Suojavarusteet uhkaavat loppua, mutta...

...pysyykö työnantajalla velvoite huolehtia työntekijöiden turvallisuudesta myös poikkeusoloissa?

Jos pysy, voidaanko terveysalan työntekijät pakottaa töihin ilman tarvittavia suojavarusteita?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hoitajien oli "pakko" ottaa inffulenssa rokote TAI piti käyttää suojamaskia töissä lakakkusta-maaliskuuhun, NYT ei tarvitse käyttää esim. vanhustenhuollossa lainkaan ? ?

• Suojamaskit loppuu.

Mites sitten "suu pannaan"?

• Anonyymi

Hallitus valehteli suojavarusteiden riittävyydestä. Hallitus ei myöskään ole julkisuuteen kertonut, että varmuusvaraston suojamaskin oli menneet vanhaksi - 6kk varasto vanhentunut 2012 (ESS . 2.4) tästä ollaan hiljaa ja hiljennetty mediakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitus valehteli suojavarusteiden riittävyydestä. Hallitus ei myöskään ole julkisuuteen kertonut, että varmuusvaraston suojamaskin oli menneet vanhaksi - 6kk varasto vanhentunut 2012 (ESS . 2.4) tästä ollaan hiljaa ja hiljennetty mediakin

Jaa, kyllä minä kuulin mediasta/näin Pekosen kertovan asian ihan itse. Kertoi senkin, että VTT(luotettava kotimainen) on tutkinut suojaimet ja kertonut niitten olevan pääosin käyttökelpoisia. Mutta ehkä minulla ei ole yhtä valikoivat aistimet kuin sinulla.

• Anonyymi

Onko yksityisellä annettu tuollaiset ohjeet, no ei ihme jos kupsahdellaan?

https://yle.fi/uutiset/3-11301071

• Anonyymi

Entäs jos hoitaja kuolee koronan takia niin maksaako työnantaja hautajaiset?

• Ei tarvitse, sillä hautajaisia ei tule järjestää :-)

• Anonyymi

Seuraavaksi tulee pula suojakäsineistä.

• Ei mene enää pitkään kun on pula jo potilaistakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      197
      8085
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      37
      5345
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      131
      3248
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      95
      2488
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      98
      1719
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      236
      1642
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1181
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      17
      1144
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      52
      1070
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      227
      1024
    Aihe