Otsikon aiheesta Pattayan viisain perunavarvas kerran omia kattavia viisauksiaan maustettuna peppusten babloilla aiheesta valaisi.
Miten menee Neiti viisauksiesi toinen säkeistö, kun et pidä huonoista häviäjistä?
S
Konkurssitsunamista lausun sanasen.
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kovat on pojulla kaikesta tietoisuudet ja kuinka paljon aiheuttikaan jokin aika sitten aihe "viisauksia" ja nyt taas luikkii.
Neiti on oikea nimitys.- Anonyymi
Rakas lerppa. Minä asun Buriramin Nangrongissa. En asu tällä palstalla. Olen täällä satunnaisesti Thaimaan suomalaisena. Olen ylpeä suomalaisuudestani ja vaalin ja valistan sitä silloin tällöin tarpeen tullen.
En ymmärrä luikkimis- käsitettä. Sinulla ei ilmeisesti ole muuta elämää kuin tämä palsta?
Minulla on yhteensä viisi lasta. Olen heidän kanssaan tekemisissä joka päivä ja meillä on hyvin syvällinen suhde monella tasolla. Syvä kunnioitus, ystävyys ja rakkaus.
Minussa on miestä niin paljon ettet voi sitä koskaan käsittää. Voit koska vaan tavata minut Thaimaassa. En ole varmaan vuoteen tulossa Suomeen, etkä sinä ole koskaan tulossa Thaimaahan, joten voinet lopettaa nuo neidittelyt ja puheet luikkimisista.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas lerppa. Minä asun Buriramin Nangrongissa. En asu tällä palstalla. Olen täällä satunnaisesti Thaimaan suomalaisena. Olen ylpeä suomalaisuudestani ja vaalin ja valistan sitä silloin tällöin tarpeen tullen.
En ymmärrä luikkimis- käsitettä. Sinulla ei ilmeisesti ole muuta elämää kuin tämä palsta?
Minulla on yhteensä viisi lasta. Olen heidän kanssaan tekemisissä joka päivä ja meillä on hyvin syvällinen suhde monella tasolla. Syvä kunnioitus, ystävyys ja rakkaus.
Minussa on miestä niin paljon ettet voi sitä koskaan käsittää. Voit koska vaan tavata minut Thaimaassa. En ole varmaan vuoteen tulossa Suomeen, etkä sinä ole koskaan tulossa Thaimaahan, joten voinet lopettaa nuo neidittelyt ja puheet luikkimisista.
T 2010Neidit lyö vetoa ja luikkii.
Aha, nyt 5 lasta, kerro kuinka erinomainen tämä josta olet vaiennut.
Omanapanarssu.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Neidit lyö vetoa ja luikkii.
Aha, nyt 5 lasta, kerro kuinka erinomainen tämä josta olet vaiennut.
Omanapanarssu.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T 2010Olipas taas mieheltä miehekäs kirjoitus, ei poju neiti sinä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas taas mieheltä miehekäs kirjoitus, ei poju neiti sinä olet.
Ollaanko peppusia toisillemme..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaanko peppusia toisillemme..
Minulla on täällä Thaimaassa Neitiystävä, joka asuu Buriramin Nangrongissa uudistalossaan uima-altaineen varvaskuvan osoittaen kylän komeimman rakennuksen olevan vallan kuin hotelli.
Tämän talon tuparit oli valtaisat vierasmäärältää ja janoisia kun olivat, niin isäntä kävi ostamassa kolmen marketin alkovirvoikkeet tyhjäksi.
Hupaisana Neitinä tämä ystäväni pitää kaikkia ihmisiä Lerppoina ja rakastaa heitä kuin itseään konsanaan.
Hänessä on miestä niin paljon, että se on aivan käsittämätöntä, jopa sanoin kuvaamatonta.
Hänellä on yhteensä viisi 5 etäkasvatettua lasta, joiden kanssaan tekemisissä joka päivä ja heillä on hyvin syvällinen suhde monella tasolla.
Syvä kunnioitus, ystävyys ja rakkaus, lähettelevät sydäntekstareita kertonut.
Viides lapsi on niin ylivertainen, että hänestä ei ole vielä tarinaa tehtaillut.
Hän ei asu matkailupalstalla ja on ylpeä suomalaisuudestaan, mutta ennen kaikkea itsestään.
Hän on maailmankaikkeuden valioyksilö ja osoittanut sen meille valokuvaten mm. varpaitaan, pohkeitaan, hauistaan, nyrkkiään ja jopa sormiaan joita 9.
Hän on isänmaallisista isänmaallisin kaulassaan kultakäätyjä leijonariipuksin ja rauhaa rakastavana kaunis hippitatska.
Jos kloonikone olisi olemassa, niin ihmiskunnalta täytyisi kieltää rakastelut, näin maailma pelastuisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on täällä Thaimaassa Neitiystävä, joka asuu Buriramin Nangrongissa uudistalossaan uima-altaineen varvaskuvan osoittaen kylän komeimman rakennuksen olevan vallan kuin hotelli.
Tämän talon tuparit oli valtaisat vierasmäärältää ja janoisia kun olivat, niin isäntä kävi ostamassa kolmen marketin alkovirvoikkeet tyhjäksi.
Hupaisana Neitinä tämä ystäväni pitää kaikkia ihmisiä Lerppoina ja rakastaa heitä kuin itseään konsanaan.
Hänessä on miestä niin paljon, että se on aivan käsittämätöntä, jopa sanoin kuvaamatonta.
Hänellä on yhteensä viisi 5 etäkasvatettua lasta, joiden kanssaan tekemisissä joka päivä ja heillä on hyvin syvällinen suhde monella tasolla.
Viides lapsi on niin ylivertainen, että hänestä ei ole vielä tarinaa tehtaillut.
Hän ei asu matkailupalstalla ja on ylpeä suomalaisuudestaan, mutta ennen kaikkea itsestään.
Hän on maailmankaikkeuden valioyksilö ja osoittanut sen meille valokuvaten mm. varpaitaan, pohkeitaan, hauistaan, nyrkkiään ja jopa sormiaan joita 9.
Hän on isänmaallisista isänmaallisin kaulassaan kultakäätyjä leijonariipuksin ja rauhaa rakastavana kaunis hippitatska.
Jos kloonikone olisi olemassa, niin ihmiskunnalta täytyisi kieltää rakastelut, näin maailma pelastuisi.Hmmm.. täällä on älykkäintä sakkia mitä ehkä koskaan tulen yhdeltäkään muulta anonyymi foorumilta löytämään. Jatkakaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm.. täällä on älykkäintä sakkia mitä ehkä koskaan tulen yhdeltäkään muulta anonyymi foorumilta löytämään. Jatkakaa.
Lukiessani matkailupalstamatkailijan kirjoitusta yhteydenpidostaan alaikäisiin ja aikuisiin lapsiinsa seuraavasti, tuli mieleeni aiheesta oma kokemukseni:
"Minulla on yhteensä viisi lasta.
Olen heidän kanssaan tekemisissä joka päivä ja meillä on hyvin syvällinen suhde monella tasolla.
Syvä kunnioitus, ystävyys ja rakkaus."
Seurustelin kerran yhden elämäni parhaan naisen kanssa, jolla tuolloin kaksi erittäin läheistä lasta, jotka olivat jo muuttaneet omilleen.
Hän oli joka ikinen päivä ja monta kertaa heihin yhteydessä, myös äitiinsä alituiseen ja perhevierailut oli joskus useita viikossa.
Tytär oli kaunis kuin kukkanen ja vienitä olisi ollut, mutta hän oli rakastunut erääseen tunnettuun artistiin hänen matkustellen tämän keikoille alituiseen ja joskus viettivät myös yhteistä aikaa, mutta se oli niin salaperäistä, että minulle ei koskaan selvinnyt miksi kaksi sinkkua ei ollut yhdessä normaalisti.
Tyttö oli kovin epävarma kaikesta ja taisi potea paniikkia myös.
Äiti ja tytär jutteli puhelimessa useita kertoja päivässä ja äiti turhan usein aloitti puhelun kysymällä, miten voit tänään, tai miten voit nyt.
Siis puhelut aloitettiin muistttamalla, että tytöllä ei ole kaikki hyvin ja siihen puutuin niin monta kertaa, että poistuin.
Tuosta erään päivittäisestä viiteen lapseensa joista yksi tosin vauva, mutta kirjoitustensa mukaan tytär 18 ja 2 poikaa vanhempia, sekä viimeinen arvoitus, niin onhan tuo nyt kovin outoa ja saman kaltaista kuin minun kokemani.
Tuohan on sairasta kontrollointia, kun täytyy päivittäin olla tietoinen mitä aikuiset lapset puuhaa.
Katkaisisi jo hyvänen aika napanuoran aikuisilta lapsiltaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kloonikone olisi olemassa, niin ihmiskunnalta täytyisi kieltää rakastelut, näin maailma pelastuisi.Palsta vaikuttaa erään mielisairaan avohoitopotilaan temmellyskentältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta vaikuttaa erään mielisairaan avohoitopotilaan temmellyskentältä.
Totuuden kirjoittaminen kirpaisee rakasta niin, että pian saadaan potilaskertomus varmaankin laulun sanoin, hän kun pitää itseään terveenä, jopa heterona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuuden kirjoittaminen kirpaisee rakasta niin, että pian saadaan potilaskertomus varmaankin laulun sanoin, hän kun pitää itseään terveenä, jopa heterona.
3 minuuttia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3 minuuttia..
Mahtava puheenaiheen muutos, siis minuutteja, ok, katso omasi Neiti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtava puheenaiheen muutos, siis minuutteja, ok, katso omasi Neiti.
Kaveri suomesta käsin vahtii suomi24 pattaya palstaa ja suoltaa paskaa usealla nimimerkillä lähes 24 tuntia vuorokaudessa.. Tervettä meininkiä ja hauskaa elämää, ei voi kun ihmetellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri suomesta käsin vahtii suomi24 pattaya palstaa ja suoltaa paskaa usealla nimimerkillä lähes 24 tuntia vuorokaudessa.. Tervettä meininkiä ja hauskaa elämää, ei voi kun ihmetellä.
Neidillä todellakin on kloonikone, jonka nimi on Peppunen made in Pattayan Savo.
- Anonyymi
senssulle pisteet
- Anonyymi
Itse itselleen alati kommentoiden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse itselleen alati kommentoiden.
Kloonille 1 piste.
- Anonyymi
Luullut joskus että hulluudella ja tyhmyydellä on jonkinlaiset rajat olemassa, mutta lerpan tapauksessa se on täysin rajatonta. Maaninen pöpi rajattomalla katkeruudella varustettuna. Lerpan on hylänneet vaimo, lapset ja terveydenhuolto. Tulkittu toivottomaksi tapaukseksi jo kauan aikaa sitten. Nyt istuu yksin pimeässä huoneessaan verhot kiinni talkkipurkin ja ilmapuntarin kanssa miettien kenen syytä tuo yksinäisyys on. Peiliä tuo spede ei omista.
- Anonyymi
Kiitos kun kerroit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun kerroit.
Napanuoradille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Napanuoradille.
Ja vapaaehtoistyöläinen mersubongari, hintsufillaristi ja puuroa syövä Eukko, hauskaa.
- Anonyymi
Et säkään niin fiksu ole. Senssu on nainen jos et vieläkään tajua. Tai siis ainakin alunperin nyt ei välttämättä tiedä itsekkään mikä on.
Mielisairasta on tyrha syyllistää sairaus kun on päässsä niin turha sille on yrittää mitään järkeillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et säkään niin fiksu ole. Senssu on nainen jos et vieläkään tajua. Tai siis ainakin alunperin nyt ei välttämättä tiedä itsekkään mikä on.
Mielisairasta on tyrha syyllistää sairaus kun on päässsä niin turha sille on yrittää mitään järkeillä.Näinhän tämä taitaa olla.
Säälittävä tapaus.
Tuolta ylhäältä lukien toisessa kommentissa huomasin Neidin laskeneen lapsensa niitä ollen 5.
Minäkin nopealla laskutoimituksella laskin omani, eikä niitä ole enempää kuin aiemminkaan.- Anonyymi
Omaishoitajan poika ei ollut sinun poika. He lähtivät Thaimaahan. Toivottavasti Thaimaassa on pojalle nuorempi ja terveempi isä, joka on kiinnostunut vaikkapa vähän potkimaan palloa tai kopittelemaan pojan kanssa pesäpalloa tai muuta vastaavaa. Edellinen "iskä" kun istuu vain suomikaksnelosella kaiken päivää miettimässä Pattayan asioita ja inhoaa urheilua ja pelkää ulkoilua, pakteereja ja pattajan poikia, eikä puhu minkään valtakunnan ulkomaankieltä.
Anonyymi kirjoitti:
Omaishoitajan poika ei ollut sinun poika. He lähtivät Thaimaahan. Toivottavasti Thaimaassa on pojalle nuorempi ja terveempi isä, joka on kiinnostunut vaikkapa vähän potkimaan palloa tai kopittelemaan pojan kanssa pesäpalloa tai muuta vastaavaa. Edellinen "iskä" kun istuu vain suomikaksnelosella kaiken päivää miettimässä Pattayan asioita ja inhoaa urheilua ja pelkää ulkoilua, pakteereja ja pattajan poikia, eikä puhu minkään valtakunnan ulkomaankieltä.
Rakkaat tarvitsevat pep-pusia.
- Anonyymi
Muistin virkistämiseksi.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285