Salaam!
Kun olen löytänyt netistä ONEQURAN ohjelma, jossa on mukana Ibn Kathir Koraanin selitysteos on alkanut osottautua tarpeettomaksi itse selittää ja nostaa esiin mahdollisia tulkintoja Koraanin eri kohtiin.
Kun lueskelin Ibn Kathirin Suuran 89 selitystä oli päivänselvää, että Aad vaikutti olevan Amerikan Intiaani kansat. Pylväät, jollaisia ei koskaan aiemmin ole ollut saatta viitata Nazca linjoihin Etelä-Amerikassa. Ja ne viittaavat myös intiaanitelttojen pylväisiin. Sekä toteemipaaluihin.
Ja myös se kuka on profeetta HUD vaikuttaa mahdolliselta tulkita. Tuo sana HUD muistuttaa jonkin verran sanaa BUDDHA, joka oli ensimmäinen lähettiläs Amerikan intiaanien luona.
Se käy ilmi tästä Wikipedian artikkelsita:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Fusang
Tiedän, että nämä havainnot saattavat vaikuttaa islamin kannalta epäedullisilta, mutta TUO IBN KATHIR SELITYSTEOS EI JÄTÄ MITÄÄN TULKINNAN VARAA ASIOILLE. Ellei AAD tarkoita Amerikan intiaanikansoja voisin oikeastaan lopettaa kaiken kirjojen lukemisen ja ruveta vain kuutelemaan Nasheed musiikkia.
Salaam!
Aad ja Profeetta HUD - suura 89
Anonyymi
0
146
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551