Hoitsut houkutteli covid-19 testin varjolla vainotun ambulanssiin, mutta paljastivat laitoshoidon tarpeen liian aikaisin. Potilas pinkoi karkuun.
https://www.rt.com/russia/485336-runaway-coronavirus-patient-russia/
Miten käy Suomessa? Uskaltaako työtön mennä covid-19 testiin, jos se samalla osoittautuu työttömän terveystarkastukseksi ja raportti löytää tiensä kunnan sosiaalipalvelujen pöydälle? Luvassa kirje maistraattiin ja kunnan holhous?
Psykologiset keinot ja menetelmät jyllää myös Venäjällä
11
70
Vastaukset
Hieno ajatelma joka tulee olemaan ehkä täyttä totta jo huomenna.
Itse koen että tämä pandemia on vain koetinkivi uuden Maailmanjärjestyksen luomiseksi.
Jos sitä ei ole siksi suunniteltu niin sitä se tulee taatusti edistämään.
Asialla on myös toinen puolensa. Pandemia tulee vahvistamaan kansallistunteita sekä arvostusta omista rajoistamme ja kulttuuristamme.- Anonyymi
Katsotaan ajan kanssa, mikä on kansan muisti, vaalit ja loppuerä.
Jos pandemian uuden aallon riski on olemassa, kannattaa todella unohtaa ulkomaan matkat. Suomessa on paljon majoituskohteita ja kotimaisia nähtävyyksiä viettää lomaa.
Itse en ole kokenut eristystä loukkaavaksi vaan annan pisteet siitä ettei edes ehdotella laitoskaranteeneja. Kaikkien on kivempi olla kotona, ja toisten mökillä. Matti myöhäset, jotka joutuivat hotellikaranteeniin ja itse maksumieheksi, ovat olleet aika epäonnisia.
Myös testipisteet ”vapaaehtoisuuden” pohjalta on myyty hyvin.
Tuo ambulanssivideo on kyllä huvittavaa. Jos ei tyyppi heilu kirveen kanssa, ei pitäisi olla tarvetta pakkokeinoille. Jos yskii ja räkii, ja tiedetään että on kehitysvammainen, pakko-otteet tulisi kysymykseen vain jos henkilö on koditon vailla vakituista ja tuttua yösijaa. Muissa tapauksissa lähestyminen tulisi tapahtua asiallisemmin.
Jos tyyppi ei ole kehitysvammainen vaan ”mielenterveyskuntoutuja”, luulen että Suomessa osataan lähestyä asiallisemmin. Eikä ”kuntoitujat” kyllä yski ja pärise kadulla.
Parempi Suomessa kuin Venäjällä? Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan ajan kanssa, mikä on kansan muisti, vaalit ja loppuerä.
Jos pandemian uuden aallon riski on olemassa, kannattaa todella unohtaa ulkomaan matkat. Suomessa on paljon majoituskohteita ja kotimaisia nähtävyyksiä viettää lomaa.
Itse en ole kokenut eristystä loukkaavaksi vaan annan pisteet siitä ettei edes ehdotella laitoskaranteeneja. Kaikkien on kivempi olla kotona, ja toisten mökillä. Matti myöhäset, jotka joutuivat hotellikaranteeniin ja itse maksumieheksi, ovat olleet aika epäonnisia.
Myös testipisteet ”vapaaehtoisuuden” pohjalta on myyty hyvin.
Tuo ambulanssivideo on kyllä huvittavaa. Jos ei tyyppi heilu kirveen kanssa, ei pitäisi olla tarvetta pakkokeinoille. Jos yskii ja räkii, ja tiedetään että on kehitysvammainen, pakko-otteet tulisi kysymykseen vain jos henkilö on koditon vailla vakituista ja tuttua yösijaa. Muissa tapauksissa lähestyminen tulisi tapahtua asiallisemmin.
Jos tyyppi ei ole kehitysvammainen vaan ”mielenterveyskuntoutuja”, luulen että Suomessa osataan lähestyä asiallisemmin. Eikä ”kuntoitujat” kyllä yski ja pärise kadulla.
Parempi Suomessa kuin Venäjällä?Heh heh, "Parempi suomessa kuin Venäjällä?"
Voisimme järjestää yhteisäänestyksen Suomen ja Venäjän yhteistyönä.
Silloin saisimme luotettavan äänestystuloksen maidemme paremmuudesta....;-)- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Heh heh, "Parempi suomessa kuin Venäjällä?"
Voisimme järjestää yhteisäänestyksen Suomen ja Venäjän yhteistyönä.
Silloin saisimme luotettavan äänestystuloksen maidemme paremmuudesta....;-)En kannata yhteistyötä venäjän kanssa missään muodossa,vaarallista ja joudutaan maksumiehiksi.Kommunisti on kommunisti,vaikka voissa paistais
Anonyymi kirjoitti:
En kannata yhteistyötä venäjän kanssa missään muodossa,vaarallista ja joudutaan maksumiehiksi.Kommunisti on kommunisti,vaikka voissa paistais
Me neonazit emme ole enää perinteisiä natseja ja Venäjä on paljon kauempana kommunismista kuin oma hallituksemme....., vaikka voissa paistaisimme....:-)
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Me neonazit emme ole enää perinteisiä natseja ja Venäjä on paljon kauempana kommunismista kuin oma hallituksemme....., vaikka voissa paistaisimme....:-)
Koska epäilen aina kaikkea haluaisin ensin nähdä kun paistat Venäläisiä voissa. Aloittaisitko itsestäsi, kerro kun video on valmis.
Jäin miettimään sanojasi, Covid on siis NWO testausta, NWO, joka haluaa että kansallistunto kadotetaan rajojen kanssa; mutta Covid siis sanojesi mukaisesti tulee vahvistamaan tätä kansallistuntoa. Eikös tuossa ole ristiriita?
Haluatko selventää? - Anonyymi
Muista ne mielenterveyslääkkeesi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista ne mielenterveyslääkkeesi..
kai omasi on kohdillaan, muista ottaa lääkärin määräyksen mukaisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kai omasi on kohdillaan, muista ottaa lääkärin määräyksen mukaisesti
Minä voin henkisesti erittäin hyvin, toisin kuin Nazi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin henkisesti erittäin hyvin, toisin kuin Nazi.
vain keittiöpsykologit tekevät diagnooseja nettikirjoittelun perusteella
sitä kutsutaan megalomaniaksi sekä projektioksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vain keittiöpsykologit tekevät diagnooseja nettikirjoittelun perusteella
sitä kutsutaan megalomaniaksi sekä projektioksiJa et sitten tuossa juuri tehnyt niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361270
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34811Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14570
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27546Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25531Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30516- 24491
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471