Että amerikkalaiset TV-saarnaajat alkavat pöljäilemään koronaviruksen kanssa.
Stara-lehti uutisoi miljonääri-TV-saarnaaja Kenneth Copelandin tuoreesta hölmöilystä.
Linkki juttuun suomi24:ssä näyttää vilahtelevan siellä ja täällä palstoilla, joten tarpeetonta laittaa sitä tähän.
Tämähän oli ennustettavissa...
16
<50
Vastaukset
Todettakoon nyt kuitenkin, ettei näitä menestysteologisia saarnayrittäjiä erityisemmin arvosteta uskovien keskuudessa täällä pohjolassa.
- Anonyymi
Ovatko he siis vääräuskoista Saatanan seurakuntaa ja helvetin omat?
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko he siis vääräuskoista Saatanan seurakuntaa ja helvetin omat?
Eiköhän se ole Jumalan asia tällaisia päätelmiä tehdä meistä kustakin tallaajasta.
- Anonyymi
Tipale kirjoitti:
Eiköhän se ole Jumalan asia tällaisia päätelmiä tehdä meistä kustakin tallaajasta.
Miksi ihmiset sitten sellaista tekevät, jopa Raamatun pyhien kirjojen kirjoittajista osa, ja heitä suuresti kunnioitetaan?
- Anonyymi
Tipale kirjoitti:
Juuri näin.
Tipale kirjoitti:
Mutta tänä Pääsiäisenä haluasin repiä Jumalan palasiksi käsivoimin ja tarjota lihat nälkää näkeville. Eikun niskat nurin käsivoimin ja lihaa syömään.
- Anonyymi
Kyllä nämä saarnamiehet oikealla asialla ovat. On rikollista antaa tyhmien pitää rahansa.
- Anonyymi
Saarnaajan kannattaa tarkkailla tilastoja, ja alkaa puhkuminen ja puhaltaminen otollisella hetkellä, niin on oleva hänellä suuri palkkio ei vaan taivaissa, vaan myös pankkitilillä!
- Anonyymi
https://www.tmz.com/2020/04/05/kenneth-copeland-coronavirus-pastor-church/
Demoninen pastori puhkuu ja puhaltaa koronan pois.- Anonyymi
Eihän tuossa mitään demonista ole, ihan normaalia uskonharjoittamista amerikoissa ja afrikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa mitään demonista ole, ihan normaalia uskonharjoittamista amerikoissa ja afrikassa.
Suomessakin ollut vastaavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo demonisen näköinen koomisessa mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo demonisen näköinen koomisessa mielessä.
Tuollaisia pastoreita on käytetty sarjakuvamaisten demonien esikuvina.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=OSIrQBGfUtw
Puhkuu ja puhaltaa. - Anonyymi
Televisiota uskoo vain uskovainen.
- Anonyymi
Outo kommentti, ihan kuin uhkauksia kirjoittavan palstakreationistin kirjoittama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181891Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541186Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki78986Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17978TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46835
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään85806- 70782
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764