Pyhäniemi tunkee

Anonyymi

Olen kyllä pöyristynyt kun Pyhäniemen yrittäjät ovat tunkeneet kylälle myymään ruokiaan. Ja se että k-kauppa on vielä mahdollistanut sen. Toivottavasti ihmiset käyttävät Puumilan uuden yrittäjän tuotteita ennemmin. Yrittäjä joutui hankalassa vaiheessa aloittamaan eikä edes sitä kunnioiteta että saisi rauhassa myydä tuotteitaan. Hävetkää Pyhäniemeläiset!

17

1496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai se kuuluu tulla myymään sörsseleitä pyhäniämestä ku siellä ei ole ketään.
      ja antaa pitää sitten ne velvolisuudet anteeksi toisten maksettavaksi jookosta.

    • Anonyymi

      Onko puumilan yrittäjällä mielestäsi joku yksinoikeus myydä keskustassa tuotteitaan!! Ehkä Maurintorin intresseissä on varmistaa että heidän hyvä ja pitkäaikainen asiakaskumppani pysyy voimissaan. Puumilan yrittäjän tyylillä ei toiminta tule kauaa pyörimään. Näitä tähdenlentoja on nähty ennenkin kihniöllä!

      • Anonyymi

        Meneppä itse aloittamaan yritystä tälläisenä aikana!


    • Anonyymi

      Kyllä Pyhäniemen yrittäjällä on ihan samat oikeudet kuin muillakin yrittäjillä tässä vaikeassa koronatilanteessa. Erittäin hyvä kun ovat löytäneet muunlaisen tavan markkinoida. Ei pitäisi olla kateellinen tässä vaikeassa tilanteessa. Suomi on onneksi yrittäjälle vapaa maa niinkuin myös Kihniö. On vain löydettävä erilaisia tapoja selvitä tilanteesta!

      • Anonyymi

        Kihniöläisten perus kateutta,aina ollaan valittamassa toisten tekemisistä.


    • Anonyymi

      olis varmaan parempi lopettaa koko pyhäniemi siellä pärjäsi vain keihäsen miehet
      muut olevat kunnan torppareita.

    • Anonyymi

      Pöyristyttävä kirjoitus kerrassaan. Miksi aloittaa yrittäjyyttä jos ei kestä kilpailua. Kirjoittamastasi kommentista saa sen käsityksen että vain uutta yrittäjää pitää tukea ja " vanhojen" pitäis väistyä tieltä,mikä järki siinä on, kysyn vaan? Ehkä uusien yrittäjien mitä Kihniöön kaivattaisiin pitäisi keksiä jotain omaa/uutta, ei täällä monta saman alan yrittäjää pärjää koska asiakkaita ei riitä joka paikkaan.
      Asiakkaat kuitenkin itse saavat päättää mitä palveluita haluavat käyttää ja kenen tarjoamana, sitä ei minun mielestä voi kukaan määrätä.
      Yhteistyöllä asiat sujuu paremmin! K-market siitä loistava esimerkki.

    • Anonyymi

      Hyvä Pyhäniemi! Tuolla tavalla pitää menetelläkin. Hienoa, että yrittäjillä (Pyhäniemi ja Maurintori) on tällaisessa erikoistilanteessa yhteistyötä. Menestystä sille!

    • Anonyymi

      Noi kihniöläiset ovat kummaa sakkia. Alkaa nyt tappelemaan ruoka ämpäristä
      kuka sen saa keitellä. Pyhäniemessä on taantumuksen aika.

      • Anonyymi

        No nii on. Koko kihniö pitäs eristää ulkomaailmasta. Kulkulupa myönnettäisiin vain sukulaisille.


    • Anonyymi

      Kyllä minä kans olen pyöristynyt, kun pitää nyt käydä hakemassa mättöä kahdesta eri paikasta!

    • Anonyymi

      Mihinkä tämä pöyristyminen johtaa ku kaikki pöyristyy.

    • Anonyymi

      Ja tuo pyöristyminen on kaikkineenkin pahasta, koska se voi aiheuttaa kolmostyypin diabeetestakin!

      • Anonyymi

        Olen myös älyttömästi pyöristynyt viime aikoina,
        pöyristynyt olen myös hyvästä ja laajasta tarjonnasta,
        lisää vain yrittäjiä pöyristyttämään ja pyöristyttämään meitä
        mukavia kuntalaisia


    • Anonyymi

      Olipa käsittämätön aloitus! Pyhäniemen toimija on mukava ihminen, sen lisäksi että on jo vuosia toiminut paikkakunnalla ja tekee maistuvaa ruokaa ja leivonnaisia. Itse taas koen vasta aloittaneen yrittäjän toimintatavan miltei aggressiivisena ja toivon, että Noora enemmänkin näkyisi ja kuuluisi tässä kylällä. Liian vähän tulee käytettyä näitä paikallisia palveluita, myönnän, mutta itse suuntaan kyllä jatkossakin pennoseni Suskin grillille ja Pyhäniemeen, jotka ovat jo vuosia tässä toimineet toisilleen tilaa antaen ja toisiaan arvostaen, molemmissa tosi kivat toimijat. Tsemppiä myös Puumilaan, tarkoitus ei varmaankaan ole työntää toistaan pois, vaan löytää kaikille oma jalansija, jotta saataisiin mahdollisimman monta palvelua pysymään tällä kylällä. Ajattelisin, ettei näin järjetön aloitus voi olla peräisin mistään muualta kuin Puumilan toimijoilta itseltään 😊

    • Anonyymi

      Näin sitten taas kynäili sukulainen ja varmaan serkku jostain välistä. Mitä me muut sitten siinä??

      • Anonyymi

        Juu tämmöisen typeryyden aloittaja on varmaan Puumilan puumien serkku tai täti. Mutta mitäs me niistä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe