Syön liian vähän

Anonyymi

Olen 12 v poika ja tässä lähiaikoina olen syönyt todella vähän. nyt kello on 10 illalla ja olen tänään syönyt aamulla yhden leivän ja päivemmällä otin pieneen lautaseen perunan ja pari lihapullaa. On ollut semmoinen tunne lähiaikoina että jos en itse mene hakemaan ruokaa niin saatan olla kokonaan päivän syömättäkin. eli jollei esim äiti kehota syödä jotain niin en syö mitään sillä en ns tunne sitä että onko mulla nälkä vai ei.

3

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikea sanoa mikä sinua voisi vaivata. Olisi nyt tärkeää puhua tuosta vanhemmille ja hankkiutua tutkimuksiin. Taustalla voi olla montakin asiaa, ei välttämättä syömishäiriö mutta sekin pitää poissulkea.
      Onko sinulla itselläsi minkäänlaista ajatusta mistä tilanteesi olisi saattanut alkaa? Onko isoja muutoksia, vaikeuksia kavereitten tai koulun kanssa? Kotioloissa probleemia? Jotain?
      Söitkö ennen normaalisti ja tämä alkoi nyt sitten yhtäkkiä? Oletko alkanut laihtua tämän takia?
      Olet kasvava nuori poika ja kroppasi tarvitsee hyvää rakennusainetta kehittyäkseen terveeksi! Myös aivotoiminta kuten keskittyminen, oppiminen, muisti jne vaativat ravintoa aivoille ja sitä et saa jos et syö. Siksi on nyt tosi tärkeää että menet ja kerrot tämän äidillesi. Näytä vaikka tämä kysymyksesi ja tämä vastaukseni hänelle!
      Tilanteesi on otettava vakavasti. Rohkeasti puhumaan!

• Anonyymi

Yksi juttu on sellainen mitä aloittaja voisi kokeilla, nimittäin asettaa itselleen tietyt kellonajat jolloin pitää yrittää syödä jotain. Se voisi olla ainakin hyvä alku, kokeilu, jos se vaikka toimisi.
      Kannattaa toki keskustella äidin tai jonkun muun vanhemman ihmisen kanssa.
      Kuten edellinenkin kirjoitti niin taustalla voi olla jokin ongelma, ihmissuhteiden tai jonkin muun asian suhteen.
      Yksin ei kannata jäädä tämän asian kanssa.

• Anonyymi

Olen ”12-vuotias ” trollaaja, pidän jutustelusta itseni kanssa. Näin nuoreksi olen taitava siinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8497
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2183
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      32
      703
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      696
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe