Vihreistä tullut entistä selkeämmin narkkareiden puolue. Kannattaa muuten vilkaista miten narkkareihin suhtaudutaan jenkeissä. Jenkien oikeuslaitos ei pidä pätevinä huumetaustaisten ihmisten todistajalausuntoja. Mm. kuuluisa Blaken tapaus osoittita tämän. Suomikin suraa vähän viiveellä jenkkien tyyliä. Siis miksi meidän pitäisi suhtautua ylitäänsä vakavasti vihreisiin. Poliittisena liikkeenähän Vihreät ovat työttömyyden luojia ja ylläpitäjiä. Elukat ovat heille tärkeämpiä kuin ihmiset.
Vihreä mömmöpuolue
10
479
Vastaukset
- Velli
Kirous ja kuolema soikoon: vihreitä en ole vielä(kään) koskaan äänestänyt. Aate on vainaa kuin kommunismi 90-luvulla, vaikkakin juuri vihreiden arvojen pitäisi olla niitä tuulettavan raikkaita. Eikä mitään kommari tyyppistä elemettitaloa kasaan. Betonibunkkerin poikia taitavat olla nämä Soininvaaran/Sinnemäen/Haataisen pullasorsat...
- Pasifsti
Kerros kuinka monta huumeiden käytön lopettamiseen kykenemätöntä aktiivikäyttäjää on Vihreässä liitossa. Olisi vielä vakuuttavampaa jos kykenet esittämään luotettavista lähteistä peräisin olevat todisteet. Jos työttömyyttä aiheuttavilla raktaisulla tarkoitetaan luonnonsuojelua, asia ei ole niin mustavalkoinen. Luontomatkailun ympärille voi kehittyä työpaikkoja. Työpaikkojen ja suojelutoiminnan välillä ei tarvitse olla ristiriitaa.
- kpee
No eihän luonnonsuojelun ja työpaikkojen luonnin välillä tietenkään minkäänlaista ristiriitaa ole. Päinvastoin; suojelutyö luo sinällään työpaikkoja ja monimuotoisten metsätyyppien yms.suojeleminen on 2000-luvun Suomessa ensiarvoista, kun valtakoneisto ja Stora Enso painavat jarrua suojelutyölle (ovat palkanneet jopa omasta takaa "ympäristöviranomaisia" jekuttamaan). ENsiarvoisen tärkeää tässä tapauksessa olisi että vihreät "yhden asian puolueena" pystyisi vahvoihin vastajekutuksiin. Uutta verta vihreätkin näköjään tarvitsevat, koska vihreän liiton nykyjohto palvelee "suojellen valtakoneistoa" ts. mukailee yleitä sanaa (=Stora Enson ja elinkeinoelämän järjestöpomojen). Keskustelu kannabiksesta alleviiva tätä osaltaan.
- älyn jättiläinen
kpee kirjoitti:
No eihän luonnonsuojelun ja työpaikkojen luonnin välillä tietenkään minkäänlaista ristiriitaa ole. Päinvastoin; suojelutyö luo sinällään työpaikkoja ja monimuotoisten metsätyyppien yms.suojeleminen on 2000-luvun Suomessa ensiarvoista, kun valtakoneisto ja Stora Enso painavat jarrua suojelutyölle (ovat palkanneet jopa omasta takaa "ympäristöviranomaisia" jekuttamaan). ENsiarvoisen tärkeää tässä tapauksessa olisi että vihreät "yhden asian puolueena" pystyisi vahvoihin vastajekutuksiin. Uutta verta vihreätkin näköjään tarvitsevat, koska vihreän liiton nykyjohto palvelee "suojellen valtakoneistoa" ts. mukailee yleitä sanaa (=Stora Enson ja elinkeinoelämän järjestöpomojen). Keskustelu kannabiksesta alleviiva tätä osaltaan.
olen huomannut, että yksikään vihreän puolueen aktiivi ei ole vesuri kädessä hoitamassa Suomen metsiä. Ne istuvat rööki huulessa pubissa ja kuvittelevat olevansa intellektuelleja. Täysin tarpeeton syöttiläslauma koko vihreä liike.
- vielä ihan vihree
älyn jättiläinen kirjoitti:
olen huomannut, että yksikään vihreän puolueen aktiivi ei ole vesuri kädessä hoitamassa Suomen metsiä. Ne istuvat rööki huulessa pubissa ja kuvittelevat olevansa intellektuelleja. Täysin tarpeeton syöttiläslauma koko vihreä liike.
...kuten kuokka, viikate ja maitokärrytkin. Maakuntavihreys rulaa!
- vihree
vielä ihan vihree kirjoitti:
...kuten kuokka, viikate ja maitokärrytkin. Maakuntavihreys rulaa!
Vihreet ajaa lentokoneilla nykyisin, olet tipahtanut kelkasta
- vielä ihan vihree
vihree kirjoitti:
Vihreet ajaa lentokoneilla nykyisin, olet tipahtanut kelkasta
joillain vihreillä ei ole varaa edes vähäsaateiseen autoon (ajelee 80-luvun rassilla)saati sitten konsanaan matkustella lentokoneella. Jotkut vihreät asuvat mukavasti maaseudulla, ovat vaatimattomia ja tyytyväisiä elämäänsä.
- Kansankielellä
vielä ihan vihree kirjoitti:
joillain vihreillä ei ole varaa edes vähäsaateiseen autoon (ajelee 80-luvun rassilla)saati sitten konsanaan matkustella lentokoneella. Jotkut vihreät asuvat mukavasti maaseudulla, ovat vaatimattomia ja tyytyväisiä elämäänsä.
"KAALIMADOIKSI" jotka elävät kalikerässa joka taas muistuttaa vihreän äänestäjäparan aivoja!
- viheriäsille
Onkin pitää huolta omanliikkeen sisällä toimivien
TOIMEENTULOSTA. Oma suu on aina ensin , toiseksi
vasta taas oma suu. Ja se herrahissi minkä
Liposen pate rakenti vihreille pitää miehittää
omilla EI miehillä.Elikkä toimintaa Valtion
ruokinta-automaatin tuntumassa. Jenkkien oikeuslaitoksissa vain rahalla on merkitystä. Kuinka Herra antimömmö suhtautuu tosiasiaan, että USA:n istuvalla presidentillä on menneisyydessään Kokaiini sekoilua (1972) ja Kannabis hörhöilyä, rattijuoppous epäilyjä...
Narkkareilla ei ole mitään puoluetta niitä ei kiinnosta. Eivät he seuraa politiikkaa -saati toimisi mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483