https://www.iltalehti.fi/keho/a/db0dd32b-0329-478c-b49a-9815ebcef08d
Onkohan varmasti? Pitäisi kyllä nähdä tämä livenä. Pokkaa kyllä vaatii tuon kirjoittaminen takapuoleensa ja vielä esitellä sitä lehdessä:))
Kouvolan paras perse.
48
4577
Vastaukset
- Anonyymi
Kouvolan paras ei taida vielä kovin hyvä olla?
- Anonyymi
Kuvan mukaan perse ei kovin hääviltä näytä.
Toisaalta on ihan hyvä jos edes perse näyttää siedettävältä. - Anonyymi
Kouvolan "paras" perse, käykö se Kotkasta hoituloimassa?
- Anonyymi
Yksi on varmaa. Tuolla on itsetunto hyvin lähellä nollaa.
Ja toinen. Tuo ei todellakaan ole Kouvolan paras perse vaan eräs J.S. jolla nyt sattuu olemaan maailmankaikkeuden paras takapuoli puhumattakaan muusta kropasta.- Anonyymi
"Yksi on varmaa. Tuolla on itsetunto hyvin lähellä nollaa."
Mikä se on luonteeltaan? Laskelmieni mukaan syntynyt kukon vuonna, ja yleensä kukko on koreileva.
- Anonyymi
Vaikea sanoa kun en ole päässyt kokeilemaan. Jos koeajo järjestyy annan mielelläni kommentin. Positiivista mainosta kuitenkin Kouvolalle. Arvostan.
- Anonyymi
Vahvistaa Kouvolan mainetta valkoroskaisuuden pääkaupunkina. "Olen taiteellinen ja tatuoin mersulogon käteeni".
- Anonyymi
Elämänkoulu ja pitkäaikaistyöttömyys näkyy vahvasti tässä. Näin käy jos ei käy kouluja eikä mene töihin.
- Anonyymi
En nyt kyseiseen tapaukseen viittaa mutta onhan näitä nähty kun on juuri päästy elämäm kovasta kolusta ekalta luokalta läpi ja eiku samoin tein juhlistamaan sitä valkoisen roskaväen tapaan tatuoimalla itsensä.
- Anonyymi
Jo on kovat luulot tytöllä itsestään tai ainakin perseestään.
Ja lisäksi äidinkielessäkin näyttää olevan toivomisen varaa melko runsaasti.
"hiihtokilpailun parhain oli ..." vai sittenkin "hiihtokilpailun paras oli..." - Anonyymi
Mutta lisäähän tämäkin uutinen taas Kouvolan kiinnostavuutta asuinpaikkana.
- Anonyymi
Pääsiskös lipsuttamaan kielellä kakkosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsiskös lipsuttamaan kielellä kakkosta?
Nam nam, olipa hyvän makuinen kakkoin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nam nam, olipa hyvän makuinen kakkoin!
Nii, siä oot siis sitä miältä että kakkoin on ykköin. Niikö?
- Anonyymi
Kouvola on paras perse. Kouvola on perseestä.
- Anonyymi
Miten niin? Sieltähän pääsee vain yhteen suuntaan, mutta Kouvolasta junalla peräti viiteen.
- Anonyymi
Niin rumaa ihmistä en oo ikunaan nähny että sitä tatuoinnit kaunistais.
- Anonyymi
niin kaunista ihmistä en oo ikunaan nähny että sitä tatuoinnit rumentais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnonkaunis eloviina tyttö kun tatuoi itseensä pääkallon, kyllä se rumentaa. Jos ei sovi tatuointi vielä luonteenseenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattais kattoo muuallekin ku peiliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattais kattoo muuallekin ku peiliin.
Kannattaiskohan kuitenkin asentaa kattoon peili ja kattoo sitä?
- Anonyymi
Täysin samaa mietä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samaa mietä !
osittain eri mieltä ettei menisi keskustelu liian helpoksi.
- Anonyymi
Oli mikä oli se perse mutta paskaa sieltä kuitenkin tulee.
Naisiltakin. - Anonyymi
Kävin äsken paskalla kun paskatti. Nykäsin pytyn ja kummasti isosti korahti. Aikasa ruletti taas pyöri,eli paskapötkyt kierti ympyrää vesi nousi uhkaavast kohti reunaa ja sitten äkkiä hävisivät... Ny sitte hiki päässä hermona,että tulooko varootus taloyhtiölt ku nyäsin pytyn hiljasuuren aikaan?
- Anonyymi
Liittyy käsiteltävään aiheeseen, miten? No, tuleehan paska perseestä, että siinä mielessä kai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyy käsiteltävään aiheeseen, miten? No, tuleehan paska perseestä, että siinä mielessä kai?
Aloitusotsikossa on sana "Kouvola", siten.
- Anonyymi
Taitaa lätkäpelaajilla ja eräällä salibandypelaajalla olla parhaat perseet. Vaaleat farkut tai tiukat verrarit, mukavaa katseltavaa. Jatkakaa samaan malliin.
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Kouvolan paras perse voi olla sinkkumiehelläkin. Kakslahkeiset ei yleensä ota tätä huomioon kun perseitä arvostelevat. Eräälläkin jonka tunnen on parempi perse kuin yhdelläkään naisella.
- Anonyymi
Ei nyt sotketa homojuttuja tähän keskusteluun jossa puhutaan ihanista naisten perseistä.
- Anonyymi
Jos on homofiili.
Sekin on hyväksyttävää, emme ole mitään muslimeja jotka teloittavat homofiilejä.
Mutta odottakaamme, kyllä me saamme islamilaisen kulttuurin, kun tarpeeksi kutsumme rasisteiksi kammottavaa islamia arvostelevia.
Tietenkin unohtaen että islam ei ole rotu.
- Anonyymi
Vaikka oletkin vielä lapsen tasolla yrittäisit edes aikuistua.
- Anonyymi
Kyllähän tuotakin....
- Anonyymi
ei ne pakarat ole niin tärkeitä kuin se reikä.
- Anonyymi
Testataanpa porukalla montako sääntöjenvastaista kommenttia saadaan poistetuksi tästä langasta!
- Anonyymi
tuota persettä voi olla mahdollista päästä pientä vasnetta vastaan testaamaan..:D tietäjät tietää
- Anonyymi
kerro lisää !!!
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569