Persut alkaneet pelaamaan erotetun HVK-pomon puolesta

Anonyymi

Liian näkyvää persut. Liian läpinäkyvää. Puolustelette nyt tehtävässään epäonnistunutta miestä. Naisvihanne paljastuu kaikille.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Okei. Me yritetään petrata. Haaveissamme on osata toimia yhtä hyvin kuin hallitus ihan kaikessa.
      T: ihan kaikki persut Suomesta ja maailmalta

    • Anonyymi

      Haatainen on nainen. Demari joka on epäonnistunut.

      • Anonyymi

        Persuvaletta.


      • Anonyymi

        Väittää keskustelupalstaa omiva persu joka haluaa persujen mielipiteistä erovat mielipiteet pois palstalta mutta onneksi mode on toista mieltä.


    • Anonyymi

      Kepuporvari Louneman puolustaminen osoittaa että persut ovat kovia porvareita vaikka onhan se jo tiedetty ennenkin eli PS on porvaripuolue joka ajaa ensisijaisesti yrittäjien rahaetuja. Persut haukkuivat ennen viime edukuntavaaleja palstalla suomalaisia työntekijöitä laiskoiksi ja liian kalliiksi ylistäen virolaista ja muuta balttilhalpatyövoimaa.

      • Anonyymi

        Demarivaletta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarivaletta.

        Mutta minne on kadonnut Haittasuomalaisten nielleskelvä Sivari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minne on kadonnut Haittasuomalaisten nielleskelvä Sivari?

        Demarivalehtelijat täällä yrittävät väittää Lounemaa keskustalaiseksi vaikka HVK:n edellinenkin pääjohtaja oli demari, joka siirtyi Antti Rinteen valtiosihteeriksi. Sen jälkeen Harakka nimitti toisen demarin samaan virkaan.
        Demarit valehtelevat aina kaikki omat töppäyksensä toisten syyksi, niinhän tekee heidän suuri johtajansa Sanna Marinkin. Ollut siis hyvässä opissa.


      • Anonyymi

        Ilman porvareita ei vassarilla olisi töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minne on kadonnut Haittasuomalaisten nielleskelvä Sivari?

        Ehkä haittamamu-palstasomali tekee meille siitä kohta uuden persualoituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarivalehtelijat täällä yrittävät väittää Lounemaa keskustalaiseksi vaikka HVK:n edellinenkin pääjohtaja oli demari, joka siirtyi Antti Rinteen valtiosihteeriksi. Sen jälkeen Harakka nimitti toisen demarin samaan virkaan.
        Demarit valehtelevat aina kaikki omat töppäyksensä toisten syyksi, niinhän tekee heidän suuri johtajansa Sanna Marinkin. Ollut siis hyvässä opissa.

        Tuskin, Lounema oli Vanhasen palkkaamana hänen 2. hallituksen virkamiehenä ja sipilä palkkasi Louneman Finnveran hallitukseen 2018. Ei liene demari siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin, Lounema oli Vanhasen palkkaamana hänen 2. hallituksen virkamiehenä ja sipilä palkkasi Louneman Finnveran hallitukseen 2018. Ei liene demari siis.

        Timo Harakka nimitti Louneman HVK:n johtajaksi. Siis liene on demari. Toinen demari meni Antti Rinteelle töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarivaletta.

        Tottahan tuo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan tuo on.

        Joulupukkikin on totta ja menninkäiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarivalehtelijat täällä yrittävät väittää Lounemaa keskustalaiseksi vaikka HVK:n edellinenkin pääjohtaja oli demari, joka siirtyi Antti Rinteen valtiosihteeriksi. Sen jälkeen Harakka nimitti toisen demarin samaan virkaan.
        Demarit valehtelevat aina kaikki omat töppäyksensä toisten syyksi, niinhän tekee heidän suuri johtajansa Sanna Marinkin. Ollut siis hyvässä opissa.

        Kepu halusi HVK:n johtajaksi kepulaisen koska pääsi kiristämään asialla tultuaan mukaan hallitukseen. Hallituksen ministerit päättivät yhdessä nimityksestä ja työministeri Harakka esitteli asian työministerin virkansa puolesta eli Harakka ei siis päättänyt yksin asiasta vaikka persut ja muut porvarit niin väittävät vääristelyissään asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman porvareita ei vassarilla olisi töitä.

        Öyhön öyhön öyhön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo Harakka nimitti Louneman HVK:n johtajaksi. Siis liene on demari. Toinen demari meni Antti Rinteelle töihin.

        Kepu halusi kepulaisen Louneman virkaan ja junttasi asian läpi suostuttuaan mukaan hallitukseen eli kepu pääsi kiristämään hallitusta tässäkin virkanimityksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman porvareita ei vassarilla olisi töitä.

        Öyhön öyhön öyhön.


      • No mitäkäs varten vihreät ovat jo lennättäneet ulkomaista halpatyövoimaa maahan, jossa kai yli puolet väewtöstä istuu joutilaana kotonaan odottamassa vappunaamariaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Timo Harakka nimitti Louneman HVK:n johtajaksi. Siis liene on demari. Toinen demari meni Antti Rinteelle töihin.

        Puoluekantaa kannattaa vaihtaa aina kulloisenkin palkkatarjonnan mukaan, on ikäänkuuin uudelleen koulutusta, samaa mitä duunarit joutuvat tekemään 9 €:n päiväpalkalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Öyhön öyhön öyhön.

        Fiksu kommentti, mistä yliopistosta tuollaisiin valmistutaan?


    • Joko tässä nyt kävikin niin, että koko vappunaamaritilaus saatiin käännettyä persujen kontolle.
      Pitkään sitä saikin odottaa, ennenkuin vihervasemmisitolla sytytti, mutta eihän se sinänsä ole mitenkään poikkeuksellista.

    • Anonyymi

      Kumpaan pitäisi luottaa enemmän, diplomi-insinööriin vai lähihoitaja-ministeriin?

      • Anonyymi

        Ministeri Haatainen on Valtiotieteen maisteri. https://fi.wikipedia.org/wiki/Tuula_Haatainen

        Olen tavannut dippainssejä työeläni aikana useamman ja monet täysin teoreetikkoja vailla mitään kosketusta käytännön reaalielämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ministeri Haatainen on Valtiotieteen maisteri. https://fi.wikipedia.org/wiki/Tuula_Haatainen

        Olen tavannut dippainssejä työeläni aikana useamman ja monet täysin teoreetikkoja vailla mitään kosketusta käytännön reaalielämään.

        Demarit halusi demarin HVK:n johtoon, koska edellinen HVK:n johtaja meni demari Antti Rinteelle töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ministeri Haatainen on Valtiotieteen maisteri. https://fi.wikipedia.org/wiki/Tuula_Haatainen

        Olen tavannut dippainssejä työeläni aikana useamman ja monet täysin teoreetikkoja vailla mitään kosketusta käytännön reaalielämään.

        Valtiotiedettä pääsee lukemaan jokainen haluava mutta diplomi-insinööriksi vain valintakokeen kautta.
        PS. Ministeri Pekonen on lähihoitaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarit halusi demarin HVK:n johtoon, koska edellinen HVK:n johtaja meni demari Antti Rinteelle töihin.

        Kepu halusi kepulaisen HVK:n johtoon ja sai asian läpi mutta karman laki iski sittemmin. Linkki väitteisiisi, muutoin valetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtiotiedettä pääsee lukemaan jokainen haluava mutta diplomi-insinööriksi vain valintakokeen kautta.
        PS. Ministeri Pekonen on lähihoitaja.

        Linkki eka lauseesi väitteeseen, kiitos. Myös jälkimmäisen lauseen väite kaipaa linkkiä joten annpa sekin. Ilmeisesti halveksut lähihoitajan työtä jostain syystä.


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe