Kaikki ateistit valehtelevat

Anonyymi

Väitän, että kaikki ateistit valehtelevat.

Onko väitteeni ehdottoman tosi tai väärä?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tekopyhäähän se olisi, tuollaiselle valehtelija kreationistille, miettiä valehteleeko joku muu.

    • Anonyymi

      Minä väitän että kaikki valehtelevat. Valehtelenko?

      • Anonyymi

        Sanot totuuden.

        Se, että kaikki ihmiset valehtelevat, ei estä heitä puhumasta välillä totta.

        Jos sanon, että kävin kakalla tänä aamuna, niin se on totta.

        Jos sanon, että tiedän kaiken, niin valehtelen.

        Sellaista se on.

        Ateisti valehtelee aina!

        Ateismi pettää aina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanot totuuden.

        Se, että kaikki ihmiset valehtelevat, ei estä heitä puhumasta välillä totta.

        Jos sanon, että kävin kakalla tänä aamuna, niin se on totta.

        Jos sanon, että tiedän kaiken, niin valehtelen.

        Sellaista se on.

        Ateisti valehtelee aina!

        Ateismi pettää aina!

        Tekopyhyys on sinulle tärkeintä. Haluat esittää ja teeskennellä hyvää, mutta valehtelet jatkuvasti. Syytät muita siitä millainen itse olet ja tiedät sen itse.


    • Anonyymi

      Ottaen huomioon, että sinä G4G et ole kirjoittanut tänne ainoatakaan avausta joka ei olisi sisältänyt joko törkeitä valheita tai toisten ihmisten ala-arvoista solvaamista ja yleensä vielä molempia, niin asia on harvinaisen selvä.

      • Anonyymi

        G4G:n kehunut itseään palstan kuninkaaksi, sanon että hän on pikemminkin tekopyhyyden keisari. Tekee kaikkea mitä itse sanoo pahaksi ja syyttää siitä muita jälkeenpäin. Kuten narsisteilla on tapana, fysikaalinen teologi ei koskaan myönnä tehneensä mitään väärää eikä pyydä anteeksi uhkauksia tai valheitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        G4G:n kehunut itseään palstan kuninkaaksi, sanon että hän on pikemminkin tekopyhyyden keisari. Tekee kaikkea mitä itse sanoo pahaksi ja syyttää siitä muita jälkeenpäin. Kuten narsisteilla on tapana, fysikaalinen teologi ei koskaan myönnä tehneensä mitään väärää eikä pyydä anteeksi uhkauksia tai valheitaan.

        G4G on hyvä varoittava esimerkki siitä millaiset kosmiset mittasuhteet kreationismin kaltainen mielenhäiriö voi pahimmillaan tuottaa. Aivotonta soopaa, törkeitä valheita ja ala-arvoista solvaamista tulee tuutin täydeltä, kun pitää epätoivoisesti yrittää puolustella sitä Luojaa ja luomista ja kreationismia ja samalla mustamaalata ateisteja kaikin mahdollisin tavoin. Vaikka ainoa asia minkä kyseinen narsistinen psykoboaatti ja patologinen totuuden karttaja on onnistunut todistamaan on oma typeryytensä. ja täysin olematon moraalinsa. Aivan erityisen huvittavia ovat ne hänen itse keksimänsä termit, koska säälittävä trollaaja ei ymmärrä edes vakiintuneiden termien normaaleja merkityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        G4G on hyvä varoittava esimerkki siitä millaiset kosmiset mittasuhteet kreationismin kaltainen mielenhäiriö voi pahimmillaan tuottaa. Aivotonta soopaa, törkeitä valheita ja ala-arvoista solvaamista tulee tuutin täydeltä, kun pitää epätoivoisesti yrittää puolustella sitä Luojaa ja luomista ja kreationismia ja samalla mustamaalata ateisteja kaikin mahdollisin tavoin. Vaikka ainoa asia minkä kyseinen narsistinen psykoboaatti ja patologinen totuuden karttaja on onnistunut todistamaan on oma typeryytensä. ja täysin olematon moraalinsa. Aivan erityisen huvittavia ovat ne hänen itse keksimänsä termit, koska säälittävä trollaaja ei ymmärrä edes vakiintuneiden termien normaaleja merkityksiä.

        Tajuaakohan hän itse lainkaan mitä tekee tai miltä nämä touhut vaikuttavat ihmisistä, jotka haluaisivat oikeasti keskustella jotain syvällisempiä täällä? Ikävää, ettei suomalaisille ole parempaakaan tarjolla.


    • Anonyymi

      Kaikki uskovaiset valehtelevat, että jumala on olemassa.

      • Ei kukaan terveellä pohjalla ja tervepäinen uskova valehtele, että Jumala on olemassa.

        Minäpäs kerron, että uskovana oleminen ei ole pilkuntarkkaa sääntöjen noudattamista. Uskovana oleminen on sitä, että on elävä suhde Jeesukseen. Siis kun on oikeasti uskossa on suhde Jumalaan, ja Jeesus on Jumala. Ja uskovassa Jumala toimii, hän jopa puhuu ja ilmineeraa tälle asioita, ja onpa Raamattuun kirjoitettu, että he tulevat Jumalan opettamiksi, Jumala siis itse henkilökohtaisesti opettaa uskovaa.

        Joten nyt jos saan pyytää, että ette väittäisi uskovan valehtelevan kun hän sanoo Jumalan oleman olemassa.


      • Anonyymi

        Satunnaiselle seuraajalle tiedoksi: Hyvä pistää merkille, että aloittaja on itse miikanaahum ja myös milkanaahum. Miikanaahum on kirjoittanut viestejä joihin on muka ilmestynyt nikkivarkaana milkanaahumina samalla minuutilla kirjoittamaan törkeyksiä. Tämä on G4G / Fysikaalisen teologin ja palstakreationistin normaali toimintatapa. Hän tekee mitä tahansa saadakseen kiksit valehtelusta ja teeskentelystä.


    • Anonyymi

      Uskovaiset ovat ne suurimmat varkaat olleet vuosituhansia.

      • Anonyymi

        Nimimerkkivalas MIIKANAAHUM taas sekoilemassa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      371
      4363
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      282
      2453
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      137
      1731
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1524
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1453
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1295
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1186
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      38
      1119
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe