Haatainen ilmoittaa erostaan klo 17.00

Anonyymi

Näin kertoo HS.

30

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin ilmoittaa ja tuskin kertoi. Jos olisi kertonut, olisit laittanut linkin.
      Virkamiehen tössiminen ei ole ministerille syy erota.

      • Anonyymi

        Linkki: Hs.fi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki: Hs.fi.

        Linkki kyseiseen uutiseen, ei Hesarin sivustoille yleensä. Etkö osaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki kyseiseen uutiseen, ei Hesarin sivustoille yleensä. Etkö osaa?

        Siinä se on etusivulla. En viitsi uusavuttomien perseitä alkaa pyyhkimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se on etusivulla. En viitsi uusavuttomien perseitä alkaa pyyhkimään.

        Osaatko pyyhkiä oman takapuolesi?


    • Anonyymi

      Haatainen siis jää taas sairaslomalle ja palaa tehtäväänsä, kun pöly laskeutuu?

      • Anonyymi

        Tietojen mukaan Rinne siirtyy siksi aikaa varapuhemiehen paikalta hoitamaan tehtävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietojen mukaan Rinne siirtyy siksi aikaa varapuhemiehen paikalta hoitamaan tehtävää.

        Toisen lähteen mukaan Tiina JyIhä nimitettäisiin työministeriksi.


    • Anonyymi

      Mitä nyt?Ei voi olla totta?Ei ole?

    • Anonyymi

      Tuskin niin onnekkaasti käy että miesvihaaja suosiolla eroaisi.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Saako tämäkin huippujohtaja kultaisen kädenpuristuksen ja satojen tuhansien erorahat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako tämäkin huippujohtaja kultaisen kädenpuristuksen ja satojen tuhansien erorahat?

        Rahakkaamman viran, tietenkin.

        Toivottavasti tuleva seuraaja on mies!

        Terkuin: nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako tämäkin huippujohtaja kultaisen kädenpuristuksen ja satojen tuhansien erorahat?

        Minusta olisi mielenkiintoista tietää kuinka kauan Lounelan palkanmaksu jatkuu.


    • Anonyymi

      Huoltovarmuuskeskuksen johtaja saa nyt monoa,
      Siitä tiedoite 17.00

    • Anonyymi

      Pitkänhuiskea komea nainen. Toivottavasti jatkaa tehtävässään.

    • Anonyymi

      Ei taida saatana erota.

    • Anonyymi

      Haatainen ei voi jatkaa ministerinä, koska hän itse ilmoitti, että hän ei ota poliittista vastuuta tapahtuneesta, mihin tarvitaan vastuuton ministeri, aika leväperäistä puhetta.

      • Anonyymi

        Eikö vannottu ministerivala enää velvoita ottamaan vastuuta mistään, aika heikko info oli, Rinne sekä Paatero joutui jättämään tehtävänsä luottamuksen puutteen vuoksi, eikä Haatainen ole yhtään sen erikoisemmassa asemassa yhteiskunnassa, kuin muutkaan hallituksessa olevat ministerit, poliittinen vastuu pitää kantaa, piste.


      • Anonyymi

        Leveäperseistä puhetta


    • Anonyymi

      Heh, heh, Haatainenko eroaisi. Toisti useasti: tämä on vain EPÄKOHTA, joita sattuu.
      Ministeri kyllä vastaa, mutta ei ota vastuuta.
      Ja kansa maksaa näistä sattuneista epäkohdista, jotkut hengellänsä.

      Pääsiäisperjantain käsienpesu Ylellä suorassa lähetyksessä.

    • Anonyymi

      Eroaa vasta ensi viikolla kun totuus koko sotkusta paljastuu ja sitten joutuu marinadikin eroamaan, niinhän rinteenkin piti erota.

    • Anonyymi

      Ministerit ja poliitikot toteavat, näistä virheistä opitaan opitaan, opitaan, opitaan. Politiikka ja operattiivinen johto ei ole oppimista varten siihen on koulut ja noissa paikoissa tehdään töitä ja jos töpätään, niin saadaan kenkää (työsopimus puretaan)

    • Anonyymi

      Tehkää ite maskinne ja lopettakaa eroista öyhöttäminen, vai mikä siinä on?

      • Anonyymi

        Lopettakaa verorahojen törsääminen jylhille ja tehkää itse tissinne.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Latakasa-Masan veljen tytär on vihreä.


    • Anonyymi

      Haatainen on näköjään valmis uhraamaan koko hallituksen, ei jumankauta, Sanna odotamme sinun toimia.

    • Anonyymi

      Kuten taas huomasimme niin ensimmäinen kommentti aloitukseen pitää olla

      LINKKI TAI VALEHTELET

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe