vihkotallit!

Minä vain

Onko kellään muulla vihkotallia? Vihkotallit on hyviä! Täällä on puhuttu paljon suoralinkittämisestä ja siitä, miten virtuaalitallit kopsaa kuvia.
Vihkotalliin ei voi kopsata kuvia! Ja ne on mukavia, eikä niiden pitämiseen kulu paljoa aikaa! Siis: Etsin muitakin, joilla on vihkotalleja?

13

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripa, raisa
      • vihkotalli

onko vihkotalli sellanen...eiku ei mitään..mikä ON VIHKOTALLI??????????????????

• :) :)
        vihkotalli kirjoitti:

onko vihkotalli sellanen...eiku ei mitään..mikä ON VIHKOTALLI??????????????????

Vihkotalli on tavallaan virtuaalitalli, mutta se on vihossa tai kansiossa yms. Sinne kerrotaan hevosten tiedot, voi piirtää tallin pohjapiirrustuksen, piirtää tai leikata lehdistä hevosen kuvia... Ja pitää kisoja ja myydä hevosia niinkuin virtuaalitallissakin.

• leluponi

okej. siis mun vihkotallin hevoset ovat vailla hoitajaa!
      tallilla on paaljon mýyntihevosia.
      mailatkaa!
      [email protected]

• pössö =D

mulla on vihkotalli!´:D

• Missi Mouse

Mulla on vihkotalleja, eli siis useampi kuin yksi. Nämä ovat nimiltään taas Ponitalli Rautaruusu, Ratsastuskoulu Alppiruusu, Seppele sekä nyt on valmistumassa uusi ravitalli, jolle en ole keksinyt nimeä.

• Siiri

Jepjep. Typerääkin typerämpi kysymys: miten vihkotalleilla voi "hoitaa" hevosia? Tai siis, eikö silloin tarvitse tuntea ylläpitäjä IRL?

• emmaliinimummeliini

Niil voi ratsastaa juoksemalla ja samaan aikaan kuvittelemalla että ratsastaisi jollain vihkotallin hepalla =D

• Alottelija

Mä oon alotellu tekeen! Mut voinks kysyy et missä vois hakee siihen hoitajia ja miten se juttu yleensä menee? :)

• LOL-LOL

Nii, mietippä sitä. XD XD XD LOL LOL LOL LOL

• 1ssu

mulla oli vihkotalli mut lopetin sen.hevosnetissä olen siis vihkotalli otsikolla ja merkillä #.KAIKKI TALLIN HEVOSET JA PONIT ANNETAAN POIS KOSKA TALLI LOPETTAA; hevosten ja ponien nimet löytyvät siis otsikosta vihkotalli.

• 1ssu

piirsin itse kuvat mutta kyllästyin koko touhuun.

• 1ssu

vedin sitten kuivat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      116
      2276
    2. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      129
      1822
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1216
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      93
      1160
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      72
      1060
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1050
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      1013
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      965
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      23
      945
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      922
    Aihe