Olen soitellut rokkia 40v. eri instrumenteilla, useissa kokoonpanossa ja monen ihan kovan soittajan kanssa. Täällä olen ensimmäistä kertaa törmännyt rumpuimprovisaatioon. Omasta mielestäni pitäisi olla ensin hallussa peruskompit, bändisoitto ja dynamiikka sekä valmius soittaa taustoja biiseihin joita ei tunne. tärkeintä, komppi pysyy kasassa ja virheistä toivutaan nopeasti. Ei mulla muuta riippuvuuksiin.
Kaikkea sitä terveyspalstalta oppii
391
671
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän ne ammattilaisetkin sanovat, että jos ei ole perusasiat kunnossa, niin ei ole oikeanlaista pohjaa tuottaa improvisointia. Toiselle sitten improvisointi onkin jotain riskinottoa ja sarven kasvattamista?? Siksi moni epäilee, että hänellä nuppi sekaisin ja siksihän se hänen soittonsakin kuulostaa sekavalta paukkeelta, s.o. paskalta.
- Anonyymi
"Näinhän ne ammattilaisetkin sanovat, "
Sanovatko?
Entä laitatko vielä esille mielestäsi parasta ammattilaisen soittamaa improvisaatiota, jossa soitetaan ihan oikeaa musiikkiakin, eikä vain kolistella jotain sekavaa ja epätahdista paukutusta? Ammattilaisilta kun ei olla saatu vielä yhtäkään näytettä improvisaatiotaidoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Näinhän ne ammattilaisetkin sanovat, "
Sanovatko?
Entä laitatko vielä esille mielestäsi parasta ammattilaisen soittamaa improvisaatiota, jossa soitetaan ihan oikeaa musiikkiakin, eikä vain kolistella jotain sekavaa ja epätahdista paukutusta? Ammattilaisilta kun ei olla saatu vielä yhtäkään näytettä improvisaatiotaidoista."Sanovatko"
-joo, niin sanovat kuten avauksen tekijäkin sanoo.
"Ammattilaisilta kun ei olla saatu vielä yhtäkään näytettä improvisaatiotaidoista."
-On heiltä saatu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sanovatko"
-joo, niin sanovat kuten avauksen tekijäkin sanoo.
"Ammattilaisilta kun ei olla saatu vielä yhtäkään näytettä improvisaatiotaidoista."
-On heiltä saatu."-On heiltä saatu."
Ei ainakaan Muusikko.netissä.
Eli laitatko vielä esille jonkun "ammattilaisen" esittämänä mielestäsi parasta improvisaatiota, jossa soitetaan oikeaa musiikkia improvisaationa, eikä vain kolistella jotain sekavaa paskaa? - Anonyymi
" niin ei ole oikeanlaista pohjaa tuottaa improvisointia. "
Siitäkö syystä ammattilaiset eivät ole osanneet esitellä edes yhtä improvisaatiota? Ei ole siis oikeanlaista pohjaa heillä improvisaation soittamiseen.
Laitatko esille improvisaatiota, jossa on oikeanlainen pohja? - Anonyymi
" pitäisi olla ensin hallussa peruskompit, "
Mitä tarkoitat peruskompeilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat peruskompeilla?Koita nyt ihan itse ajatella mitä kysyt. Humppa ja valssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita nyt ihan itse ajatella mitä kysyt. Humppa ja valssi.
" Humppa ja valssi."
Onko niitä komppeja siis vain kaksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Humppa ja valssi."
Onko niitä komppeja siis vain kaksi?Jenkka myös.
- Anonyymi
"Olen soitellut rokkia 40v. eri instrumenteilla, useissa kokoonpanossa ja monen ihan kovan soittajan kanssa."
Oletko? Taidat olla aika guru. Laitatko vielä esille sellaista improvisaatiota josta itse pidät ja joka on mielestäsi ns. parasta improvisaatiota maailmassa?
40 vuoden rokkikokemuksella osaat varmaan esitellä sellaista helposti, kun täällä ei muut ole siihen kyenneet kymmenen vuoden aikana. - Anonyymi
"Olen soitellut rokkia 40v. eri instrumenteilla, "
Ainoastaan mytomaanin mielikuvitusmaailmassa olet voinut "soittaa" rokkia 40 vuotta eri instrumenteilla, mutta ihan oikeassa maailmassa et osaa soittaa edes peruskomppia. - Anonyymi
"valmius soittaa taustoja biiseihin joita ei tunne."
Sellainen taito löytyy hyvin harvoilta. Siksi improvisaatiokin on niin vaikeaa. - Anonyymi
"Olen soitellut rokkia 40v. eri instrumenteilla, useissa kokoonpanossa ja monen ihan kovan soittajan kanssa."
Oletko? Taidat olla aika guru. Laitatko vielä esille sellaista improvisaatiota josta itse pidät ja joka on mielestäsi ns. parasta improvisaatiota maailmassa?
40 vuoden rokkikokemuksella osaat varmaan esitellä sellaista helposti, kun täällä ei muut ole siihen kyenneet kymmenen vuoden aikana. - Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=8zeJ9yjl2b8
Tuossa on yksi soittaja jota pidetään yhtenä maailman parhaista improvisaatiorumpaleista.
Onko tuo improvisaatio siis vain paskaa vai hienoa soittoa?- Anonyymi
mun mielestä hyvää improvisaatiota, mutta mytomaanin mielestä sellainen ei ole improvisaatiota, koska tustalla ei soi nauha jonka päälle voi soittaa ja ottaa riskejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun mielestä hyvää improvisaatiota, mutta mytomaanin mielestä sellainen ei ole improvisaatiota, koska tustalla ei soi nauha jonka päälle voi soittaa ja ottaa riskejä.
Anonyymi kirjoitti:
" koska tustalla ei soi nauha jonka päälle voi soittaa"
Ne ovat kaksi eri asiaa.
Kummatkin ovat kyllä improvisaatiota, mutta toisessa soitetaan oikean musiikin päälle, ja toisessa vain kolistellaan jotain ilman musiikkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mun mielestä hyvää improvisaatiota"
laitatko vielä sellaista improvisaatiota esille, jossa ammattilainen soittaa improvisaationa ihan oikeaa musiikkiakin?
sellaista ei ole näkynyt vielä yhtäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" koska tustalla ei soi nauha jonka päälle voi soittaa"
Ne ovat kaksi eri asiaa.
Kummatkin ovat kyllä improvisaatiota, mutta toisessa soitetaan oikean musiikin päälle, ja toisessa vain kolistellaan jotain ilman musiikkia.Kyllähän oikean musiikin päälle soitettua improvisaatiota on paljon mukavampaa kuunnella kuin pelkkää kolistelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän oikean musiikin päälle soitettua improvisaatiota on paljon mukavampaa kuunnella kuin pelkkää kolistelua.
"Kyllähän oikean musiikin päälle soitettua improvisaatiota on paljon mukavampaa kuunnella kuin pelkkää kolistelua."
Mikken soitto on sekavaa kolistelua musiikin päälle eli jos viittaat siihen, niin se kannattaa pitää keskustelun ulkopuolella. Mutta kun yleensä verratataan, kumpi on mukavampaa, niin sehän rippuu aivan mistä itse tykkää, koska puhut mielipiteistä.
Jos puhutaan improvisaatiosta tekniikkana ja soittamisema, niin on aina helpompaa soittaa taustanauhan päälle, koska sitä voi käyttää metronomina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllähän oikean musiikin päälle soitettua improvisaatiota on paljon mukavampaa kuunnella kuin pelkkää kolistelua."
Mikken soitto on sekavaa kolistelua musiikin päälle eli jos viittaat siihen, niin se kannattaa pitää keskustelun ulkopuolella. Mutta kun yleensä verratataan, kumpi on mukavampaa, niin sehän rippuu aivan mistä itse tykkää, koska puhut mielipiteistä.
Jos puhutaan improvisaatiosta tekniikkana ja soittamisema, niin on aina helpompaa soittaa taustanauhan päälle, koska sitä voi käyttää metronomina.Laitatko vähitellen esille minkälaista paras improvisaatio on mielestäsi? Selität taas tosi paljon jonninjoutavia, mutta et kykene yhtäkään improvisaatiota vieläkään vaan esittelemään, ja niiden "ammattilaisten" paras improvisaatiohan oli vain pelkkää kolistelua, jossa ei edes soitettu musiikkia oikeasti. Onko sellainen epätahtinen kolistelu sinusta muka parasta improvisaatiota maailmassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos puhutaan improvisaatiosta tekniikkana ja soittamisema, niin on aina helpompaa soittaa taustanauhan päälle, koska sitä voi käyttää metronomina."helpompaa soittaa taustanauhan päälle, koska sitä voi käyttää metronomina."
Varmaan, mutta vaatii paljon treeniä, että oppii pysymään taustanauhan mukana. Se ei ole niin helppoa kuin soittotaidottomana taas kerran kuvittelet.
Ammattilaisetkin tosiaan käyttävät usein metronomia ja taustanauhaa.
- Anonyymi
"Olen soitellut rokkia 40v. eri instrumenteilla, useissa kokoonpanossa ja monen ihan kovan soittajan kanssa. "
Tottakai olet. Kaikki uskovat.- Anonyymi
Aivan. Meitä 50 rokin soittajia on todella vähän :D On mahdoton ajatus, että joku voi soittaa lähes koko elämänsä rockmusiikkia :D Vielä ihmeellisempää on se, että on soittanut useamman ihmisen kanssa ja erilaisissa kokoonpanoissa :D Suuruudenhulluus saa lisäksi aikaan sen , että on soittanut eri instrumentteja :D Ymmärrän kyllä ettei se tunnu mahdolliselta :D
Jos kieli katkeaa soolon aikana ja silti jatkaa, onko se loppusoitto improvisaatiota?
Ollaan iloisia. Musiikki on iloinen asia :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Meitä 50 rokin soittajia on todella vähän :D On mahdoton ajatus, että joku voi soittaa lähes koko elämänsä rockmusiikkia :D Vielä ihmeellisempää on se, että on soittanut useamman ihmisen kanssa ja erilaisissa kokoonpanoissa :D Suuruudenhulluus saa lisäksi aikaan sen , että on soittanut eri instrumentteja :D Ymmärrän kyllä ettei se tunnu mahdolliselta :D
Jos kieli katkeaa soolon aikana ja silti jatkaa, onko se loppusoitto improvisaatiota?
Ollaan iloisia. Musiikki on iloinen asia :DTaidat olla aika guru. Laitatko vielä esille sellaista improvisaatiota josta itse pidät ja joka on mielestäsi ns. parasta improvisaatiota maailmassa?
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan iloisia. Musiikki on iloinen asia :D"Meitä 50 rokin soittajia on todella vähän"
Miksi valehtelet osaavasi soittaa kun et osaa? Et tunnistaisi kenenkään soitossa edes sitä koska kapula tippuu, etkä tunnistaisi käänteistä paradiddleäkään. Haluatko todistaa sen, että tiedät jotain soittamisesta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan iloisia. Musiikki on iloinen asia :DVielä ihmeellisempää on se, että täysin soittotaidoton ihminen kuvittelee netissä olevansa ammattimuusikko, joka soittanut rokkia yli 40 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Meitä 50 rokin soittajia on todella vähän"
Miksi valehtelet osaavasi soittaa kun et osaa? Et tunnistaisi kenenkään soitossa edes sitä koska kapula tippuu, etkä tunnistaisi käänteistä paradiddleäkään. Haluatko todistaa sen, että tiedät jotain soittamisesta?Hah hah. Kitara on pohjimmiltaan lyömäsoitin. Siinä sinulle musiikkitietämystä. Miksi olet noin vihainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah. Kitara on pohjimmiltaan lyömäsoitin. Siinä sinulle musiikkitietämystä. Miksi olet noin vihainen?
Miksi valehtelet osaavasi soittaa kun et osaa? Et tunnistaisi kenenkään soitossa edes sitä koska kapula tippuu, etkä tunnistaisi käänteistä paradiddleäkään. Haluatko todistaa sen, että tiedät jotain soittamisesta?
- Anonyymi
Pitäisikö hiukan vähentää sitä huimausaineiden imppaamista?
- Anonyymi
40 vuoden rokkikokemuksella osaat varmaan esitellä sellaista helposti, kun täällä ei muut ole siihen kyenneet kymmenen vuoden aikana.
- Anonyymi
kiitos sinulle. Oli mainio idea käyttää hänen narsismiaan häntä itseään vastaan.Enää hän ei kehtaa tulla palstallemme! Hyvää jatkoa sinullekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40 vuoden rokkikokemuksella osaat varmaan esitellä sellaista helposti, kun täällä ei muut ole siihen kyenneet kymmenen vuoden aikana.pitäiskös sun lopettaa se liiman haistelu ja viinajuonti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitäiskös sun lopettaa se liiman haistelu ja viinajuonti?
40 vuoden rokkikokemuksella osaat varmaan esitellä sellaista helposti, kun täällä ei muut ole siihen kyenneet kymmenen vuoden aikana.
- Anonyymi
Loit sitten taas uuden mielikuvitushahmon. Kuinkahan kauan menee, että alat syyttämään mikkeä asiasta, ja väittämään, että hän on luomasi hahmo? Niinhän olet aina tehnyt jokaisen mielikuvitushahmosi kanssa. Lopuksi syytät mikkeä omista valheistasi.
- Anonyymi
"Täällä olen ensimmäistä kertaa törmännyt rumpuimprovisaatioon. "
Voidaanko siis sanoa, että rumpuimprovisaatio ei kovin yleistä ole?- Anonyymi
ei voida sanoa improvisointi kuuluu taiteeseen ja rumpujensoittoonkin. Improvsointi ei ole mitään sekavaa paukuttamista ja riskinottoa taustanauhan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei voida sanoa improvisointi kuuluu taiteeseen ja rumpujensoittoonkin. Improvsointi ei ole mitään sekavaa paukuttamista ja riskinottoa taustanauhan kanssa.
Et ole esitellyt vielä yhtäkään sellaista improvisaatiota, jossa soitetaan oikean musiikin mukana improvisaatiota. Miksi et halua esitellä mielestäsi parasta improvisaatiota? Etkö tajua selkeää kysymystä, vai eikö mikään kelpaa sinulle, vai eikö vaan löydy mitään?
Ammattilaiset eivät sellaista osanneet esitellä, joten nyt sinulla on hyvä paikka osoittaa, että tiedät improvisaatioasiat paremmin kuin musiikin ammattilaiset ympäri maailman. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Improvsointi ei ole mitään sekavaa paukuttamista ja riskinottoa taustanauhan kanssa."
se on yksi improvisaatiosoiton muoto.
mitä improvisaatio mielestäsi on?
laitatko selkeän esimerkin asiasta?
eli siitä mitä improvisaatio on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" improvisointi kuuluu taiteeseen ja rumpujensoittoonkin. "
kuuluuko?
taitaa aika harvinainen taito kuitenkin olla.
laitatko esimerkin aiheesta?
vaikka joku video tai sellainen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" improvisointi kuuluu taiteeseen ja rumpujensoittoonkin. "
kuuluuko?
taitaa aika harvinainen taito kuitenkin olla.
laitatko esimerkin aiheesta?
vaikka joku video tai sellainen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40 vuotta ronkkia soittanut soittaja ei ole edes kuullut rumpuimprovisaatiosta ennen tätä palstaa ja sinä väität, että improviaation soittaminen olisi yleistä?
kumpaa homoa kannattaa uskoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40 vuotta ronkkia soittanut soittaja ei ole edes kuullut rumpuimprovisaatiosta ennen tätä palstaa ja sinä väität, että improviaation soittaminen olisi yleistä?
kumpaa homoa kannattaa uskoa?Tuo kaveri joka ihmetteli sitä tarkoittaa juuri samaa kuin minä eli rumpujensoitossa improvisointi on yleinen asia. Improvisointia ei voida jotenkin eriyttää rumpujensoitosta eli siihen kuuluu olennaisena osana esim tekninen taito, mikä on sinulla täysin olematon. Rummuilla improvisointi ei siis ole mitään sekavaa paukuttamista epärytmiin taustanauhan päälle ja kuvitellaan samlla sarvet itselle ja mietitään jotain riskinottoa. Olet aivan pihalla rumpujensoitosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kaveri joka ihmetteli sitä tarkoittaa juuri samaa kuin minä eli rumpujensoitossa improvisointi on yleinen asia. Improvisointia ei voida jotenkin eriyttää rumpujensoitosta eli siihen kuuluu olennaisena osana esim tekninen taito, mikä on sinulla täysin olematon. Rummuilla improvisointi ei siis ole mitään sekavaa paukuttamista epärytmiin taustanauhan päälle ja kuvitellaan samlla sarvet itselle ja mietitään jotain riskinottoa. Olet aivan pihalla rumpujensoitosta.
Et ole tällä palstalla esitellyt vielä yhtäkään sellaista improvisaatiota, jossa soitetaan ihan oikean musiikin mukana improvisaatiota. Eikä sellaista ole ammattilaisetkaan esitelleet ammattiforumeilla.
Miksi et halua esitellä mielestäsi parasta improvisaatiota? Etkö tajua selkeää kysymystä, vai eikö mikään kelpaa sinulle, vai eikö vaan löydy mitään?
Ammattilaiset eivät sellaista osanneet esitellä, joten nyt sinulla on jälleen hyvä paikka osoittaa, että tiedät improvisaatioasiat ja soittoasiat paremmin kuin musiikin ammattilaiset ympäri maailman. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kaveri joka ihmetteli sitä tarkoittaa juuri samaa kuin minä eli rumpujensoitossa improvisointi on yleinen asia. Improvisointia ei voida jotenkin eriyttää rumpujensoitosta eli siihen kuuluu olennaisena osana esim tekninen taito, mikä on sinulla täysin olematon. Rummuilla improvisointi ei siis ole mitään sekavaa paukuttamista epärytmiin taustanauhan päälle ja kuvitellaan samlla sarvet itselle ja mietitään jotain riskinottoa. Olet aivan pihalla rumpujensoitosta.
" Rummuilla improvisointi ei siis ole mitään sekavaa paukuttamista epärytmiin"
Laitatko vielä esimerkin siitä mitä rummuilla improvisointi sinusta sitten on? Miten yhden improvisaatiosoiton esittely voi olla noin helvetin vaikeaa sinulle? Tekstiä ja jankutusta tulee taas satoja rivejä päivässä ja aamusta iltaan, mutta yhtä videota et saa vaan esiteltyä.
- Anonyymi
miksi kukaan luulee että aivot eivät kehity jos treenaa satoja eri harjoituksia täysin symmetrisesti.
mikken lisäksi kukaan toinen maailmassa ei ole vastaavaa tehnyt.
mikken treeni, sarvet ja työmäärä on moninkertainen kaikkien muiden treeneihin nähden yhteensä...- Anonyymi
" Rummuilla improvisointi ei siis ole mitään sekavaa paukuttamista epärytmiin"
Laitatko vielä esimerkin siitä mitä rummuilla improvisointi sinusta sitten on? Miten yhden improvisaatiosoiton esittely voi olla noin helvetin vaikeaa sinulle? Tekstiä ja jankutusta tulee taas satoja rivejä päivässä ja aamusta iltaan, mutta yhtä videota et saa vaan esiteltyä.
- Anonyymi
Mikä tämä monologikaveri on eli mitä aineita käyttäessä alkaa sekoilemaan tuolla tavalla?
- Anonyymi
- Anonyymi
miksi kukaan luulee että aivot eivät kehity jos treenaa satoja eri harjoituksia täysin symmetrisesti.
mikken lisäksi kukaan toinen maailmassa ei ole vastaavaa tehnyt.
mikken treeni, sarvet ja työmäärä on moninkertainen kaikkien muiden treeneihin nähden yhteensä. - Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten joku voi olla kateellinen jostain sarvestasi tai sekavalle maneeriselle kolinallesi, jos sitä keromaasi sarveakaan ei ole edes havaittavissa videoillasi ja heikkotasoisella soitollasi ei ole mitään tekemistä taustanauhalta kuuluvan soiton kanssa? Voisitko selittää??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten joku voi olla kateellinen jostain sarvestasi tai sekavalle maneeriselle kolinallesi, jos sitä keromaasi sarveakaan ei ole edes havaittavissa videoillasi ja heikkotasoisella soitollasi ei ole mitään tekemistä taustanauhalta kuuluvan soiton kanssa? Voisitko selittää??
Laitatko vielä esimerkin siitä mitä rummuilla improvisointi sinusta on? Miten yhden improvisaatiosoiton esittely voi olla noin helvetin vaikeaa sinulle? Tekstiä ja jankutusta tulee taas satoja rivejä päivässä ja aamusta iltaan, mutta yhtä videota et saa vaan esiteltyä.
- Anonyymi
tainnut jollain nuppi seota lopulisesti, kun omia vietsejään täällä postittelee ja itselleen vastailee?? Liimanhastelullako tuon saa?
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi helppoa. Ohessa tekstinä määriteltynä mitä se ei ainakaan ole:
"No niin... Näyttää siltä, että ei ikinä mitenkään pääse edes välttävään tasoon. Aikuinen mies on keskittynyt Sabianmannekiinin hommiin ja perusjutut on unohdettu liian huolella. Se on romaanikin paha kirjoittaa, jos 80% aakkosista on tuntemattomia."
"Tunaritason soittoa. Mennyt ohi, mutta kuka on Sera69 täällä?"
Laitan seuraavaan viestiin drummerworldistä ne lausunnot - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"No niin... Näyttää siltä, että ei ikinä mitenkään pääse edes välttävään tasoon. Aikuinen mies on keskittynyt Sabianmannekiinin hommiin ja perusjutut on unohdettu liian huolella. Se on romaanikin paha kirjoittaa, jos 80% aakkosista on tuntemattomia."
Laitan seuraavaan viestiin drummerworldistä ne lausunnotEt ole tällä palstalla esitellyt vielä yhtäkään sellaista improvisaatiota, jossa soitetaan ihan oikean musiikin mukana improvisaatiota. Eikä sellaista ole ammattilaisetkaan esitelleet ammattiforumeilla.
Miksi et halua esitellä mielestäsi parasta improvisaatiota? Etkö tajua selkeää kysymystä, vai eikö mikään kelpaa sinulle, vai eikö vaan löydy mitään?
Ammattilaiset eivät sellaista osanneet esitellä, joten nyt sinulla on jälleen hyvä paikka osoittaa, että tiedät improvisaatioasiat ja soittoasiat paremmin kuin musiikin ammattilaiset ympäri maailman. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitan seuraavaan viestiin drummerworldistä ne lausunnot"Tunaritason soittoa. Mennyt ohi, mutta kuka on Sera69 täällä?"
miksi pitäisi noteerata sellaisen soittajan kommentteja improvisaatiosta, jonka omat taidot eivät riitä improvisaation soittamiseen?
varsinkin kun kommenttikin on tehty peräti yhden videon pohjalta, jossa siinäkin soitetaan satunnainen kappale alkuperäisestä poikkeavassa aika-arvossa ja nopeutetusti ja toista kertaa elämässä.
siihen ei toisia tunareiksi kutsuva suunsoittaja itse kykene vaikka soittaisi suutaan aamusta iltaan yhtä ahkerasti kuin sinäkin teet.
hollmi tekee itsensä vain naurettavaksi ammattilaisten silmissä.
helppo ymmärtää, että ammattilaiset pitävät muusikko.nettiä vain tunkiona, jossa muutama rehottava rikkaruoho luulee olevansa palkintoruusu, vaikka yhdenkään taidot eivät riitä edes mikken rumpusetin soittamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tällä palstalla esitellyt vielä yhtäkään sellaista improvisaatiota, jossa soitetaan ihan oikean musiikin mukana improvisaatiota. Eikä sellaista ole ammattilaisetkaan esitelleet ammattiforumeilla.
Ammattilaiset eivät sellaista osanneet esitellä, joten nyt sinulla on jälleen hyvä paikka osoittaa, että tiedät improvisaatioasiat ja soittoasiat paremmin kuin musiikin ammattilaiset ympäri maailman."Miksi et halua esitellä mielestäsi parasta improvisaatiota? Etkö tajua selkeää kysymystä, vai eikö mikään kelpaa sinulle, vai eikö vaan löydy mitään?"
Tajuan selkeän kysynyksen, mutta mikset sinä tajua selkeää vastausta: Sinulle on jo esitelty lukuisia improvisointia sisältäviä soittovideoita ja et vain pysty tunnistamaan soittoa. Olen viimeksi laittanut sinulle erään videon, jossa nuori aasialainen poika soitti itserakentamallaan rumpusetillä Guns'n' Roses -yhtyeen Sweet Child O"Mine- kappaleen, muttet tunnistanut sitä. sanoit ettet kuullut taustamusiikkia , vaikka se kuuluu täysin selvästi. Sinulla täytyy olla hyvin huono kuulo, niinkuin ammattilaisetkin jo Drummerworldissä epäilevät Onneksi saatiin sinut pois ammattipalstoilta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi et halua esitellä mielestäsi parasta improvisaatiota? Etkö tajua selkeää kysymystä, vai eikö mikään kelpaa sinulle, vai eikö vaan löydy mitään?"
Tajuan selkeän kysynyksen, mutta mikset sinä tajua selkeää vastausta: Sinulle on jo esitelty lukuisia improvisointia sisältäviä soittovideoita ja et vain pysty tunnistamaan soittoa. Olen viimeksi laittanut sinulle erään videon, jossa nuori aasialainen poika soitti itserakentamallaan rumpusetillä Guns'n' Roses -yhtyeen Sweet Child O"Mine- kappaleen, muttet tunnistanut sitä. sanoit ettet kuullut taustamusiikkia , vaikka se kuuluu täysin selvästi. Sinulla täytyy olla hyvin huono kuulo, niinkuin ammattilaisetkin jo Drummerworldissä epäilevät Onneksi saatiin sinut pois ammattipalstoilta!Et ole tällä palstalla esitellyt vielä yhtäkään sellaista improvisaatiota, jossa soitetaan ihan oikean musiikin mukana improvisaatiota. Eikä sellaista ole ammattilaisetkaan esitelleet ammattiforumeilla.
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi et halua esitellä mielestäsi parasta improvisaatiota? Etkö tajua selkeää kysymystä, vai eikö mikään kelpaa sinulle, vai eikö vaan löydy mitään?"
Tajuan selkeän kysynyksen, mutta mikset sinä tajua selkeää vastausta: Sinulle on jo esitelty lukuisia improvisointia sisältäviä soittovideoita ja et vain pysty tunnistamaan soittoa. Olen viimeksi laittanut sinulle erään videon, jossa nuori aasialainen poika soitti itserakentamallaan rumpusetillä Guns'n' Roses -yhtyeen Sweet Child O"Mine- kappaleen, muttet tunnistanut sitä. sanoit ettet kuullut taustamusiikkia , vaikka se kuuluu täysin selvästi. Sinulla täytyy olla hyvin huono kuulo, niinkuin ammattilaisetkin jo Drummerworldissä epäilevät Onneksi saatiin sinut pois ammattipalstoilta!"Olen viimeksi laittanut "
eli yksi video kymmenessä vuodessa?
se ei ole kovinkaan paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattilaiset eivät sellaista osanneet esitellä, joten nyt sinulla on jälleen hyvä paikka osoittaa, että tiedät improvisaatioasiat ja soittoasiat paremmin kuin musiikin ammattilaiset ympäri maailman.Kuten sanoi, et ilmeisesti kuule soittoa. Olen laittanut tänne jo useita varmaan kymmeniä soittovideoita. Tämäkin josta puhuin, niin laitoin sen varmasti 2-3 kertaa, kunnes havaitsin ettet vain tunnista impovisaatiota, et sellaista, jossa taustalla soi musiikkia taibsellaista, jossa ei olw musiikkia taustalla. Taisit siihen soittovideoon todeta, ettet kuule taustamusiikkia ja että se on selvästi harjoiteltu. Videon soittaja on muistaakseni filippiineiltä ja videon nimessäkin lukee "improvised drum cover", mutta jospa sinulla on vain niin vakava se kuulo-ongelmasinja onhan sinut myös todettu melko lahjattomaksikin, niin ei ole lainkaan ihme ettet kykene tunnistamaan imprivisointia. Siksihän se oma soittosi on sellaista sekavaa kolinaa ja pauketta kuten ammattilaisetkin jo todenneet. Parasta kuitenkin, että sinut saatiin pois ammattipalstoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi pitäisi noteerata sellaisen soittajan kommentteja improvisaatiosta, jonka omat taidot eivät riitä improvisaation soittamiseen?
varsinkin kun kommenttikin on tehty peräti yhden videon pohjalta, jossa siinäkin soitetaan satunnainen kappale alkuperäisestä poikkeavassa aika-arvossa ja nopeutetusti ja toista kertaa elämässä.
siihen ei toisia tunareiksi kutsuva suunsoittaja itse kykene vaikka soittaisi suutaan aamusta iltaan yhtä ahkerasti kuin sinäkin teet.
helppo ymmärtää, että ammattilaiset pitävät muusikko.nettiä vain tunkiona, jossa muutama rehottava rikkaruoho luulee olevansa palkintoruusu, vaikka yhdenkään taidot eivät riitä edes mikken rumpusetin soittamiseen."helppo ymmärtää, että ammattilaiset pitävät muusikko.nettiä vain tunkiona, jossa muutama rehottava rikkaruoho luulee olevansa palkintoruusu, vaikka yhdenkään taidot eivät riitä edes mikken rumpusetin soittamiseen."
kuka on se antti ja sairasboogu eli näetkö heilläkin samanlaiset sarvet kuin itselläsi? Mikähän sinun on niin vaikea ymmärtää tätä kysymystä? oletko vain jotenkin tyhmä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoi, et ilmeisesti kuule soittoa. Olen laittanut tänne jo useita varmaan kymmeniä soittovideoita. Tämäkin josta puhuin, niin laitoin sen varmasti 2-3 kertaa, kunnes havaitsin ettet vain tunnista impovisaatiota, et sellaista, jossa taustalla soi musiikkia taibsellaista, jossa ei olw musiikkia taustalla. Taisit siihen soittovideoon todeta, ettet kuule taustamusiikkia ja että se on selvästi harjoiteltu. Videon soittaja on muistaakseni filippiineiltä ja videon nimessäkin lukee "improvised drum cover", mutta jospa sinulla on vain niin vakava se kuulo-ongelmasinja onhan sinut myös todettu melko lahjattomaksikin, niin ei ole lainkaan ihme ettet kykene tunnistamaan imprivisointia. Siksihän se oma soittosi on sellaista sekavaa kolinaa ja pauketta kuten ammattilaisetkin jo todenneet. Parasta kuitenkin, että sinut saatiin pois ammattipalstoilta.
Et ole tällä palstalla esitellyt vielä yhtäkään sellaista improvisaatiota, jossa soitetaan ihan oikean musiikin mukana improvisaatiota ja ns. "ammattilaisen" toimesta. Eikä sellaista ole ammattilaisetkaan esitelleet ammattiforumeilla.
Eli joku pikkulapsi ja mikke ovat ainoat, joilta löytyy esiteltäväksi sellaista improvisaatiota, jossa soitetaan ihan oikeaa musiikkiakin?
Anonyymi kirjoitti:
"helppo ymmärtää, että ammattilaiset pitävät muusikko.nettiä vain tunkiona, jossa muutama rehottava rikkaruoho luulee olevansa palkintoruusu, vaikka yhdenkään taidot eivät riitä edes mikken rumpusetin soittamiseen."
kuka on se antti ja sairasboogu eli näetkö heilläkin samanlaiset sarvet kuin itselläsi? Mikähän sinun on niin vaikea ymmärtää tätä kysymystä? oletko vain jotenkin tyhmä?Et ole tällä palstalla esitellyt vielä yhtäkään sellaista improvisaatiota, jossa soitetaan ihan oikean musiikin mukana improvisaatiota ja ns. "ammattilaisen" toimesta. Eikä sellaista ole ammattilaisetkaan esitelleet ammattiforumeilla.
Eli joku pikkulapsi ja mikke ovat ainoat, joilta löytyy esiteltäväksi sellaista improvisaatiota, jossa soitetaan ihan oikeaa musiikkiakin? - Anonyymi
Sitten tutustuinkin ammattilaisten antamiin lausuntoihin, joiden mukaan olet heikkotasoinen soittaja ja tajusin, ettet ymmärrä rumpujensoitosta juurikaan. En lainkaan ihmettele enää käytöstäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten tutustuinkin ammattilaisten antamiin lausuntoihin, joiden mukaan olet heikkotasoinen soittaja ja tajusin, ettet ymmärrä rumpujensoitosta juurikaan. En lainkaan ihmettele enää käytöstäsi.
Et ole tällä palstalla esitellyt vielä yhtäkään sellaista improvisaatiota, jossa soitetaan ihan oikean musiikin mukana improvisaatiota ja ns. "ammattilaisen" toimesta. Eikä sellaista ole ammattilaisetkaan esitelleet ammattiforumeilla.
Eli joku pikkulapsi ja mikke ovat ainoat, joilta löytyy esiteltäväksi sellaista improvisaatiota, jossa soitetaan ihan oikeaa musiikkiakin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ammattilaisten antamiin lausuntoihin"
Lausuntoja on helppo antaa joka asiasta, mutta lausuntoja enemmän kiinnostaa ammattilaisten soittama improvisaatio jossa soitetaan ihan oikeaa musiikkiakin. Laitatko sitä esille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ammattilaisten antamiin lausuntoihin"
Lausuntoja on helppo antaa joka asiasta, mutta lausuntoja enemmän kiinnostaa ammattilaisten soittama improvisaatio jossa soitetaan ihan oikeaa musiikkiakin. Laitatko sitä esille?...eli nyt se muuttuikin, että pitää olla "ammattilainen"
No tuo pikkuherra oli vain yksi jonka olen laittanut. Joku laittoi "Satulinna"- kappaleesta tehdyn version, ja itse laitoin sinulle ainakin Taylor swiftin "22"- kappaleesta, Krewellan "killing it- kappaleista tehdyt improvisoinnit. Yksi kappale nimeltään "ignition", josta laitoin improvisaatio, mutten muista kappaleen tekijää.
Näitä laitoin ainakin 2-3 kertaa erikseen kaikkia - mutta ilmoitit aina, ettet löydä niitä ja käsitin, että sinulla jotain teknisiä ongelmia. Yritin auttaa ja sanoin sinulle, että löydät lisää vastaavia hakusanalla " improvised drum cover" Laitoit tuota samaa viestiäsi ja aloin silloin käsittää, että ongelmasi ehkä enemmän henkisellä puolella ja ehdotin, että voisit pyytää jotain kaveriasi apuun etsimisessä. Silti väität, ettet löydä muiden tekemiä improvisointia sisältäviä rumpuvideoita, joisa soitetaan taustanauhan päälle. - Anonyymi
Hankala keskustella kanssasi, koska et myöskään ymmärrä lukemaasi tekstiä. Nuo mainitsemani improvisaatiota esittäneet henkilöt eivät ole pikkulapsia, vaan aikuisia ihmisiä. Muistaakseni eräs heistä on eläkeläinen ja isoäiti. Pitäisikö sinun yrittää ymmärtää lukemaasi ja onko sinulla jotain todellisia ongelmia, joihin pitäisi pikaisesti hakea ammattiauttajalta apua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...eli nyt se muuttuikin, että pitää olla "ammattilainen"
No tuo pikkuherra oli vain yksi jonka olen laittanut. Joku laittoi "Satulinna"- kappaleesta tehdyn version, ja itse laitoin sinulle ainakin Taylor swiftin "22"- kappaleesta, Krewellan "killing it- kappaleista tehdyt improvisoinnit. Yksi kappale nimeltään "ignition", josta laitoin improvisaatio, mutten muista kappaleen tekijää.
Näitä laitoin ainakin 2-3 kertaa erikseen kaikkia - mutta ilmoitit aina, ettet löydä niitä ja käsitin, että sinulla jotain teknisiä ongelmia. Yritin auttaa ja sanoin sinulle, että löydät lisää vastaavia hakusanalla " improvised drum cover" Laitoit tuota samaa viestiäsi ja aloin silloin käsittää, että ongelmasi ehkä enemmän henkisellä puolella ja ehdotin, että voisit pyytää jotain kaveriasi apuun etsimisessä. Silti väität, ettet löydä muiden tekemiä improvisointia sisältäviä rumpuvideoita, joisa soitetaan taustanauhan päälle.Eli olet kymmenessä vuodessa löytänyt muutaman "improvisaation", mutta et halua niitä enää esitellä? Ilmeisesti et ole löytänyt mitään. Mikke on samassa ajassa soittanut jo yli 1500 improvisaatiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankala keskustella kanssasi, koska et myöskään ymmärrä lukemaasi tekstiä. Nuo mainitsemani improvisaatiota esittäneet henkilöt eivät ole pikkulapsia, vaan aikuisia ihmisiä. Muistaakseni eräs heistä on eläkeläinen ja isoäiti. Pitäisikö sinun yrittää ymmärtää lukemaasi ja onko sinulla jotain todellisia ongelmia, joihin pitäisi pikaisesti hakea ammattiauttajalta apua?
Laitatko vähitellen esille minkälaista paras improvisaatio on mielestäsi? Selität taas tosi paljon jonninjoutavia, mutta et kykene yhtäkään improvisaatiota vieläkään vaan esittelemään, ja niiden "ammattilaisten" paras improvisaatiohan oli vain pelkkää kolistelua, jossa ei edes soitettu musiikkia oikeasti. Onko sellainen epätahtinen kolistelu sinusta muka parasta improvisaatiota maailmassa?
- Anonyymi
Hankala keskustella kanssasi, koska et myöskään näytä ymmärtävän lukemaasi. Eräs näistä mainitsemistani improvisaation
on esittäjistä on muistaakseni isoäiti ja eläkeläinen. Yhdysvaltalainen nainen, joka soittaa erittäin taitavaa imprivisointia taustanauhan päälle. Kannattaa tutustua ja ottaa oppia. Voisit paradiddlejä opiskella hänen neuvoillaan, mutta sinulla varmasti jotain isompia henkilökohtaisia ongelmia löytää improvisaatiota, jossa soitetaan taustanauhan päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankala keskustella kanssasi, koska et myöskään näytä ymmärtävän lukemaasi. Eräs näistä mainitsemistani improvisaation
on esittäjistä on muistaakseni isoäiti ja eläkeläinen. Yhdysvaltalainen nainen, joka soittaa erittäin taitavaa imprivisointia taustanauhan päälle. Kannattaa tutustua ja ottaa oppia. Voisit paradiddlejä opiskella hänen neuvoillaan, mutta sinulla varmasti jotain isompia henkilökohtaisia ongelmia löytää improvisaatiota, jossa soitetaan taustanauhan päälle.Eli olet kymmenessä vuodessa löytänyt muutaman "improvisaation", mutta et halua niitä enää esitellä? Ilmeisesti et ole löytänyt mitään. Mikke on samassa ajassa soittanut jo yli 1500 improvisaatiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...eli nyt se muuttuikin, että pitää olla "ammattilainen"
Näitä laitoin ainakin 2-3 kertaa erikseen kaikkia - mutta ilmoitit aina, ettet löydä niitä ja käsitin, että sinulla jotain teknisiä ongelmia. Yritin auttaa ja sanoin sinulle, että löydät lisää vastaavia hakusanalla " improvised drum cover" Laitoit tuota samaa viestiäsi ja aloin silloin käsittää, että ongelmasi ehkä enemmän henkisellä puolella ja ehdotin, että voisit pyytää jotain kaveriasi apuun etsimisessä. Silti väität, ettet löydä muiden tekemiä improvisointia sisältäviä rumpuvideoita, joisa soitetaan taustanauhan päälle.Hienoa, että olet löytänyt kymmenessä vuodessa peräti muutaman improvisaationkin.
Google: "parhaista parhaimmat rumpalit"
"Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."
Varmaan hienoa olla maailman paras ja ammattilaisten kehuma, ja kun ajatellaan, että aloitti harjoittelunkin vasta 35-vuotiaana, niin eipä ole vastaavaa koskaan maailmassa ollut. Ensimmäinen myös lajiaan motorisesti ihmiskunnan historian aikana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko vähitellen esille minkälaista paras improvisaatio on mielestäsi? Selität taas tosi paljon jonninjoutavia, mutta et kykene yhtäkään improvisaatiota vieläkään vaan esittelemään, ja niiden "ammattilaisten" paras improvisaatiohan oli vain pelkkää kolistelua, jossa ei edes soitettu musiikkia oikeasti. Onko sellainen epätahtinen kolistelu sinusta muka parasta improvisaatiota maailmassa?
ai nyt vaaditkin, että pitää olla omasta mielestäni parasta? Tykkään tosi paljon sellaisesta improvisoinnista, jossa ei soitella jotain sekavaa kolinaa ja pauketta epätahtiin taustanauhan päälle niinkuin sinä soitat videoillasi. Mielestäni taustanauhan käyttö improvisoinnissa rajoittaa luovuutta. Parhaimmat improvisoinnit, joita olen nähnyt ovat live-taltiointeja.
Olen nyt vastannut kysymyksiisi taas. Voisitko itse vastata jo, että liittyykö ne mainitsemasi sarvesi päässäsi mitenkään siihen omaan heikkotasoiseksi määriteltyyn kolisteluusi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet kymmenessä vuodessa löytänyt muutaman "improvisaation", mutta et halua niitä enää esitellä? Ilmeisesti et ole löytänyt mitään. Mikke on samassa ajassa soittanut jo yli 1500 improvisaatiota.
"mutta et halua niitä enää esitellä? "
juurihan kerroin niistä ja niitä on jo monta kertaa aikaisemmin esitelty sinulle.. Et varmaan vain tajua lukemaasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet kymmenessä vuodessa löytänyt muutaman "improvisaation", mutta et halua niitä enää esitellä? Ilmeisesti et ole löytänyt mitään. Mikke on samassa ajassa soittanut jo yli 1500 improvisaatiota.
juurihan kerroin niistä ja niitä on jo monta kertaa aikaisemmin esitelty sinulle.. Et varmaan vain tajua lukemaasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai nyt vaaditkin, että pitää olla omasta mielestäni parasta? Tykkään tosi paljon sellaisesta improvisoinnista, jossa ei soitella jotain sekavaa kolinaa ja pauketta epätahtiin taustanauhan päälle niinkuin sinä soitat videoillasi. Mielestäni taustanauhan käyttö improvisoinnissa rajoittaa luovuutta. Parhaimmat improvisoinnit, joita olen nähnyt ovat live-taltiointeja.
Olen nyt vastannut kysymyksiisi taas. Voisitko itse vastata jo, että liittyykö ne mainitsemasi sarvesi päässäsi mitenkään siihen omaan heikkotasoiseksi määriteltyyn kolisteluusi?Hienoa, että olet löytänyt kymmenessä vuodessa peräti muutaman improvisaationkin.
Varmaan hienoa olla maailman paras ja ammattilaisten kehuma, ja kun ajatellaan, että aloitti harjoittelunkin vasta 35-vuotiaana, niin eipä ole vastaavaa koskaan maailmassa ollut. Ensimmäinen myös lajiaan motorisesti ihmiskunnan historian aikana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nyt vastannut kysymyksiisi taas. Voisitko itse vastata jo, että liittyykö ne mainitsemasi sarvesi päässäsi mitenkään siihen omaan heikkotasoiseksi määriteltyyn kolisteluusi?"Tykkään tosi paljon sellaisesta improvisoinnista, jossa ei soitella jotain sekavaa kolinaa ja pauketta epätahtiin taustanauhan päälle"
Improvisaatiosta pitäminen on tosiaan vain mielipidekysymys. Laitatko vielä esiin mielestäsi parasta improvisaatiota? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juurihan kerroin niistä ja niitä on jo monta kertaa aikaisemmin esitelty sinulle.. Et varmaan vain tajua lukemaasi?Hienoa, että olet löytänyt kymmenessä vuodessa peräti muutaman improvisaationkin.
Anonyymi kirjoitti:
"Tykkään tosi paljon sellaisesta improvisoinnista, jossa ei soitella jotain sekavaa kolinaa ja pauketta epätahtiin taustanauhan päälle"
Improvisaatiosta pitäminen on tosiaan vain mielipidekysymys. Laitatko vielä esiin mielestäsi parasta improvisaatiota?"Improvisaatiosta pitäminen on tosiaan vain mielipidekysymys. Laitatko vielä esiin mielestäsi parasta improvisaatiota"
Vastasin jo kysymykseesi ja en ole koskaan tullut tänne esittelemään mielestäni parasta improvisaatiota. Miepideasioista ei koskaan kannata kinata. Puhutaan mieluiten faktoista. Sinulta on jo kysytty sarvistasi ja mikset itse voisi vastata, koska luin toisella palstalla jonkun aika erikoisen tarinan, joku "rytmillinen tarina", jossa kerroit sarvista päässäsi. Minkä väriset ne sarvesi ovat? Pudotatko me päästäsi joka vuosi niinkuin hirvet ja porot tekevät? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että olet löytänyt kymmenessä vuodessa peräti muutaman improvisaationkin.
Varmaan hienoa olla maailman paras ja ammattilaisten kehuma, ja kun ajatellaan, että aloitti harjoittelunkin vasta 35-vuotiaana, niin eipä ole vastaavaa koskaan maailmassa ollut. Ensimmäinen myös lajiaan motorisesti ihmiskunnan historian aikana.googlasin tuon keskustelun toiselta palstalta - eikös tämä ole se tunkio mielestäsi?
Siellähän soittoasi lytätään. Sinulla taitaa olla hankalaa ymmärtää lukemaasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nyt vastannut kysymyksiisi taas. Voisitko itse vastata jo, että liittyykö ne mainitsemasi sarvesi päässäsi mitenkään siihen omaan heikkotasoiseksi määriteltyyn kolisteluusi?"Tykkään tosi paljon sellaisesta improvisoinnista, jossa ei soitella jotain sekavaa kolinaa ja pauketta epätahtiin taustanauhan päälle"
Miksi sitten kuuntelet mikken improvisaatiota, jos et siitä edes pidä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nyt vastannut kysymyksiisi taas. Voisitko itse vastata jo, että liittyykö ne mainitsemasi sarvesi päässäsi mitenkään siihen omaan heikkotasoiseksi määriteltyyn kolisteluusi?"ai nyt vaaditkin, että pitää olla omasta mielestäni parasta? "
Jos et halua esitellä minkälainen improvisaatio sinusta on maailman parasta, niin kerro vaikka minkälainen improvisaatio naapurisi mielestä on parasta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
googlasin tuon keskustelun toiselta palstalta - eikös tämä ole se tunkio mielestäsi?
Siellähän soittoasi lytätään. Sinulla taitaa olla hankalaa ymmärtää lukemaasi?......
"Tunaritason soittoa. Mennyt ohi, mutta kuka on Sera69 täällä?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
googlasin tuon keskustelun toiselta palstalta - eikös tämä ole se tunkio mielestäsi?
Siellähän soittoasi lytätään. Sinulla taitaa olla hankalaa ymmärtää lukemaasi?Hienoa, että olet löytänyt kymmenessä vuodessa peräti muutaman improvisaationkin.
Anonyymi kirjoitti:
"Improvisaatiosta pitäminen on tosiaan vain mielipidekysymys. Laitatko vielä esiin mielestäsi parasta improvisaatiota"
Vastasin jo kysymykseesi ja en ole koskaan tullut tänne esittelemään mielestäni parasta improvisaatiota. Miepideasioista ei koskaan kannata kinata. Puhutaan mieluiten faktoista. Sinulta on jo kysytty sarvistasi ja mikset itse voisi vastata, koska luin toisella palstalla jonkun aika erikoisen tarinan, joku "rytmillinen tarina", jossa kerroit sarvista päässäsi. Minkä väriset ne sarvesi ovat? Pudotatko me päästäsi joka vuosi niinkuin hirvet ja porot tekevät?"Miepideasioista ei koskaan kannata kinata. "
Hienoa, että olet löytänyt kymmenessä vuodessa peräti muutaman improvisaationkin.
Anonyymi kirjoitti:
juurihan kerroin niistä ja niitä on jo monta kertaa aikaisemmin esitelty sinulle.. Et varmaan vain tajua lukemaasi?"niitä on jo monta kertaa aikaisemmin esitelty "
Laitatko vielä linkin "esittelyyn"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on esittäjistä on muistaakseni isoäiti ja eläkeläinen. Yhdysvaltalainen nainen, joka soittaa erittäin taitavaa imprivisointia taustanauhan päälle. Kannattaa tutustua ja ottaa oppia. Voisit paradiddlejä opiskella hänen neuvoillaan, mutta sinulla varmasti jotain isompia henkilökohtaisia ongelmia löytää improvisaatiota, jossa soitetaan taustanauhan päälle.Et kai kuvittele, että kaltaisesi jankuttajan kanssa enää kannattaa paljon keskustella? Ei se homma etene mihinkään, se on jo niin nähty, joten ei kauheasti kannata enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
......
"Tunaritason soittoa. Mennyt ohi, mutta kuka on Sera69 täällä?"Laitatko vielä esimerkin siitä mitä rummuilla improvisointi sinun mielestäsi on? Miten yhden improvisaatiosoiton esittely voi olla noin helvetin vaikeaa sinulle? Tekstiä ja jankutusta tulee taas satoja rivejä päivässä ja aamusta iltaan, mutta yhtä videota et saa vaan esiteltyä vaikka nettilinkki mahtuu yhdelle riville.
Kysyn tätä sinulta siis edelleenkin, koska musiikin ammattilaiset eivät ole osanneet vielä esitellä sellaista improvisaatiota, jossa soitettaisiin ihan oikeaa musiikkia improvisaationa. Eli laitatko vähitellen jo esimerkin siitä mitä rummuilla improvisointi sinun mielestäsi on?
Ammattilaisten esittämä "paras" improvisaatiohan oli vain pelkkää kolistelua, jossa ei soitettu oikeaa musiikkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
......
"Tunaritason soittoa. Mennyt ohi, mutta kuka on Sera69 täällä?""Tunaritason soittoa. Mennyt ohi, mutta kuka on Sera69 täällä?"
helppo ymmärtää, että ammattilaiset pitävät muusikko.nettiä vain tunkiona, jossa muutama rehottava rikkaruoho luulee olevansa palkintoruusu, vaikka yhdenkään taidot eivät riitä edes mikken rumpusetin soittamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"niitä on jo monta kertaa aikaisemmin esitelty "
Laitatko vielä linkin "esittelyyn"?Laitatko vielä linkin "esittelyyn"?
palstan sääntöjen vastaista laittaa linkkejä. Löydät helposti googlaamalla youtube palvelimelta. jos pystyt löytämään sen keskustelunkin, jossa soittosin todetaan heikkolaatuiseksi ja melkoisen lahjattomaksi, niin varmasti pystyt löytämään namä mainitsemani. Muista hakusana:"improvised drum cover", niin löydät paljon sellaista improvisointia, jossa soitetaan taustanauhan päälle. Löydät samalla hakusanalla ne omatkin videosi, mutta ne ovat sellaista sekavaa kolistelua ja ne ei juurikaan mene edes taustanauhojen mukana eli niitä en tässä tarkoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko vielä linkin "esittelyyn"?
palstan sääntöjen vastaista laittaa linkkejä. Löydät helposti googlaamalla youtube palvelimelta. jos pystyt löytämään sen keskustelunkin, jossa soittosin todetaan heikkolaatuiseksi ja melkoisen lahjattomaksi, niin varmasti pystyt löytämään namä mainitsemani. Muista hakusana:"improvised drum cover", niin löydät paljon sellaista improvisointia, jossa soitetaan taustanauhan päälle. Löydät samalla hakusanalla ne omatkin videosi, mutta ne ovat sellaista sekavaa kolistelua ja ne ei juurikaan mene edes taustanauhojen mukana eli niitä en tässä tarkoita.Eli olet kymmenessä vuodessa löytänyt muutaman "improvisaation", mutta et halua niitä enää esitellä? Ilmeisesti et sittenkään ole löytänyt mitään. Mikke on samassa ajassa soittanut jo yli 1500 improvisaatiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miepideasioista ei koskaan kannata kinata. "
Varmaan hienoa olla maailman paras ja ammattilaisten kehuma, ja kun ajatellaan, että aloitti harjoittelunkin vasta 35-vuotiaana, niin eipä ole vastaavaa koskaan maailmassa ollut. Ensimmäinen myös lajiaan motorisesti ihmiskunnan historian aikana.saman keskustelun löysin. ohessa lisää kommentteja soittotaidostasi
Anonyymi kirjoitti:
palstan sääntöjen vastaista laittaa linkkejä. Löydät helposti googlaamalla youtube palvelimelta. jos pystyt löytämään sen keskustelunkin, jossa soittosin todetaan heikkolaatuiseksi ja melkoisen lahjattomaksi, niin varmasti pystyt löytämään namä mainitsemani. Muista hakusana:"improvised drum cover", niin löydät paljon sellaista improvisointia, jossa soitetaan taustanauhan päälle. Löydät samalla hakusanalla ne omatkin videosi, mutta ne ovat sellaista sekavaa kolistelua ja ne ei juurikaan mene edes taustanauhojen mukana eli niitä en tässä tarkoita." Muista hakusana:"improvised drum cover", niin löydät paljon sellaista improvisointia,"
Hienoa, että jotain löytyy. Mikkekin soittaa improvisaatiota, ja häntä pidettiin parhaana improvisaation saralla Muusikko.netissä. Motorisesti on myös ensimmäinen lajiaan maailmassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saman keskustelun löysin. ohessa lisää kommentteja soittotaidostasi
"Tunaritason soittoa. Mennyt ohi, mutta kuka on Sera69 täällä?"miksi pitäisi noteerata sellaisen soittajan kommentteja improvisaatiosta, jonka omat taidot eivät riitä improvisaation soittamiseen?
Anonyymi kirjoitti:
palstan sääntöjen vastaista laittaa linkkejä. Löydät helposti googlaamalla youtube palvelimelta. jos pystyt löytämään sen keskustelunkin, jossa soittosin todetaan heikkolaatuiseksi ja melkoisen lahjattomaksi, niin varmasti pystyt löytämään namä mainitsemani. Muista hakusana:"improvised drum cover", niin löydät paljon sellaista improvisointia, jossa soitetaan taustanauhan päälle. Löydät samalla hakusanalla ne omatkin videosi, mutta ne ovat sellaista sekavaa kolistelua ja ne ei juurikaan mene edes taustanauhojen mukana eli niitä en tässä tarkoita."palstan sääntöjen vastaista laittaa linkkejä."
ei ole.
toisena kirjoittajana esiintyminen on kylläkin kielletty.
muistahan se kun taas leikit olevasi mikke.
- Anonyymi
"kymmenessä vuodessa"
????- Anonyymi
Improvisaatiosta pitäminen on tosiaan vain mielipidekysymys. Laitatko vielä esiin mielestäsi parasta improvisaatiota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Improvisaatiosta pitäminen on tosiaan vain mielipidekysymys. Laitatko vielä esiin mielestäsi parasta improvisaatiota?
Improvisaatiosta pitäminen on tosiaan vain mielipidekysymys. Laitatko vielä esiin mielestäsi parasta improvisaatiota"
Vastasin jo kysymykseesi ja en ole koskaan tullut tänne esittelemään mielestäni parasta improvisaatiota. Miepideasioista ei koskaan kannata kinata. Puhutaan mieluiten faktoista. Sinulta on jo kysytty sarvistasi ja mikset itse voisi vastata, koska luin toisella palstalla jonkun aika erikoisen tarinan, joku "rytmillinen tarina", jossa kerroit sarvista päässäsi. Minkä väriset ne sarvesi ovat? Pudotatko me päästäsi joka vuosi niinkuin hirvet ja porot tekevät? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Improvisaatiosta pitäminen on tosiaan vain mielipidekysymys. Laitatko vielä esiin mielestäsi parasta improvisaatiota"
Anonyymi kirjoitti:
keitä ovat anapeetus ja sairasboogi? Miten jotain soittajaa on vainottu 10 vuotta? missä ovat todisteet niille sarvillesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin jo kysymykseesi ja en ole koskaan tullut tänne esittelemään mielestäni parasta improvisaatiota. Miepideasioista ei koskaan kannata kinata. Puhutaan mieluiten faktoista. Sinulta on jo kysytty sarvistasi ja mikset itse voisi vastata, koska luin toisella palstalla jonkun aika erikoisen tarinan, joku "rytmillinen tarina", jossa kerroit sarvista päässäsi. Minkä väriset ne sarvesi ovat? Pudotatko me päästäsi joka vuosi niinkuin hirvet ja porot tekevät?Hienoa, että olet löytänyt kymmenessä vuodessa peräti muutaman improvisaationkin.
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin jo kysymykseesi ja en ole koskaan tullut tänne esittelemään mielestäni parasta improvisaatiota. Miepideasioista ei koskaan kannata kinata. Puhutaan mieluiten faktoista. Sinulta on jo kysytty sarvistasi ja mikset itse voisi vastata, koska luin toisella palstalla jonkun aika erikoisen tarinan, joku "rytmillinen tarina", jossa kerroit sarvista päässäsi. Minkä väriset ne sarvesi ovat? Pudotatko me päästäsi joka vuosi niinkuin hirvet ja porot tekevät?Eli olet kymmenessä vuodessa löytänyt muutaman "improvisaation", mutta et halua niitä enää esitellä? Ilmeisesti et ole löytänyt mitään. Mikke on samassa ajassa soittanut jo yli 1500 improvisaatiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin jo kysymykseesi ja en ole koskaan tullut tänne esittelemään mielestäni parasta improvisaatiota. Miepideasioista ei koskaan kannata kinata. Puhutaan mieluiten faktoista. Sinulta on jo kysytty sarvistasi ja mikset itse voisi vastata, koska luin toisella palstalla jonkun aika erikoisen tarinan, joku "rytmillinen tarina", jossa kerroit sarvista päässäsi. Minkä väriset ne sarvesi ovat? Pudotatko me päästäsi joka vuosi niinkuin hirvet ja porot tekevät?Eli olet kymmenessä vuodessa löytänyt muutaman "improvisaation", mutta et halua niitä enää esitellä? Ilmeisesti et ole löytänyt mitään. Mikke on samassa ajassa soittanut jo yli 1500 improvisaatiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin jo kysymykseesi ja en ole koskaan tullut tänne esittelemään mielestäni parasta improvisaatiota. Miepideasioista ei koskaan kannata kinata. Puhutaan mieluiten faktoista. Sinulta on jo kysytty sarvistasi ja mikset itse voisi vastata, koska luin toisella palstalla jonkun aika erikoisen tarinan, joku "rytmillinen tarina", jossa kerroit sarvista päässäsi. Minkä väriset ne sarvesi ovat? Pudotatko me päästäsi joka vuosi niinkuin hirvet ja porot tekevät?"Miepideasioista ei koskaan kannata kinata. "
Eli valitat täällä jonkun soittajan improvisaatiosta aamusta iltaan, vaikka improvisaatiosta pitäminen on omastakin mielestäsi vain mielipidekysymys? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
?? juurihan esittelin ne sinulle. etkö todellakaan ymmärrä lukemaasi. En halua esitellä sinulle sellaista improvisaatiota, josta pidän, koska mielipiteistä jankuttaminen ei ole koskaan hedelmällistä. Kysyit, että onko olemassa sellaista improvisaatiota, jossa soitetaan taustanauhan päälle ja sanoit, että olet kysynyt asiaa joiltain ammattilaisilta ja totuus on että olit väärässä. Olen jo esitellyt sinulle lukuis8a kertoja kappaleita joissa soitetaan improvisointia taustanauhojen päälle. Muutkin ovat esittäneet niitä sinulle
Olisi järkevää, että vastaisit myös sinulle eistettyihin kysymyksiin ja pysyisit tosiasioissa eli olet heikkotasoinen soittaja. Kannattaa siis pysyä faktoissa ja palstan aiheessakin eli minkä värisinä näet ne kuvittelemasi sarvet päässäsi? Onko sinulla päällä jokin lääkitys vai käytätkö jotain päihdettä, esim. liimaa tai tekn. liuottimia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan hienoa olla maailman paras ja ammattilaisten kehuma, ja kun ajatellaan, että aloitti harjoittelunkin vasta 35-vuotiaana, niin eipä ole vastaavaa koskaan maailmassa ollut. Ensimmäinen myös lajiaan motorisesti ihmiskunnan historian aikana.löysin tuon mainitsemasi keskustelun:
Anonyymi kirjoitti:
löysin tuon mainitsemasi keskustelun:
"Tunaritason soittoa. Mennyt ohi, mutta kuka on Sera69 täällä?"miksi pitäisi noteerata sellaisen soittajan kommentteja improvisaatiosta, jonka omat taidot eivät riitä improvisaation soittamiseen?
Anonyymi kirjoitti:
?? juurihan esittelin ne sinulle. etkö todellakaan ymmärrä lukemaasi. En halua esitellä sinulle sellaista improvisaatiota, josta pidän, koska mielipiteistä jankuttaminen ei ole koskaan hedelmällistä. Kysyit, että onko olemassa sellaista improvisaatiota, jossa soitetaan taustanauhan päälle ja sanoit, että olet kysynyt asiaa joiltain ammattilaisilta ja totuus on että olit väärässä. Olen jo esitellyt sinulle lukuis8a kertoja kappaleita joissa soitetaan improvisointia taustanauhojen päälle. Muutkin ovat esittäneet niitä sinulle
Olisi järkevää, että vastaisit myös sinulle eistettyihin kysymyksiin ja pysyisit tosiasioissa eli olet heikkotasoinen soittaja. Kannattaa siis pysyä faktoissa ja palstan aiheessakin eli minkä värisinä näet ne kuvittelemasi sarvet päässäsi? Onko sinulla päällä jokin lääkitys vai käytätkö jotain päihdettä, esim. liimaa tai tekn. liuottimia?Eli valitat täällä jonkun soittajan improvisaatiosta aamusta iltaan, vaikka improvisaatiosta pitäminen on omastakin mielestäsi vain mielipidekysymys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi järkevää, että vastaisit myös sinulle eistettyihin kysymyksiin ja pysyisit tosiasioissa eli olet heikkotasoinen soittaja. Kannattaa siis pysyä faktoissa ja palstan aiheessakin eli minkä värisinä näet ne kuvittelemasi sarvet päässäsi? Onko sinulla päällä jokin lääkitys vai käytätkö jotain päihdettä, esim. liimaa tai tekn. liuottimia?Hienoa, että olet löytänyt kymmenessä vuodessa peräti muutaman improvisaationkin.
Anonyymi kirjoitti:
löysin tuon mainitsemasi keskustelun:
"Tunaritason soittoa. Mennyt ohi, mutta kuka on Sera69 täällä?"" Muista hakusana:"improvised drum cover", niin löydät paljon sellaista improvisointia,"
Hienoa, että jotain löytyy. Mikkekin soittaa improvisaatiota, ja häntä pidettiin parhaana improvisaation saralla Muusikko.netissä. Motorisesti on myös ensimmäinen lajiaan maailmassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi järkevää, että vastaisit myös sinulle eistettyihin kysymyksiin ja pysyisit tosiasioissa eli olet heikkotasoinen soittaja. Kannattaa siis pysyä faktoissa ja palstan aiheessakin eli minkä värisinä näet ne kuvittelemasi sarvet päässäsi? Onko sinulla päällä jokin lääkitys vai käytätkö jotain päihdettä, esim. liimaa tai tekn. liuottimia?" koska mielipiteistä jankuttaminen ei ole koskaan hedelmällistä."
Eli valitat täällä jonkun soittajan improvisaatiosta aamusta iltaan, vaikka improvisaatiosta pitäminen on omastakin mielestäsi vain mielipidekysymys? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan hienoa olla maailman paras ja ammattilaisten kehuma, ja kun ajatellaan, että aloitti harjoittelunkin vasta 35-vuotiaana, niin eipä ole vastaavaa koskaan maailmassa ollut. Ensimmäinen myös lajiaan motorisesti ihmiskunnan historian aikana.saman keslustelun löysin itsekin:
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan hienoa olla maailman paras ja ammattilaisten kehuma, ja kun ajatellaan, että aloitti harjoittelunkin vasta 35-vuotiaana, niin eipä ole vastaavaa koskaan maailmassa ollut. Ensimmäinen myös lajiaan motorisesti ihmiskunnan historian aikana.saman keslustelun löysin itsekin:
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
saman keslustelun löysin itsekin:
"Tunaritason soittoa. Mennyt ohi, mutta kuka on Sera69 täällä?"miksi vieläkään pitäisi noteerata sellaisen soittajan kommentteja improvisaatiosta, jonka omat taidot eivät riitä improvisaation soittamiseen?
Anonyymi kirjoitti:
"Tunaritason soittoa. Mennyt ohi, mutta kuka on Sera69 täällä?"Hienoa, että olet löytänyt kymmenessä vuodessa peräti muutaman improvisaationkin.
Anonyymi kirjoitti:
Olisi järkevää, että vastaisit myös sinulle eistettyihin kysymyksiin ja pysyisit tosiasioissa eli olet heikkotasoinen soittaja. Kannattaa siis pysyä faktoissa ja palstan aiheessakin eli minkä värisinä näet ne kuvittelemasi sarvet päässäsi? Onko sinulla päällä jokin lääkitys vai käytätkö jotain päihdettä, esim. liimaa tai tekn. liuottimia?Hienoa, että olet löytänyt kymmenessä vuodessa peräti muutaman improvisaationkin.
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin jo kysymykseesi ja en ole koskaan tullut tänne esittelemään mielestäni parasta improvisaatiota. Miepideasioista ei koskaan kannata kinata. Puhutaan mieluiten faktoista. Sinulta on jo kysytty sarvistasi ja mikset itse voisi vastata, koska luin toisella palstalla jonkun aika erikoisen tarinan, joku "rytmillinen tarina", jossa kerroit sarvista päässäsi. Minkä väriset ne sarvesi ovat? Pudotatko me päästäsi joka vuosi niinkuin hirvet ja porot tekevät?"palstan sääntöjen vastaista laittaa linkkejä."
ei ole.
toisena kirjoittajana esiintyminen on kylläkin kielletty.
muistahan se kun taas leikit olevasi mikke. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tunaritason soittoa. Mennyt ohi, mutta kuka on Sera69 täällä?""No niin... Näyttää siltä..."
... että holmilla itsellään ei ole yhtään mitään näyttöjä improvisaatiosta, mutta saahan sitä suutaan soitella "ammattilaisetkin". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tunaritason soittoa. Mennyt ohi, mutta kuka on Sera69 täällä?"" Se on romaanikin paha kirjoittaa, jos 80% aakkosista on tuntemattomia.""
Holmilta ei itseltään löydy yhtäkään "improvisaatioromaania", joten taitaa häneltä puuttua "aakkosia" vieläkin enemmän. - Anonyymi
Mikkekin soittaa improvisaatiota ja on saanut todella paljon kehuja soitostaan. - Anonyymi
"ammattilaiset todenneet heikkotasoiseksi soittajaksi"
"Pysähdyin tuijjottamaan. Olen rumpalina säestänyt, Fredin, Dannyn, Koivuniemen. Jampan, Einin, Katri-helenan ja ne muut. Mixannut myös Liwe-rokkia. Tässä löytyi lahjakkuus. Nykii kun tarttee miettiä minne hakkais, mutta kiva melodiakorva ja rummut vireessä. Itse hakkaan piisit ihan paskaksi harjotellessa. Keikalla voi kans leikitellä. Studiossa pelataan siististi. Hyvä!" - Anonyymi
"Oletko? "
Kyllä olen ja olet juuri äsken itsekin myöntänyt asian, mutta alan käsittämään, että sinulla on selvästikin huono muisti ja todellisuudentajusi on heikko. Olisi hyvä pysytellä palstan aiheessa eli rumpuaiheisiin kysymyksiisi on vastattu ja sinun pitäisi pystyä selittämään, käytätkö esim liimaa tai teknisiä liuottimia, kun kuvittelet jotkut sarvet päähäsi. Millaisina näet ne? Onko sinulla jokin lääkitys päällä, mikä mahdollisesti päihteiden käytön (liima?, alkoholi?) kanssa aiheuttaa, että näet itselläsi ne sarvesi? näetkö ne myös itselläsi niillä videoillasi ja jos mahdollista, laittaisitko sellaisen videon tänne (mikäli sellainen sitten on palstan sääntöjen mukaista. Itse olen kylläkin käsittänyt, ettei videoita saisi linkittää tänne)? - Anonyymi
"Oletko? "
Kyllä olen ja olet juuri äsken itsekin myöntänyt asian, mutta alan käsittämään, että sinulla on selvästikin huono muisti ja todellisuudentajusi on heikko. Olisi hyvä pysytellä palstan aiheessa eli rumpuaiheisiin kysymyksiisi on vastattu ja sinun pitäisi pystyä selittämään, käytätkö esim liimaa tai teknisiä liuottimia, kun kuvittelet jotkut sarvet päähäsi. Millaisina näet ne? Onko sinulla jokin lääkitys päällä, mikä mahdollisesti päihteiden käytön (liima?, alkoholi?) kanssa aiheuttaa, että näet itselläsi ne sarvesi? näetkö ne myös itselläsi niillä videoillasi ja jos mahdollista, laittaisitko sellaisen videon tänne (mikäli sellainen sitten on palstan sääntöjen mukaista. Itse olen kylläkin käsittänyt, ettei videoita saisi linkittää tänne)? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Oletko? "
Kyllä olen ja olet juuri äsken itsekin myöntänyt asian, mutta alan käsittämään, että sinulla on selvästikin huono muisti ja todellisuudentajusi on heikko. Olisi hyvä pysytellä palstan aiheessa eli rumpuaiheisiin kysymyksiisi on vastattu ja sinun pitäisi pystyä selittämään, käytätkö esim liimaa tai teknisiä liuottimia, kun kuvittelet jotkut sarvet päähäsi. Millaisina näet ne? Onko sinulla jokin lääkitys päällä, mikä mahdollisesti päihteiden käytön (liima?, alkoholi?) kanssa aiheuttaa, että näet itselläsi ne sarvesi? näetkö ne myös itselläsi niillä videoillasi ja jos mahdollista, laittaisitko sellaisen videon tänne (mikäli sellainen sitten on palstan sääntöjen mukaista. Itse olen kylläkin käsittänyt, ettei videoita saisi linkittää tänne)?Hienoa, että olet löytänyt kymmenessä vuodessa peräti muutaman improvisaationkin.
Mikkekin soittaa improvisaatiota ja on saanut todella paljon kehuja soitostaan. - Anonyymi
Maintsemasi kaberi ei ole koskaan väittänyt, että hänellä kasvaa sarvet päässään ja miksi oastan sääntöjen vastaisesti leikit jotain toista henkilöä eli puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa? Tekniset taitosi on jo lukuisissa keskusteluissa ja kommenteissa todettu heikkotasoiseksi ja ajattele positiivisesti, että voit oppiakin jotain. se asiahan on jo käsitelty ja ei kuulu palstan aiheeseen. ..Mutta palstan aiheeseen: kerro, millä mömmöillä saat itsesi kuvittelemaan kaiken tuon, esim että sinulla kasvaa sarvet päässäsi? Näetkö itselläsi yhdet vai kahdet sarvet ja minkä väriset ne ovat ja miksi sinun on niin kovin vaikea vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin ja toisaalta niin hankala myös ymmärtää sinulle annettuja vastauksia? Minkä aineen vaikutuksen alaisena olet paraikaa??
- Anonyymi
"Oletko? "
Kyllä olen ja olet juuri äsken itsekin myöntänyt asian, mutta alan käsittämään, että sinulla on selvästikin huono muisti ja todellisuudentajusi on heikko. Olisi hyvä pysytellä palstan aiheessa eli rumpuaiheisiin kysymyksiisi on vastattu ja sinun pitäisi pystyä selittämään, käytätkö esim liimaa tai teknisiä liuottimia, kun kuvittelet jotkut sarvet päähäsi. Millaisina näet ne? Onko sinulla jokin lääkitys päällä, mikä mahdollisesti päihteiden käytön (liima?, alkoholi?) kanssa aiheuttaa, että näet itselläsi ne sarvesi? näetkö ne myös itselläsi niillä videoillasi ja jos mahdollista, laittaisitko sellaisen videon tänne (mikäli sellainen sitten on palstan sääntöjen mukaista. Itse olen kylläkin käsittänyt, ettei videoita saisi linkittää tänne) ?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Oletko? "
Kyllä olen ja olet juuri äsken itsekin myöntänyt asian, mutta alan käsittämään, että sinulla on selvästikin huono muisti ja todellisuudentajusi on heikko. Olisi hyvä pysytellä palstan aiheessa eli rumpuaiheisiin kysymyksiisi on vastattu ja sinun pitäisi pystyä selittämään, käytätkö esim liimaa tai teknisiä liuottimia, kun kuvittelet jotkut sarvet päähäsi. Millaisina näet ne? Onko sinulla jokin lääkitys päällä, mikä mahdollisesti päihteiden käytön (liima?, alkoholi?) kanssa aiheuttaa, että näet itselläsi ne sarvesi? näetkö ne myös itselläsi niillä videoillasi ja jos mahdollista, laittaisitko sellaisen videon tänne (mikäli sellainen sitten on palstan sääntöjen mukaista. Itse olen kylläkin käsittänyt, ettei videoita saisi linkittää tänne) ??"Maintsemasi kaberi ei ole koskaan väittänyt, että hänellä kasvaa sarvet päässään."
Eipä hän ole koskaan treenannutkaan tuhansia tunteja täysin symmetrisesti, joten aivot ovat jääneet kehittymättä niiltä osin mitä sellaisessa soitossa tarvittaisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Maintsemasi kaberi ei ole koskaan väittänyt, että hänellä kasvaa sarvet päässään."
Eipä hän ole koskaan treenannutkaan tuhansia tunteja täysin symmetrisesti, joten aivot ovat jääneet kehittymättä niiltä osin mitä sellaisessa soitossa tarvittaisiin.ahaa... millaiset ne sarvesi siis ovat tällä hetkellä. muusikoiden netissä - siinä samassa keskustelussa jossa esitettiin ne soittosi heikkotasoiseksi - oli laitettuna se erikoinen joulutarinasi, jossa kerroit että otsaasi oli työntynyt jotkin sarvimaiset ulokkeet ja kerroit myös, että marsilaiset juoneet pohjavetemme. Milloin kirjoitit sen tarinasi ja mitä mömmöjä vetelet? Oletko ollut mielestäsi humanoidien kanssa tekemisissä, sillä jotkut ihmisethän väittävät kokeneensa abduktioita? Mikä on käsityskykysi todellisuudesta eli näetkö itselläsi ne sarvet ja myös videoillasi??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ahaa... millaiset ne sarvesi siis ovat tällä hetkellä. muusikoiden netissä - siinä samassa keskustelussa jossa esitettiin ne soittosi heikkotasoiseksi - oli laitettuna se erikoinen joulutarinasi, jossa kerroit että otsaasi oli työntynyt jotkin sarvimaiset ulokkeet ja kerroit myös, että marsilaiset juoneet pohjavetemme. Milloin kirjoitit sen tarinasi ja mitä mömmöjä vetelet? Oletko ollut mielestäsi humanoidien kanssa tekemisissä, sillä jotkut ihmisethän väittävät kokeneensa abduktioita? Mikä on käsityskykysi todellisuudesta eli näetkö itselläsi ne sarvet ja myös videoillasi??
"Maintsemasi kaberi ei ole koskaan väittänyt, että hänellä kasvaa sarvet päässään."
Eipä hän ole koskaan treenannutkaan tuhansia tunteja täysin symmetrisesti, joten aivot ovat jääneet kehittymättä niiltä osin mitä sellaisessa soitossa tarvittaisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ahaa... millaiset ne sarvesi siis ovat tällä hetkellä. muusikoiden netissä - siinä samassa keskustelussa jossa esitettiin ne soittosi heikkotasoiseksi - oli laitettuna se erikoinen joulutarinasi, jossa kerroit että otsaasi oli työntynyt jotkin sarvimaiset ulokkeet ja kerroit myös, että marsilaiset juoneet pohjavetemme. Milloin kirjoitit sen tarinasi ja mitä mömmöjä vetelet? Oletko ollut mielestäsi humanoidien kanssa tekemisissä, sillä jotkut ihmisethän väittävät kokeneensa abduktioita? Mikä on käsityskykysi todellisuudesta eli näetkö itselläsi ne sarvet ja myös videoillasi??
"muusikoiden netissä - siinä samassa keskustelussa jossa esitettiin ne soitto heikkotasoiseksi "
Jännä ajatella, että Muusikko.netin "ammattilaisilta" ei löydy yhtään mitään näyttöjä improvisaatiosta. Näyttöjä löytyy vain suunsoitosta. Hienosti ovat "ammattilaiset" sen palstan pilanneet kymmenessä vuodessa. Lähinnä muutama keskinkertaisuus enää kirjoittelee keskenään ja soiton ja soittajien kehitys polkee paikallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maintsemasi kaberi ei ole koskaan väittänyt, että hänellä kasvaa sarvet päässään ja miksi oastan sääntöjen vastaisesti leikit jotain toista henkilöä eli puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa? Tekniset taitosi on jo lukuisissa keskusteluissa ja kommenteissa todettu heikkotasoiseksi ja ajattele positiivisesti, että voit oppiakin jotain. se asiahan on jo käsitelty ja ei kuulu palstan aiheeseen. ..Mutta palstan aiheeseen: kerro, millä mömmöillä saat itsesi kuvittelemaan kaiken tuon, esim että sinulla kasvaa sarvet päässäsi? Näetkö itselläsi yhdet vai kahdet sarvet ja minkä väriset ne ovat ja miksi sinun on niin kovin vaikea vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin ja toisaalta niin hankala myös ymmärtää sinulle annettuja vastauksia? Minkä aineen vaikutuksen alaisena olet paraikaa??
Hienoa, että olet löytänyt kymmenessä vuodessa peräti muutaman improvisaationkin jossa rumpali soittaa rumpuja.
Anonyymi kirjoitti:
"muusikoiden netissä - siinä samassa keskustelussa jossa esitettiin ne soitto heikkotasoiseksi "
Jännä ajatella, että Muusikko.netin "ammattilaisilta" ei löydy yhtään mitään näyttöjä improvisaatiosta. Näyttöjä löytyy vain suunsoitosta. Hienosti ovat "ammattilaiset" sen palstan pilanneet kymmenessä vuodessa. Lähinnä muutama keskinkertaisuus enää kirjoittelee keskenään ja soiton ja soittajien kehitys polkee paikallaan.olen samaa mieltä. drummerworldissä on parhaat ammattilaiset ja he ovat kyllä hyvin antaneet palautetta soitostasi, joiden perusteella et juurikaan osaa soittaa ja tämä ei ole mikään mielipiteeni vaan fakta. drummiksessa onneksi ei ole mitään hyvä hyvä.läpy läpy -youtube juttuja joita varmaan olet itsekin youtubeen jollain nimimerkeilläsi kirjoitellut. Tuollainen toisena ihmisenä esiintyminenhän on sinulle niin kovin tyypillistä, mutta kertoisitko liittykö kaikki tämä todellisuudentajun puutteesi ja päässäsi näkemäsi sarvet esim liimaan tai tekn. liuottimiin vai pelkästään alkoholiin? Jos näet jollain videollasi sarvet, niin laittaisitko tähän linkin, jos sellainen ei olekaan palstan sääntöjen vastaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä ajatella, että Muusikko.netin "ammattilaisilta" ei löydy yhtään mitään näyttöjä improvisaatiosta. Näyttöjä löytyy vain suunsoitosta. Hienosti ovat "ammattilaiset" sen palstan pilanneet kymmenessä vuodessa. Lähinnä muutama keskinkertaisuus enää kirjoittelee keskenään ja soiton ja soittajien kehitys polkee paikallaan.Parasta kuitenkin ajatella, että sinulla on banni muusikoiden nettiin, koska emme kaipaa sinne narsisteja. Upea juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen samaa mieltä. drummerworldissä on parhaat ammattilaiset ja he ovat kyllä hyvin antaneet palautetta soitostasi, joiden perusteella et juurikaan osaa soittaa ja tämä ei ole mikään mielipiteeni vaan fakta. drummiksessa onneksi ei ole mitään hyvä hyvä.läpy läpy -youtube juttuja joita varmaan olet itsekin youtubeen jollain nimimerkeilläsi kirjoitellut. Tuollainen toisena ihmisenä esiintyminenhän on sinulle niin kovin tyypillistä, mutta kertoisitko liittykö kaikki tämä todellisuudentajun puutteesi ja päässäsi näkemäsi sarvet esim liimaan tai tekn. liuottimiin vai pelkästään alkoholiin? Jos näet jollain videollasi sarvet, niin laittaisitko tähän linkin, jos sellainen ei olekaan palstan sääntöjen vastaista?
Jännä ajatella, että Muusikko.netin "ammattilaisilta" ei löydy yhtään mitään näyttöjä improvisaatiosta. Näyttöjä löytyy vain suunsoitosta. Hienosti ovat "ammattilaiset" sen palstan pilanneet kymmenessä vuodessa. Lähinnä muutama keskinkertaisuus enää kirjoittelee keskenään ja soiton ja soittajien kehitys polkee paikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen samaa mieltä. drummerworldissä on parhaat ammattilaiset ja he ovat kyllä hyvin antaneet palautetta soitostasi, joiden perusteella et juurikaan osaa soittaa ja tämä ei ole mikään mielipiteeni vaan fakta. drummiksessa onneksi ei ole mitään hyvä hyvä.läpy läpy -youtube juttuja joita varmaan olet itsekin youtubeen jollain nimimerkeilläsi kirjoitellut. Tuollainen toisena ihmisenä esiintyminenhän on sinulle niin kovin tyypillistä, mutta kertoisitko liittykö kaikki tämä todellisuudentajun puutteesi ja päässäsi näkemäsi sarvet esim liimaan tai tekn. liuottimiin vai pelkästään alkoholiin? Jos näet jollain videollasi sarvet, niin laittaisitko tähän linkin, jos sellainen ei olekaan palstan sääntöjen vastaista?
"he ovat kyllä hyvin antaneet palautetta soitosta"
ja ainoa todellinen virhe soitossa oli vain se, että yhdessä kohdin improvisaatiota mikken soitto nopeutui hieman. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että olet löytänyt kymmenessä vuodessa peräti muutaman improvisaationkin jossa rumpali soittaa rumpuja.
Mikkekin soittaa improvisaatiota ja on saanut todella paljon kehuja soitostaan."Mikkekin soittaa improvisaatiota ja on saanut todella paljon kehuja soitostaan."
Tämäpä oli yllättävää.
Hänestä tehdään ilmeisesti Modern Drummer Magazineen juttu, jos olen oikein ymmärtänyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mikkekin soittaa improvisaatiota ja on saanut todella paljon kehuja soitostaan."
Tämäpä oli yllättävää.
Hänestä tehdään ilmeisesti Modern Drummer Magazineen juttu, jos olen oikein ymmärtänyt?"Hänestä tehdään ilmeisesti "
Motorisesti on ainakin ensimmäinen lajiaan maailmassa, ja improvisoinut tuhansia kappaleita. Kyllähän siitä jo jutun saa aikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hänestä tehdään ilmeisesti "
Motorisesti on ainakin ensimmäinen lajiaan maailmassa, ja improvisoinut tuhansia kappaleita. Kyllähän siitä jo jutun saa aikaan.Tuhansia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhansia?
3000 - 4000.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3000 - 4000.
Ja siihen päälle ne kappaleet, joita mikke on soittanut kahdesti tai useammin, mutta niitä kappaleita ei kauheasti ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mikkekin soittaa improvisaatiota ja on saanut todella paljon kehuja soitostaan."
Tämäpä oli yllättävää.
Hänestä tehdään ilmeisesti Modern Drummer Magazineen juttu, jos olen oikein ymmärtänyt?Voi harmi, peruuin sen lehden tilauksen, koska sain käsityksen, ettei juttua Mikkestä tulekaan koska hän ei ollut päässyt lehden päätoimittajan kanssa yhteisymmärrykseen kirjasimen väristä. Kuulin siis luotettavalta taholta, että Mikke oli vaatinut rojaltien lisäksi myös, että kirjasimen väri olisi vaaleanpunainen eli sama kuin hänen sarviensa väri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siihen päälle ne kappaleet, joita mikke on soittanut kahdesti tai useammin, mutta niitä kappaleita ei kauheasti ole.
Onko Mikke koskaan opetellut mitään soittamaan? tuhansittain videoita joissa siis jotain kolistelua, mutta olisi mielenkiintoista nähdä jotain sellaista soittoa, missä hän näyttää taitonsa. Tuleeko siihen Modern Drummer Magazinen juttuun niistä sarvista kuvia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja ainoa todellinen virhe soitossa oli vain se, että yhdessä kohdin improvisaatiota mikken soitto nopeutui hieman."ja ainoa todellinen virhe soitossa oli vain se, että yhdessä kohdin improvisaatiota mikken soitto nopeutui hieman"
Drummerworldissä on hieman syvällisempää ja laajempaa analyysiä, mutta et selvästi ole englanninkielen taitoinen. Summa summarum: drummerworldin ammattilaisten mielestä et osaa soittaa lainkaan. Kannattaa käydä katsomassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi harmi, peruuin sen lehden tilauksen, koska sain käsityksen, ettei juttua Mikkestä tulekaan koska hän ei ollut päässyt lehden päätoimittajan kanssa yhteisymmärrykseen kirjasimen väristä. Kuulin siis luotettavalta taholta, että Mikke oli vaatinut rojaltien lisäksi myös, että kirjasimen väri olisi vaaleanpunainen eli sama kuin hänen sarviensa väri.
Jännä ajatella, että Muusikko.netin "ammattilaisilta" ei löydy yhtään mitään näyttöjä improvisaatiosta. Näyttöjä löytyy vain suunsoitosta. Hienosti ovat "ammattilaiset" sen palstan pilanneet kymmenessä vuodessa. Lähinnä muutama keskinkertaisuus enää kirjoittelee keskenään ja soiton ja soittajien kehitys polkee paikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi harmi, peruuin sen lehden tilauksen, koska sain käsityksen, ettei juttua Mikkestä tulekaan koska hän ei ollut päässyt lehden päätoimittajan kanssa yhteisymmärrykseen kirjasimen väristä. Kuulin siis luotettavalta taholta, että Mikke oli vaatinut rojaltien lisäksi myös, että kirjasimen väri olisi vaaleanpunainen eli sama kuin hänen sarviensa väri.
ja ainoa todellinen virhe soitossa oli vain se, että yhdessä kohdin improvisaatiota mikken soitto nopeutui hieman. - Anonyymi
Oletko? Mikkekin soittaa improvisaatiota ja on saanut todella paljon kehuja soitostaan.
Olen ja mainitait jo itsekin, että olen, mutta nyt taas kysyt, että olenko.
Kyllä olen
Mutta oletko koskaan opetellut soittoa ja miten suhtaudut siihen, että Muusikoiden netissä ja Drummerworldissä sikua pidetään heikkotasoisena soittajana? Tuleeko siihen Nodern Drummer lehden teemanumeroon niistä sarvistasi jotain juttua ja mitä mömmöjä vetelet päivät pitkät? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko? Mikkekin soittaa improvisaatiota ja on saanut todella paljon kehuja soitostaan.
Olen ja mainitait jo itsekin, että olen, mutta nyt taas kysyt, että olenko.
Kyllä olen
Mutta oletko koskaan opetellut soittoa ja miten suhtaudut siihen, että Muusikoiden netissä ja Drummerworldissä sikua pidetään heikkotasoisena soittajana? Tuleeko siihen Nodern Drummer lehden teemanumeroon niistä sarvistasi jotain juttua ja mitä mömmöjä vetelet päivät pitkät?Jännä ajatella, että Muusikko.netin "ammattilaisilta" ei löydy yhtään mitään näyttöjä improvisaatiosta. Näyttöjä löytyy vain suunsoitosta. Hienosti ovat "ammattilaiset" sen palstan pilanneet kymmenessä vuodessa. Lähinnä muutama keskinkertaisuus enää kirjoittelee keskenään ja kehuu toisiaan, ja Suomessa soiton ja soittajien kehitys polkee paikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäpä oli yllättävää.
Hänestä tehdään ilmeisesti Modern Drummer Magazineen juttu, jos olen oikein ymmärtänyt?"Hänestä tehdään ilmeisesti Modern Drummer Magazineen juttu"
Jos jostain suomalaisesta soittajasta joskus juttu tehdään, niin se on mikke. Muut kun eivät kykene improvisaatiossakaan siihen mihin hän. Ihan sama mitä Suomen rumpua kolistavat marakatit muuten kolistelevat, se ei ylitä uutiskynnystä missään. Eli ei ole juttuakaan tehdä muista kun ei niitä soittotaitoja ole riittävästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" soiton ja soittajien kehitys polkee paikallaan."
Suomessa ei ole soitto kehittynyt yhtään mihinkään viimeisen 30 vuoden aikana. Mikke on ainoa, joka on tuonut asiaan jotain uuttakin improvisaation ja uuden tekniikan muodossa. Siihen ei ole edes jaaaSSssmiehet tai Holmot kyenneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" soiton ja soittajien kehitys polkee paikallaan."
Suomessa ei ole soitto kehittynyt yhtään mihinkään viimeisen 30 vuoden aikana. Mikke on ainoa, joka on tuonut asiaan jotain uuttakin improvisaation ja uuden tekniikan muodossa. Siihen ei ole edes jaaaSSssmiehet tai Holmot kyenneet.Mikken tekniikka on todettu maailman hitaimmaksi. Senon hitain tekniikka maailman tekniikoiden joukossa.
- Anonyymi
Jännä ajatella, että Muusikko.netin "ammattilaisilta" ei löydy yhtään mitään näyttöjä improvisaatiosta. Näyttöjä löytyy vain suunsoitosta. Hienosti ovat "ammattilaiset" sen palstan pilanneet kymmenessä vuodessa. Lähinnä muutama keskinkertaisuus enää kirjoittelee keskenään ja kehuu toisiaan, ja Suomessa soiton ja soittajien kehitys polkee paikallaan.
- Anonyymi
keitä on Sairasbougi ja anapeetus, joista Mikke välillä mainitsee. Liittykö he niihin ufomiehiin, jotka joivat Suomen pohjavedet? Ketä rumpalia on vainottu 10-15 vuotta?
- Anonyymi
Sulla varmaan tosi paha olo?
- Anonyymi
mitä narsismi on mielestäsi ja millä tavalla olen mielestäsi vajaa? kertoisitko mitä mömmöjä vetelet, että kuvittelet ne sarvet päähäsi ja olevasi joku huippurumpali? Keitä nuo anapetrus ja Sairasbogi ovat?
- Anonyymi
"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä narsismi on mielestäsi ja millä tavalla olen mielestäsi vajaa? kertoisitko mitä mömmöjä vetelet, että kuvittelet ne sarvet päähäsi ja olevasi joku huippurumpali? Keitä nuo anapetrus ja Sairasbogi ovat?
Jännä ajatella, että Muusikko.netin "ammattilaisilta" ei löydy yhtään mitään näyttöjä improvisaatiosta. Näyttöjä löytyy vain suunsoitosta. Hienosti ovat "ammattilaiset" sen palstan pilanneet kymmenessä vuodessa. Lähinnä muutama keskinkertaisuus enää kirjoittelee keskenään ja soiton ja soittajien kehitys polkee paikallaan. - Anonyymi
riipinen on ainakin tosi tekopyhä ihminen.
- Anonyymi
joukon ja jukan rohkeus riitti perheväkivaltaan, mikä tuntuu olevan yleistä huumevalistajien keskuudessa.
- Anonyymi
Suomessa "huumevalistus" on onnistunut hyvin, koska kovien huumeiden käyttäjiä on asukaslukumäärään suhteutettuna todella paljon. Olemme varmaan maailman ykkösiä tai lähellä sitä. Onneksi mitään vastuuta kenelläkään valestajalla ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa "huumevalistus" on onnistunut hyvin, koska kovien huumeiden käyttäjiä on asukaslukumäärään suhteutettuna todella paljon. Olemme varmaan maailman ykkösiä tai lähellä sitä. Onneksi mitään vastuuta kenelläkään valestajalla ei ole.
Kovien huumeiden käyttö on suomessa kasvanut todella paljon, mutta "huumevalistus "on samaa kannabishössötystä ollut 40 vuotta.
Onneksi moni aloittaa nykyään suoraan kovilla huumeilla, niin ei tule "kannabispsykoosia "ainakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
riipinen ja pallari voivat olla ylpeitä saavutuksestaan tehdä "huumevalistuksellaan" maastamme sellainen, jossa kovia huumeita käytetään ennätysmäärin ja niihin myös kuollaan ennätysmäärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
riipinen ja pallari voivat olla ylpeitä saavutuksestaan tehdä "huumevalistuksellaan" maastamme sellainen, jossa kovia huumeita käytetään ennätysmäärin ja niihin myös kuollaan ennätysmäärin.
Mitähän mömmöjä täytyy käyttää, että alkaa nähdä itsellään sarvet ja tulee voimakkaita narsismin oireita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän mömmöjä täytyy käyttää, että alkaa nähdä itsellään sarvet ja tulee voimakkaita narsismin oireita?
Jännä ajatella, että Muusikko.netin " ammattilaisilta" ei löydy yhtään mitään näyttöjä improvisaatiosta. Näyttöjä löytyy vain suunsoitosta. Hienosti ovat "ammattilaiset" sen palstan pilanneet kymmenessä vuodessa. Lähinnä muutama keskinkertaisuus enää kirjoittelee keskenään ja soiton ja soittajien kehitys polkee paikallaan.
- Anonyymi
Jännä ajatella, että Muusikko.netin " ammattilaisilta" ei löydy yhtään mitään näyttöjä improvisaatiosta. Näyttöjä löytyy vain suunsoitosta. Hienosti ovat "ammattilaiset" sen palstan pilanneet kymmenessä vuodessa. Lähinnä muutama keskinkertaisuus enää kirjoittelee keskenään ja soiton ja soittajien kehitys polkee paikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähintään 10 000 - 15 000 tuntia symmetristä soitonharjoittelua ja 3000 - 4000 eri kappaletta improvisaationa. Se on hyvä alku ainakin jos "sarvet" (eli aivokurkiaisen ja aivojen kehitys musiikin avulla) kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähintään 10 000 - 15 000 tuntia symmetristä soitonharjoittelua ja 3000 - 4000 eri kappaletta improvisaationa. Se on hyvä alku ainakin jos "sarvet" (eli aivokurkiaisen ja aivojen kehitys musiikin avulla) kiinnostaa.
kuinka isot ne sarvesi ovat nykyään? ja miksi ne on "sarvet" eli eikö olisi parempi myös soittotaitosikin kohfalla puhua vain "soittotaidosta"? Mihin tämä oletuksesi aivokurkiaisen kehityksestä perustuu eli onko päästäsi tehty esim magneettikuvausta ja ohjattiinko sinut MMPI testiin myös, kun aloit niistä sarvistasi puhumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuinka isot ne sarvesi ovat nykyään? ja miksi ne on "sarvet" eli eikö olisi parempi myös soittotaitosikin kohfalla puhua vain "soittotaidosta"? Mihin tämä oletuksesi aivokurkiaisen kehityksestä perustuu eli onko päästäsi tehty esim magneettikuvausta ja ohjattiinko sinut MMPI testiin myös, kun aloit niistä sarvistasi puhumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiinnostaa. eli miten tiedät, että ne ovat aivokurkiaisesi kehittyneet, eikä syy asiaan ole muualla? Etkö joskus kertonut että olit menossa magneettikuvauksiin asian johdosta? kun kerroit lääkärille sarvistasi, niin hän varmasti ensimmäiseksi ohjasi sinut MMPI testiin ja se se magneettikuvaus jäi tekemättä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kuinka isot ne sarvesi ovat nykyään?"
siinä vaiheessa kun symmetrinen soitto jo sujuu, aivokurkiaisen ei enää tarvitse kasvaa koska aivokurkiaisen fyysisen ja psyykkisen treenin avulla kehittynyt "väylä" ja sen nopeus riittää aivolohkojen väliseen tiedonsiirtoon joka vaaditaan symmetrisessä soitossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiinnostaa. eli miten tiedät, että ne ovat aivokurkiaisesi kehittyneet, eikä syy asiaan ole muualla? Etkö joskus kertonut että olit menossa magneettikuvauksiin asian johdosta? kun kerroit lääkärille sarvistasi, niin hän varmasti ensimmäiseksi ohjasi sinut MMPI testiin ja se se magneettikuvaus jäi tekemättä?
"ne ovat aivokurkiaisesi kehittyneet, eikä syy asiaan ole muualla?"
aivot kehittyvät soitossa aika kokonaisvaltaisesti, ja symmetrisessä soitossa aivokurkiainen kehittyy erityisesti, koska sen pitää kyetä siirtämään paljon enemmän motorista dataa aivolohkojen välillä kuin tavallisen soittajan.
ihan perusjuttuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aivot kehittyvät soitossa aika kokonaisvaltaisesti, ja symmetrisessä soitossa aivokurkiainen kehittyy erityisesti, koska sen pitää kyetä siirtämään paljon enemmän motorista dataa aivolohkojen välillä kuin tavallisen soittajan.
ihan perusjuttuja."han perusjuttuja "
Aivokurkiainen ei sijaitse ohimoilla. Mihin kertomasi sarvijuttusi perustuu ja kun menit menit siihen magneettikuvaukseen, niin sinuthan ohjattiin MMPI testiin ja narsismisi paljastui? Siksihän sinulla ei ole mitään todistetta sarvistasi vai vedätkö vain jotain päihdettä, esim tekn. liuottimia ja liimaa niin runsaasti, että keksit nuo juttusi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan perusjuttuja."han perusjuttuja "
Aivokurkiainen ei sijaitse ohimoilla. Mihin kertomasi sarvijuttusi perustuu ja kun menit menit siihen magneettikuvaukseen, niin sinuthan ohjattiin MMPI testiin ja narsismisi paljastui? Siksihän sinulla ei ole mitään todistetta sarvistasi vai vedätkö vain jotain päihdettä, esim tekn. liuottimia ja liimaa niin runsaasti, että keksit nuo juttusi. - Anonyymi
alkoholi, tupakka ja heroiini aiheuttavat yhtä voimakkaan riippuvuuden, vain riippuvuuden syntyajassa on eroja.
kun riippuvuus on syntynyt, hyvin harva pääsee siitä eroon ennen kuolemaansa.
tupakalla ja alkoholilla tehdään suomessa kansanmurhaa.
kummatkin hyviä orjuutushuumeita. - Anonyymi
" kokeneensa työnsä takia."
ei valehtelu ole mikään työ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"
Perheväkivalta on kauhea asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
riipinen on ainakin tosi tekopyhä ihminen.
riipisten ja pallareiden jakeleman "huumevalistuksen" ansiota on se, että suomessa kovia huumeita käytetään ennätysmäärin kansan kokoon nähden, ja niihin myös kuollaan ennätysmäärin.
- Anonyymi
"Jos jostain suomalaisesta soittajasta joskus juttu Modern drunmer magazineen tehdään, niin se on mikke."
Ei tehdä.- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä myös ajatella, ettet ole tunnistanut improvisaatiota videoilta joita sinulle on esitelty. Sanot kysyneesi asiaa jo 10 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä myös ajatella, ettet ole tunnistanut improvisaatiota videoilta joita sinulle on esitelty. Sanot kysyneesi asiaa jo 10 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eesi asiaa jo 10 vuotta.
"Jännä ajatella, että Muusikko.netin "ammattilaisilta" ei löydy yhtään mitään näyttöjä improvisaatiosta. Näyttöjä löytyy vain suunsoitosta. Hienosti ovat "ammattilaiset" sen palstan pilanneet kymmenessä vuodessa. Lähinnä muutama keskinkertaisuus enää kirjoittelee keskenään ja soiton ja soittajien kehitys polkee paikallaan."
On siellä näyttöjä, mutta et vain ole tunnistanut improvisaatiota. Se on siis kaikista jännintä ajatella, ettet tunnistanut muutama päivä sitten improvisointia lainkaan ja sanoit kysyneesi 10 vuotta asiaa täällä. Jos ei tunnista improvisaatiota, niin ei varmaan ymmärrä sitä, vaikka ammattilaiset kuinka esittelisivät sitä. Sitä on kaikista jännintä ajatella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eesi asiaa jo 10 vuotta.
"Jännä ajatella, että Muusikko.netin "ammattilaisilta" ei löydy yhtään mitään näyttöjä improvisaatiosta. Näyttöjä löytyy vain suunsoitosta. Hienosti ovat "ammattilaiset" sen palstan pilanneet kymmenessä vuodessa. Lähinnä muutama keskinkertaisuus enää kirjoittelee keskenään ja soiton ja soittajien kehitys polkee paikallaan."
On siellä näyttöjä, mutta et vain ole tunnistanut improvisaatiota. Se on siis kaikista jännintä ajatella, ettet tunnistanut muutama päivä sitten improvisointia lainkaan ja sanoit kysyneesi 10 vuotta asiaa täällä. Jos ei tunnista improvisaatiota, niin ei varmaan ymmärrä sitä, vaikka ammattilaiset kuinka esittelisivät sitä. Sitä on kaikista jännintä ajatella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eesi asiaa jo 10 vuotta.
On siellä näyttöjä, mutta et vain ole tunnistanut improvisaatiota. Se on siis kaikista jännintä ajatella, ettet tunnistanut muutama päivä sitten improvisointia lainkaan ja sanoit kysyneesi 10 vuotta asiaa täällä. Jos ei tunnista improvisaatiota, niin ei varmaan ymmärrä sitä, vaikka ammattilaiset kuinka esittelisivät sitä. Sitä on kaikista jännintä ajatella."On siellä näyttöjä"
Laitatko linkin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"On siellä näyttöjä"
Laitatko linkin?joo, laitan toki, mutta yritän kuitenkin ensin etsiä niistä Mikken soittovideoista sitä sarvea. Sitähän on jo niin kauan täällä joku kysynyt, niin täytyy laittaa asiat järjestykseen. Jos itse tiedät sellaisen videon, niin vinkkaisitko, jotta voisin laittaa sen tänne. Auttaisit siinä vähän itseäsikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo, laitan toki, mutta yritän kuitenkin ensin etsiä niistä Mikken soittovideoista sitä sarvea. Sitähän on jo niin kauan täällä joku kysynyt, niin täytyy laittaa asiat järjestykseen. Jos itse tiedät sellaisen videon, niin vinkkaisitko, jotta voisin laittaa sen tänne. Auttaisit siinä vähän itseäsikin.
"joo, laitan toki"
Meneekö 10 vuotta vai enemmän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"joo, laitan toki"
Meneekö 10 vuotta vai enemmän?Kerropa sinä. Ei itse ainakaan niistä videoistasi näe mitään sarvia. Taitaa olla vain valehtelua sekin juttu vai näetkö sinä mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa sinä. Ei itse ainakaan niistä videoistasi näe mitään sarvia. Taitaa olla vain valehtelua sekin juttu vai näetkö sinä mitään?
"joo, laitan toki"
Meneekö siihen 10 vuotta vai enemmän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"joo, laitan toki"
Meneekö siihen 10 vuotta vai enemmän?Kerropa sinä. Ei itse ainakaan niistä videoistasi näe mitään sarvia. Taitaa olla vain valehtelua sekin juttu vai näetkö sinä mitään ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa sinä. Ei itse ainakaan niistä videoistasi näe mitään sarvia. Taitaa olla vain valehtelua sekin juttu vai näetkö sinä mitään ?
"joo, laitan toki"
Meneekö siihen 10 vuotta vai enemmän?
..
- Anonyymi
Mikke kertonut sarvistansa. Liittyykö jonkun mömmön käyttö siihen että on narsisti ja haluaa hoitaa sairauttaan niillä mömmöillä ja siinä sivuoireena, että alkaa kuvitella itselleen sarvet?
Mikke kertonut käyneensä lääkärissä sarviensa vuoksi magneettikuvauksessa. Tehtiinkö hänelle samalla MMPI testi?- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivokurkiainen ei sijaitse ohimoilla tai otsassa. Mihin kertomasi sarvijuttusi perustuu ja kun menit menit siihen magneettikuvaukseen, niin sinuthan ohjattiin MMPI testiin ja narsismisi paljastui? Siksihän sinulla ei ole mitään todistetta sarvistasi vai vedätkö vain jotain päihdettä, esim tekn. liuottimia ja liimaa niin runsaasti, että keksit nuo juttusi?
- Anonyymi
"joo, laitan toki"
Anonyymi kirjoitti:
Aivokurkiainen ei sijaitse ohimoilla tai otsassa. Mihin kertomasi sarvijuttusi perustuu ja kun menit menit siihen magneettikuvaukseen, niin sinuthan ohjattiin MMPI testiin ja narsismisi paljastui? Siksihän sinulla ei ole mitään todistetta sarvistasi vai vedätkö vain jotain päihdettä, esim tekn. liuottimia ja liimaa niin runsaasti, että keksit nuo juttusi?
"Aivokurkiainen ei sijaitse ohimoilla tai otsassa."
Aivokurkiaisen lisäksi myös otsalohkon motorinen aivokuori kehittyy harjoittelussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"joo, laitan toki"
"Missä se sitten sijaitsee mielestäsi? "
Aivokurkiainen ei sijaitse otsalohkoissa. Ymmärrätkö lukemaasi. Aivokurkiaisen sijainti ei ole mielipidekysymys. Aivokurkiainen sijaitsee aivojen sisäosissa, pään keskellä. Se ei sijaitse otalohkon tuntumassa eli jos väität että sinulla jotkut sarvet "aivokurkiaisen kehittymisen" johdosta olet asiassa pihalla kuin lumiukko. Eipä vaan vieläkään näy mitään todisteita niistä sarvistasi, mutta MMPI antoi sinulle narsistin ja skitsofreenikon luonnekuvan? - Anonyymi
"joo, laitan toki"
Anonyymi kirjoitti:
"joo, laitan toki"
Meneekö siihen 10 vuotta vai enemmän?Kerropa sinä. Ei itse ainakaan niistä videoistasi näe mitään sarvia - näetkö sinä mitään?
- Anonyymi
"sijaitsee ylhäällä pään yläosassa"
Eli ns. otsassa"
Olet väärässä. Otsa on eri asia kuin pään yläosa Otsa on päälaen etuosassa, mutta pään yläosa eli se paikka, jossa sijaitsee aivokuoren motorinen osa, sijatsee otsan takana ja korvien yläpuolella. Kannattaa selvitellä asiat ennenkuin yrität huijata ihmisiä. Aprillipäivä meni jo.Koeta aikuistua. - Anonyymi
otsalohkon motorinen osa sijaitsee ns. otsassa.
sieltä lähtee rytmit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ns. otsassa"
Olet väärässä. Otsa on eri asia kuin pään yläosa Otsa on päälaen etuosassa, mutta pään yläosa eli se paikka, jossa sijaitsee aivokuoren motorinen osa, sijatsee otsan takana ja korvien yläpuolella. Kannattaa selvitellä asiat ennenkuin yrität huijata ihmisiä. Aprillipäivä meni jo.Koeta aikuistua."Otsa on päälaen etuosassa, "
mikä osa aivoista sillä kohdin on mielestäsi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa sinä. Ei itse ainakaan niistä videoistasi näe mitään sarvia - näetkö sinä mitään?
et ole kymmenessä vuodessa kyennyt mitään linkkiä esittelemään, joten varmaan menee vielä pitkä aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ns. otsassa"
Olet väärässä. Otsa on eri asia kuin pään yläosa Otsa on päälaen etuosassa, mutta pään yläosa eli se paikka, jossa sijaitsee aivokuoren motorinen osa, sijatsee otsan takana ja korvien yläpuolella. Kannattaa selvitellä asiat ennenkuin yrität huijata ihmisiä. Aprillipäivä meni jo.Koeta aikuistua."Otsa on päälaen etuosassa, "
Anonyymi kirjoitti:
Eli ns. otsassa"
Olet väärässä. Otsa on eri asia kuin pään yläosa Otsa on päälaen etuosassa, mutta pään yläosa eli se paikka, jossa sijaitsee aivokuoren motorinen osa, sijatsee otsan takana ja korvien yläpuolella. Kannattaa selvitellä asiat ennenkuin yrität huijata ihmisiä. Aprillipäivä meni jo.Koeta aikuistua."Olet väärässä."
Mikä osa aivoista mielestäsi kehittyy tuhansien tuntien treenin johdosta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Otsa on päälaen etuosassa, "
mikä osa aivoista sillä kohdin on mielestäsi?"Mielestäni?"
Aivojen osat eivät ole mielipidekysymys. Olen sanonut sinulle, ettei aivokurkiainen ja aivokuoren motorinen osa sijaitse otsassa. Voit itsekin tarkastaa asian. Mikään sarvien kasvatus ei ole mahdollista. Tuo hölynpöly mitä täällä yrität syöttää on frenologiaa ja se on yksi rasismin syistä. Ihmisten henkisiä ominaisuuksia ei voida päätellä hänen ulkonäön perusteella. Älä levittele pseudotieteitä ja sellaisia ajatuksia, jotka liittyvät ihmisten eriarvoisuuden lisäämiseen. Koeta myös vähän aikuistua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivojen osat eivät ole mielipidekysymys. Olen sanonut sinulle, ettei aivokurkiainen ja aivokuoren motorinen osa sijaitse otsassa. Voit itsekin tarkastaa asian. Mikään sarvien kasvatus ei ole mahdollista. Tuo hölynpöly mitä täällä yrität syöttää on frenologiaa ja se on yksi rasismin syistä. Ihmisten henkisiä ominaisuuksia ei voida päätellä hänen ulkonäön perusteella. Älä levittele pseudotieteitä ja sellaisia ajatuksia, jotka liittyvät ihmisten eriarvoisuuden lisäämiseen. Koeta myös vähän aikuistua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
"Mielestäni?"
Aivojen osat eivät ole mielipidekysymys. Olen sanonut sinulle, ettei aivokurkiainen ja aivokuoren motorinen osa sijaitse otsassa. Voit itsekin tarkastaa asian. Mikään sarvien kasvatus ei ole mahdollista. Tuo hölynpöly mitä täällä yrität syöttää on frenologiaa ja se on yksi rasismin syistä. Ihmisten henkisiä ominaisuuksia ei voida päätellä hänen ulkonäön perusteella. Älä levittele pseudotieteitä ja sellaisia ajatuksia, jotka liittyvät ihmisten eriarvoisuuden lisäämiseen. Koeta myös vähän aikuistua.aivot kehittyvät soitossa aika kokonaisvaltaisesti, ja symmetrisessä soitossa aivokurkiainen ja otsalohkon motorinen kuori kehittyvät erityisesti, koska niiden pitää kyetä siirtämään paljon enemmän motorista dataa aivolohkojen välillä kuin tavallisen soittajan.
ihan perusjuttuja.
mikä osa aivoista omasta mielestäsi kehittyy eniten vuosia jatkuneessa harjoittelussa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mielestäni?"
Aivojen osat eivät ole mielipidekysymys. Olen sanonut sinulle, ettei aivokurkiainen ja aivokuoren motorinen osa sijaitse otsassa. Voit itsekin tarkastaa asian. Mikään sarvien kasvatus ei ole mahdollista. Tuo hölynpöly mitä täällä yrität syöttää on frenologiaa ja se on yksi rasismin syistä. Ihmisten henkisiä ominaisuuksia ei voida päätellä hänen ulkonäön perusteella. Älä levittele pseudotieteitä ja sellaisia ajatuksia, jotka liittyvät ihmisten eriarvoisuuden lisäämiseen. Koeta myös vähän aikuistua.väitätkö nyt että musiikki ja soittamisen harjoittelu ei muuta ja kehitä aivoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mielestäni?"
Aivojen osat eivät ole mielipidekysymys. Olen sanonut sinulle, ettei aivokurkiainen ja aivokuoren motorinen osa sijaitse otsassa. Voit itsekin tarkastaa asian. Mikään sarvien kasvatus ei ole mahdollista. Tuo hölynpöly mitä täällä yrität syöttää on frenologiaa ja se on yksi rasismin syistä. Ihmisten henkisiä ominaisuuksia ei voida päätellä hänen ulkonäön perusteella. Älä levittele pseudotieteitä ja sellaisia ajatuksia, jotka liittyvät ihmisten eriarvoisuuden lisäämiseen. Koeta myös vähän aikuistua."aivokuoren motorinen osa sijaitse otsassa."
mikä aivojen osa mielestäsi sijaitsee otsassa?
otsalohkon motorisesta kuoresta on kirjoitettu jopa muusikko.netissä, ja juuri sieltä lähtee rytmit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mielestäni?"
Aivojen osat eivät ole mielipidekysymys. Olen sanonut sinulle, ettei aivokurkiainen ja aivokuoren motorinen osa sijaitse otsassa. Voit itsekin tarkastaa asian. Mikään sarvien kasvatus ei ole mahdollista. Tuo hölynpöly mitä täällä yrität syöttää on frenologiaa ja se on yksi rasismin syistä. Ihmisten henkisiä ominaisuuksia ei voida päätellä hänen ulkonäön perusteella. Älä levittele pseudotieteitä ja sellaisia ajatuksia, jotka liittyvät ihmisten eriarvoisuuden lisäämiseen. Koeta myös vähän aikuistua.Laitatko esille muusikoiden.netin parhaan ammattilaisen improvisaatiota, niin nähdään kuinka hienoa se oikein on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mielestäni?"
Aivojen osat eivät ole mielipidekysymys. Olen sanonut sinulle, ettei aivokurkiainen ja aivokuoren motorinen osa sijaitse otsassa. Voit itsekin tarkastaa asian. Mikään sarvien kasvatus ei ole mahdollista. Tuo hölynpöly mitä täällä yrität syöttää on frenologiaa ja se on yksi rasismin syistä. Ihmisten henkisiä ominaisuuksia ei voida päätellä hänen ulkonäön perusteella. Älä levittele pseudotieteitä ja sellaisia ajatuksia, jotka liittyvät ihmisten eriarvoisuuden lisäämiseen. Koeta myös vähän aikuistua."Älä levittele pseudotieteitä"
mikä osa aivoista omasta mielestäsi soiton harjoittelussa kehittyy erityisesti?
sehän on ihan faktaa, että soittajien aivot ovat hyvin erilaiset sellaisen ihmisen aivoihin verrattuna, joka ei ole koskaan harjoitellut yhtään mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mielestäni?"
Aivojen osat eivät ole mielipidekysymys. Olen sanonut sinulle, ettei aivokurkiainen ja aivokuoren motorinen osa sijaitse otsassa. Voit itsekin tarkastaa asian. Mikään sarvien kasvatus ei ole mahdollista. Tuo hölynpöly mitä täällä yrität syöttää on frenologiaa ja se on yksi rasismin syistä. Ihmisten henkisiä ominaisuuksia ei voida päätellä hänen ulkonäön perusteella. Älä levittele pseudotieteitä ja sellaisia ajatuksia, jotka liittyvät ihmisten eriarvoisuuden lisäämiseen. Koeta myös vähän aikuistua."Aivojen osat eivät ole mielipidekysymys. "
mikä osa aivoista mielestäsi sijaitsee otsan alueella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Missä se sitten sijaitsee mielestäsi? "
Aivokurkiainen ei sijaitse otsalohkoissa. Ymmärrätkö lukemaasi. Aivokurkiaisen sijainti ei ole mielipidekysymys. Aivokurkiainen sijaitsee aivojen sisäosissa, pään keskellä. Se ei sijaitse otalohkon tuntumassa eli jos väität että sinulla jotkut sarvet "aivokurkiaisen kehittymisen" johdosta olet asiassa pihalla kuin lumiukko. Eipä vaan vieläkään näy mitään todisteita niistä sarvistasi, mutta MMPI antoi sinulle narsistin ja skitsofreenikon luonnekuvan?" Se ei sijaitse otalohkon tuntumassa"
tottakai sijaitsee, koska lobotomia tehdään otsalohkon läpi, ja aivokurkiainen on heti otsalohkon takana.
ja kummatkin kehittyvät vuosia jatkuneen soiton harjoittelun johdosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mielestäni?"
Aivojen osat eivät ole mielipidekysymys. Olen sanonut sinulle, ettei aivokurkiainen ja aivokuoren motorinen osa sijaitse otsassa. Voit itsekin tarkastaa asian. Mikään sarvien kasvatus ei ole mahdollista. Tuo hölynpöly mitä täällä yrität syöttää on frenologiaa ja se on yksi rasismin syistä. Ihmisten henkisiä ominaisuuksia ei voida päätellä hänen ulkonäön perusteella. Älä levittele pseudotieteitä ja sellaisia ajatuksia, jotka liittyvät ihmisten eriarvoisuuden lisäämiseen. Koeta myös vähän aikuistua." aivokuoren motorinen osa sijaitse otsassa"
mikä aivojen alue sijaitsee otsalohkossa?
miksi muusikko.netissä todettiin, että rytmit lähtevät otsalohkon motorisesta kuoresta?
ovatko ammattilaiset taas kerran väärässä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"aivokuoren motorinen osa sijaitse otsassa."
otsalohkon motorisesta kuoresta on kirjoitettu jopa muusikko.netissä, ja juuri sieltä lähtee rytmit."otsalohkon motorisesta kuoresta on kirjoitettu jopa muusikko.netissä, ja juuri sieltä lähtee rytmit."
Jos väität, että sinulla on ohimoissasi sarvet, niin ne eivät voi liittyä aivokurkiaiseen ja/tai otsalohkon motoriseen kuoreen, koska nämä osat eivät sijaitse ohimoilla.
Nämä mainitut osat aivoissa todellakin liittyvät motoriikkaan ja koordinaatioon, mutta sinulla ei ole olemassa mitään ulkoisia sarvia todisteina asiasta. Sinulla ei myöskään videoidesi perusteella ole todisteita, että olisit motorisesti tai koordinaatiolta lahjakas. Soittoasi on luonnehdittu teknisesti heikkotasoiseksi ja olevan lähimpänä aloittelijan soittoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
otsalohkon motorisesta kuoresta on kirjoitettu jopa muusikko.netissä, ja juuri sieltä lähtee rytmit."otsalohkon motorisesta kuoresta on kirjoitettu jopa muusikko.netissä, ja juuri sieltä lähtee rytmit."
Jos väität, että sinulla on ohimoissasi sarvet, niin ne eivät voi liittyä aivokurkiaiseen ja/tai otsalohkon motoriseen kuoreen, koska nämä osat eivät sijaitse ohimoilla.
Nämä mainitut osat aivoissa todellakin liittyvät motoriikkaan ja koordinaatioon, mutta sinulla ei ole olemassa mitään ulkoisia sarvia todisteina asiasta. Sinulla ei myöskään videoidesi perusteella ole todisteita, että olisit motorisesti tai koordinaatiolta lahjakas. Soittoasi on luonnehdittu teknisesti heikkotasoiseksi ja olevan lähimpänä aloittelijan soittoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
"Mielestäni?"
Aivojen osat eivät ole mielipidekysymys. Olen sanonut sinulle, ettei aivokurkiainen ja aivokuoren motorinen osa sijaitse otsassa. Voit itsekin tarkastaa asian. Mikään sarvien kasvatus ei ole mahdollista. Tuo hölynpöly mitä täällä yrität syöttää on frenologiaa ja se on yksi rasismin syistä. Ihmisten henkisiä ominaisuuksia ei voida päätellä hänen ulkonäön perusteella. Älä levittele pseudotieteitä ja sellaisia ajatuksia, jotka liittyvät ihmisten eriarvoisuuden lisäämiseen. Koeta myös vähän aikuistua.Mikä osa aivoista mielestäsi kehittyy tuhansien tuntien treenin johdosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"otsalohkon motorisesta kuoresta on kirjoitettu jopa muusikko.netissä, ja juuri sieltä lähtee rytmit."
Nämä mainitut osat aivoissa todellakin liittyvät motoriikkaan ja koordinaatioon, mutta sinulla ei ole olemassa mitään ulkoisia sarvia todisteina asiasta. Sinulla ei myöskään videoidesi perusteella ole todisteita, että olisit motorisesti tai koordinaatiolta lahjakas. Soittoasi on luonnehdittu teknisesti heikkotasoiseksi ja olevan lähimpänä aloittelijan soittoa."otsalohkon motoriseen kuoreen, koska nämä osat eivät sijaitse ohimoilla."
ei sellaista ole väitettykään sinun lisäksesi.
otsalohkon motorinen kuori rajoittuu ohimoille, ja ohimoista kallo kasvaa kun aivojen kokokin kasvaa.
kerrotko mikä osa aivoista eniten kehittyy tuhansien tuntien treenin johdosta omasta mielestäsi, vai väitätkö edelleenkin että soiton harjoittelu ei aikaansaa muutoksia?
voisitko mitenkään vastata?
väitätkö tosiaan, että soiton harjoittelu ei aikaansaa muutoksia aivojen rakenteessa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"otsalohkon motorisesta kuoresta on kirjoitettu jopa muusikko.netissä, ja juuri sieltä lähtee rytmit."
Nämä mainitut osat aivoissa todellakin liittyvät motoriikkaan ja koordinaatioon, mutta sinulla ei ole olemassa mitään ulkoisia sarvia todisteina asiasta. Sinulla ei myöskään videoidesi perusteella ole todisteita, että olisit motorisesti tai koordinaatiolta lahjakas. Soittoasi on luonnehdittu teknisesti heikkotasoiseksi ja olevan lähimpänä aloittelijan soittoa.Laitatko esille mielestäsi parhaan Muusikko.netin ammattilaisen soittamaa improvisaatiota vai et?
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"otsalohkon motoriseen kuoreen, koska nämä osat eivät sijaitse ohimoilla."
otsalohkon motorinen kuori rajoittuu ohimoille, ja ohimoista kallo kasvaa kun aivojen kokokin kasvaa.
kerrotko mikä osa aivoista eniten kehittyy tuhansien tuntien treenin johdosta omasta mielestäsi, vai väitätkö edelleenkin että soiton harjoittelu ei aikaansaa muutoksia?
väitätkö tosiaan, että soiton harjoittelu ei aikaansaa muutoksia aivojen rakenteessa?Missä kohdassa ohimot mielestäsi sijaitsevat mielestäsi pään sisäosaan ja päälakeen verrattuna?
Sinä olet väittänyt, että ohimoillesi kasvaa sarvet, mutta aivojen motoriikkaa ja koordinaatiota kontrolloivat osat, aivokurkiainen ja ostalohkon motorinen kuori eivät sijaitse ohimoilla. Näkemyksesi on frenologiaa, joka on todettu harhaopiksi eli pseudotieteeksi jo ennen syntymääsi. Frenologialla on yhteys rasismiin. Kun et edes tiedä aivojen osia, niin älä levittele sellaista näkemystä, että ihmisten henkisiä ominaisuuksia voidaan päätellä heidän ulkonäkönsä perusteella.
Sinulla ei ole kovinkaan hyvä se soittotaitosi ja sen perusteella aivokurkiaisesi ja otsalohkosi motorinen kuori eivät ole kovinkaan kehittyneitä. Mitä mömmöjä käytät, kun kuvittelet itsestäsi kaiken tuon. Ne mömmöt varmaan ei kovin hyvä juttu aivoille. Varsinkin alkoholi on tuhoisa juttu aivoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
väitätkö tosiaan, että soiton harjoittelu ei aikaansaa muutoksia aivojen rakenteessa?Missä kohdassa ohimot mielestäsi sijaitsevat mielestäsi pään sisäosaan ja päälakeen verrattuna?
Sinä olet väittänyt, että ohimoillesi kasvaa sarvet, mutta aivojen motoriikkaa ja koordinaatiota kontrolloivat osat, aivokurkiainen ja ostalohkon motorinen kuori eivät sijaitse ohimoilla. Näkemyksesi on frenologiaa, joka on todettu harhaopiksi eli pseudotieteeksi jo ennen syntymääsi. Frenologialla on yhteys rasismiin. Kun et edes tiedä aivojen osia, niin älä levittele sellaista näkemystä, että ihmisten henkisiä ominaisuuksia voidaan päätellä heidän ulkonäkönsä perusteella.
Sinulla ei ole kovinkaan hyvä se soittotaitosi ja sen perusteella aivokurkiaisesi ja otsalohkosi motorinen kuori eivät ole kovinkaan kehittyneitä. Mitä mömmöjä käytät, kun kuvittelet itsestäsi kaiken tuon. Ne mömmöt varmaan ei kovin hyvä juttu aivoille. Varsinkin alkoholi on tuhoisa juttu aivoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohdassa ohimot mielestäsi sijaitsevat mielestäsi pään sisäosaan ja päälakeen verrattuna?
Sinulla ei ole kovinkaan hyvä se soittotaitosi ja sen perusteella aivokurkiaisesi ja otsalohkosi motorinen kuori eivät ole kovinkaan kehittyneitä. Mitä mömmöjä käytät, kun kuvittelet itsestäsi kaiken tuon. Ne mömmöt varmaan ei kovin hyvä juttu aivoille. Varsinkin alkoholi on tuhoisa juttu aivoille.Laitatko esille mielestäsi parhaan Muusikko.netin ammattilaisen soittamaa improvisaatiota vai et?
Vai eikö löydykään mitään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohdassa ohimot mielestäsi sijaitsevat mielestäsi pään sisäosaan ja päälakeen verrattuna?
Sinulla ei ole kovinkaan hyvä se soittotaitosi ja sen perusteella aivokurkiaisesi ja otsalohkosi motorinen kuori eivät ole kovinkaan kehittyneitä. Mitä mömmöjä käytät, kun kuvittelet itsestäsi kaiken tuon. Ne mömmöt varmaan ei kovin hyvä juttu aivoille. Varsinkin alkoholi on tuhoisa juttu aivoille.kerrotko mikä osa aivoista eniten kehittyy tuhansien tuntien treenin johdosta omasta mielestäsi, vai väitätkö edelleenkin että soiton harjoittelu ei aikaansaa muutoksia?
väitätkö tosiaan, että soiton harjoittelu ei aikaansaa muutoksia aivojen rakenteessa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole kovinkaan hyvä se soittotaitosi ja sen perusteella aivokurkiaisesi ja otsalohkosi motorinen kuori eivät ole kovinkaan kehittyneitä. Mitä mömmöjä käytät, kun kuvittelet itsestäsi kaiken tuon. Ne mömmöt varmaan ei kovin hyvä juttu aivoille. Varsinkin alkoholi on tuhoisa juttu aivoille.https://fi.wikipedia.org/wiki/Otsalohko
ulottuu otsasta pään yläosaan, ja kehittyy kun soittoa treenataan vuosikausia ja tuhansia tunteja.
- Anonyymi
Jos jollain on narsismi ja kieltäytyy ammattiavusta, niin onko majdollista että hän yrittää esim alkoholilla hoitaa sairauttaan ja sen takia sivuoireena alkaa kuvitella esim sarvet päähänsä elinettä aivokurkiainen jotenkin muljahtanut pään sisällä ohimoille kasvamaan sarvina? eikö tuollainen mene jo skitsofrenian puolelle, jos sellaiseen uskoo? Olisiko järkebintä hakea oikeaa apua, eikä vetää jotain mömmöjä, esim liimaa tai spriitä?
- Anonyymi
"aivokurkiainen jotenkin muljahtanut pään sisällä ohimoille kasvamaan sarvina?"
todennäköisesti kyseessä on aivokurkiaisen ja otsalohkon motorisen kuoren kasvun yhteissumma, eli symmetrisen harjoittelun yhtenäisvaikutus aivoissa tuhansien tuntien treenin johdosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"aivokurkiainen jotenkin muljahtanut pään sisällä ohimoille kasvamaan sarvina?"
todennäköisesti kyseessä on aivokurkiaisen ja otsalohkon motorisen kuoren kasvun yhteissumma, eli symmetrisen harjoittelun yhtenäisvaikutus aivoissa tuhansien tuntien treenin johdosta.Ei ole. Ei liity mitenkään mihinkään treeneihin. Juttusi ovat kuin jostain frenologian oppikirjasta ja se oppi on todettiin
vääräksi jo ennenkuin synnyitkään. Lisäksi soittovideosikin todistavat, että olet motorisesti kehittymätön. Tämäkin, ettet edes tiedä, missä aivokurkiainen ja otsalohkon motorinen kuori sijaitsee, todistavat vain ettet tiedä asiasta, josta puhut. Ota asioista selvää ja koeta aikuistua. Lopeta esim. jankuttaminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Ei liity mitenkään mihinkään treeneihin. Juttusi ovat kuin jostain frenologian oppikirjasta ja se oppi on todettiin
vääräksi jo ennenkuin synnyitkään. Lisäksi soittovideosikin todistavat, että olet motorisesti kehittymätön. Tämäkin, ettet edes tiedä, missä aivokurkiainen ja otsalohkon motorinen kuori sijaitsee, todistavat vain ettet tiedä asiasta, josta puhut. Ota asioista selvää ja koeta aikuistua. Lopeta esim. jankuttaminen."ne ovat aivokurkiaisesi kehittyneet, eikä syy asiaan ole muualla?"
aivot kehittyvät soitossa aika kokonaisvaltaisesti, ja symmetrisessä soitossa aivokurkiainen ja otsalohkon motorinen kuori kehittyvät erityisesti, koska niiden pitää kyetä siirtämään paljon enemmän motorista dataa aivolohkojen välillä kuin tavallisen soittajan.
ihan perusjuttuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Ei liity mitenkään mihinkään treeneihin. Juttusi ovat kuin jostain frenologian oppikirjasta ja se oppi on todettiin
vääräksi jo ennenkuin synnyitkään. Lisäksi soittovideosikin todistavat, että olet motorisesti kehittymätön. Tämäkin, ettet edes tiedä, missä aivokurkiainen ja otsalohkon motorinen kuori sijaitsee, todistavat vain ettet tiedä asiasta, josta puhut. Ota asioista selvää ja koeta aikuistua. Lopeta esim. jankuttaminen.väitätkö nyt että musiikki ja soittamisen harjoittelu ei muuta ja kehitä aivoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vääräksi jo ennenkuin synnyitkään. Lisäksi soittovideosikin todistavat, että olet motorisesti kehittymätön. Tämäkin, ettet edes tiedä, missä aivokurkiainen ja otsalohkon motorinen kuori sijaitsee, todistavat vain ettet tiedä asiasta, josta puhut. Ota asioista selvää ja koeta aikuistua. Lopeta esim. jankuttaminen."Otsa on päälaen etuosassa, "
Jännä ajatella, että Muusikko.netin "ammattilaisilta" ei löydy yhtään mitään näyttöjä improvisaatiosta. Näyttöjä löytyy vain suunsoitosta. Hienosti ovat "ammattilaiset" sen palstan pilanneet kymmenessä vuodessa. Lähinnä muutama keskinkertaisuus enää kirjoittelee keskenään ja kehuu toisiaan, ja Suomessa soiton ja soittajien kehitys polkee paikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vääräksi jo ennenkuin synnyitkään. Lisäksi soittovideosikin todistavat, että olet motorisesti kehittymätön. Tämäkin, ettet edes tiedä, missä aivokurkiainen ja otsalohkon motorinen kuori sijaitsee, todistavat vain ettet tiedä asiasta, josta puhut. Ota asioista selvää ja koeta aikuistua. Lopeta esim. jankuttaminen."otsalohkon motorinen kuori sijaitsee"
Nimensä mukaan se sijaitsee otsalohkossa, mikä on ns. pään ylempi etuosa.
Se on alue, joka soiton harjoittelussa kehittyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vääräksi jo ennenkuin synnyitkään. Lisäksi soittovideosikin todistavat, että olet motorisesti kehittymätön. Tämäkin, ettet edes tiedä, missä aivokurkiainen ja otsalohkon motorinen kuori sijaitsee, todistavat vain ettet tiedä asiasta, josta puhut. Ota asioista selvää ja koeta aikuistua. Lopeta esim. jankuttaminen.Mikä osa aivoista mielestäsi kehittyy tuhansien tuntien treenin johdosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"otsalohkon motorinen kuori sijaitsee"
Nimensä mukaan se sijaitsee otsalohkossa, mikä on ns. pään ylempi etuosa.
Se on alue, joka soiton harjoittelussa kehittyy.Otsalohko on iso alue päässä. Otsalohkon motorinen kuoriosa sijaitsee pään yläosassa, korvien yläpuolella. Voit itse tarkastaa asian netistä ja seuraavan kerran kun alat valehtelemaan, että sinulla sarvet päässä, niin kuvittele ne korviesi yläpuolelle eikä ohimoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä jännempää on ajatella, että olet kertonut 10 vuotta etsineesi improviaaatiosoittoa ja et ole osannut tunnistaa sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vääräksi jo ennenkuin synnyitkään. Lisäksi soittovideosikin todistavat, että olet motorisesti kehittymätön. Tämäkin, ettet edes tiedä, missä aivokurkiainen ja otsalohkon motorinen kuori sijaitsee, todistavat vain ettet tiedä asiasta, josta puhut. Ota asioista selvää ja koeta aikuistua. Lopeta esim. jankuttaminen.Laitatko esille mielestäsi parhaan Muusikko.netin ammattilaisen soittamaa improvisaatiota vai et?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otsalohko on iso alue päässä. Otsalohkon motorinen kuoriosa sijaitsee pään yläosassa, korvien yläpuolella. Voit itse tarkastaa asian netistä ja seuraavan kerran kun alat valehtelemaan, että sinulla sarvet päässä, niin kuvittele ne korviesi yläpuolelle eikä ohimoille.
otsalohkon motorisesta kuoresta lähtee kaikki eri rytmit, ja se on alue, joka myös kehittyy soiton harjoittelussa aivokurkiaisen lisäksi.
otsalohko on alue, joka on ns. otsan alueella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä jännempää on ajatella, että olet kertonut 10 vuotta etsineesi improviaaatiosoittoa ja et ole osannut tunnistaa sellaista.
Laitatko esille mielestäsi parhaan Muusikko.netin ammattilaisen soittamaa improvisaatiota vai et?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otsalohko on iso alue päässä. Otsalohkon motorinen kuoriosa sijaitsee pään yläosassa, korvien yläpuolella. Voit itse tarkastaa asian netistä ja seuraavan kerran kun alat valehtelemaan, että sinulla sarvet päässä, niin kuvittele ne korviesi yläpuolelle eikä ohimoille.
Mikä osa aivoista mielestäsi eniten kehittyy tuhansien tuntien treenin johdosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Otsalohkon motorinen kuoriosa sijaitsee pään yläosassa, korvien yläpuolella"'
otsalohko on tosiaan korvien yläpuolella ja pään etuosassa otsan alueella ja sieltä lähtee kaikki rytmit, ja se kehittyy kun harjoitellaan soittamista monta vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Otsalohko on iso alue päässä. "
ei se nyt niin iso ole.
otsan alue se vain on.
ja se kehittyy erityisesti kun harjoitellaan soittamista useita vuosia.
siitähän sinulla ei ole mitään kokemusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" ohimoille."
ohimoilta kallo antaa "periksi" kun aivot treenin myötä kasvavat.
luu ja kallo ovat elävää materiaalia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä osa aivoista mielestäsi kehittyy tuhansien tuntien treenin johdosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko esille mielestäsi parhaan Muusikko.netin ammattilaisen soittamaa improvisaatiota vai et?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Otsalohkon motorinen kuoriosa sijaitsee pään yläosassa, korvien yläpuolella. "
Mikä osa sijaitsee otsan alueella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Otsalohkon motorinen kuoriosa sijaitsee pään yläosassa, korvien yläpuolella. "
Mikä osa sijaitsee otsan alueella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Otsalohko
ulottuu otsasta pään yläosaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Otsalohko on iso alue päässä. "
ei se nyt niin iso ole.
otsan alue se vain on.
ja se kehittyy erityisesti kun harjoitellaan soittamista useita vuosia.
siitähän sinulla ei ole mitään kokemusta.Kerrot, että sinulla on hyvin pieni otsalohko
Terveellä ihmisellä otsalohko on kooltaan noin puolet koko aivojen tilavuudesta. Otsalohkon etuosassa on tunteita ja lähimuistia kontrolloivat osat eli nämä osat sijaitsevat lähimpänä ohimoita. Otsalohkon motorinen kuori on otsalohkon takaosassa ylhäällä, eli korvien yläpuolella ja päälaen tuntumassa.
Toivottavasti saat sen otsalohkosi kasvamaan isommaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrot, että sinulla on hyvin pieni otsalohko
Terveellä ihmisellä otsalohko on kooltaan noin puolet koko aivojen tilavuudesta. Otsalohkon etuosassa on tunteita ja lähimuistia kontrolloivat osat eli nämä osat sijaitsevat lähimpänä ohimoita. Otsalohkon motorinen kuori on otsalohkon takaosassa ylhäällä, eli korvien yläpuolella ja päälaen tuntumassa.
Toivottavasti saat sen otsalohkosi kasvamaan isommaksi.Mikä osa aivoista mielestäsi kehittyy eniten tuhansien tuntien symmetrisen treenin johdosta? Vai väitätkö tosiaan, että aivot eivät kehity kun harjoitellaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saat sen otsalohkosi kasvamaan isommaksi.https://fi.wikipedia.org/wiki/Otsalohko
otsalohko ulottuu otsasta pään yläosaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saat sen otsalohkosi kasvamaan isommaksi.Laitatko esille mielestäsi parhaan Muusikko.netin ammattilaisen soittamaa improvisaatiota vai et?
Vai eikö löydykään mitään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saat sen otsalohkosi kasvamaan isommaksi.kerrotko mikä osa aivoista eniten kehittyy tuhansien tuntien treenin johdosta omasta mielestäsi, vai väitätkö edelleenkin että soiton harjoittelu ei aikaansaa muutoksia?
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saat sen otsalohkosi kasvamaan isommaksi.Jätitkö ihan tarkoituksella mainitsematta että otsalohko osallistuu myös liikkeiden suunnitteluun?
"Otsalohko osallistuu liikkeiden, tuoreen muistin ja tunteiden suunnitteluun." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saat sen otsalohkosi kasvamaan isommaksi."Otsalohkon motorinen kuori on otsalohkon takaosassa ylhäällä, eli korvien yläpuolella ja päälaen tuntumassa"
Ja otsalohko kehittyy eniten kun soittamista harjoitellaan vuosikausia ja tuhansia tunteja. Jokaiselle eri rytmille on olemassa vastine fyysisenä rakenteena aivoissa. - Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Otsalohko
otsalohko ulottuu otsasta pään yläosaan.https://www.duodecimlehti.fi/duo30353
aivojen etuosa vastaa motoriikasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saat sen otsalohkosi kasvamaan isommaksi."Otsalohkon motorinen kuori on otsalohkon takaosassa ylhäällä."
Ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.duodecimlehti.fi/duo30353
aivojen etuosa vastaa motoriikasta.aivan kuten muusikko.netissäkin todettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin kovasti löytää mutta en löytänyt yhtäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin kovasti löytää mutta en löytänyt yhtäkään.
En minäkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään
Eipä löytynyt mitään kun yritit etsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vääräksi jo ennenkuin synnyitkään. Lisäksi soittovideosikin todistavat, että olet motorisesti kehittymätön. Tämäkin, ettet edes tiedä, missä aivokurkiainen ja otsalohkon motorinen kuori sijaitsee, todistavat vain ettet tiedä asiasta, josta puhut. Ota asioista selvää ja koeta aikuistua. Lopeta esim. jankuttaminen.". Ei liity mitenkään mihinkään treeneihin."
tottakai liittyy, koska aivot kehittyvät ja niiden massakin kasvaa kun vain harjoitellaan riittävän kauan.
- Anonyymi
huumekauppiaan paras "ase" kovien huumeiden kokeiluun on se, että neuvoo ensikertalaista käyttämään kannabista reippaan yliannostuksen, ja kun oksentelu ja pahoinvointi on ohi, kelpaa kovat huumeet helposti.
keinoja on monia saada kovat huumeet kokeiluun ja ne vievät suuren osa kokeilijoistaan. - Anonyymi
"aivoja ei voi treenata niin, että niiden massa kasvaa. "
Älä viitsi valehdella sentään ihan koko ajan vaikka muuta et osaakaan.
https://www.aivoliitto.fi/aivoterveys/artikkelit/musiikki-antaa-aivoille-siivet/
"Musiikin myötä aivojen verenkierto ja aineenvaihdunta vilkastuvat. Jopa persoonallisuus vireytyy. Musiikin harrastamisen myötä aivotoiminta kehittyy ja AIVOJEN MASSA JOPA KASVAA. Tarkkaavaisuus paranee ja oppiminenkin saattaa helpottua." - Anonyymi
Laitatko vähitellen jo esille muiden soittajien videoita, joissa nähdään heidän vastaavat sarvet kuin Mikkellä? Selität taas tosi paljon ja edelleenkin täysin jonninjoutavia, mutta et kykene yhtäkään sellaista videota vieläkään vaan esittelemään, ja lisäksi niiden "ammattilaisten" paras improvisaatiohan oli vain pelkkää kolistelua, jossa ei edes soitettu musiikkia oikeasti.
- Anonyymi
Laitatko esille kuka omasta mielestäsi on tämän hetken paras rumpali improvisaatiossa, ja miksi? Eli millä näytöillä?
- Anonyymi
Moi! Itekin oon soitellu monenlaisissa bändeissä.
- Anonyymi
Onpa paljon poistettu viestejä.
Eli sääntöjen vastainen viesti oli siis sellainen, jossa todettiin että lapsen kallo kasvaa kun aivot kehittyvät. Mitähän sääntöä se viesti rikkoi? Moderaattorilla on selvästi ns. oma lehmä ojassa kun poistelee viestejä, joten ei kannata ihmetellä miksi kukaan kirjoittaisi mitään uusia viestejä kovinkaan innostuneesti. - Anonyymi
peten ja antin mielestä aivot kyllä kehittyvät vuosia jatkuneessa harjoittelussa ja niihin muodostuu jotain mystistä ainetta jolla ei ole massaa eikä tilavuutta.
very funny!- Anonyymi
Joku täällä väitti aiemmin, että treenin myötä aivoihin muodostuvalla myeliinillä ei ole massaa, eikä tilavuutta. On tosiaan ihmeellinen aine.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku täällä väitti aiemmin, että treenin myötä aivoihin muodostuvalla myeliinillä ei ole massaa, eikä tilavuutta. On tosiaan ihmeellinen aine.
Varmaan Mikke. Hänhän yleensä väittää mahdottomia juttuja. Niinkuin ne soittotaitonsa ja sarvensa. Ja niillä hänen sarvillansa ei varmasti ole tilavuutta, eikä massaa, koska hän ei ole kykeneväinen esittämään minkäänlaisia todisteita niistä eli mielikuvitusjuttuja vaan. Sellaisia ne narsistit ovat, surkeaa porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan Mikke. Hänhän yleensä väittää mahdottomia juttuja. Niinkuin ne soittotaitonsa ja sarvensa. Ja niillä hänen sarvillansa ei varmasti ole tilavuutta, eikä massaa, koska hän ei ole kykeneväinen esittämään minkäänlaisia todisteita niistä eli mielikuvitusjuttuja vaan. Sellaisia ne narsistit ovat, surkeaa porukkaa.
Laitatko vielä esille kuka omasta mielestäsi on tämän hetken paras rumpali improvisaatiossa, ja miksi? Eli millä näytöillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko esille kuka omasta mielestäsi on tämän hetken paras rumpali improvisaatiossa, ja miksi? Eli millä näytöillä? Voisitko mitenkään vastata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Varmaan Mikke. "
Ei ollut. Tästä ketjusta on poistettu se viesti jossa joku totesi, että aivojen massa ei kasva harjoittelussa, mikä siis on valhe. Aivoihin kun muodostuu väistämättä myeliiniä jos vain harjoitellaan vuosikausia vaikkapa soittamista. Eli aivot kehittyvät ja niiden massa ja tilavuus kasvaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Varmaan Mikke. "
Ei ollut. Tästä ketjusta on poistettu se viesti jossa joku totesi, että aivojen massa ei kasva harjoittelussa, mikä siis on valhe. Aivoihin kun muodostuu väistämättä myeliiniä jos vain harjoitellaan vuosikausia vaikkapa soittamista. Eli aivot kehittyvät ja niiden massa ja tilavuus kasvaa.Kuvitteletko kaikkia keskusteluita tänne? näytät ainakin käyvän paljon ktseksesi keskusteluita täällä ja selvästihän myös kuvittelet ne sarvesi ja soittotaitosi. Miten omia viestejä muka edes poistetaan? Pitäisikö sinun rauhoittua vähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteletko kaikkia keskusteluita tänne? näytät ainakin käyvän paljon ktseksesi keskusteluita täällä ja selvästihän myös kuvittelet ne sarvesi ja soittotaitosi. Miten omia viestejä muka edes poistetaan? Pitäisikö sinun rauhoittua vähän?
Laitatko esille kuka omasta mielestäsi on tämän hetken paras rumpali improvisaatiossa, ja miksi? Eli millä näytöillä? Voisitko mitenkään vastata? ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko esille kuka omasta mielestäsi on tämän hetken paras rumpali improvisaatiossa, ja miksi? Eli millä näytöillä? Voisitko mitenkään vastata? ..
Hei olen kyllä vastannut ja täällä moni muukin samalla tavalla sanonot, ettei makuasioista kannata alkaa kinaamaan. Sellainen on hyvin lapsellista. Pakko nyt kysyä, onko sinulla hankaluuksia todellisuudentajun kanssa, koska et selkeästi seuraa sinulle annettuja vastauksia, kuvittelet tänne keskusteluita, muttet näytä lainkaan ymmärtävän, että sinultakin kysytään jatkuvasti kysymyksiä. Minkä ikäinen olet, sillä vaikutat lapselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei olen kyllä vastannut ja täällä moni muukin samalla tavalla sanonot, ettei makuasioista kannata alkaa kinaamaan. Sellainen on hyvin lapsellista. Pakko nyt kysyä, onko sinulla hankaluuksia todellisuudentajun kanssa, koska et selkeästi seuraa sinulle annettuja vastauksia, kuvittelet tänne keskusteluita, muttet näytä lainkaan ymmärtävän, että sinultakin kysytään jatkuvasti kysymyksiä. Minkä ikäinen olet, sillä vaikutat lapselta.
Vaikka makuasioista ei voi kinata, niin laitatko silti esille kuka omasta mielestäsi on tämän hetken paras rumpali improvisaatiossa, ja miksi? Eli millä näytöillä? Voisitko mitenkään vastata? Eli missä linkki improvisaatioon joka mielestäsi parasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"aivoja ei voi treenata niin, että niiden massa kasvaa. "
Älä viitsi valehdella sentään ihan koko ajan vaikka muuta et osaakaan.
https://www.aivoliitto.fi/aivoterveys/artikkelit/musiikki-antaa-aivoille-siivet/
"Musiikin myötä aivojen verenkierto ja aineenvaihdunta vilkastuvat. Jopa persoonallisuus vireytyy. Musiikin harrastamisen myötä aivotoiminta kehittyy ja AIVOJEN MASSA JOPA KASVAA. Tarkkaavaisuus paranee ja oppiminenkin saattaa helpottua." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi väitit aiemmin, että aivojen massa ja tilavuus ei kasva kun harjoitellaan monta vuotta?
- Anonyymi
Vaikka makuasioista ei voi kinata, niin laitatko silti esille kuka omasta mielestäsi on tämän hetken paras rumpali improvisaatiossa, ja miksi? Eli millä näytöillä? Voisitko mitenkään vastata? Eli missä linkki improvisaatioon joka mielestäsi parasta? Vaikka jonkun muusikko.netin ammattisen hieno improvisaatio olisi mukavaa nähdä.
- Anonyymi
" critical guidance needed"
ainoa todellinen virhe soitossa oli vain se, että yhdessä kohdin soitto nopeutui hetkeksi.
eli sellaisessa kokeellisessa improvisaatiossa, jossa kappale soitettiin alkuperäistä nopeammin ja eri aika-arvossa ja toista kertaa elämässä.
haluaisinpa nähdä "ammattilaisten" edes kokeilevan samaa ja esittelevän taitonsa muukin kuin suunsoiton suhteen.
muuten soitosta pidettiin musiikkina ja todettiin, että mikke on nopea soittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" critical guidance needed"
ainoa todellinen virhe soitossa oli vain se, että yhdessä kohdin soitto nopeutui hetkeksi.
eli sellaisessa kokeellisessa improvisaatiossa, jossa kappale soitettiin alkuperäistä nopeammin ja eri aika-arvossa ja toista kertaa elämässä.
haluaisinpa nähdä "ammattilaisten" edes kokeilevan samaa ja esittelevän taitonsa muukin kuin suunsoiton suhteen.
muuten soitosta pidettiin musiikkina ja todettiin, että mikke on nopea soittaja.et selvösti ymmärrä englantia tai sitten et vain kestä "ystäväsi" soitosta esitettyä kritiikkiä. Hänen soittoaan verrattiin alkeelliseksi ja lapsen tasoiseksi soitoksi. Ei kovinkaan nopeaksi ja jopa maneeriseksi. Jos koet sellaisen kehumisena, niin voit vapasti kokea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et selvösti ymmärrä englantia tai sitten et vain kestä "ystäväsi" soitosta esitettyä kritiikkiä. Hänen soittoaan verrattiin alkeelliseksi ja lapsen tasoiseksi soitoksi. Ei kovinkaan nopeaksi ja jopa maneeriseksi. Jos koet sellaisen kehumisena, niin voit vapasti kokea!
ainoa todellinen virhe soitossa oli kuitenkin vain se, että yhdessä kohdin soitto nopeutui hetkeksi.
haluaisinpa nähdä "ammattilaisten" edes kokeilevan samaa ja esittelevän taitonsa muukin kuin suunsoiton suhteen, mutta sitä emme tule koskaan näkemään.
on helppo valittaa toisten improvisaatiosta, kun itse ei osaa sitä soittaa edes alkeellisella tasolla.
muuten soitosta pidettiin musiikkina ja todettiin, että mikke on nopea soittaja.
mikke on yksi nopeimpia, ja ensimmäinen joka on kyennyt 64-osanuottien kompinkääntöön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et selvösti ymmärrä englantia tai sitten et vain kestä "ystäväsi" soitosta esitettyä kritiikkiä. Hänen soittoaan verrattiin alkeelliseksi ja lapsen tasoiseksi soitoksi. Ei kovinkaan nopeaksi ja jopa maneeriseksi. Jos koet sellaisen kehumisena, niin voit vapasti kokea!
Vaikka makuasioista ei voi kinata, niin laitatko silti esille kuka omasta mielestäsi on tämän hetken paras rumpali improvisaatiossa, ja miksi? Eli millä näytöillä? Voisitko mitenkään vastata? Eli missä linkki improvisaatioon joka mielestäsi parasta? Vaikka jonkun muusikko.netin ammattisen hieno improvisaatio olisi mukavaa nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Ei kovinkaan nopeaksi"
videoiden perusteella on hyvin nopea. - Anonyymi
"Ei ole tosiaankaan mitään mielipiteitä vaan yleinen konsensus ammattilaisten keskuudessa."
Yli 2000 lukijaa on keskustelun lukenut, ja vain muutama kommentti tullut. Ainoa virhe soitossa oli se, että se nopeutui hetkeksi. Muuten siitä pidettiin musiikkina ja nopeutta kehuttiin myös. Eli konsensusta ei tosiaan ole Mikken huonoudesta, ja mikke on myös ainoa joka on edes kyennyt esittelemään improvisaatiota arvosteltavaksikin.
Laitatko esille jonkun "ammattilaisen" improvisaatiota joka on mielestäsi parasta improvisaatiota maailmassa, niin voidaan arvostella ammattilaisiakin ja heidän taitojaan improvisaation saralla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Ei kovinkaan nopeaksi"
videoiden perusteella on hyvin nopea.Nopea on. Menin joskus katsomaan keikkaa ja ihmettelin missä rumpali on, mutta hän oli vetänyt settinsä läpi niin nopeasti ettei häntä enää kuulunut tai näkynyt missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei ole tosiaankaan mitään mielipiteitä vaan yleinen konsensus ammattilaisten keskuudessa."
Yli 2000 lukijaa on keskustelun lukenut, ja vain muutama kommentti tullut. Ainoa virhe soitossa oli se, että se nopeutui hetkeksi. Muuten siitä pidettiin musiikkina ja nopeutta kehuttiin myös. Eli konsensusta ei tosiaan ole Mikken huonoudesta, ja mikke on myös ainoa joka on edes kyennyt esittelemään improvisaatiota arvosteltavaksikin.
Laitatko esille jonkun "ammattilaisen" improvisaatiota joka on mielestäsi parasta improvisaatiota maailmassa, niin voidaan arvostella ammattilaisiakin ja heidän taitojaan improvisaation saralla?Varmaan olla hienoa muusikko.netin "ammattilainen" kun voi vähätellä toisten improvisaatiota kykenemättä kuitenkaan esittelemään parempaakaan. Ei itse soittaen, eikä muidenkaan esittämänä.
Sellaisia "ammattilaiset" ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopea on. Menin joskus katsomaan keikkaa ja ihmettelin missä rumpali on, mutta hän oli vetänyt settinsä läpi niin nopeasti ettei häntä enää kuulunut tai näkynyt missään.
"Nopea on. "
Yksi nopeimpia. Hämmästyttävä kehitys 35-vuotiaana harjoittelun aloittaneelta. - Anonyymi
Kiitos
Oletpa taas tosi nopea ja vaatimaton.
Laitatko esille jotain vähän hitaampaa soittoa?
Edes 300 bpm kuustoistaosilla niin siitä voi sentään kuulla edes jotain? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos
Edes 300 bpm kuustoistaosilla niin siitä voi sentään kuulla edes jotain?"niin siitä voi sentään kuulla edes jotain?"
kannattaa sitten aloittaa kuuntelu helpommilla soitoilla jos ei korvat pysy mukana mikken soitossa.
varmaan itsekin löydät hidasta soittoa netistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos
Edes 300 bpm kuustoistaosilla niin siitä voi sentään kuulla edes jotain?Mikä osa aivoista mielestäsi kehittyy eniten tuhansien tuntien treenin johdosta?
.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"niin siitä voi sentään kuulla edes jotain?"
kannattaa sitten aloittaa kuuntelu helpommilla soitoilla jos ei korvat pysy mukana mikken soitossa.
varmaan itsekin löydät hidasta soittoa netistä.Ei löydy. 10 vuotta on yritetty etsiä hidasta soittoa, mutta ammattilaisetkaan eivät siihen kyenneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nopea on. "
Yksi nopeimpia. Hämmästyttävä kehitys 35-vuotiaana harjoittelun aloittaneelta.Voi tuota sinun vaatimattomuuttasi. On olemassa nopeita soittjia ja sitten on olemassa peruskaurana kuustoistasilla 600 bpm vedettyä nopeutta.
Mikä on maksimi?
1000? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy. 10 vuotta on yritetty etsiä hidasta soittoa, mutta ammattilaisetkaan eivät siihen kyenneet
Mikä osa aivoista mielestäsi kehittyy eniten tuhansien tuntien treenin johdosta?
.. . - Anonyymi
Eihän ne ammattilaiset nyt mitään.. siksi he ovatkin ammattilaisia. Sinullahan oli tiedossa miljardeja soittopätkiä jossa soitetaan hitaammin. Laitatko esille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä osa aivoista mielestäsi kehittyy eniten tuhansien tuntien treenin johdosta?
.. .mutta tämä onkin vain minun mielipide kun sitä kysyit
- Anonyymi
Minäkin olen yrittänyt etsiä jo kohta 50 vuotta rumpuvideoita, vielä en ole löytänyt. Eikä ammattilaisetkaan
- Anonyymi
Äläs nyt ole noin vaatimaton. Kävin kerran keikalla jossa rumpali oli jo vetänyt koko setin läpi ennen soundcheckiä. Nopee kaveri oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne ammattilaiset nyt mitään.. siksi he ovatkin ammattilaisia. Sinullahan oli tiedossa miljardeja soittopätkiä jossa soitetaan hitaammin. Laitatko esille?
... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tuota sinun vaatimattomuuttasi. On olemassa nopeita soittjia ja sitten on olemassa peruskaurana kuustoistasilla 600 bpm vedettyä nopeutta.
Mikä on maksimi?
1000?"Ei ole tosiaankaan mitään mielipiteitä vaan yleinen konsensus ammattilaisten keskuudessa."
Laitatko esille jonkun "ammattilaisen" improvisaatiota joka on mielestäsi parasta improvisaatiota maailmassa, niin voidaan arvostella ammattilaisiakin ja heidän taitojaan improvisaation saralla?
- Anonyymi
Aivojen massa kasvaa useita vuosia jatkuneessa fyysisessä ja psyykkisessä treenissä väistämättä kun aktiivisten aivosolujen välille syntyy ns. myeliiniä joka nopeuttaa hermoimpulssia huomattavasti. Eli aivot kehittyvät.
Väitätkö siis, että myeliini on massatonta ainetta?
very funny!- Anonyymi
Mikä tämä juttusi on? Kuka tuollaista väittänyt tuollaista ja missä ne sarviesi kuvat on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tämä juttusi on? Kuka tuollaista väittänyt tuollaista ja missä ne sarviesi kuvat on?
eli mielestäsi aivojen massa ja tilavuus kasvaa kun harjoitellaan?
niinhän se tosiaan on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Kuka tuollaista väittänyt tuollaista"
joku pöljäke joka ei asiasta mitään ymmärtänyt tai sitten valehteli tietoisesti.
siinä vaihtoehdot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli mielestäsi aivojen massa ja tilavuus kasvaa kun harjoitellaan?
niinhän se tosiaan on.jaa. eli joku valehteli jotain ja sitten hän jotenkin poisti viestinsä...joo.. OK..
laitatko ne sarviesi kuvat vai onko sekin valehtelua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä osa aivoista mielestäsi kehittyy eniten tuhansien tuntien treenin johdosta? ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa. eli joku valehteli jotain ja sitten hän jotenkin poisti viestinsä...joo.. OK..
laitatko ne sarviesi kuvat vai onko sekin valehtelua?"sitten hän jotenkin poisti viestinsä"
koko se viestiketju on poistettu.
eli sinunkin mielestäsi aivojen massa ja tilavuus kasvaa kun harjoitellaan?
niinhän se tosiaan on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa. eli joku valehteli jotain ja sitten hän jotenkin poisti viestinsä...joo.. OK..
laitatko ne sarviesi kuvat vai onko sekin valehtelua?"eli joku valehteli jotain"
Eli sinunkin mielestäsi siis valehtelija kyseessä kun väitti, että aivot eivät harjoittelussa kehity, eikä niiden massa ja tilavuuskaan kasva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"eli joku valehteli jotain"
Eli sinunkin mielestäsi siis valehtelija kyseessä kun väitti, että aivot eivät harjoittelussa kehity, eikä niiden massa ja tilavuuskaan kasva.:Eli sinunkin mielestäsi siis valehtelija kyseessä kun väitti, että aivot eivät harjoittelussa kehity, eikä niiden massa ja tilavuuskaan kasva."
Luulen, että sinä tässä vaan nyt valehtelet ja keksit kaikkia keskusteluita ja että niitä muka mahdollista itse poistaa. Lopeta tuo lässytys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"eli joku valehteli jotain"
Eli sinunkin mielestäsi siis valehtelija kyseessä kun väitti, että aivot eivät harjoittelussa kehity, eikä niiden massa ja tilavuuskaan kasva.:Eli sinunkin mielestäsi siis valehtelija kyseessä kun väitti, että aivot eivät harjoittelussa kehity, eikä niiden massa ja tilavuuskaan kasva."
Luulen, että sinä tässä vaan nyt valehtelet ja keksit kaikkia keskusteluita ja että niitä muka mahdollista itse poistaa. Lopeta tuo lässytys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:Eli sinunkin mielestäsi siis valehtelija kyseessä kun väitti, että aivot eivät harjoittelussa kehity, eikä niiden massa ja tilavuuskaan kasva."
Luulen, että sinä tässä vaan nyt valehtelet ja keksit kaikkia keskusteluita ja että niitä muka mahdollista itse poistaa. Lopeta tuo lässytys.moderaattori poisti koko ketjun.
eli sinunkin mielestäsi aivojen massa ja tilavuus kasvaa kun vain riittävästi harjoitellaan vaikkapa soittamista?
eli useita vuosia ja tuhansia tunteja.
niinhän se tosiaan on.
eli väite siitä, että aivojen massa ja tilavuus ei kasva, olivat valhetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:Eli sinunkin mielestäsi siis valehtelija kyseessä kun väitti, että aivot eivät harjoittelussa kehity, eikä niiden massa ja tilavuuskaan kasva."
Luulen, että sinä tässä vaan nyt valehtelet ja keksit kaikkia keskusteluita ja että niitä muka mahdollista itse poistaa. Lopeta tuo lässytys.moderaattori poisti koko ketjun.
eli sinunkin mielestäsi aivojen massa ja tilavuus kasvaa kun vain riittävästi harjoitellaan vaikkapa soittamista?
niinhän se tosiaan on.
eli väite siitä, että aivojen massa ja tilavuus ei kasva, olivat valhetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
moderaattori poisti koko ketjun.
niinhän se tosiaan on.
eli väite siitä, että aivojen massa ja tilavuus ei kasva, olivat valhetta."eli sinunkin mielestäsi aivojen massa ja tilavuus kasvaa kun vain riittävästi harjoitellaan vaikkapa soittamista?"
Kyllä, mutta se vaatii vuosien määrätietoista harjoittelua ja tuhansia treenitunteja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että sinä tässä vaan nyt valehtelet ja keksit kaikkia keskusteluita ja että niitä muka mahdollista itse poistaa. Lopeta tuo lässytys.Mikä osa aivoista mielestäsi kehittyy eniten tuhansien tuntien treenin johdosta?
.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että sinä tässä vaan nyt valehtelet ja keksit kaikkia keskusteluita ja että niitä muka mahdollista itse poistaa. Lopeta tuo lässytys.Kehittyvätkö aivot kun harjoitellaan? Kyllä vai ei?
- Anonyymi
Jos ammattilaiset olisivat niin hyviä improvisaatiossa, niin varmaan heillä olisi taidonnäytteitäkin jossain esiteltynä? Edes muutama.
- Anonyymi
Niin voisi ajatella.
- Anonyymi
Laitatko esille kuka omasta mielestäsi on tämän hetken paras rumpali improvisaatiossa, ja miksi? Eli millä näytöillä?
- Anonyymi
Laitatko esille kuka omasta mielestäsi on tämän hetken paras rumpali improvisaatiossa, ja miksi? Kyllä vai ei?
- Anonyymi
Laitatko esille kuka omasta mielestäsi on tämän hetken paras rumpali improvisaatiossa, kyllä vai ei? Sinun pitäisi laittaa tänne improvisaatiota sarvilla tai ei. Kyllä vai ei?
- Anonyymi
.
- Anonyymi
Laitatko esille kuka on maailman paras rumpali , ja miksi? Eli millä näytöillä? Löytyykö mitään todisteita, kyllä vai ei? Jos et sarvilla löydä, niin sitten ilman sarvia. Kykenetkö löytämään mitään jatkuvan jankuttamisesi sijaan? Voisitko vastata?
- Anonyymi
"Laitatko esille kuka on maailman paras rumpali "
Mitä tarkoitat "parhaudella"? Soitossa on paljon erilaisia osa-alueita. - Anonyymi
Eikö niitä ole jotain listoja olemassa ja jos joku Mikki muka paras niin hän varmaan jollain listalla? Mitä tämä keskustelu on? Onko Mikki jonkun kuuluisan soittajan lempinimi?
- Anonyymi
Löytyi listoja. Ei siellä ketään suomalaista ole. Buddy Rich on paras ja katsoin hänen soittoaan ja olipa vaan mahtavaa improvisointia. Löytyi jostain Drummerworld palstalta sellainen keskustelu. Ei siellä kukaan ketään suomalaista mitenkään kehu. Onko tämä Mikki suomalainen? Varmaan joku vaan itseään kehuu täällä?? Kova ainakin jankuttamaan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyi listoja. Ei siellä ketään suomalaista ole. Buddy Rich on paras ja katsoin hänen soittoaan ja olipa vaan mahtavaa improvisointia. Löytyi jostain Drummerworld palstalta sellainen keskustelu. Ei siellä kukaan ketään suomalaista mitenkään kehu. Onko tämä Mikki suomalainen? Varmaan joku vaan itseään kehuu täällä?? Kova ainakin jankuttamaan??
Et ole esitellyt vielä yhtäkään sellaista improvisaatiota, jossa soitetaan oikeaa musiikkia. Miksi et halua esitellä mielestäsi parasta improvisaatiota? Etkö tajua selkeää kysymystä, vai eikö mikään kelpaa sinulle, vai eikö vaan löydy mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Löytyi listoja."
Vuosikausia vanhat listat ei kiinnosta yhtään, vaan ihan oikeat ja todistetut näytöt improvisaatiotaidoista jossa soitetaan ihan oikeaa musiikkiakin improvisaationa. Jos "ammattilaiset" on niin hyviä improvisaatiossa kuin ajattelet heidän olevan, niin kyllä niitä näyttöjäkin pitäisi olla esitellä vähän enemmän kuin yksi tai kaksi. Tai ei edes niitäkään.
Eli laitatko esille mielestäsi parhaan ammattilaisen improvisaatiota, jossa soitetaan improvisaationa oikeaa musiikkia, eikä pelkästään kolistella jotain sekavaa paukuttelua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole esitellyt vielä yhtäkään sellaista improvisaatiota, jossa soitetaan oikeaa musiikkia. Miksi et halua esitellä mielestäsi parasta improvisaatiota? Etkö tajua selkeää kysymystä, vai eikö mikään kelpaa sinulle, vai eikö vaan löydy mitään?
hä?? ootko vähän ding dong? etkö tajua selkeää vastausta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tosi hienosta Google-tietoiskusta.
Et kuitenkaan vastannut kysymykseen, eli kehittyvätkö aivot kun harjoitellaan soittamista useita vuosia ja tuhansia tunteja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitäisi esitellä ammattilaisten improvisaatiota, jossa soitetaan oikeaa musiikkia improvisaationa, ja joka on mielestäsi ns. maailman parasta improvisaatiota omasta mielestäsi. Sarvilla tai ei.
Eli laitatko esille jonkun "ammattilaisen" improvisaatiota joka on mielestäsi parasta improvisaatiota maailmassa, niin voidaan arvostella ammattilaisiakin ja heidän taitojaan improvisaation saralla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Löytyi listoja."
Vuosikausia vanhat listat ei kiinnosta yhtään, vaan ihan oikeat ja todistetut näytöt improvisaatiotaidoista jossa soitetaan ihan oikeaa musiikkiakin improvisaationa. Jos "ammattilaiset" on niin hyviä improvisaatiossa kuin ajattelet heidän olevan, niin kyllä niitä näyttöjäkin pitäisi olla esitellä vähän enemmän kuin yksi tai kaksi. Tai ei edes niitäkään.
Eli laitatko esille mielestäsi parhaan ammattilaisen improvisaatiota, jossa soitetaan improvisaationa oikeaa musiikkia, eikä pelkästään kolistella jotain sekavaa paukuttelua?"Vuosikausia vanhat listat ei kiinnosta yhtään, vaan ihan oikeat ja todistetut näytöt improvisaatiotaidoista jossa soitetaan ihan oikeaa musiikkiakin improvisaationa."
Niin ne listat perustuu oikeisiin näyttöihin eli soittotaitoon niin että ei kai sille siis mitään voi jos joku asia ei kiinnosta, mutta vähän outoa että kuitenkin kysyt asiaa?? No mutta ei se kuitenkaan että kiinnostaako sinua joku asia tai ei, niin ei se muuta sitä asiaa että sellaisille listoille koottu niitä maailman parhaita soittajia. Buddy Richiä pidetään nykyäänkin maailman parhaana ja ei se asia miksikään muutu kiinnostaako se sinua vai ei tai esittelekö joku sinulle mielestään hyvää improvisaatiota. Ehkä sinä tykkäät jostain sekavasta kolinasta, muttei sellaisella pääse varmasti maailman parhaiden joukkoon? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Löytyi listoja."
Eli laitatko esille mielestäsi parhaan ammattilaisen improvisaatiota, jossa soitetaan improvisaationa oikeaa musiikkia, eikä pelkästään kolistella jotain sekavaa paukuttelua?"Vuosikausia vanhat listat ei kiinnosta yhtään, vaan ihan oikeat ja todistetut näytöt improvisaatiotaidoista jossa soitetaan ihan oikeaa musiikkiakin improvisaationa."
Niin ne listat perustuu oikeisiin näyttöihin eli soittotaitoon niin että ei kai sille siis mitään voi jos joku asia ei kiinnosta, mutta vähän outoa että kuitenkin kysyt asiaa?? No mutta ei se kuitenkaan että kiinnostaako sinua joku asia tai ei, niin ei se muuta sitä asiaa että sellaisille listoille koottu niitä maailman parhaita soittajia. Buddy Richiä pidetään nykyäänkin maailman parhaana ja ei se asia miksikään muutu kiinnostaako se sinua vai ei tai esittelekö joku sinulle mielestään hyvää improvisaatiota. Ehkä sinä tykkäät jostain sekavasta kolinasta, muttei sellaisella pääse varmasti maailman parhaiden joukkoon? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Löytyi listoja."
Anonyymi kirjoitti:
"Vuosikausia vanhat listat ei kiinnosta yhtään, vaan ihan oikeat ja todistetut näytöt improvisaatiotaidoista jossa soitetaan ihan oikeaa musiikkiakin improvisaationa."
Niin ne listat perustuu oikeisiin näyttöihin eli soittotaitoon niin että ei kai sille siis mitään voi jos joku asia ei kiinnosta, mutta vähän outoa että kuitenkin kysyt asiaa?? No mutta ei se kuitenkaan että kiinnostaako sinua joku asia tai ei, niin ei se muuta sitä asiaa että sellaisille listoille koottu niitä maailman parhaita soittajia. Buddy Richiä pidetään nykyäänkin maailman parhaana ja ei se asia miksikään muutu kiinnostaako se sinua vai ei tai esittelekö joku sinulle mielestään hyvää improvisaatiota. Ehkä sinä tykkäät jostain sekavasta kolinasta, muttei sellaisella pääse varmasti maailman parhaiden joukkoon?" Buddy Richiä pidetään nykyäänkin maailman parhaana"
Ei hän silti sitä enää ole. Saahan sitä pitää parhaana edelleen häntäkin, mutta ei hän motorisesti mikään ihmeukko enää ole. Ihan tavallinen oikeakätinen rumpali soittamassa oikeakätistä rumpusettiään. Ei ole ihmeellistä millään tavalla. Monet nuoremmat soittajat ovat jo häntä taitavampia motorisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vuosikausia vanhat listat ei kiinnosta yhtään, vaan ihan oikeat ja todistetut näytöt improvisaatiotaidoista jossa soitetaan ihan oikeaa musiikkiakin improvisaationa."
Niin ne listat perustuu oikeisiin näyttöihin eli soittotaitoon niin että ei kai sille siis mitään voi jos joku asia ei kiinnosta, mutta vähän outoa että kuitenkin kysyt asiaa?? No mutta ei se kuitenkaan että kiinnostaako sinua joku asia tai ei, niin ei se muuta sitä asiaa että sellaisille listoille koottu niitä maailman parhaita soittajia. Buddy Richiä pidetään nykyäänkin maailman parhaana ja ei se asia miksikään muutu kiinnostaako se sinua vai ei tai esittelekö joku sinulle mielestään hyvää improvisaatiota. Ehkä sinä tykkäät jostain sekavasta kolinasta, muttei sellaisella pääse varmasti maailman parhaiden joukkoon?"Niin ne listat perustuu oikeisiin näyttöihin"
Laitahan sitten ne näytöt esille pelkän selittelyn sijaan.
Ketjusta on poistettu 359 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864