Miksi tuokin muslimiterroristi tullut maahamme

Anonyymi

"39-vuotias nimettömänä pysyttelevä irakilainen turvapaikanhakija on asunut Nihtisillan vastaanottokeskuksessa muutaman vuoden. Hän kertoo olevansa erittäin huolissaan omasta ja muiden vastaanottokeskuksen asukkaiden terveydestä."

Laskekaapa miten paljon tuokin lomailija on tullut maksamaan veromaksajille ? Näitä terroristeja tulee maahamme vaikka rajat pitäisi olla nyt suljettu ?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei voida palauttaa heti niin VOKin taakse . Lakkaa päätä kivistämästä.

    • Anonyymi

      Hän on tullut vähemmän maksamaan kun fasistiset haittasuomalaiset.

    • Huomautan kohteliaasti että Ruotsin- rajamme ovat edelleen apposen auki kaikille tulijoille.
      Jos tulija ilmoittautuu turvapaikanhakijaksi niin hänen matkavarusteensa otetaan kantoon ja hänet viedään juhlasaatossa ilmaiseen hotelliin.

      Jos vieras haluaa jäädä pidemmäksi aikaa niin hänelle järjestetään oma asunto sekä taataan ilmainen ylläpito ilman työntekovelvoitetta hänen elämänsä loppuun asti.

    • Anonyymi

      Kalliiksi tulevat vihervasemmiston kultamunat.

      • Anonyymi

        Keskenään, mutta omalla kustannuksellaan, toisin kuin nämä loisivat matut.


    • Anonyymi

      Vihertävän puolueen tulisi ottaa täysi vastuu kaikista mamuloista
      ja maksaa vain ja ainoastaan itse kaikki ne kulut, jota niiden
      elatys tulee maksamaa. Hehän niin suosivat matuja, maksakoot
      myöskin koko lystin Ihan Itse.

    • Anonyymi

      Monikulttuurius on suunnaton rikkaus. Sitä te persurasset ette ymmärrä. Ei mulla muuta.

      • Anonyymi

        Suunnaton rikkaus on tulla raiskatuksi näiden vihreiden kultamunien toimesta, sitähän jokainen isä ja äiti toivovat tyttärelleen, vai olenko ehkä väärässä.


    • Anonyymi

      Täällähän ei ole pakko olla ( eikä myöskään loisia ), joten heti kun nämä koronarajoitikset loppuu , niin täältä pääsee pois ja Suomen kansa kiittää.

      • Anonyymi

        Milloin meinaat Pietarista lähteä? Älä ainakaan Suommeen tule. Kansa ei kiittäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin meinaat Pietarista lähteä? Älä ainakaan Suommeen tule. Kansa ei kiittäisi.

        Suomen kansa kiittää kaikkia muita kuin afrikkalaisia ja Lähi-Idästä tulevia, meillähän on jo Korkeasaari, siellä voi käydä, jos välttämättä elukoita haluaa nähdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen kansa kiittää kaikkia muita kuin afrikkalaisia ja Lähi-Idästä tulevia, meillähän on jo Korkeasaari, siellä voi käydä, jos välttämättä elukoita haluaa nähdä

        Vielä Korkeassaressa on sotien aikaisia sotavankeja?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe