Venäjä sama kuin BRUTAALI JULMUUS

Anonyymi

Taas näin jutun venäläisestä julmasta ja välinpitämättömästä julmuudesta. Talvisodassa sodan jalkoihin jäänyt nainen joutui virumaan 16 vuotta siperiassa ennen kuin pääsi kotiin suomeen.Venäjän historia on täynnä välinpitämätöntä julmuutta ja sekasotkua. Työssäni sairaalassa tapasin miehen joka jäi myös talvisodassa lapsena siviilivangiksi ja unohdettiin murmanskiin. Hän palasi 10 vuotta sitten sairaana ja vanhana takaisin. Tätä samaa venäjä on ollut aina.Meillä ei ole mitään yhteistä kulttuuria tämän rosvomaan kanssa.

7

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen aivan samaa mieltä , venäjän rajaa ei pidä ikinä enää avata.

• Anonyymi

sammalvuo palauta putinin mitalli venäjän armeijan toiminta harminaista julmuutta siviilejä kohtaan,sekä sotavankeja kohtaan

• Anonyymi

Taitavat kaivella kunnon tunnelia Suomen puolelle itärajalla, kun siellä räjähtelee ja talot tärisevät. Paineaalto iskee jopa torpan sisälle! Mitä kummaa siellä touhutaan, vaarallistako???

• Anonyymi

Meillä taisi olla jatkosodan aikaan muutama siviilivankileiri karjalassa. Kyllä siellä kaltoin pideltiin myös evakosta jääneitä naispuolisia suomalaisia.

• Anonyymi

Petroskoissa suomalaiset panivat vääränmaalaisia siviilejä keskitysleireille pakkotyöhön. Pelkästään vuoden 1942 aika kuoli yli 3500 vanhusta, naista ja lasta nälkään ja sen tuomiin sairauksiin. Suomen vapautusarmeijalla oli Hitlerin tavat.

• Anonyymi

Sitä samaa julmuutta henkisen väkivallan muodossa harjottaa natopalstan trolli, jolle yhtenevä tekijä näyttäisi olevan Venäjän ja kristinuskon pilkkaaminen, mikä taas todistaa, että Venäjä on oikeassa.
      Se on länsi mihin pahuus on tullut.

• Anonyymi

jos minä olisin puutin iskisin niihin nato maihin jotka auttavat ukrainaan että oppisivat käyttäytymään

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4592
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1837
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1540
    4. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1016
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      981
    6. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      103
      930
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      913
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      842
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      45
      807
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4