Nyt tulisi olla vanhan mallinen presidentti johto

"senkin tunarit "
Sanoi Kekkonenkin. Aikanaan ei tallainen hallitus olisi saanut olla pitkään, olisi Kekkonen sen laittanut kasvamaan. Nyt olisi ollut heti alkuunsa hallitus vaikka
" sijaisena" johon kerätty maan osaampaa tasoa, sitä kyllä läytyy. Presidentti Niinistö oli niin oikeassa kuin olla voi, että kerätä nyrkki nyt, jossa osaavia ihmisiä.

Nyt vallassa sosialistit joille osaaminen on hukassa. Haloselta riisuttiin "länkiä" kykyynsä katsoen, nyt aika toinen ja presidentti osaavampi.
Harakka ministerä valistsi demarin johtamaan varmuusvarastoa, ja senkin tulokset nähtiin. Johtaja nyt uhrataan jotta vastuuministeri voi jatkaa, kohti
"uusia seikkailuja"
Ministteri Pekonen myös ihme tapaus, ilmeisesti saa jatkaa ?

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta sepä messiaasi Juha onkin oikea kokovartalok...pä.

• Anonyymi

Ei Juha ole presidentti. Yhdyn Kau-ke n kirjoitukseen, nyt jos koskaan parempaa peliin, maanjohtamiseen. Nämä tunaroinnit jo nähty. Tässä nyt häviää kaikki.

• Anonyymi

Kyllä suomen ainoan Johtajan Sauli Niinistön täytyy terästäytyä, ja heittää nuo sossu-komukka rääpäleet hallituksesta, vaikka ryssänmaalle.
      Ennen kuin he hajottavat koko suomen, noilla valtavilla satojen miljardien uusilla velan otoillaan. Sillä vasurit ei koskaan maksa euroakaan velkoja takaisin, vaikka itse niitä nostavat hullun lailla.
      Hallitus nurin heti uuteen hallitukseen järkimiehet, kokoomuksesta, perssuista, keskustasta ruotsalaisista ja kristillisistä. Näillä laitetaan Suomi laiva taas nousuntielle.
      Kau-Ke

• Anonyymi

Mutta kun ei Keskusta löydy järkimiehiä.?

• Anonyymi

Ei ole Niinistö maata Kekkosen tapaan kykenevä johtamaan,
        Taidan vähän olla perillä johtamisen saloista.

Aito SOTILAS

• Anonyymi

Kekkonen sanoi: "Saatanan tunarit." Tiedoksi Orhoselle.

• Anonyymi

Orhonenhan on itse pankkopölhö. Längvits ei pysy piilossa vaikka kuinka yrittäisi. Samoin tuo sosialistin pelko ja rakkaus Haloskaa kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orhonenhan on itse pankkopölhö. Längvits ei pysy piilossa vaikka kuinka yrittäisi. Samoin tuo sosialistin pelko ja rakkaus Haloskaa kohtaan.

Orhonen on järkimiehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orhonen on järkimiehiä.

Pankkopölhö järkimies? Mistä Impivaarasta olet kotoisin?

• Anonyymi

SDP ei ole aineksia ministeriksi, eikä ministeri valintoihin, toveri piti valita.

• Anonyymi

Siten demarit ovat aina rekrytoineet, viimeistään kekkoslovakiasta alkaen. Heidän vakituiset valintakriteerit ovat punainen jäsenkirja, nepotismi ja strukturalismi.

• Anonyymi

Eikä mielikuvitusmajurista upseeriksi.

• Anonyymi

Kekkosen jälkeen ei ole ollut Presidenttiä, eikä Koiviston jälkeen presidentin valtaoikeuksia...

• Anonyymi

Jos Kekkonen olisi vielä vallassa, Halla-Ahoa ei olisi edes päästetty saliin. jos salaa olisi livahtanut, turvamiehet olisivat kantaneet ulos, sama koskisi kaiken maailman turtiaisia ja hakkaraisia, ne Kekkonen olisi laittanut linnaan, muttei omaansa.

• Anonyymi

Onko suvussanne esiintynyt mielenvikaisuutta teitä ennen.?

• Anonyymi

Kyllä jokaiselle hevoselle ajuri löytyy.

• Anonyymi

Elannon hevosmiehet on yhä lakossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe