Kun Suomessa ei oo enää SKDLlää eika SKPtä niin onko SDP nyt sitte kommunisinen? Entäs kun SDP loppuu nii onko sitte vihreet ja keskusta kommunisteja?
Seuraava kommunistinen puolue
14
102
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole enää kommunisteja!
- Anonyymi
Tietysti on ja aina tulee olemaan.
Olen itse kommunisti.
Kommunismi on utopia mikä ei tule koskaan toteutumaan.
Ainoastaan kukkolankosken lippoajat ja atsteekit toteuttivat ja toteuttevat kommunismia.
He kantavat/..toivat saalinsa pöytään josta jokainen sai/saa ottaa omansa.
Se on kommunismia kaikki jaetaan tasan keskenään.
Nykyään se on mahdoton toteuttaa valtakunnallisesti.
- Anonyymi
Kommareita ovat kaikki oikeistosta vasemmalle olevat. Tarvitaan vai yksi puolue.
- Anonyymi
Nimenomaan seuraava -, jo täällä hetkellä on SDP suomen kommunistinen puolue. Sitä johtaa kommunisti Sanna Marin.
Jos sdp loppuu niin vihreät ovat seuraava ja mikäli keskusta sulautuu vihreisiin, niin kuten nykyään on käynyt vasemmistoon, ei ole jää jäljelle mitään muutakaan mahdollisuutta. Eikös olekin tosi hienoa täysi rosvokopla.
Mitä sitten sanovat kokoomus ja persut. Kokoomushan on jo niin lähellä kommunisteja, että olisi tosi hävettävää ollakaan erimieltä.
Persut taasen, ei heitä saa kommunisteiksi tekemälläkään, sehän nyt on aivan taivahan tosi. Mutta eikö olisi hienoa kokeilla kommunismiakin, kun ei kapitalistiinkaan olla tyytyväisiä.
Sitten tämä nykyajan peikko virtuaalinen todellisuu ja taloudelliset seikat?
Kaikkien perseaukiisena kävellä kaupunkien katuja pitkin, ei tarvitse leipäjonoissakaan seista, kun ei siellä ole mitään syötävää. Ne ovat kummaa porukkaa..kun kysyy ootko kommari ,niin eivät kehtaa tunnustaa .Eli häpeävät omaa kantaansa.Pohjois korea on hieno esimerkki kommareista... täysin aivopestyä porukkaa ja köyhyys ja nälänhätä seuraa aina tätä uskontoa ......
- Anonyymi
Se on aina se puolue mikä on seuraavana vasemmalla. Ja jos oikeisto pääsee ainoaksi puolueeksi, niin sitten aletaan lahdata omia kommunismista epäiltyinä.
- Anonyymi
Jos Suomeen perustettaisiin kansallissosialistinen puolue niin silloin saisi persutkin kyytiä tulipunakommareina.
- Anonyymi
Ylessä on täydellinen uutispimento.
Eli suomea johtaa kiinan kommunistinen puolue.
Kätyrinään marin.
Kokeileppa katsoa Joshua Phillip tai China in focus youtube. - Anonyymi
Suomessa on skp ja suomen kommunistinen työväenpuolue ovat pienpuolueita,mutta mitä aatteelista eroa niillä on..
- Anonyymi
SKP haikailee menetettyä Neuvostoliittoa. Se toinen haluaa sosialisoida yritystoiminnan. Eli jos hyötyy toisen hädällä, nälällä, tai muulla keinolla, niin valtio sen hoitakoot.
- Anonyymi
Kaikki tällä hetkellä hallituksessa olevat puolueet ovat kommunistisia puolueita, eikä niitä pidä kenenkään koskaan enää äänestää.
- Anonyymi
Edelleen on kommunisteja, eli SDP, Vasemmistoliitto ja Myrkynvihreät, HÄÄH HÄH HÄH HÄÄ HÄÄH HÄH HÄH HÄÄ
- Anonyymi
just nämä edelliset ja niitä ihannoidaan ja eivät edes osaa laskea.
- Anonyymi
suosittelen niihin yliopisto-opintoihin pakollisia matematiikan kursseja, muissa niitä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752