Nyt puolustamaan suomea sabotöörejä ja valetuomareita vastaan narinkka torille...Myös kolonan vastainen mesitsi...Tehdään se ja 100k paikalle, ei keltaliivejä kiitos
Vastaukset 9
- Anonyymi
tidi ääs tidi culmutiti ääs ääs coso titi ääs titi
- Anonyymi
Onko kaikki hyvin, Höyd di Wäit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kaikki hyvin, Höyd di Wäit?
Jep jep, taas se kirjoittelee aj vastailee itelleen...lopeta jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep, taas se kirjoittelee aj vastailee itelleen...lopeta jo!
Luuletko että PJ:llä on aikaa kirjoitella täällä? huoh, monta tuntia menee pelkästään oikeusjuttuihin! ja sen lisäksi omat projetit, norminetti, alt right, laiton lehti jne jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että PJ:llä on aikaa kirjoitella täällä? huoh, monta tuntia menee pelkästään oikeusjuttuihin! ja sen lisäksi omat projetit, norminetti, alt right, laiton lehti jne jne
Joku sken jäsen kuitenkin, koska sillä on sisäpiirin tietoa aina...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sken jäsen kuitenkin, koska sillä on sisäpiirin tietoa aina...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kaikki hyvin expuheenjohtaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kaikki hyvin expuheenjohtaja?
Panun on sitten turha tulla paikalle sabotoimaan meidän miekkaria, pitäköön niitä säälittäviä kolmen hengen kattilapelleilyjä muualla!!
- Anonyymi
klo 03
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451