100 miljardia yhteisvastuuseen etelän vetelille. Rahaa siis riittää. Myös esim. kotimaan julkisen puolen miljoona palkkioihin.
Nyt puhutaan siis veronmaksajien rahoista, ei yksityisen puolen.
Suomalaisten veronmaksajien on aika ryhdistäytyä ja vaatia parempaa. Nyt on käynyt Koronan myötä ilmi, että vaikka veroasteemme on Euroopan korkeimpia, esim. terveydenhoitomme ala-arvoista. Henkilökuntaa ja laitteita liian vähän, teknlogia ja rakennukset vanhanaikaisia. Versus EU:n suurin hyötyjämaa Saksaan, tai esim. Ruotsiin.
Kun varaat kiireetöntä aikaa julkiselle puolelle , operaatioon tai hammaslääkäriin, jonotat pari kuukautta!! Ei ole tätä päivää, sivistysvaltiossa, eikä näillä veroeuroilla, jos ne menisivät oikeaan osoitteeseen. Korruptio jyllää myös Suomessa, kuten maski keissi osoitti.
Jos maksan palkastani veroja 30-40 prosenttia (tämä ei ole se tuloveroprosentti joka verolapussasi näkyy, vaan siihen lisätään kunnallisvero, työttömyysvakuutusmaksu yms.), kuten suurin osa tekee, Eli satasesta noin 40 euroa menee yhteiskunnan ylläpitoon, pitää sille rahalle saada vastinetta! Nyt jaamme näitä verojamme Välimeren maiden loputtomaan korruptiokitaan. Sen sijaan, että kehittäisimme niillä omaa maatamme,
EUsta, eikä eurosta, ei ole meille mitään hyötyä. Esim. korona-kriisissä Englannin ei tarvitse ottaa velkaa, vaan painavat omaa rahaa. Kuten myös Japani on tehnyt vuosia.
Emme ole maailman onnellisin kansa, vaan vähimpään tyytyväisiä ja hyväuskoisia hölmöjä.
100 miljardia yhteisvastuuseen etelän vetelille. Rahaa siis riittää, muille kuin suomalaisille.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
jep jep korona osoitti sen että kriisissä jokainen maa on perimmiltään kansallismielinen, ei auteta naapureita, otetaan hyöty, normaaliaikana, mutta yhteisvastuuta ei oikeasti ole. Hölmöjä maita vain vedätetään.
- Anonyymi
korona-kriisin keskellä on helppo jaella suomalaisten rahoja
- Anonyymi
kun kriisi on ohi olemme syvässä lamassa ja verojen tuhlaaminen loppuu jo siitä syystä - tyhjästä on paha nyhjästä. Äänestäessä kannattaa valita jotain uutta, ei näitä ryvettyneitä, vanhoja, sulle-mulle kähmiöitä valtaan.
Suomen pitää kohta alkaa myydä persettä Brysseliin
- Anonyymi
Sitähän se solidaarisuus selkosuomella sanottuna on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449111
- 785592
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384064- 553561
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543402Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293257- 452480
- 342032
- 2131785