirjoittamaan KOHERENTISTI. MT- potilaasta usein mainitaan, että pystyy puhumaan koherentisti eli mieli on suht. koossa, Tätä KOHERENTTIA SEN JÄLKEEN TULLU VASTAANI INDIEN JA TEEMUN TAHOLTA.

        Minulla oli vaikea keksiä, mitä sanaa olisin käyttänyt, kun indien kirjoittii niin monella tyylillä. Mm. niin epäpersoonattomasti, että kirjoituksesta puuttui kaikki, millä sen kirjoittanutta olisi voinut arvioida eikä asiaakaan, mistä kirjoitettiin, saanut selville. Epäilin, että täytyy olla käytössä älytietokoneen ohjelma. - Se ei enää ollut edes koherenttia.

        Joko olen saanut uusia stalkkereita tai entiset ovat astuneet esiin.

        muuten , olin juuri juonut lonkeron 33 cl ennen lampusta kirjoittamista. Mutta asia pitää paikkansa.

        Vielä kerran. Ihan selvinpäin en olisi viitsinyt kirjoittaa, mutta asia ei humalarentoutuneen mielen tuotetta.

        Minulle tehdään ja tapahtuu jatkuvasti. En jaksa selvitellä, miten ne sen tekivät. Yritän vain selviytyä ja minimoida vahingot. Lampun sihtiin en voi mennä nukkumaan.


    • Anonyymi

      Asentavat mielenhallinta lähettimiä.Kaveri töissä kyseisessä firmassa ja sano että laite on noin kahvipaketin kokoinen ,valmistusmaa USA .Tavara tuli ikkunattomalla lentokoneella ,tavara purettiin suoraan poliisi pakuihin.

      • Anonyymi

        Sitävoisi miettiä, mikä on lampun kohteen motiivi kirjoittaa asiasta ja mikä on yllä olevan kirjoittajan motiivi kirjoittaa paskaa.


      • Anonyymi

        Lisäksi tähän laitteeseen on kytketty seurantalaite, joka pystyy seuraamaan ja rekisteröimään jokaisen, jolla on sosiaaliturvatunnus. Toistaiseksi paperittomat jäävät seurannan ulkopuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi tähän laitteeseen on kytketty seurantalaite, joka pystyy seuraamaan ja rekisteröimään jokaisen, jolla on sosiaaliturvatunnus. Toistaiseksi paperittomat jäävät seurannan ulkopuolelle.

        Sehän kivaa. Maailma muuttuu tasavertaisemmaksi paikaksi TI_lle, jota nyt jo seurataan ulkona ja varsinkin kotona/kidustus/koelaboratoriossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitävoisi miettiä, mikä on lampun kohteen motiivi kirjoittaa asiasta ja mikä on yllä olevan kirjoittajan motiivi kirjoittaa paskaa.

        Ei se ole paskaa vaan faktaa,nyt Alkaa mielenhallinnan aikakausi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole paskaa vaan faktaa,nyt Alkaa mielenhallinnan aikakausi .

        Jos elämme nyt mielenhallinnan aikaa niin miten sinä pystyt toimimaan sen vastaisesti?

        Vai kirjoittiko mielenhallinta ylläolevan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos elämme nyt mielenhallinnan aikaa niin miten sinä pystyt toimimaan sen vastaisesti?

        Vai kirjoittiko mielenhallinta ylläolevan?

        Jos sillä ei ole sotu-tunnusta-


    • Anonyymi

      kysyin niiltä ukoilta jotka tulivat meidän tontille jossa on muuntaja ja siitä risteävät linjat että mitä te teette?
      vastaus oli: linjojen kapasiteetitn mittausta.
      siis miten linjojen kapasiteettiä mitataan mustalla purkilla joka jätetään sinne?

      • Anonyymi

        Sähkölinjasta kyse?

        Pihtimittarilla, mittari on metallirengas kaapelin ympärillä jonka avulla mitataan kaapelin magneettikentän muutoksia josta selviää kaapelin läpi menevä virta.

        Saisko valokuvaa?


    • Anonyymi

      Älyluurista kuulunut koko illan tänään 9.4 ihmeellisiä hälyytysääniä, jollaisia ei ole koskaan ennen kuulunut. Sitten meni sähkötkin puolenyön aikaan noin 10 minuutiksi aika laajalta alueelta, missä asun. Mitä täällä oikein tapahtuu?
      Löytyykö asiallisia vastauksia?

      • Anonyymi

        Minimissään pitäisi tietää mikä on se alue jotta asiaa voisi kommentoida?

        Näkyikö ulkona valoja?


    • Anonyymi

      Olisko teletapit touhuissansa??????????

    • Anonyymi

      Koskas tää netti lakkaa toimimasta????
      Ootellaan pojjaat ootellaan..
      Tuos 200m pääs on 5g torni, ei oo vielä pää räjähtäny. Mut ootellaan ...ei oo vielä tullu 4km tonttii. Mut ootellaan...
      Ei oo maailman loppuu näkyny ei kuulunu. Mut ootellaan... jne...

    • Pikkunassikkana vinguin itselleni ilmakivääriä.
      Sain sen parin vuoden kilttinä olon jälkeen.

      Sen jälkeen minusta tuli itse ilkimys. Ammuin oravia ja pikkulintuja sekä myös muutaman katulampun.

      Nyt kaikille pikkupojille luftarit niin he pitävät huolen peltipoliisien murhista ja 5G- mastojen toimimattomuuksista.....

      • Anonyymi

        Niitä 5G mastoja tuhotessa kannattaa muistaa että samassa mastossa on 4G antenni.

        Eli kun Internet lakkaa toimimasta älylaitteessa sen 5G maston vandalisoinnin jälkeen kyseessä ei ole NWO:n toimi, vaan ihan anarkisin älyvapaa idea.

        Ja paranoidimpi sanoisi tässä kohtaa että tuo 5G mastoilla pelottelu ja väen agitointi niiden turmelemiseen on NWO:n toimi jotta saavat hyvän syyn sille miksi se Internet käännetään kaikita pois päältä.

        "Vandaalit sen teki, ei me".

        Tuliko Nazi miettineeksi tuota; vai paljastinko vahingossa Nazin agendan?


      • Anonyymi

        Minä maksaisin peltipoliisien ampujille palkkion!


    • Anonyymi

      Ihmisten seuranta ei onnistu ennenkuin "pedonmerkki" asetetaan eli sehän on siis siru mikä asetetaan jokaiseen ihmiseen. Mikäli kuljet huppupäässä ja puhelimesi on offline mikään ei pysty seuraamaan sinua.

      • Anonyymi

        Huppu ei riitä. Pitää olla kasvojen alaosan peittävä koronanaamari ja aurinkolasit.
        Puhelin on syytä jättää kotiin kun offline ei riitä. Nukkua ei saa ikkunallisessa huoneessa eikä muutenkaan enemmälti oleskella. Jos on sopiva oluhuone niin sinnen voipi rakennella eristetyn tilan jossa oleskella ja nukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huppu ei riitä. Pitää olla kasvojen alaosan peittävä koronanaamari ja aurinkolasit.
        Puhelin on syytä jättää kotiin kun offline ei riitä. Nukkua ei saa ikkunallisessa huoneessa eikä muutenkaan enemmälti oleskella. Jos on sopiva oluhuone niin sinnen voipi rakennella eristetyn tilan jossa oleskella ja nukkua.

        Juu, erityisen tärkeetä on olla nukkumatta.
        Väkisin pidät ittes hereillä jonsei muuten niin viinan ja pillereiden avulla. Sellanen 3 pv menee harjoitelles. Sit alkas sujumaan.
        Eiköhän ne fibat siitä pikuhilja alkas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, erityisen tärkeetä on olla nukkumatta.
        Väkisin pidät ittes hereillä jonsei muuten niin viinan ja pillereiden avulla. Sellanen 3 pv menee harjoitelles. Sit alkas sujumaan.
        Eiköhän ne fibat siitä pikuhilja alkas

        Peltipoliisin ampuminen rinnastetaan virkamiehen murhaan.

        Viimeksi kun yksi peltipoliisi räjäytettiin niin valtatien liikenne suljettiin moneksi tunniksi ja paikalle hälytettiin useita rikospoliisin erikoistutkijoita.
        Kohteessa oli kymmeniä virka-asuisia poliiseja ja 4 susikoiraa joiden tehtävänä oli etsiä ja raadella poliisin murhaajat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe