Marinin hallitus tilasi kirurgisia suojamaskeja Kiinasta. Niitä tuli lentokonelastillinen Suomeen par päivää sitten suuren julkisuuden säestämänä. Maskeja on saatu Marin hehkutti.
Valitettavasti Sanna joutui kusetuksen uhriksi. Suojamaskit eivät ole kirurgisia maskeja. Voi olla, että hoivakotien siivoojat voivat käyttää niitä. Ehkä ne eivät kelpaa siihenkään.
Kiinalaiset maskikauppiaat kusettivat Sanna Marinin hallitusta
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt hallitus on varannut lisää 600 miljoonaa euroa uusiin maskeihin. Saa nähdä, korjaantuuko tilanne näillä rahoilla.
- Anonyymi
Näytti tvssä kuin kertakäyttö sadetakki.Ei sopivan suojaavia terveydenhoitoon.Pesupäivän pesuesdukin on putävämpi,mutta tukalaa tehdä työtä.Muovia,joka päätyy jonnekkin,hoitajat syytää roskiin.Kyllä muistuu mieleen kuumat sää ja tuo ylipukeutuminen pesupäivät.Kumisaappaat.Kumisaappaat olisi hyvä suoja jaloille,helppo ottaa pois desifioida.Desifioiva suihkutus
- Anonyymi
Marinin hallitus on vihervassarien pellehallitus!
- Anonyymi
Epäpätevä hallitus joutuu eroamaan viimeistään syksyllä
- Anonyymi
Tyhmiä on helppo pettää.
Ketään ministeri ei kuulema tiennyt että maskit olivat käyttökelvottomia. Kuinka ihmeessä kukaan ei tiedä asiasta kun pääministerillä on 10 avustajaa ja muilla ministereillä on 4 avustajaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510762
- 817243
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445324- 624890
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764568Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334063- 472948
- 362845
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362104