Mopojengi Kivistön S-Marketissa

Anonyymi

Onko ne hulluja vai juovuksissa, kun kulkevat kaupassa kuin apinalauma huutaen ja jopa tönien mummoja, kun eivät ole näkevinään, eikä tietysti näekään, kun kävelevät takaperin samalla kun pitää huutaa perässä tuleville törkeyksiä.

National Geographicilta tuli dokumentti apinalaumasta, joka käyttäytyi samoin, kun vieras apinalauma yritti ryöstää lauman naaraat.

Isät ja äidit voisi joskus lähteä katsomaan miten heidän kullannuppunsa tuolla kaupungilla käyttäytyvät.

39

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samanlaisia paviaanilaumoja on nyt joka kunnassa, kertoo päivän IP.

    • Anonyymi

      Kaupanpihamaalla ainakin usein yöllä ajellaan mopoilla keula pystyssä kaahaten.

    • Anonyymi

      Räkii kaupan oven suussa ja yskii sisällä ihmisten ja tavaroiden päälle. Möly on tosiaan kuin apinoiden mielisairaalasta.

    • Anonyymi

      Siinä se nähtiin yöaukiolo, täyttä turhuutta, kaikki ehtii kyllä muutenkin oluensa ym.
      tavaransa hakea. Naurettavaa !!!!

      • Anonyymi

        sukurutsattuja tulevia lihanleikkajia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sukurutsattuja tulevia lihanleikkajia

        Viiltelis ranteensa.


      • Anonyymi

        Suomi on sen verran takapajula, että oluet pitää ostaa ennen klo 21.00, sen jälkeen myydään vain alkoholitonta!
        Maitoa ja makkaraa voit ostaa yölläkin.


    • Anonyymi

      Onneksi on tallentava kameravalvonta.

    • Anonyymi

      Näinpä,pitääs kieltää ala-ikääsiltä kaupoos käynti muuta ku vanhempien seurassa eikä sekää oo pakollista.Eivät tosiaan ymmärrä käyttäytyä nykyysten olojen mukaan ku ei muutenkaa ymmärretä.

    • Anonyymi

      Taas ne revittää tuolla parkkiksilla ja mppoautojengi on kai kuuroja, kun jytinä kuuluu sadan metrin päässä sisälle asuntoon.

      • Anonyymi

        Mä en kuule mitään. Lähtivät kai toiselle parkkikselle?


    • Anonyymi

      Tällänen räkänokka räpläs karkkihyllyä. Otin niskasta kiinni ja revin ulos ja potkasin persuksiin. Näytti sitten keskisormea. Revin vielä mopon tulpanjohdon irti ja nakkasin vesiojaan. Jo jönssi hiljeni.

      • Anonyymi

        Oletko kaupan vartija?


      • Anonyymi

        :D


    • Potkut perseelle

    • Anonyymi

      Mitä te nyt jännitätte, eikö iskä ostanu aikoinaan mopoa, vai mistä kenkä puristaa?

    • Anonyymi

      Ei, kun siihen aikaan ne piti mopot itte ostaa ja rahat tienata, siitähän kermaperse sulla ei mitään käsitystä.

    • Anonyymi

      Joo kyllä mullekin aikoinaan vanhemmat osti mopon ja kevarit, nyt kun oma poika on viistoista, niin mopohan sille on ostettu, vanhempien rahoilla tietenkin. Kotitöitä joutuu lapset tekemään, ei ne ilmaiseksi tule ja mitä tuohon kermaperseilyyn ja isin rahoilla ostamiseen tulee, niin kateellisia on ollut aina ja tulee olemaan. Jos se sun vuokrakämppä on jossain parkkipaikan reunalla, niin muuta pois ja mieti seuraavan kämpän kohdalla paremmin, ettei heti seinän takana ole mitään miittisuoraa. Mopoilu aika on ihan parasta ja kyllä melkein kaikista niistä kasvaa kunnon kansalaisia, vaikka keulisivatkin ja räkisivät kaupan seinustalla.

      • Anonyymi

        Ei vaan ole enää mopoilu nykyaikaa. Menneet ovat menneitä, eri aikakauden kokemuksia. Nyt on syytä itsestään pitää huolta, ja siksi esim. siirtyä fillarin satulaan. Seuraavan sarsin aikaan kannattaa olla hyvässä kunnossa. 69 % koronaan kuolleista on Suomessakin ollut miehiä.


      • Anonyymi

        Olis kuitenkin hyvä opettaa tapoja kotona. Jos ei kotona opi, ei opi koskaan. Kuka tuollaasta palkkaa, sossun luukulla saa olla koko ikänsä. On sitten iskä ylpeä pojastaan. Pönttö isä, pontöt lapset, eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kuitenkin hyvä opettaa tapoja kotona. Jos ei kotona opi, ei opi koskaan. Kuka tuollaasta palkkaa, sossun luukulla saa olla koko ikänsä. On sitten iskä ylpeä pojastaan. Pönttö isä, pontöt lapset, eikö?

        Ainakin Etelä-Pohjanmaalla ongelma on juuri asenne: "Pojat on poikia. Eikä mikään muuksi muutu, kun ei ole muuttunut ennenkään". Tämä logiikka käytännössä on huonoksi nyt konkreettisesti tänä keväänä todettavissa. Luonto/korona verottaa nimenomaan miessukupolvea. Miehet ovat XY ja naiset XX. Naisilla on siis yksi X enemmän, mitä tietoa nyt osataan tulkita. Mieshormoni vahvistaa (automaattisesti) lihasvoimaa, naishormoni vahvistaa koko elimistöä (raskauksia ennakoiden). Tästä syystä on olemassa mm. selkeä havainto ns. "miesflunssasta". Naiset ovat vahvempia elimistöltään, miehet useimmin vain lihaksiltaan. Miesten onkin nyt aika herätä elintavoissaan ja asennoitumisessaan huomaamaan naisille luonnon suoma ylivoima. Ääliöitä ei yhteiskunnassamme enää automaattisesti tulla suvaitsemaan. Katsokaa vaikka tilastoja. Poliisiuutiset: vankilat, väkivalta, rattijuopot, raiskaajat jne. Miessukupuolen vuoksi Suomen valtion menoista suurin osa johtuu miesten ongelmakäyttäytymisestä. Mopopoikienko ongelmakäytöksestäkö se alkaa? Herätkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Etelä-Pohjanmaalla ongelma on juuri asenne: "Pojat on poikia. Eikä mikään muuksi muutu, kun ei ole muuttunut ennenkään". Tämä logiikka käytännössä on huonoksi nyt konkreettisesti tänä keväänä todettavissa. Luonto/korona verottaa nimenomaan miessukupolvea. Miehet ovat XY ja naiset XX. Naisilla on siis yksi X enemmän, mitä tietoa nyt osataan tulkita. Mieshormoni vahvistaa (automaattisesti) lihasvoimaa, naishormoni vahvistaa koko elimistöä (raskauksia ennakoiden). Tästä syystä on olemassa mm. selkeä havainto ns. "miesflunssasta". Naiset ovat vahvempia elimistöltään, miehet useimmin vain lihaksiltaan. Miesten onkin nyt aika herätä elintavoissaan ja asennoitumisessaan huomaamaan naisille luonnon suoma ylivoima. Ääliöitä ei yhteiskunnassamme enää automaattisesti tulla suvaitsemaan. Katsokaa vaikka tilastoja. Poliisiuutiset: vankilat, väkivalta, rattijuopot, raiskaajat jne. Miessukupuolen vuoksi Suomen valtion menoista suurin osa johtuu miesten ongelmakäyttäytymisestä. Mopopoikienko ongelmakäytöksestäkö se alkaa? Herätkää!

        Kehäpäätelmät tulilla :D


      • Anonyymi

        Niin siinähän se vikaan on mennykki, ku kaikki saadaan ISKÄLTÄ ja ÄIPÄLTÄ
        mitään ei tartte tehä ite mopojensa yms. eteen.

        Ja sitten riehutaan tuolla mopojen kans pitkin ja poikin ja eikä
        kunnioiteta muita ja sääntöjä, ku sellaisia ei vanhemma oo
        viittiny opettaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinähän se vikaan on mennykki, ku kaikki saadaan ISKÄLTÄ ja ÄIPÄLTÄ
        mitään ei tartte tehä ite mopojensa yms. eteen.

        Ja sitten riehutaan tuolla mopojen kans pitkin ja poikin ja eikä
        kunnioiteta muita ja sääntöjä, ku sellaisia ei vanhemma oo
        viittiny opettaa !

        Ne on kuule kotona opittua käytöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinähän se vikaan on mennykki, ku kaikki saadaan ISKÄLTÄ ja ÄIPÄLTÄ
        mitään ei tartte tehä ite mopojensa yms. eteen.

        Ja sitten riehutaan tuolla mopojen kans pitkin ja poikin ja eikä
        kunnioiteta muita ja sääntöjä, ku sellaisia ei vanhemma oo
        viittiny opettaa !

        Hahaaahhhaaaaaaa, taas yksi katkeroitunut aikuinen, jolle vanhemmat ei aikoinaan ostanut polkupyörääkään. Itse olen lapsilleni ostanut melkein kaikki mitä ovat pyytäneet, samoin tekivät minun vanhempani, kun olin lapsi. Miksi ei voisi ostaa, jos lapsiaan rakastaa ja rahat jotenkin piisaa.


    • Anonyymi

      Oliko viime yönä keskustan Tokmannilla ilmaisia ämpäreitä jaossa kun pihamaalla taisi ollaa 200 autoa ja satoja nuoria.

    • Anonyymi

      HEITTEILLE jätetyt maissi lapset 🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽🌽

    • Hei lapualaaset tuloo

      • Anonyymi

        Tuo olis pikku juttu hajottaa tuollaiset laittomat kokoontumiset. Ei muuta ku pari ronskia kaveria kehiin, niin se olisi sillä hoidettu!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo olis pikku juttu hajottaa tuollaiset laittomat kokoontumiset. Ei muuta ku pari ronskia kaveria kehiin, niin se olisi sillä hoidettu!!

        Odinit ei pärjää


    • Anonyymi

      Mopopojat vois pysya vaan kotona karanteenissa ja katella isin ja äipän kans sohvalla pikkukakkosta ja yheksälta nukkumaan.....

      • Anonyymi

        Muutama mopedi sheriffien toimesta takavarikkoon ja sen päälle lätkäistä kunnon sakko, niin ainakin luulis menon rauhoittuvan näin poikkeustilan aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama mopedi sheriffien toimesta takavarikkoon ja sen päälle lätkäistä kunnon sakko, niin ainakin luulis menon rauhoittuvan näin poikkeustilan aikana.

        seinäjoen vesijohtoverkko on ollut viallinen jo 50v ei sitä korona muuta


    • Anonyymi

      on kuule turha ajatella, jotta näinden kullanuppujen vanhemmat piittais, kyllä kaupan henkilökunnan pitää puuttua, jos asiakkaat ei uskalla sanoa näille valopäille

      • Anonyymi

        Näihin zombeihin ei puhe tehoa, kun aivotoimintaa ei ole. Poliisi paikalle ja sähköä pienille munille.


    • Anonyymi

      Ei hyvältä näytä Seinäjoen tulevaisuus, kun tulevat lapsesta asti odineiksi kasvatetut nilviäiset astuvat remmiin.

      Puskaradio huutaa punaisena apua jota ei koskaan tule. Näihin kadulla kasvaneisiin ei toimi kuin mestaus.

      • Anonyymi

        Tulet huomaamaan että tulevaisuuden ongelmat ei ole "odineita"


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe