Pieni juttuhan tuohon Jutan äitiyteen liittyy, hän ei ole fyysisesti äiti, vaan adoptioäiti.
Toivottavasti myös nämä tyhjäntoimittelijat, jotka juttuja lehtiin väsäävät, tajuavat eron äitiyden ja adoptioäitiyden välillä.
On täysin mahdotonta saada adoptiolapseen samaa kontaktia kuin lapseen jonka on vatsassaan kasvattanut ja synnyttänyt.
Kyllä adoptiolapseenkin saa yhteenkuuluuvuden tunteen, mutta ei fyysistä yhteenkuuluvuuden tunnetta.
Eli Jutta Urpilainen EI ole äiti, vaan adoptioäiti.
Jutta Urpilainen(sdp) äiti?
16
197
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö Jutalle tullut jo toinen "postimyyntilapsi" Kolumbiasta?
Taitaa parhaillaan olla EU-komissarin virasta äitiyslomalla ilman fyysistä äitiyttä.
Mitäpä sitä värkkiään pilaamaan turhanpäiväisillä synnytyksillä, kun on helpompikin vaihtoehto.- Anonyymi
Mitä tämä Jutta lapsilla tekee, aika kuluu Brysselissä,missä lapset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tämä Jutta lapsilla tekee, aika kuluu Brysselissä,missä lapset?
Brysselissä.
- Anonyymi
Eihän kiireellinen politikko jouda noin vähäpätöisiä asioita tekemään, kuten synnyttämistä. Sitä varten on kehitysmaat, ja niissä asuvat.
Jos politikolle tulee lapsen kaipuu, niin ainahan voi sellaisen ostaa vähemmän vauraasta maasta, missä elintaso on todella matala.
Erittäin arvelluttavaa toimintaa, varsinkin rehevältä suomalaiselta naiselta jolla ei ole esteitä itsekkin synnyttää.
Tai onhan kuitenkin. Se minä minä minä minä asenne.- Anonyymi
Yhteiskunta tukee rahallisesti adoptiolapsen hakureissua toiselle puolelle maapalloa! Ei tarvi kaikkea itse maksaa. Faktaa.
- Anonyymi
Kun Jutta Urpilainen on nyt valinnut bioloogisen äitittömyyden, niin ehkä viisainta olisi ollut lähteä kummilapsi tielle. Nyt Urpilaisen juttu haisee pahasti huonommassa asemassa olevan kansakunnan hyväksikäytöltä.
Kummiäitinä Urpilainen olisi voinut elättää kokonaista kylää Kolumbiassa, sillä rahalla mitä laittaa näihin sieltä adoptoituun kahteen lapseen.
Mutta silloin ei olisi ollut Urpilaisella mitään konkreettista esitellä lehtiin. Nyt on, vaikkakin vielä vain sanallisesti, mutta kunhan tulee isommat vaalit, missä Urpilainen on ehdolla, niin kyllä vaan kuvia löytyy tästä "perheestä".
Kokonaisuudessaan on aika erikoista että Suomen edustajana EU-komissaarina on luokanopettaja. Joo, o, todella korkeasti koulutettu. Vanhempi kansa tuntee tittelin kansakoulun opettajaksi.
Hommahan lähti siitä kun Antti Rinnen, Juttaa lohduttaakseen, keksi vääntää hänestä SDP:n ainoan ehdokkaan virkaan, ja virkahan oli jo etukäteen sossujen mandaattipaikka.
Lohduttamisen tarvehan lähti siitä kun Rinne tiputti niukasti Urpilaisen SDP:n puheenjohtajan pallilta. - Anonyymi
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Juttahan se on osoittanut todeksi.
- Anonyymi
Miksi Jutta ei ole hankkiutunut raskaaksi, ja synnyttänyt fyysisestikkin omia lapsia?
Ikänsä puolesta onnistuisi vieläkin.
Kun ei henkinen kapasiteetti ole ollut riittävä siihen, niin aivan typerää sitten on lähteä adoptioimaan ketään. Ei ne henkiset kapasiteetit siitä ole kasvaneet.
Tilanne on toinen jos on kykenemätön saamaan itse lapsia jonkun fysiologisen asian vuoksi, Juttahan ei ole. - Anonyymi
Jutta ei ole äiti mutta on äidillinen ja tätimäinen.
- Anonyymi
Eiköhän vaan tätimäinen riitä.
- Anonyymi
Ulkoisesti on sen näköinen että on varmasti synnyttänyt ainakin 10 lasta. Varmaankin salasynnyttäjä.
- Anonyymi
Jutta on kohtaa valinnut itselleen helpomman tien. Lapsiluku kasvaa kun toiset tekee sen pahimman työn.
Mutta niinhän tämä on tehnyt koko elämänsä, sieltä yli missä aita on matalin, eli lihavia reisiä vilauttamalla verkkosukissa.
Niin ja tämä oli valmistunut mistä yliopistosta?- Anonyymi
Valmistunut Jyväskylästä.
- Anonyymi
Siis mikä ihme teitä ihmiset vaivaa?! En ole varsinaisesti jutta fani, mutta ei ketään tälläistä arvostelua ansaitse. Ei adoptio ole mikään läpihuutojuttu, jossa saa valita kivan näköisen lapsen. Varmasti hyvä ja osaava äiti, kun kerran adoptioprosessin lävitse on päässyt.
- Anonyymi
Ymmärsitkö edes aloituksen otsikkoa?
Siinä näyttää olevan selvästikkin asiana tuo Jutan fyysisen äitiyden puute, ja vingu mitä vingut niin se ei muutu ellei Jutta ala pikaisesti synnyttämään.
Äläkä nyt herran tähden vertaa adoptiota fyysiseen synnyttämiseen ja äitiyteen.
- Anonyymi
Sama asiahan se adobtioäitiys on kuin fyysinen synnyttäminen. Adobtioäitiydestä puuttuu vain se synnyttämisen sotkuisuus, joka kuuluu alemmille sosiaaliluokille kehitysmaissa.
Mukavampaahan se on odottaa postin tuomaa syntymätodistusta Kolumbiasta kuin kantaa eturessussa jotakin kakaraa kuukausi tolkulla ja saada sitten samanlainen syntymätodistus.
Ihan siisti homma, ja saa jopa käydä valitsemassa omansa Kolumbiasta, niin ei tule mitään katastrofia hommattua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855