Voi kun olis mies vieressä...ei vaan riitä tänne yhtään...yksi riittäis..mutta voi tulla vaikka kaksi..
43v nainen
55-60 hellä mies??
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko halu pysyvä
,- Anonyymi
No varmasti!!
- Anonyymi
Missä oot?
Ota rohkeasti yhteyttä [email protected]
- Anonyymi
Missä Joppe??
Moi. Ota yhteyttä kik on paparouc ja [email protected]
Odotan innolla viestiä sinulta.- Anonyymi
Missä asut?
- Anonyymi
Mä oon hyvä.ota mut. Pks 54v
Mäntsälässä
Lahti. Mukava, fiksu, hellä, rauhallinen.
[email protected]- Anonyymi
kelpaako etelä-pohjalainen mies
- Anonyymi
Missä olet
Mistä aloittaja on? Kyselet vain. Kerro.
- Anonyymi
Aloittaja on itä suomesta! Miksi teille vastaisin ku asutte n.500km päässä!!!???
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on itä suomesta! Miksi teille vastaisin ku asutte n.500km päässä!!!???
Esim siksi että saarto loppuu niin silloin siellä.
Pete
Feikki taas.
- Anonyymi
Petu46v patukka, laitoin sulle säpo...mutta oot niin surkeen ujo ettet uskalla vastata...
T.aloittaja Anonyymi kirjoitti:
Petu46v patukka, laitoin sulle säpo...mutta oot niin surkeen ujo ettet uskalla vastata...
T.aloittajaEipä oo säpo tullut. Tarkista osoite. [email protected]
- Anonyymi
Tyly ja tyhmä nainen.
- Anonyymi
Ou, really? Eipä o teistä minkään tekijäx...luvataan kyllä paljon...mut sit menee paskat housuun
- Anonyymi
45v 187/76 19 urheilinen ja luotettava mies, pks paikka ei o ongelma
- Anonyymi
Lyö kivee tavaras
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1362591SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3131769Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v121427En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341413Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.371107- 50986
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais268944Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33934It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9876Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38865