Olen miettinyt tätä puoluetta. Kenen kannattaa äänestää Perussuomalaisia ja mistä syystä? Katsotaanpa perinteisiä viiteryhmiä:
- Yrittäjät. Sanotaan että Ps on yrittäjien puolue. Se tarkoittaa että suhteessa kannatukseen on eniten yrittäjiä jotka äänestävät jostain syystä Perussuomalaisia, mutta suurin osa äänestää kuitenkin muita puolueita. Sekään ei ole siis vastaus.
- Työväestö. Vaikea ymmärtää että työväestö äänestäisi Perussuomalaisia, koska puolue haluaa olla äärioikealla. Työväestön edut ovat kuitenkin toisella puolen, koska heidän sosiaalinen tason riippuu siitä, pitääkö heidän maksaa esim. koulutuksesta ja terveydenhoidosta tai onko heillä sosiaaliturvaa. Ei siis tämäkään ole PS:n ryhmä.
- Eläkeläiset. Jotkut ehkä haikailevat maaseutua, heinäpeltoja ja sitä, että suomalaiset ovat suomalaisten kanssa tekemisissä. Tähän liittyy myös sotavetereenaja tai sotaveteraanien lapsioa. Olisko tässä ryhmä?
On kai niitä muitakin, mutta ryhmien polarisaatio osoittaa, ettei PS aja leimaantuneesti oikein kenenkään etuja. Ihmettelen.
Kenen kannattaa äänestää Perussuomalaisia?
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kevättä pukkaa ja Lannan ja Laardin hajua .....
- Anonyymi
Sinullahan sitä näyttikin vahvat näkemykset olevan. Äänestätkö itse persuja siksi, ettei yksikään muu puolue aja äkäpussien asiaa?
- Anonyymi
Mutta miksi hallitusta johtaa jähmeän jäinen ja ilmeetön Botoxmuumio???
- Anonyymi
Nyt sai viimeksi Postin duunarit maistaa miten Demarit kyykyttävät suomalaista duunaria.
Suomen kansa oli kuitenkin toista mieltä ja Antti sai lähteä.
Sama kohtalo odottaa myös Marinia, jos ei tavat parane.- Anonyymi
Mikäs oli persujen apu Postin duunareille? Omituista älämölöä, ettei tiennyt olitteko työnantajan vaiko duunarin puolella? Jyrkkä ehkä?
- Anonyymi
Persufobia on vakava sairaus ja vaatii hoitoa ja terapiaa. Kyllä siitäkin selviää.
Tämäpä mielenkiintoista. Viidessä minuutissa viisi viestiä jotka eivät liittyneet mitenkään aiheeseen. Viesteissä joko hyökättiin jotain vastaan tai vaihdettiin puheenaihetta.
Tulisikohan jotakin oikeitakin vastauksia?- Anonyymi
Tämäpä mielenkiintoista.
Olet siis määritellyt jo vastaukset valmiiksi.
No esitelepä ne nyt meille. - Anonyymi
Meitä vassareita riittää moneksi,olemme kameleontteja.
- Anonyymi
"oikeita vastauksia" ???
Kuulostaa hyvin neuvostoliittomaiselta ...... - Anonyymi
Asiahan ei minulle kuulu en ole suomalainen,vielä.
Puolue ohjelmien perusteella PS vaikuttaa hyvältäpuolueelta PJ puhuu rauhallisesti eikä valehtele. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäpä mielenkiintoista.
Olet siis määritellyt jo vastaukset valmiiksi.
No esitelepä ne nyt meille.Kysyn sivusta, että miten ja missä aloittaja on mennyt määrittelemään oikeat vastaukset? Eikö vika ole silloin vastaajissa, jos ei osaa/halua/ymmärrä vastata esitettyyn kysymykseen vaan juttelee vain niitä näitä, kaalinpäitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"oikeita vastauksia" ???
Kuulostaa hyvin neuvostoliittomaiselta ......Kohta sinut leimataan kommunistiksi, koska menit mainitsemaan sanan Neuvostoliitto. Persut kun eivät tiedä itsekään, missä rivissä oikein seisovat. Haukkuvat kaikki muut kommareiksi ja toisaalta edustavat itse sellaista taantumusta, ettei Suomen vähäväkiset kommunistitkaan niin takapajuisia ole. Ja kovin ovat itse rähmällään tuonne Kiinan suuntaan, sinne kommunismin ghettoon.
Ymmärsin kyllä varsin hyvin tuon kommenttisi viittauksen, mutta nämä mateennahkaiset persut ovat kuin savolaisia. Ollako vaiko eikö? No suattaapi olla vaan voep olla jotta ite uot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiahan ei minulle kuulu en ole suomalainen,vielä.
Puolue ohjelmien perusteella PS vaikuttaa hyvältäpuolueelta PJ puhuu rauhallisesti eikä valehtele.Rauhallisesti puhuu muunneltua totuutta.
- Anonyymi
Kaikkien jotka rakastaa omaa maatamme sekä kansaa. Kaikkien jotka eivät arvosta globalismia joka tuo vain tauteja sekä tuhoaa ilmakehää.
Korona leviää huiman tehokkaasti suvakkien sekä globalistien metodeilla.- Anonyymi
Korona onkin nyrkinisku vasten globalistien pärstää.
- Anonyymi
Globalismin vastustaminen on siis ilmastotekokin. Kaikki paikallisuus auttaa ilmakehää.
"Kaikkien jotka rakastaa omaa maatamme sekä kansaa."
En oikein ymmärrä miten Suomen ja suomalaisten rakastaminen liittyy Perussuomalaisiin? Hehän keskittyvät lähinnä poimimaan ihmisryhmiä suomalaisten joukosta ja maalittavat valittuja kohderyhmiä joka voi olla kuka tahansa joka on eri mieltä perussuomalaisten kanssa.
Ei tuo kunnioita suomalaisia arvoja, joihin liittyy mielipiteen ja sananvapaus.
- Anonyymi
Vain typerysten kannattaa äänestää persuja ja heidänkin vain siitä syystä, että typerässä mielessään typerykset kuvittelevat kannattavansa jotain hyvää ja se tekee heidät onnellisiksi.
- Anonyymi
Typerä hän itse on joka typeriksi muita arvostelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minä olenkin persu ja puhun omasta kokemuksestani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäsikö persuja sitten vallan neroiksi ylistää, ettei typeräksi tituleerattaisi?
Olkoon niin. Persuja kannattaa vain nerot. Onko tuon arvion heittäjäkin nyt tuolla logiikalla nero? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäsikö persuja sitten vallan neroiksi ylistää, ettei typeräksi tituleerattaisi?
Olkoon niin. Persuja kannattaa vain nerot. Onko tuon arvion heittäjäkin nyt tuolla logiikalla nero?Tuo oli aika paha. Persut etsivät juuri lattialle lentäneitä puupalikoitaan....
- Anonyymi
Jaa. Onko sitten niin, että joka toista hulluksi haukkuu, on itse hullu? Vai miten se meni?
- Anonyymi
Kaikkien jotka haluavat Suomen osaksi Venäjää on äänettävä Haittasuomalaisia.
- Anonyymi
Mutta persut eivät sitä halua. Se on suuri punikkien valhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta persut eivät sitä halua. Se on suuri punikkien valhe.
Onko tuo Kiinan punikkien virallinen kanta?
- Anonyymi
Perussuomalaisia äänestävät ne ihmiset, jotka haluavat uskoa puolueeseen.
Puolueen kannattajat ovat hurmoshenkisiä ja haluavat seurata suurta johtajaa, joka sanoo mitä pitää ajatella. - Anonyymi
Kaikkien joille raha haisee kannattaa silloin äänestää persuja ja liikkua paksunrahapussin kanssa, ettei paskallekaan taivu.
Nille joille velka haisee kannattaa äänestää sdp:tä ja maleksi vaan perseaukiisena, taipuu hyvin velkapaskalle.- Anonyymi
"Kaikkien joille raha haisee kannattaa silloin äänestää persuja ja liikkua paksunrahapussin kanssa, ettei paskallekaan taivu."
Erikoinen kommentti niinsanotun "duunaripuolueen" kannattajalta. Wahlroosin kuralattia-puheetkin uhkaavat jäädä ökypersun pullistellessa kakkoseksi.
- Anonyymi
Karvat korvilla öllöttävien ihmisten kannattaa äänestää alkusuomalaisia. Tuskin muiden.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33837178Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s896035Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos295034Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös213588Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta642859Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi512412En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122094Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4851881Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D571875Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul181851