26-vuotias aviossa oleva nainen.

Anonyymi

Olen 26-vuotias nainen ja aviossa.
Ongelmani on jokseenkin erikoinen.
Haluamme lapsen mutta mieheni ei voi saada lapsia.
Olemme harkinneet kavereíta lapsen siittäjäksi.
Olemme olleet kolmen kimppaa tähtäimessä lapsen alulle pano.
Minulla on kierukka vielä kunnes olemme varmoja kenestä tai ketkä mahdollisesti isä ehdokkaaksi.
Haluamme lapsen mutta mieheni lapselle isäksi.
Meillä on kaksi vaihtoehtoa ja annammeko kohtalon päättää kummasta tulee isä ja kerrommeko miehille toiveesta tulla raskaaksi.
Voisin olla miesten yhteinen pano kaveri muutaman päivän ajan aina kun olisi sopivin aika tulla raskaaksi.
Ja jos olisi 2 tai 3 miestä ei tietäisi varmuudella kuka olisi biologinen isä.

156

9989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voin avustaa

    • Laita viestiä tulemaan niin keskustellaan miten voisin auttaa ongelmaasi :)

    • Varmaan tuo kolmen kanssa paneskelu olisi psykologisesti paras kaikille. Ongelmana voi olla Esimerkiksi että joku esimerkiksi kiihtyisi lapseen ja alkaisi vaatimaan isyyttä tjsp. Mielummin niin, että asiasta Ei välttämättä kerrota asianosaisille vaan antaa asian tapahtua. Tieto voi aiheuttaa ongelmia. Kannattaa katsoa, etyä on vähän saman suuntaista hiusten väriä.ja silmien väriä, niin ei pistä silmään sitten myöhemmin. Molemmilla vanhemmilla tiukkusuorat hiukset ja kotkanmenä ja lapsella pottunokka ja kihara pää 😆

      • Anonyymi

        Miehet ovat melkein saman mittaisia samanlainen ruumiinrakenne hiustenväri ja jopa saman väriset silmät.
        Vaikka olisin silmät sidottuna tuntisin kuka on panemassa.
        Kaikkien kanssa tuntuu hyvältä mutta erilaiselta.


      • Anonyymi

        Työkaverin vaimo blondi, hännellä itsellään 50% kaljuuntunut ja lapsella hieman tummempi hipiä ja kikkura musta tukka :D


    • Anonyymi

      Hyvältä se kylmä harjoittelukin varmaan tuntuu ja tottuvat panemaan toistensa sperman joukkoon ja sekoittaen koko koktailin pillussasi.

    • Anonyymi

      Olen alkanut kimpan näiden kolmen kanssa niin eivät sitten epäile jos saisivat panna vain kuukauden välein.

    • Anonyymi

      Voin panna 19v

      • Anonyymi

        Huh huh...itse kestän n. vartin. Ja sitten pitääkin olla jo vartin tauko.


    • Ehdotan että ette kerro siittäjille aikomuksesta tulla raskaaksi. Jos ette halua häntä mukaan lapsen kasvatukseen niin parempi ettei hän sitä tiedä. Mitä useampi siittäjä niin sitä epävarmempi kuva on biologisesta isä. Muistakaa ottaa miehesi, siis lapsen tuleva isä mukaan.
      Antaa mahdollisuuden haaveilla "ehkä se kuitenkin on minun".
      -
      Jk. Aina ei tule kerrasta raskaaksi. Sitä voi joutua harrastamaan parikin vuotta...

      • Anonyymi

        Ollaan otettu huomioon ja valmisteltu olemaan riittävä aika kahden lapsen hankintaan menee ainakin puolitoista vuotta jos hyvin menee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan otettu huomioon ja valmisteltu olemaan riittävä aika kahden lapsen hankintaan menee ainakin puolitoista vuotta jos hyvin menee.

        Todella hienoa. Toivottavasti raskaus alkaa aikanaan. Ei kuitenkaan liian aikaisin.
        -
        Siihen kimppahommaan voi kuulemma jäädä koukkuun. Niin Vaimo jaettuna kuin aviomies aisankannattajana.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Todella hienoa. Toivottavasti raskaus alkaa aikanaan. Ei kuitenkaan liian aikaisin.
        -
        Siihen kimppahommaan voi kuulemma jäädä koukkuun. Niin Vaimo jaettuna kuin aviomies aisankannattajana.

        Ollaan yhdessä ainakin noin 1.5vuotta ennen kuin 2 lasta ollaan saatu.
        Jos kimppaan jää koukkuun niin ei se niin paha ole jos molemmat sitä haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan yhdessä ainakin noin 1.5vuotta ennen kuin 2 lasta ollaan saatu.
        Jos kimppaan jää koukkuun niin ei se niin paha ole jos molemmat sitä haluaa.

        Olisi hieno lukea blogiasi siitä miten homma etenee.
        Eka kimpasta äitiyslomaan saakka.


    • Anonyymi

      DNA testi kyllä kertoo halutessa kuka on se oikea isä. Mutta jos puolisosi haluaa oikeasti lapsen kasvattajaisäksi (ja tunnustaa isyyden), niin tuohan on loistava ratkaisu. Onnea projektille!

      • Anonyymi

        Emme aio tehdä mitään testejä.
        Mieheni tunnustaa isyyden ja me saamme pari lasta.
        Talous meillä on kunnossa ettei tule yhteiskunnan elättejä niin kuin yhdessä viestissä epäiltiin!


      • Anonyymi

        Ikävä kyllä miésten kanssa panen niin kauan kuin kun saan heidän kanssa kaksi lasta.
        Eikä tiedä jatkosta täytyykö otta lopuksi kierukka että voimme jatkaa kimppaa jatkossa ilman raskautta!
        Jos ja kun saan miehiltä lapset olen kiitollinen heille siitä ja he saa panna kanssani kun haluavat.
        On pieni hinta heidän palvelustaan ja mieheni on samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme aio tehdä mitään testejä.
        Mieheni tunnustaa isyyden ja me saamme pari lasta.
        Talous meillä on kunnossa ettei tule yhteiskunnan elättejä niin kuin yhdessä viestissä epäiltiin!

        Haluan kanssasi tehdä lapsia , miten yhteys sinuun ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kanssasi tehdä lapsia , miten yhteys sinuun ?

        Jätä sähköposti osoite niin katsotaan ja kerro itsestäsi
        Tiedäthän että miehet tulee olla määrätyn tyyppisiä tähän projektiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jätä sähköposti osoite niin katsotaan ja kerro itsestäsi
        Tiedäthän että miehet tulee olla määrätyn tyyppisiä tähän projektiin.

        Kirjoittele
        [email protected]


    • Anonyymi

      Onhan tämä sairasta touhua kyllä. Siinä vittu levällään olet miehen kavereille ja annat niiden panna sun likaista pilluasi. Mitäköhän äpärä lapsi tulevaisuudessa miettii, kun saa tietää millä tavalla olette siittäneet hänet? Saatika mitä sinä ja miehesi mietitte, kun katsotte lastanne ja tulee aina tuo sähellys usean miehen kanssa mieleen? Huhhu.... ihme sakkia täällä.

      • Anonyymi

        Olemme kiitollisia lapsista ja miehet ovat tietämättään auttaneet meitä saamaan oikean perheen ja olen oikea äiti.


      • Anonyymi

        Mutta hyvä ihmìneñ jos en antaisi kaverien panna itseäni en voisi tulla raskaaksi.
        Toinen vaihtoehto olisi keinohedelmöitys jonkun vieraan spermat pipetillä pilluun.
        Minusta on parempi kun mies saa panna minut raskaaksi on mielekkäämpää antautua lapseni isälle vaikka ei täysin tiedäkkään kuka miehistä on isä.


      • Anonyymi

        Pesen kyllä pilluni ettei miesten tarvitse panna likaista pillua.
        Spermainen pilluni tulee olemaan kun ainakin kolme vierasta ja oma mies laskee ehkä useat spermalastit pilluuni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hyvä ihmìneñ jos en antaisi kaverien panna itseäni en voisi tulla raskaaksi.
        Toinen vaihtoehto olisi keinohedelmöitys jonkun vieraan spermat pipetillä pilluun.
        Minusta on parempi kun mies saa panna minut raskaaksi on mielekkäämpää antautua lapseni isälle vaikka ei täysin tiedäkkään kuka miehistä on isä.

        Älä lähde noiden kusipäidrn matkaan, jotka haluavat vain vittuilla kaikesta. Tuo on ihan hyvä idea. Joskus on vaan niin, että miehellä ei ole mahdollisuus saada lasta. Keinohedelmöitys on luonnoton tapa hoitaa asia, varsinkin jos sinulla on fysiologia kunnossa. Jos on kaksi hyvää ja toimivaa siittäjää, niin keino on mitä parhain ja luonnollisin. Miksi lähtä laboratorioon, kun homma hoituu nahkapipetillä. Minusta monet lapsettomuusasiat voisi ratkaista juuri tällä tavalla. Kaikilla ei vaan ns moraali kestä sitä, että harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Älä lähde noiden kusipäidrn matkaan, jotka haluavat vain vittuilla kaikesta. Tuo on ihan hyvä idea. Joskus on vaan niin, että miehellä ei ole mahdollisuus saada lasta. Keinohedelmöitys on luonnoton tapa hoitaa asia, varsinkin jos sinulla on fysiologia kunnossa. Jos on kaksi hyvää ja toimivaa siittäjää, niin keino on mitä parhain ja luonnollisin. Miksi lähtä laboratorioon, kun homma hoituu nahkapipetillä. Minusta monet lapsettomuusasiat voisi ratkaista juuri tällä tavalla. Kaikilla ei vaan ns moraali kestä sitä, että harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita.

        Nykyään yleistyy koko ajan kolmannet pyörät meidänkin tuttavissa on kaksi paria joissa rouva saa useampaa miestä lerrallaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään yleistyy koko ajan kolmannet pyörät meidänkin tuttavissa on kaksi paria joissa rouva saa useampaa miestä lerrallaan.

        Sitä tässä olen katsonut tästä foorumilta ja tiedän itsekin yhden pariskunnan, jossa vaimoa käy panemassa yhtäaikaa useampi mies. Tunnen siis naisen. Joskus keskusteltiin, miten viikonloppu on mennyt. "Ihan tässä kodin huoltoa meillä -selostelin" Nainen vastaa, että "Juu meillä kävi ukkoja panemassa kaikkiin reikiin yhtäaikaa. Nyt on perse aika saaneen oloinen..... meni koko viikonloppu ihan nussimiseksi..."

        Jaa-a jaa. Ei me siinä sitten alettu mistään ikkunan pesusta sen Enemää puhumaan

        Omaan kotikuvioon tuskin sopisi tai kiinnostaisi, mutta olisipa tuo joskus hauska käydä kokeilemassa ja kokemassa näin vaikka kolmantena pyöränä. Sitten tietäisi mitä sekin on.


      • Anonyymi

        Puheistas päätellen joku mies pani väärin kun sua alkuun saattoi.


    • Anonyymi

      Halusin tietää asioita miehistä luonteet ja minkälaisia lasteni isät ovat.
      Ovat rentoja hauskoja huumorin tajuisia.
      Keinohedelmöitys on tunteetonta eikä tiedä luovuttajasta oikeastaan mitään.
      Nyt kun tunnen miehet ja olen jonkinlaisessa suhteessa miehen kanssa josta lopulta tulee lapsieni isät voin ainakin hetken nauttia hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Tiistaina poístettiin kierukka ja nyt saan harjoitella neljän miehen kanssa pääsiäisen aikana.
      Seuraava torstai on ensimmäinen potentiaalinen aika tulla raskaaksi.
      Pääsiäinen kun harjoitellaan kimpassa niin pitää sopia uusinta jo torstaiksi.
      Nyt se alkoi olen neljän miehen nainen ainakin 1.5 vuotta.
      Jos miehet haluaa olla kanssani raskaus aikana niin taidan suostua kun kerran ovat olleet mukana tullessani raskaaksi.

      • Anonyymi

        Onnea lapsen tekoon.
        Toivottavasti siemenet itää!


      • Anonyymi

        Nýt oli neljä miestä panemassa pääsiäisen ajan.
        Raskasta olla neljän miehen naisena.
        Vaatii harjoitusta että jaksaa.


    • Anonyymi

      Nyt koronavirus kauden aikana pitäisi välttää kasvotusten tapaamista.
      Kun tapaat niitä isä ehdokkaita niin anna panna vain takaapäin niin tartuntavaara on pienempi.

    • Anonyymi

      Ainoo mikä itää on rairuoho..

    • Anonyymi

      On raskas homma panna neljän miehen kanssa ainakin ennen kuin tottuu.
      Hyvältä kuitenkin tuntuu.
      Lukitsin jokaisen ristimällä sääreni ristiin heidän lantiolla saaden spermat mahdollisimman syvälle.

      • Anonyymi

        Kuinka niin vammaisia? Onko sulla joku lääketieteellinen pointti jonka muut missaa?


      • Anonyymi

        Ei lapsilla ole mitäään vaaraa jos ja kun nainen tulee raskaaksi kimppa seksin aikana.
        Omalla miehellä ei ole siittiöitä joten hän ei voi saada minua raskaaksi kuitenkin haluamme kaksi lasta aivan peräkkäin niin nopeasti kuin mahdollista.
        Kolme miestä siksi ettei tiedä kuka on biologinen isä.
        Kun tunnemme miehet niin tiedetään ettei ole minkään sekopään lapsi.
        Miehet ovat kohteliaita huumorin tajuisia herrasmiehiä ja haluavat kimppa seksiä meidän kanssamme.
        Ainoa asia mitä he eivät tiedä on että haluan tulla raskaaksi jonkun kimppa miehen kanssa.
        Koeputki hedelmöitys on tunteetonta eikä tiedä luovuttajasta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lapsilla ole mitäään vaaraa jos ja kun nainen tulee raskaaksi kimppa seksin aikana.
        Omalla miehellä ei ole siittiöitä joten hän ei voi saada minua raskaaksi kuitenkin haluamme kaksi lasta aivan peräkkäin niin nopeasti kuin mahdollista.
        Kolme miestä siksi ettei tiedä kuka on biologinen isä.
        Kun tunnemme miehet niin tiedetään ettei ole minkään sekopään lapsi.
        Miehet ovat kohteliaita huumorin tajuisia herrasmiehiä ja haluavat kimppa seksiä meidän kanssamme.
        Ainoa asia mitä he eivät tiedä on että haluan tulla raskaaksi jonkun kimppa miehen kanssa.
        Koeputki hedelmöitys on tunteetonta eikä tiedä luovuttajasta mitään.

        Jos oma mieheni ei voisi saada lapsia voisin harkita yhtä miestä siittämään lapsen meille.
        Luulen että on yleisempää kuin tiedetään että isä on muu kuin aviopuoliso.


      • Anonyymi

        Ainakin sosiaalisen ja mies saa panna kimpassa vaimoaan.
        Oletettavasti juhlien ilopilleri eikä ole turhan ahdasmielinen.
        Haluaisin oman vaimoni kimpan naiseksi.
        Tekisi kovasti mieli oman vaimon kanssa ottaa kavereita mukaan panemaan vaimoani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oma mieheni ei voisi saada lapsia voisin harkita yhtä miestä siittämään lapsen meille.
        Luulen että on yleisempää kuin tiedetään että isä on muu kuin aviopuoliso.

        Joku kyselytutkimus oli takavuosina jossa kerrottiin että joka neljäs lapsi tässä maailmassa on tullut petoksen kautta. Eli siis nainen on pettänyt aviomiestään ja siitä on siinnyt lapsi. Mutta sen lisäksi DNA testaukset ovat paljastaneet sen että yli kaksi lasta neljästä (eli siis yli puolet lapsista) on eri isä kuin varsinainen aviomies. Siihen ei siis lasketa naimattomia naisia ja heidän lapsiaan, eikä myöskään tietenkään adoption, tai uuden avioliiton kautta tulleita lapsia, vaan avioparien "keskenään" tekemät lapset.

        Mutta onhan tutkimukset todenneet senkin että nainen rakastelee mieluummin aviomiehensä kanssa silloin kun hän on kuukautiskierrossaan lähellä vuotovaihetta, ja taas ovulaation aikaan nainen haluaa harrastaa irtoseksiä toisen miehen kanssa. Eli aviomieheksi valitaan turvallinen kumppani, mutta seksikumppaniksi mieluummin irtoseksiä tarjoava "pahis".


      • Anonyymi

        Projisoit ihan liikaa omaa itseäsi muihin ihmisiin. Se kertoo itseasiassa mielenterveysongelmista jos projisoi tuolla tasolla omia pelkojaan ja ajatuksiaan ja kuvittelee että muutkin ajattelevat niin. Tarkoitan tuota lausetta kun sanoit että lasta katsellessa tulee mieleen kauhukuvat. Mistä niin päättelit että aloittaja tuntee siitä kauhua? Sinä sitä tunnet, mutta sairas mielesi ei erota omaa mieltäsi muiden mielistä. Sinä tarvitset oikeasti ammattiapua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oma mieheni ei voisi saada lapsia voisin harkita yhtä miestä siittämään lapsen meille.
        Luulen että on yleisempää kuin tiedetään että isä on muu kuin aviopuoliso.

        Usei voi mies kavereiltaan tai veljeltään kysyä onko pannu ja melko monasti on et👍🏾


      • Anonyymi

        Minulla on seksiä neljän miehen kanssa edelleen, ainoa ero on että miehet tulee eri aikaan panemaan.
        Olen tyytyväinen neljän miehen naisena.


      • Anonyymi

        Lapsihan on luonnollisesti hankittu kun on panemalla alkunsa saanut.
        Keino hedelmöitys sopii paremmin navetan puolelle.
        Jos en itse saisi vaimoani raskaaksi niin hakisimme vaimon kanssa sopivan miehen joka saisi panna vaimoni raskaaksi.
        Olemme jo hyvien kavereiden kanssa panneet vaimoani kimpassa silkasta nautinnosta ja kiimasta.


    • On ilman muuta selvä, että pitää koko raskausajan antaa sulovittua miehille. Useat miehet pitävät pulskistuneen naisen kanssa yhtymisestä. Vasta sitten, jos tulee biologinen stoppi, on aika kieltätyä,

    • Anonyymi

      Toivottavasti ette saa lasta tuollaiseen sekamelskaan!!!!!

    • Moikka täällä olis nuorimies joka vois auttaa lapsen siittämisessä

    • Anonyymi

      Vaimolla on tyytyväinen ilme kun vieras mies lykkä.ä aisaa pilluun ja tykkää kunnon rynkytys panosta.

      • Anonyymi

        niin,kyllä se rynkytyspanokin tuntuu hyvältä ei siinä mitään.meikä tykkää itte panna niin se aistiminen on totuuden mukaisempaa,siinä kerää mielihyvääasennot,ja homma sujuu,kun asennot molemmilla hyvät niin naiminen on mutkatonta jakuumana käynti yhdessä tuleminen parasta.


    • Anonyymi

      Minulla on 46 vuotias avovaimo hänellä 26 vuotias tytär. Tytär haluaa lapsen, ei miestä on hieno työ asunto kaikki muukin ok. Ovat kuulemma jutellut että jos minä panisin tyttären paksuksi,toisaalta se paneminen kyllä kiinnostais mutta ei kukaan tiedä että minun siemenjohtimet on katkaistu jo aikapäivää sitten. Voishan sitä vuodenpäivät yrittää,eipä olis hullumpi nainen nussittavaksi

      • Anonyymi

        Minä voisi panna paksuksi!


      • Anonyymi

        Minä voisin mielelläni tulla panemaan tytärpuolesi paksuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voisin mielelläni tulla panemaan tytärpuolesi paksuksi.

        .. ja isoäitin siinä sivussa.


    • Ennen ajateltiin, että yhteiskunta ja kirkko määräisi seksuaalimoraalin. Ei enää. Vapaaehtoinen seksi on täydelleen yksityisasia, johon kukaan ei voi puuttua. Ainoastaan toisen vahingoittaminen seksin avulla on, ja tulee olla, rangaistavaa.

      Moni nauttii yhdynnästä paria vaihtaen tai kimppaseksinä. Meillä ei voi olla siihen mitään kielteistä sanottavaa. Viimeisen seksitutkimuksen mukaan enemmistö suomalaisista, sekä naisista että miehistä, hyväksyy parinvaihdon, vaikkei itse sitä harjoittaisikaan.

      Halu saada lapsi on geeniperäinen. Kaikille se ei ole mahdollinen, mutta niille naisille, jotka voivat muun miehen kanssa saada lapsen, keinohedelmöitys on jo vakiokäytäntö. Jos kimppaseksiä harrastava lyö kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja tulee samalla raskaaksi, se ei ole esimerkki lutkailusta tai sairaudesta, vaan asiallisesta harkinnasta.

      Monien aloitukseen vastanneiden tulisi hävetä, että kirjoittelee aloittajasta sopimattomia arvailun pohjalta.

      Jumalan siunausta aloittajalle. 🌹

      • Anonyymi

        Kiitos ihanasta viestistäsi.
        T. N 26--vuotias


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ihanasta viestistäsi.
        T. N 26--vuotias

        Kiitos kiittämästä! Oli ilo sanoa sinulle jotakin myönteistä. Hyvää jatkoa!


      • Anonyymi
        Dogmatikos.rereg kirjoitti:

        Kiitos kiittämästä! Oli ilo sanoa sinulle jotakin myönteistä. Hyvää jatkoa!

        Kiitos!
        Ei oikein nukuta kun tänään alkaa tosi meininki.
        Tänään on paras aika hedelmöityä ensi kertaa kierukan poiston jälkeen.
        Oma mies joutuu vielä töihin heti aamusta.
        Kavereista yksi tulee noin klo 8:00 ja alamme seksi touhut heti.
        Aamupäivän yksi mies panee minua ja noin 14:30 tulee kaksi kaveria lisää ja ehditään panemaan kolmistaan kunnolla ennen kuin mieheni tulee noin 16:45 ja löytää vaimonsa sängystä kolmen kaverinsa kanssa panemassa.
        Yksi miehistä menee yövuoroon töihin ja tulee suoraan takaisin ja aamupäivän ollaan taas kaksistaan kunnes toiset pääsevät jälleen töistä.
        Viikonlopun annan sitten kaikkien neljän panna.

        Saa nähdä olenko viikonlopun jälkeen raskaana.(tuskin vielä.)
        Ainakin olen kunnolla nussittu.
        Toivottavasti myös miehet ovat tyytyväisiä!
        T 26-v.nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!
        Ei oikein nukuta kun tänään alkaa tosi meininki.
        Tänään on paras aika hedelmöityä ensi kertaa kierukan poiston jälkeen.
        Oma mies joutuu vielä töihin heti aamusta.
        Kavereista yksi tulee noin klo 8:00 ja alamme seksi touhut heti.
        Aamupäivän yksi mies panee minua ja noin 14:30 tulee kaksi kaveria lisää ja ehditään panemaan kolmistaan kunnolla ennen kuin mieheni tulee noin 16:45 ja löytää vaimonsa sängystä kolmen kaverinsa kanssa panemassa.
        Yksi miehistä menee yövuoroon töihin ja tulee suoraan takaisin ja aamupäivän ollaan taas kaksistaan kunnes toiset pääsevät jälleen töistä.
        Viikonlopun annan sitten kaikkien neljän panna.

        Saa nähdä olenko viikonlopun jälkeen raskaana.(tuskin vielä.)
        Ainakin olen kunnolla nussittu.
        Toivottavasti myös miehet ovat tyytyväisiä!
        T 26-v.nainen

        Luulen, että ovat tyytyväisiä. Harvoinpa se ensimmäisellä kerralla sopivaa aikaa tärppää, mutta muutamalla yleensä kuitenkin. Hassua, on kuin odottaisin jännityksellä minäkin.

        Siunausta ja onnea teille!


      • Anonyymi
        Dogmatikos.rereg kirjoitti:

        Luulen, että ovat tyytyväisiä. Harvoinpa se ensimmäisellä kerralla sopivaa aikaa tärppää, mutta muutamalla yleensä kuitenkin. Hassua, on kuin odottaisin jännityksellä minäkin.

        Siunausta ja onnea teille!

        Kiitos!
        Kiva kuulla positiivisiä ilmoituksia.
        T. 26-vuotias nainen


      • Anonyymi
        Dogmatikos.rereg kirjoitti:

        Luulen, että ovat tyytyväisiä. Harvoinpa se ensimmäisellä kerralla sopivaa aikaa tärppää, mutta muutamalla yleensä kuitenkin. Hassua, on kuin odottaisin jännityksellä minäkin.

        Siunausta ja onnea teille!

        Nyt pitäis menkat alkaa jokoo tänään tai parìn päivän sisällä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pitäis menkat alkaa jokoo tänään tai parìn päivän sisällä!

        Odotetaan, mutta ei petytä, jos ei vielä tapahdu. Varmaan on ollut hauskaakin, kun on saanut nautiskella monen miehen kanssa, mutta on se varmaan joskus ollut totista työtäkin.
        Lykkyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!
        Ei oikein nukuta kun tänään alkaa tosi meininki.
        Tänään on paras aika hedelmöityä ensi kertaa kierukan poiston jälkeen.
        Oma mies joutuu vielä töihin heti aamusta.
        Kavereista yksi tulee noin klo 8:00 ja alamme seksi touhut heti.
        Aamupäivän yksi mies panee minua ja noin 14:30 tulee kaksi kaveria lisää ja ehditään panemaan kolmistaan kunnolla ennen kuin mieheni tulee noin 16:45 ja löytää vaimonsa sängystä kolmen kaverinsa kanssa panemassa.
        Yksi miehistä menee yövuoroon töihin ja tulee suoraan takaisin ja aamupäivän ollaan taas kaksistaan kunnes toiset pääsevät jälleen töistä.
        Viikonlopun annan sitten kaikkien neljän panna.

        Saa nähdä olenko viikonlopun jälkeen raskaana.(tuskin vielä.)
        Ainakin olen kunnolla nussittu.
        Toivottavasti myös miehet ovat tyytyväisiä!
        T 26-v.nainen

        Miehet ovat varmaan tyytyväisiä kun saavat panna kanssasi kimpassa.
        Minulla on päätynyt 3 tosi hyvää kaveria vaimoani panemaan kanssani.
        Yleisimmin ollaan 1N ja 2M joskus kun menemme mökille ollaan kaikki mukana ja vaimoa pannaan kaikki vuorotellen toisten avustaen.
        Olemme toteuttaneet kaikkia haluja joita ei olla saatu ennen kokeilla puolisoiden tai tyttöystävien kanssa.


    • Anonyymi

      edelleenkin mitä teet kierukalla, jos haluaisit tulla raskaaksi?

      • Anonyymi

        Et siis ole vieläkään oppinut lukemaan.


    • Anonyymi

      Kaksi kimppamiestä lähti jo kuudeksi töihin.
      Oma mies lähti töihin seitsemäksi pantuaan minua ennen lähtöään.
      Kävin suihkussa ja olen alasti sängyllämme odottaen vieraamme tulevan suihkusta aamupanolle.
      Päivän mittaan kotiutuu kaikki muutkin "mieheni" eli oma mies tulee viimeisenä.
      On vielä viikonloppu neljän miehen kanssa sänkyleikeissä touhutessa.
      T. 26-vuotias nainen aviossa ja äidiksi haluava

      • Panepa kertoen, kun raskaus alkaa. Iloitsemme yhdessä teidän kanssanne. 🌹


      • Anonyymi
        kynä kirjoitti:

        Panepa kertoen, kun raskaus alkaa. Iloitsemme yhdessä teidän kanssanne. 🌹

        Immoitetaan!Ilmoitetaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Immoitetaan!Ilmoitetaan!

        Ilmoitus luontoinen asia!
        Olen synnyttänyt 5.4.2021klo: 04.28
        Poika tuli 52cm 3.95kg.
        Vuosi kimppaseksin alkamisen jälkeen poika on sylissäni.


    • Anonyymi

      Eikö ole kiihoittavaa kun on useita halukkaita miehiä joiden kanssa saa harrastaa seksiä?
      Olen itse 38-vuotias aviossa ja mieheni kanssa otetaan toisia miehiä seksi leikkeihin mukaan hetero tyyliin.

      • Nyt on ensimmäinen yritys ohi ja alkaa jännittää tulinko raskaaksi vai en.
        Yrityksen puutteesta ei ainakaan jäänyt kiinni.
        On 4 vuorokautta neljän aktiivisen miehen kanssa raskas aika.
        Jouduin aamulla pyytää taukoa muutaman päivän kun ollaan pantu niin paljon.
        Nyt keskityn odottamaan onko kuukautiset myöhässä vai ei.


      • Anonyymi

        Oi tulisin miellellään kanssasi !


      • Anonyymi

        on kiihottavaa nähdä kun miehellä seisoo,silloin ainakinm inulla alkaa seisomaan niin että pillu koveneeja jopa vaikeuttaa kävelyä kiusataan itseämmem vielä vähän ja sitten otetaan kaikki käyttöön tositoimt tuottavat yhtäaikaiden tulemisen ,ja parhaat orggut,pitkät.


      • 26-vuotias_nainen kirjoitti:

        Nyt on ensimmäinen yritys ohi ja alkaa jännittää tulinko raskaaksi vai en.
        Yrityksen puutteesta ei ainakaan jäänyt kiinni.
        On 4 vuorokautta neljän aktiivisen miehen kanssa raskas aika.
        Jouduin aamulla pyytää taukoa muutaman päivän kun ollaan pantu niin paljon.
        Nyt keskityn odottamaan onko kuukautiset myöhässä vai ei.

        Jos normaaliolosuhteissa riittää yksi mies ja kerta kaksi paneskelua tulla raskaaksi, niin kolme siirretyistä ja oma mies koko viikonlopun tuntuu jo liki hätävarjelun liiottelulta, mutta miksipä ei, hyvän asian vuoksi.


    • Anonyymi

      Sehän meni jo urakoinnin puolelle. Nautitko lainkaan , vai menikö pelkästään raskaaksitulon ajatteluun?
      Spermaa varmaan sait niin paljon, että eiköhön siitä ainakib yksi siittiö ehtinyt munasolusi hedelmöittää? Lykkyä tykö!

      • Anonyymi

        Välillä oli pelkkää panemista.
        Ollaan niin alussa että on mielenkiintoista panna kolmen vieraan kanssa ja oman miehen.
        Oma mies on luvannut jättää panematta jos alkaa tuntua liian raskaalta panna kaikkien neljän kanssa.
        Oletettavasti jatkossa rauhoittuu paneminen kun päästään uutuuden viehätyksestä ja miehet tulevat tutuiksi pilluni kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välillä oli pelkkää panemista.
        Ollaan niin alussa että on mielenkiintoista panna kolmen vieraan kanssa ja oman miehen.
        Oma mies on luvannut jättää panematta jos alkaa tuntua liian raskaalta panna kaikkien neljän kanssa.
        Oletettavasti jatkossa rauhoittuu paneminen kun päästään uutuuden viehätyksestä ja miehet tulevat tutuiksi pilluni kanssa.

        Jännitetään yhdessä kanssasi, joko jo ensimmäisellä kerralla. Varmaan et mahda nyt ajatellakaan muuta kuin lapsen saamista, mutta olen myös ollut havaitsevinani, että olet laatusisko. 🌹


      • Anonyymi
        kynä kirjoitti:

        Jännitetään yhdessä kanssasi, joko jo ensimmäisellä kerralla. Varmaan et mahda nyt ajatellakaan muuta kuin lapsen saamista, mutta olen myös ollut havaitsevinani, että olet laatusisko. 🌹

        Kiitos!
        Viesteistäsi tulee aina niin hyvä mieli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!
        Viesteistäsi tulee aina niin hyvä mieli.

        Ilo on minun puolellani. 🌹


    • Anonyymi

      Lapsen nimi? Suoli24 😂😂

      • Anonyymi

        Osuva nimi on sulle annettu,Vanhempas tienneet tarkkaan mitä susta tulee.Ei mitään pelkkä paskanjauhaja.


    • Anonyymi

      Saatko tänä viikonloppuna uuden siemennyksen? Onnea matkaan.😀👍

      • Anonyymi

        Ovat ilmoittaneet haluavansa panna kansani kun kuulemma tekee niin mieli.
        Olen minäkin jo halunnut sada kaikki mieheni yhtä aikaa, kävivät viikolla vuorotellen rakastelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat ilmoittaneet haluavansa panna kansani kun kuulemma tekee niin mieli.
        Olen minäkin jo halunnut sada kaikki mieheni yhtä aikaa, kävivät viikolla vuorotellen rakastelemassa.

        Minullekkin kelpaisi tuommoinen mies porukka vaikka kerran viikossa.


    • Anonyymi

      Teksti on ilmi selvästi miehen kirjoittama, eli trollijuttu.

      • Anonyymi

        Oletko selvännäkijä vai kirjoititko sen itse?


    • Anonyymi

      Vappuheiloja oli kolme ja oma mies.
      Äitienpäivänä on mahdollisuus tulla raskaaksi seuraavan kerran.
      Miehet on luvannut äitienpäivä yllätyksen minulle vaikka en äiti vielä olekkaan.

      • Lykkyä tykö! 🌹


    • Anonyymi

      kokoaisitte useita mitehiä 5 - 6 ja hankkisit pillunlevittäjä levittäisit pillusi antaisitte miesten runkkaa ja kun ne tulisivat antaisitte heidän päästtää spermat levitettyyn pillun

      • Anonyymi

        Tuntuu paremmalta kun miehet panee ihan normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu paremmalta kun miehet panee ihan normaalisti.

        Siinä valu aikapaljon sperma hukkaan mitä voisi muuten olla pillusasi siemennyksen jälkeen voisit ottaa miehet kiitoksen hoitoon niin saisit vielä lisää sperma pilluusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä valu aikapaljon sperma hukkaan mitä voisi muuten olla pillusasi siemennyksen jälkeen voisit ottaa miehet kiitoksen hoitoon niin saisit vielä lisää sperma pilluusi

        Äitien päivänä on seuraava otollinen päivä tulla raskaaksi.
        Miehet tulee jo perjantaina kimpassa panemaan kanssani.
        Ensimmäisellä kerralla en tullut raskaaksi nyt on toinen sìemennys kerta tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitien päivänä on seuraava otollinen päivä tulla raskaaksi.
        Miehet tulee jo perjantaina kimpassa panemaan kanssani.
        Ensimmäisellä kerralla en tullut raskaaksi nyt on toinen sìemennys kerta tulossa.

        Onnistunutta siemennystä!
        Valuitko edellisellä kerralla kovasti? Tekisi itsellänikin mieli kokea tuo, vaikka en raskaaksi haluakaan.
        Tuula


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistunutta siemennystä!
        Valuitko edellisellä kerralla kovasti? Tekisi itsellänikin mieli kokea tuo, vaikka en raskaaksi haluakaan.
        Tuula

        Tuula
        Voin minä panna sinua saisitko kassaan lisää porukkaa miten saisi yhteyttä sinun niin voitaisiin sopia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistunutta siemennystä!
        Valuitko edellisellä kerralla kovasti? Tekisi itsellänikin mieli kokea tuo, vaikka en raskaaksi haluakaan.
        Tuula

        Kyllä sitä oli reilusti.
        Tule mukaan 4 miestä riittää kahdelle naiselle ja minäkin pääsen hélpommalla ja spermaa riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuula
        Voin minä panna sinua saisitko kassaan lisää porukkaa miten saisi yhteyttä sinun niin voitaisiin sopia

        Tuo on valitettavasti vain fantasiani. Mieheni ei ikinä moiseen suostuisi.
        Mutta ihana fantasioida.
        Tuula


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on valitettavasti vain fantasiani. Mieheni ei ikinä moiseen suostuisi.
        Mutta ihana fantasioida.
        Tuula

        Tuula
        Ota yksi tai kaksi miestä mukan ja tule käymään salassa niin kyllä se onnistuu tai jos otat miehesi mukaan niin saisit kaksi miestä mitä ajattelet ota yhteyttä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on valitettavasti vain fantasiani. Mieheni ei ikinä moiseen suostuisi.
        Mutta ihana fantasioida.
        Tuula

        Kuulostaa hyvältä. Mitä muuta fantasioit?


    • Anonyymi

      Miten sinulla paikat kestävät neljän miehen panemista koko viikonlopun ajan? Olin kerran kahden miehen pantavana viikonlopun, enkä tahtonut päästä kävelemään, kun pimpsaan sattui niin kovasti. Toisella oli kyllä järkyttävän suuri kulli.
      Hienoa se kyllä oli ja tunsin olevani naitu nainen.
      Käytätkö liukkaria vai onko niin paljon spermaa, ettei paikat kipeydy?

      • Anonyymi

        Lisäysenä vielä, että olimme mökillä jossain hevonkuusessa ja siellähän ei mitään liukuvoiteita ollut.


      • Anonyymi

        Välillä liukkaria mutta tärkeintä on kun yhden panokerran ailkana jokainen laskee 5-8 spermalastia niin liukasta on.
        Jos ainoastaan panntaisiin ilman että spermaa tulisi pitäisi käyttäpä liukkari paljon ja usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäysenä vielä, että olimme mökillä jossain hevonkuusessa ja siellähän ei mitään liukuvoiteita ollut.

        Minulla on 24h aikaa ja liukuvoide yöpöydälle ja aletaan miesten kanssa nauttimaan.
        Aina yksi saa suuhoitoa että on kunnossa kun tulee hänen vuoro päästä panemaan ja seuraava suuhoitoon.
        Itse saan suuhoidon alussa ja aina pesulla käytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on 24h aikaa ja liukuvoide yöpöydälle ja aletaan miesten kanssa nauttimaan.
        Aina yksi saa suuhoitoa että on kunnossa kun tulee hänen vuoro päästä panemaan ja seuraava suuhoitoon.
        Itse saan suuhoidon alussa ja aina pesulla käytyä.

        Mulla olis laatu spermaa pääsiskö mukaan kimppaan siemenstä 2 tyttöö tehtynä t wej


      • Anonyymi

        Alussa kun aloimme kimppailemaan pillu kipeytyi ilmeisesti jännitin seksiä kahden kanssa siitä on 4vuotta aikaa. Nykyään jos liukkaus ei riitä niin liukkaria heti suurin syy on ehkä tottumus kun ollaan oltu kimppa seksissä mukana 4 vuotta niin ei niin herkästi kipeydy pillusta..


    • Anonyymi

      Kuinkas sujui? Taidat kylpeä spermassa?
      Toivottavasti siitos tuottaa tulosta.

      • Anonyymi

        Kupiainen käveli ilkosillaan vastan kanssa saunaan, kun tontin ohi kulki neitonen.

        Kupiainen: - Tahtooks neiti kylpee?

        Neiti: - Hyi, vanha mies. eikä ossaa ees ärree sannoo.


    • Anonyymi

      Kesäkuun kolmantena on kolmannen siemennys kerran vuorro. Äitienpäivä viikonloppu meni hyvin ja viimeinen mies lähti vasta 11 päivänä puoliltapäivin iltavuoroon.
      Nyt vain odottamaan tuleeko menkat ja katse kohti kesäkuun kolmatta ja miehet kasaan ja petiin.

      • Seuraan sinua. Mutta lienee sinulla hauskaa nykyiselläänkin. Kun tulet raskaaksi, ei se estä sinua edelleen nauttimasta. 🌹


    • Anonyymi

      Yleensä naiset saa lapsia, harvemmin mies raskaana😎

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tein eilen raskaustestin ja raskaana olen kotitestin mukaan.

      • Anonyymi

        Wuhuu 👍👌💪❤️🌷


      • <<Tein eilen raskaustestin ja raskaana olen kotitestin mukaan.<<

        Oletan, että olet aloittaja. Jippiiii!🌹🌹🌹


      • Todella hienoa. Onnea teille molemmille.


      • Anonyymi

        Kiitos kaikille kannustaneille!
        Meidän loma alkaa 1.6.2020.
        Mennään mökille ainakin viikoksi.
        Ollaan vain ja nautitaan kaikki viisi.
        Hellemekko on ainoa vaate minulla jota käytän ja lyhyt helma ja avoin kaula aukkko.
        Aion pitää miehet tyytyväisenä mökillä ollessamme eikä kukaan saa eikä tarvitse olla puutteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kaikille kannustaneille!
        Meidän loma alkaa 1.6.2020.
        Mennään mökille ainakin viikoksi.
        Ollaan vain ja nautitaan kaikki viisi.
        Hellemekko on ainoa vaate minulla jota käytän ja lyhyt helma ja avoin kaula aukkko.
        Aion pitää miehet tyytyväisenä mökillä ollessamme eikä kukaan saa eikä tarvitse olla puutteessa.

        Kerrotko miehille, että olet raskaana?
        Saavathan he sen pian toki muutenkin selville, joten ei kai kertomisessakaan mitään menetä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kaikille kannustaneille!
        Meidän loma alkaa 1.6.2020.
        Mennään mökille ainakin viikoksi.
        Ollaan vain ja nautitaan kaikki viisi.
        Hellemekko on ainoa vaate minulla jota käytän ja lyhyt helma ja avoin kaula aukkko.
        Aion pitää miehet tyytyväisenä mökillä ollessamme eikä kukaan saa eikä tarvitse olla puutteessa.

        Kuulostaa hyvältä. Nautinnon kesä voisi sanoa.


    • Anonyymi

      Nyt olen virallisestikin raskaana!
      Ensimmäinen lomaviikko alkaa.
      Ollaan oltu mökillä perjantaista asti kaikki viisi.

      • Olen todella iloinen puolestasi. Olen myös iloinen, että saat nauttia, kun usea mies laukeaa suloiseen vittuusi. Riemullista mökkeilyä! 🌹


      • Anonyymi

        Onnittelut raskauden johdosta!
        Olen hengessä mukanasi.


    • Anonyymi

      Voi tulla nussimaan sinua laittaa sut paksuksi.minulla on itsellä kolme poikaa jo.vastaukset [email protected]

    • Anonyymi

      Hei vapaa pasi 50 182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. Etsin 0458889795 Iisalmesta mä auttan vauvan alulle [email protected]

    • Anonyymi

      Raskaana ja kiimaisena 28-vuotias nainen ja aviossa.

      • Anonyymi

        Saako sinuun yhteyyttä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      moi halutko tavata mua yhdessä olla mä Iisalmesta pasi 50v [email protected]

    • Anonyymi

      Olemme mieheni kanssa olleet aviossa 10 vuotta, saaneet kaksi lasta enkä ollut koskaan vieraissa ollut. Sitten tuli yllättäen liian houkuttava tilaisuus ja menin sänkyyn vieraan miehen kanssa ja kondomeja ei ollut kummallakaan. Olimme sitten paljaalla ja tulin kerrasta raskaaksi.

      • Anonyymi

        Nyt teillä on sitten kolme lasta, tietääkö miehesi tuosta pikku seikkailustasi?


      • Anonyymi

        Kerran vaimolle kävi juuri noin, oli ilman ehkäisyä vieraan kanssa. Käytimme tuohon aikaan kondomeita mutta ei niitä vaimolla mukana ollut. Hyvä puoli oli kun vaimo tuli kotiin ja sain pitkästä aikaan tuntea vaimoni paljaalla siittimellä loppuun asti. Voi, voi kuinka tuntui hyvälle.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      5.4.-21 syntyi poika kimpan johdosta
      Poika tuli ja onn todella suunnitellun kimppaseksin tulos.
      Olemme tosi onneĺlisia mieheni kanssa ja myös mieheni 3 kaveria on innoissaan pojasta.

    • Anonyymi

      Meillä on sama ongelma, omat siittiöt ovat toimimattomat ja halutaan lapsia.
      Mietittiin kaikkia vaihtoehtoja ja päädyimme siihen että vaimo saa panna tooisen miehen kanssa ja päädyimmme minun veljeeni.
      Veljeni oli hämmästynyt kun pyysin häntä panemaan vaimoni raskaaksi.
      Hän suostui mutta tahtoi saada panna vaimoani myös jatkossakin, vaimon kanssa keskusteltuani suostuttiin pyyntöön ja veli pani ensi kertaa vaimoani.

    • Anonyymi

      voi,voi

    • Anonyymi

      Olimme samojen ajatusten kanssa aiemmin.
      Harkitsimme ystäviä ja kävimme kaikki ystävät läpi yksitellen.
      Vieraat ohitimme kuitenkin melkein heti alkuunsa.
      Päädyimme kysymään mieheni veljeä auttamaan meitä, tässä on oma ongelma kun hänen veli on aviossa.
      Jos mieheni veli ei suostu niin aiomme kysyä appeni panemaan miniä raskaaksi.
      Appeni on kuitenkin ollut yksin pari vuotta.

      • Anonyymi

        Appesi olisi otettu kun saisi miniän pantavaksi.
        On mielenkiintoinen ajatus että pojan vaimoa saa myös isä panna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Appesi olisi otettu kun saisi miniän pantavaksi.
        On mielenkiintoinen ajatus että pojan vaimoa saa myös isä panna.

        Meillä veljeni on käynyt panemassa vaimoani ja pannut jo kahdesti raskaaksi. Isältä kävi vaimoni ensimmäisenä kysymässä kun saimme selville että minulla ei ole siittiöitä, mutta isä ei osannut päättää ja vaimo ajatteli että kun isäni epäröi, ei varmaan kannata lähteä viemään sitä tilannetta eteenpäin ja niin veli sai tulla siittäjäksi.


    • Anonyymi

      Heh heh!

      Aikamoinen raskaus aloittajalla jos edellisvuoden kesäkuun alussa näytti testi että on paksuna ja synnytys tapahtui seuraavan vuoden huhtikuussa 5.4.

      Eli yli 10 kk kesti raskaus. Semmosia nää ukkojen kertomat sadut tosin useimmiten ovat että valhe paljastuu ennemmin tai myöhemmin.

    • Anonyymi

      Meillä yritettiin pari vuotta lasta ilman tulosta.
      Tutkimusten mukaan emme voi saada yhdessä lasta mieheni spermalaadun takia..
      Mietimme eri vaihtoehtoja.
      Päädyimme mieheni veljeltä kysymään jos hän tulisi avuksi.
      Mieheni veli kieltäytyi kun on aviossa.
      Päädyimme tämän jälkeen pyytämään mieheni isää saattamaan miniä raskaaksi j hän suostui.
      Minulla on aika terveyskeskukseen kierukan poistoon 8.6.2023 kyydin saan apeltani.
      Appeni on eronnut jotain 3 vuotta sitten.
      Oli jokseenkin noloa pyytää apua juuri apeltani mutta tämä oli tärkeää miehelleni että dna on lähellä.
      Appeni käytös minua kohtaan on muuttunut.

    • Anonyymi

      Mukana.

    • Anonyymi

      Minulta joutaa siittiöt,en enää niitä tarvitse.. Naimisissa, 2lasta.muutenkin menevät Lavuaarista alas. 🙂

    • Sopii asutko missä asti

    • Anonyymi

      Minulla olis hyvät siemenet ja spermaa tulee paljon.-Uskoisin että tulisit raskaaksi, mutta ruokkoa en maksa. Miehesi tulisi onnelliseksi!

    • Anonyymi

      Vieläkö aloittaja on lapsen teossa? Olis kiva kuulla mitä kuuluu n 26 Selle?

      • Anonyymi

        Johan tää koko tarina paljastui jonkun äijän keksimäksi fantasiaksi kun epähuomiossa lipsahti siltä että "raskaus" oli täydessä vauhdissa kesäkuun alussa ja synnytys tapahtui kuitenkin vasta seuraavan vuoden huhtikuussa 😆

        Vielä vaan täällä kiimaiset ukot tarjoaa siemennystä vaikka koko juttu oli feikki alusta asti 😂


    • Anonyymi

      Ei kahta yhtä aikaa, se vähentää mahdollisuuksia, miehen siemenneste on vaaraksi toisen miehen siittiöille. Koskee myös oman miehesi siemennestettä. Eli sinun ja miehesi pitää pidättäytyä muutamia päiviä, että vieraan miehen siittiöt voivat hyvin ja toteuttavat unelmanne.
      Niinkuin huomaat muista vastauksista, vapaaehtoisia auttajia sinulla kyllä riittää.
      Onnea yritykselle

    Ketjusta on poistettu 211 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe