Viim. osa: Ahti-Prkko-Anneli ja minä viikonloppuna

Anonyymi

Osa 4: Ahti-Pirkko-Anneli-minä viikonloppuna

Lauantai-iltana joimme pullon kuohuviiniä, napostelimme ruokaa ja taisi siinä jotain muutakin juomaa kulua, minkä seurauksena menimme vuodesohvalle rapsuttelemaan toisiamme. Kun se oli kulmasohvamallia, siinä olisi ollut tilaa vaikka kolmellekin. Juttelimme kaikesta mahdollisesta ja huomasimme, kuinka hyvin sovimme yhteen myös aatemaailman puolesta. Kun se edellinen yö oli ollut torkkumista yhden hengen sängyssä, uni valtasi meidät melko aikaisin, eikä silloin rakasteltu, emmekä siis häirinneet naapureita sinä yönä.

Aamulla, kun heräsin, tunsin kirvelyä peniksen terskassa ja muussa paljaassa osassa. Kun tarkastelin tarkemmin, huomasin siinä pieniä haavoja. Kerroin Annelille asian ja hän sanoi samaa: "Minäkin tunnen kirvelyä häpyhuulissa ja suuaukolla." Tarkastelinn hänen häpyään ihan läheltä ja asia oli samoin kuin minulla, siellä oli pieniä haavaumia. Päättelimme, että se ei voi olla sukupuolitauti näin lyhyen ajan kulutttua vaan syynä oli se, että monen tunnin höyläämisen jälkeen Annelin pitkä häpykarvoitus pääsi väliimme ja hankasi. Kondomi oli suojannut minua hankaukselta yhden kerran, mutta siitähän luovuimme ensimmäisen kerran jälkeen. Anneli oli mielestäni vieläpä erittäin karkea- ja "kikkarakarvainen" eksääni verrattuna. Kyseessä oli siis pitkän matkan juoksijan vaivat. Olin pitkän matkan juoksija ja maratoonari ja olin ajanut karvoituksen kiveksistä pois, sillä pelkkä vaseliinilla voitelu ei ollut auttanut. Pitkien lenkkien jälkeen karvat hankasivat kivekset ja reidet punaisiksi, jos asialle ei tehnyt mitään. Peniksestä napaan minulla oli päälläpäin karvoitus jäljellä.

Kerroin, mikä auttaa ja sanoin, että lähdetään ostamaan partahöylä. Anneli sanoi, että hänellä on höylä ja vaahtoa, sillä hän ajaa säärikarvansa partahöylällä. Laitoin sängystä peiton kolminkerroin keittiön pöydälle, hain vettä pesuvatiin ja Anneli meni pöydälle selälleen, jalat olivat tuolin selkänojalla. Pesin hävyn vedellä ja saippualla ja vaahdotin sen. Ajoin pois kaikki karvat pepusta ylöspäin noin 3 cm klitoriksen yläpuolelle ja siitä ylöspäin jätin jäljelle vain siistin pienen karvatupsun. Voitelin paikat lotionilla. Kun pyyhin höylän välillä talouspaperiin, otin salaa niitä reppuuni ja tein niistä löytyneistä häpykarvoista itselleni muiston kalenterin väliin. Tallessa ovat ne kikkarakarvat vieläkin teipillä paperille liimattuina. Anneli oli kostunut selkeästi, kun olin katsellut ja kosketellut käsin hänen intiimejä paikkojaan pepunreikää myöten. Vastapalvelukseksi annoin Annelin puhdistaa minun kivekseni pienestä sängestä ja sitten Anneli ajoi kaiken karvoituksen pois pepusta napaan. Se on vain hyvä asia, sillä onhan tosiasia, että penis näyttää isommalta, kun siinä ei ole karvoitusta lainkaan. Tämän jälkeen en ole antanut karvoituksen pidetä paria milliä pidemmäksi koskaan.

Voitelimme alapäämme punoittavat paikat lotionilla ja aloimme odotella paranemista vain t-paidat päällämme. Emme lähteneet kävelyllekään, jotta paikat eivät hankautuisi lisää. Anneli laittoi lounasta, söimme ja menimme vuodeohvalle loikoilemaan. Pienet tirsatkin otimme. Juttelimme tulevaisuudesta. Meistä oli itsestään selvää, että olemme tästä eteenpäin seurusteleva pari ja uskollisia toisillemme. Anneli sanoi menevänsä hakemaan heti maanantaina kuparikierukan itselleen, joten minun ei tarvitse olla enää varovainen, hän jopa halusi, että heitän kaikki spermat sisään. Anneli sanoi odottavansa sitä innolla ja suurella halulla.
Iltapäivällä vuodesohvalla aloimme rapsuttelemaan toisiamme. Minä en ollut enää juurikaan arka alapäästä ja Anneli vakuutti samaa. Menin taas selälleni ja Anneli tuli nelinkontin pääni päälle. Nuoleskelin ja imin hänen paisuneita häpyhuuliaan ja kovettunutta herneen kokoista klitoristaan ja oikean käden keskisormen vein vaginaan liikutellen sormeani siellä joka suuntaan. Kun Anneli oli kostunut mielestäni tarpeeksi, sanoin, että hän lämmittelisi minua hieman suullaan ennen sisäänvientiä. Niin tapahtuikin, mutta en antanut hänen hyväillä liikaa, että en laukeaisi. Sitten pyysin häntä menemään selälleen. Menin hänen vasemmalle puolelleen kyljelleni, nostin hänen oikean jalkansa oikean reiteni päälle ja työnnyin sisään. Onneksi minulla on niin pitkä, että se ylettyy ainakin puoleen väliin sisälle. Vasen käteni oli Annelin oikean pakaran alla, keskisormi peppuvaossa odottelemassa sisäänpääsyä. Oikea käsi oli vapaana hyväilemässä klitorista ja välillä rintoja. Ja kun meillä oli 30 cm pituusero, suuni ylettyi Annelin suuhun ja saatoimme suudella toisiamme niin halutessamme. Ja mehän halusimme. Välillä kun Anneli liikkui liikaa minun kestokykyyni nähden, puristin Annelin vasemman reiden omien jalkojeni väliin ja estin näin Annelin liian herkulliset lantion liikkeet. Tässä asennossa, kun oikea käsi oli klitoriksessa, oli myös helppoa ottaa penis kokonaan ulos ja ohjata kädellä takaisin sisään. -

3

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Annelin ehkäpä herkullisin paikka oli kireä suuaukko ja myös hänestä tämä kokonaan ulos -leikki tuntui ihanalta. Toinen herkullinen osa hänessä on vaginan ensimmäiset viisi senttiä suuaukosta sisäänpäin. Anneli osaa supistaa sen lihaksillaan erityisen kireäksi ja varsinkin sen vatsanpuolen poimut ovat milteipä kovia mutta toisaalta samettisen pehmeitä harjanteita. miten naisen vagina voikaan olla samalla kertaa kova ja tiukka ja samalla samettisen pehmeä. Kuin silkkihansikkailla varustettu.

      Nimesin tämän asennon Kiasmaksi. Kun olin joskus googlannut, mitä merkitsee "Kiasma", tiesin, että se tulee kreikankielen sanasta khiasmos (ristiinasettelu), joka taas juontaa X-kirjaimesta. Lääketieteessä se tarkoittaa oikean ja vasemman silmän hermojen risteymää. Vasta myöhemmin opimme, että sillä asennolla on useita toisia nimiä, mm. meritähti. Meille tämä asento oli mitä parhain. Painoeromme (50 kiloa) ei haitannut, pääsimme suutelemaan toisiamme, ja Annelin klitoris oli hyvin ulottuvillani. Ja pituuseromme vuoksi päämme olivat samalla tasolla. Pyysin Annelia hieromaan välillä itsekin klitoristaan, mutta hän väitti, että jos suinkin mahdollista, minun pitää tehdä se, sillä hänestä tuntuu psyykisesti paremmalta, kun hän tuntee, kuinka välitän hänen nautinnostaan. Näin molemmat liikuimme hyvin liikkeemme toisiimme sulauttaen ja sitten pistin vasemman käteni keskisormen pepun aukosta sisään. Annelin vartalo jäykistyi, hänen hengityksensä salpaantui ja vaginan lihaksensa kovettuivat, ne olivat ikäänkuin krampissa. Sitten hän purkaantui kaikella voimalla. Onneksi oli radio ja tv päällä, sillä hän voihki, nyyhkytti, itki ja huusi välillä suoraa huutoa varmaan pari minuuttia. Hänen vaginansa sykki penikseni päällä puristellen sitä ja yrittäen työntää sitä ulos kaikella voimalla. Penikseni tuli kuitenkin kiihotukseni noustessa teräksenkovaksi eikä suostunut poistumaan kuumasta sykkivästä tiukasta tunnelista. Vähitellen sykinnän välit pitenivät ja niiden voima laimeni ja jäin Annelin sisään paikoilleni, penis kivikovana.

      Hetkisen aikaa rauhoituimme ja vain suukottelimme toisiamme, ja penikseni veltostui hieman, jääden kuitenkin 3/4 kovuuteen asti. Sitten sanoin, että kokeillaan takaapäin nelinkontin. Anneli pyysi minua olemaan varovainen, sillä hänen mielestään minun penikseni oli liian pitkä hänelle takaapäin työnnettynä täydellä voimalla. Anneli meni nelinkontin ja minä työnsin hitaasti pitkän, paksun kyrpäni takaapäin sisään. (Kyrpä = valtava petäjä muinaissuomen kielessä). Kun se oli mielestäni kokonaan sisällä, kysyin, onko se jo pohjassa. Hän sanoi: "Tunnen, että täytät minut aivan kokonaan liki repeämiseen asti. Mutta et saa työntää sitä kovalla vauhdilla pohjaan asti, sillä silloin se voi mennä vieläkin pidemmälle hurmiossasi." Minulla on tavallista isommat kivekset ja niiden rytmikäs heilunta kiihotti Annelia. Ne läiskähtelivät Annelin peppua, reisiä ja häpyä vasten. En päässyt käsiksi Annelin klitorikseen, joten hän meni alaspäin rinnat maahan, nojautui vasemman olkapäänsä varaan ja hieroi oikealla kädellään itse klitoristaan. Aloimme rytmikkään yhdynnän ja Anneli työskenteli siinä kiitettävästi mukana. Minulle jäivät kädet vapaiksi, joten pistin vasemman käden peukaloni Annelin peppuun. Tämä laukaisi ketjureaktion. Tunsin penikseni pepun kautta ja se sai peniksen teräksenkovaksi. Kivekset nousivat ylös tiiviisti reisieni väliin eivätkä enää heiluneet kirkonkellon tavoin. Tunsin, kuinka Anneli sai toisen orgasmin, hänen vaginansa supisteli penikseni ympärillä, hänen pepun sulkijalihaksensa supistelivat peukaloni ympärillä ja tiesin, että paluuta ei enää ole minullakaan.

      Miltei vuorokauden aikana kertynyt siittiölasti lähti liikkeelle kiveksistä, siihen yhtyivät matkalla eri rauhasten sisältö ja kun koko spermalasti tuli virtsaputkeen, sitä riitti ja riitti. Tunsin, kuinka se kuumana eteni virtsaputkessa ja iso terskani sykki Annelin sisällä ja suikutti isoja mahtavan kokoisia ruiskauksia välillä kohdunsuulle ja välillä emättimen pohjaan. Annelin orgasmi jatkui koko ajan yhtäaikaa minun orgasmini kanssa. Tämä oli ensimmäinen kerta kun saimme orgasmin yhtäaikaa ja ensimmäinen kerta, kun suihkutin sperman sisään.

      Vähitellen Annelin huuto ja minun ähkimiseni vaimenivat ja vaivuimme kyljellemme lusikka-asentoon. En halunnut pois Annelin sisältä eikä hän halunnut irrota minusta. Hänen tiukka suuaukkonsa puristi niin voimakkaasti penikseni juuresta, että penikselläni meni kauan saada veri pois sieltä ja päästä lepotilaan. Lopulta käännyimme selällemme ja aloimme jälkileikit. Jälkileikki on seuraavan yhdynnän esileikin esileikki, oli lääkäriystäväni neuvonut minua. Miehen kannattaa panostaa siihen täysillä, jos hän haluaa, että nainen haluaa tavata miestä jatkossakin. Otin näistä sanoista opikseni ja niin pääsimme pesulle vasta vartin päästä.

    • Anonyymi

      Puimme pikku hiljaa päällemme ja joimme kahvit. Minulla alkoi olla jo kiire Keravalle, sillä aamulla minun oli määrä lentää viikoksi Ouluun aloittamaan eräs toinen projekti siellä. Anneli meni tavalliseen tapaansa töihin HK:lle ja lupasi hoitaa kierukka-asian kuntoon heti maanantaina. Sovimme tapaavamme perjantaina, lupasin tulla suoraan lentokentältä Pukinmäkeen.

      Tässä oli kertomus siitä viikonlopusta, kun minulla oli sokkotreffit Annelin kanssa Pirkon ja Ahdin suuresti auttamana. Kaikki tapahtunut on totta, vaikka sekin on totta, että aika kultaa muistot ja saatan muistaa sekaan jotain sellaista, joka tapahtui hieman myöhemmin.

      Huom. Kaikki henkilöiden ja yritysten ja paikkojen nimet on muutettu asianosaisten intimiteettisuojan vuoksi. Pirkko oli ehdottanut yhteistapaamista Annelille, mutta ujona naisena Anneli oli torpannut ajatuksen. Minä olisin hyväksynyt kyllä sen. Meillä Annelin kanssa suhde jatkuu yhä vaan kuumempana, emme asu vielä yhdessä, mutta kuka tietää...

      Huom: Kaikki henkilöiden, yritysten ja paikkakuntien nimet on muutettu henkilöiden intimiteettisuojalakien vuoksi. Silti saatatte tuntea jonkun/jotkut heistä, tietämättänne....

      Joskus totuus on tarua ihmeellisempää, niin kuin tässä kertomuksessa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe