Moi, olen 13-vuotias tyttö ja olisin omasta ja äitini mielestä valmis omiin hevosiin. Äidin mukaan meillä olisi varaa rakennuttaa talli ja sen jälkeen vielä 2 hevoseen ja tietty varusteisiin, ruokiin, eläinlääkäri-kuluihin, mahdollisiin lääkkeisiin, ja muihin tarpeellisiin esim hampaiden raspaus, vuoleminen, kengitys yms.... Äiti auttaisi tietenkin hevosten hoidossa koska en itse pystyisi hoitamaan niitä yksinään. Olen siis ratsastanut 11-vuotta mutta akt 7-vuotta ja muutenkin touhunnut hevosten parissa ihan pienestä pitäen, pärjään suht haastavienkin hevosten kanssa mutta toiveissa olisi 2 tammaa tai 1 tam ja 1 ruu en ole mieluiten ottamassa talliin oreja. Ne olisi mieluiten 4-8 vuotiaita koska haluaisin itsekkk päästä vähä opettamaan ainakin toista, olen 170cm pitkä ja vähän päälle 60 kg, en ole myöskään n lihava/isokokoinen vain omistan hyvät lihakset niitä kun ratsastuksessa tarvii, ja onko ok ostaa esim Tori.fi;stä hyvä kuntoinen satula? Olisinko valmis hevoseen
Tam ( tamma) ruu (ruuna).
Pahoittelut jos on kirjoitus virheitä🙃😅
Olisinko valmis hevoseen
1
220
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754