https://www.suomenuutiset.fi/tulipalo-vastaanottokeskuksessa-43-poliisia-koronakaranteeniin-sylkemisen-takia/
Miten tälläinen pääsee tapahtumaan?
43 POLIISIA KORONAKARANTEENIIN SYLKEMISEN TAKIA.
17
<50
Vastaukset 17
- Anonyymi
Hmmm...Pitäisikö jättää menemättä? Itse sytyttävät asuintalonsa tuleen, ja kun mennään pelastamaan, yritetään päästää pelastajatkin päiviltä.
Vaikuttaa siltä, että eivät edes halua tulla pelastetuiksi. - Anonyymi
Voi miten kertakaikkiaan huvittavaa!:))))) Kuinkakohan kauan loistenelättäjät, eurooppalaiset hetero miehet jaksavat katsoa tuollaista uhittelua? Aivan käsittämätöntä pelleilyä!
- Anonyymi
A-H ja Zyklon-B
- Anonyymi
Uutinen totta koska se tuli suoraan Kremlistä.
- Anonyymi
Hehheh!? Kremliä ei paljoa jonkun pikkumaan vokit kiinnosta... ;-)
- Anonyymi
kelle okellot soivat
- Anonyymi
Merkelin pitää rantautua poliisien kanssa tilanteisiin
kävihän Sipiläki tapaamassa sotilaita - Anonyymi
Ai että tää nykyaika on ihanaa, ennen olikin niin ankeaa. Muistan vielä 1980-luvun jolloin asuimme metsässä teltassa ja kaikki oli muutenkin niin ankeaa!
- Anonyymi
Voivoivoi, tässähän meinaa tulla ihan rasistiksi. Täytyy äkkiä lukea jotain YLEn propagandaa, eihän tästä tule muuten yhtään mitään.
Tämä olikin saatanan hauska uutinen; tälle nauraa varmasti myös aina toverillinen Myghtar.Gyrbänenkin... ;)
- Anonyymi
Plette hyviä keksimään uutisia. Vielä kun olisijotain tapahtunutkin.
- Anonyymi
Noinhan Uudenmaan rajoilla loisiville poliiselle pitäisi tehdä, jokaiselle.
Samalla olisi hyvä olla todistus, vaikka sairastuneen kaverin henkilötiedoilla, että sairastaa koronaa ja sitä kaikkein tarttuvinta ja nopeiten tappavaa kantaa.
Tulis matkailijalle paremmin rauha liikkua kun nahkatukka natsi tussaripellet olis karanteenissä. - Anonyymi
Anarkistit ,nuo kotimaiset loiset ovat näköjään valvonnan erityis suojeluksessa? Kummatkin uhitteluista huolimatta kiljuvat poliisia apuun kun itsellä hätä:)))))) omituista porukkaa!
- Anonyymi
Räkänokkaituhippisoijahomosuvakit tahtoo juurilleen ,tuonne jonnekin perähikiän
metsänreunan perukoille, maksoimitämaksoi! Ei kotimaisen loisen aivokapasiteetti riitä ymmärtämään miksi ei nyt oikein onnistu:) Sitten fiksuna vielä luulee että ne on ne poliisit jotka kiusallaan tällaisia rajoituksia hänelle ja hänen Ladalleen laittaa:)! Kyllä nyt ihan oikeasti nauretaan! - Anonyymi
onpa ihme pinna saksassa
- Anonyymi
vieraassa maassa huorataan kun EIT sallii
- Anonyymi
Hölmölöitä kun on, niin tottahan niitä pääsee tapahtumaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta773144Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3731168Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65805Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty33785Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s265670Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä150627Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto20600Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31578Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17535Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan30518