BMW kamala

Anonyymi

Mersun ja Audin jälkeen BMW tuntui ajossa suorastaan kamalata.
Rengasmeteliä oli ainakin kymmene kertaa enemmän, äänentoisto oli täyttä kuraa vaikka laittoi kaikki tasot täydelle, pintakova alusta eikä vääntäkään ollut moottorissa niinkuin kilpailijoilla.
Todella surkea kokemus ja kaikki autot joilla ajanut ovat siis A6, E- Sarja ja 500-Sarja.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä käy ajelemassa sellaisilla autoilla joihin ei ole varaa, katkeruutesi ja kateutesi vain kasvaa.

      • Anonyymi

        Audi ja Mersu halpoja?


    • Anonyymi

      Joo, mut Audii, Mersuu, Bemarii, Opelii, Volkkarii.

    • Anonyymi

      Niinpä, riippuu varmaankin autojen varustetasosta ja mikä moottori autoissa on. Rengastus vaikuttaa kovasti varsinkin näin keväällä.
      Oli muuten ehkä typerin aloitus aikoihin. Pitäisi vähintään kertoa autojen tyypit, mallit, ja varustetasot, hinnat jne...

      • Anonyymi

        Sama pohjalevy jokaisessa, aivan sama mikä moottori tai varustetaso, äänieristys ei siitä miksikään muutu.
        Samankokoiset renkaat tottakai jokaisessa.


      • Anonyymi

        Ja kaikki olivat samaa varustetasoa kyllä, Eemeli 200, A6 2.0 TDi ja BMW 520.
        Ja Eemeli oli näistä kaikista huonoimmalla varustetasolla, silti omasta mielestä voitti tämän kilpailun hiljaisuudessa, moottorin toiminnassa, vaihteiston toiminnassa sekä ennen kaikkea äänentoistossa.


    • Anonyymi

      Olen varma, että Toyota Corolla itselataava olisi sinun autosi, hiljainen ja aiheuttaa kateutta ja keskustelua ja sinua ihailtaisiin, ei syö öljyä, ei juo bensaa, katsastustilastojen paras, moottori valittu jossain parhaaksi.

    • Anonyymi

      2002 mallin bemarit aina hienoja samoin e30 kopat

      • Anonyymi

        oon aina diggaillu 2002 bemuja samoin e30 mallin koppaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon aina diggaillu 2002 bemuja samoin e30 mallin koppaa

        Mä oon aina diggaillut autoja, jotka ovat komeita ulospäin. Toimivuudesta viis. Siksi amerikkalaiset ovatkin hienoimpia taideteoksia tuolla saralla!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon aina diggaillut autoja, jotka ovat komeita ulospäin. Toimivuudesta viis. Siksi amerikkalaiset ovatkin hienoimpia taideteoksia tuolla saralla!!

        Näin on! Saksalaisilla ei mitään palaa tuossa gategoriassa!!! 😀😀😎😎


    • Anonyymi

      Ei sitä varmaan kannata sitten ostaa.
      Itse valitsisin näistä kolmesta aina BMW:n, mikäli katsotaan vastinetta rahalle asteikolla. Tosin ainahan nämä on mielipidejuttuja. Kaikki kolme ovat jokatapauksessa parempia ajaa kuin yksikään riisikuppi.

      • diggaan v 1968-1991 bemareita... en ykkös sarjaa


      • Anonyymi

        Mersu on paras auto ajaa noista kolmesta ja s mallin, kun ottaa niin on hiljainen. BMW on nuorten miehien suosiossa en kyllä ymmärrä miksi. Bemareissa on heikommat koneet. Rupee syömään öljyä jo 100 tonnin jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersu on paras auto ajaa noista kolmesta ja s mallin, kun ottaa niin on hiljainen. BMW on nuorten miehien suosiossa en kyllä ymmärrä miksi. Bemareissa on heikommat koneet. Rupee syömään öljyä jo 100 tonnin jälkeen.

        Eiköhän sun vaan ole paras pysyä siinä nissan micrassa ettei tule päänsärkyä lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän sun vaan ole paras pysyä siinä nissan micrassa ettei tule päänsärkyä lisää.

        Ja näistä mainituista micra on se,jolla pääset perille...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe