"39-vuotias nimettömänä pysyttelevä irakilainen turvapaikanhakija on asunut Nihtisillan vastaanottokeskuksessa muutaman vuoden. Hän kertoo olevansa erittäin huolissaan omasta ja muiden vastaanottokeskuksen asukkaiden terveydestä."
Laskekaapa miten paljon tuokin lomailija on tullut maksamaan veromaksajille ? Näitä terroristeja tulee maahamme vaikka rajat pitäisi olla nyt suljettu ?
Miksi tuokin muslimiterroristi tullut maahamme
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei voida palauttaa heti niin VOKin taakse . Lakkaa päätä kivistämästä.
- Anonyymi
Hän on tullut vähemmän maksamaan kun fasistiset haittasuomalaiset.
Huomautan kohteliaasti että Ruotsin- rajamme ovat edelleen apposen auki kaikille tulijoille.
Jos tulija ilmoittautuu turvapaikanhakijaksi niin hänen matkavarusteensa otetaan kantoon ja hänet viedään juhlasaatossa ilmaiseen hotelliin.
Jos vieras haluaa jäädä pidemmäksi aikaa niin hänelle järjestetään oma asunto sekä taataan ilmainen ylläpito ilman työntekovelvoitetta hänen elämänsä loppuun asti.- Anonyymi
Kalliiksi tulevat vihervasemmiston kultamunat.
- Anonyymi
Keskenään, mutta omalla kustannuksellaan, toisin kuin nämä loisivat matut.
- Anonyymi
Vihertävän puolueen tulisi ottaa täysi vastuu kaikista mamuloista
ja maksaa vain ja ainoastaan itse kaikki ne kulut, jota niiden
elatys tulee maksamaa. Hehän niin suosivat matuja, maksakoot
myöskin koko lystin Ihan Itse. - Anonyymi
Monikulttuurius on suunnaton rikkaus. Sitä te persurasset ette ymmärrä. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Suunnaton rikkaus on tulla raiskatuksi näiden vihreiden kultamunien toimesta, sitähän jokainen isä ja äiti toivovat tyttärelleen, vai olenko ehkä väärässä.
- Anonyymi
Täällähän ei ole pakko olla ( eikä myöskään loisia ), joten heti kun nämä koronarajoitikset loppuu , niin täältä pääsee pois ja Suomen kansa kiittää.
- Anonyymi
Milloin meinaat Pietarista lähteä? Älä ainakaan Suommeen tule. Kansa ei kiittäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin meinaat Pietarista lähteä? Älä ainakaan Suommeen tule. Kansa ei kiittäisi.
Suomen kansa kiittää kaikkia muita kuin afrikkalaisia ja Lähi-Idästä tulevia, meillähän on jo Korkeasaari, siellä voi käydä, jos välttämättä elukoita haluaa nähdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen kansa kiittää kaikkia muita kuin afrikkalaisia ja Lähi-Idästä tulevia, meillähän on jo Korkeasaari, siellä voi käydä, jos välttämättä elukoita haluaa nähdä
Vielä Korkeassaressa on sotien aikaisia sotavankeja?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550