vihkotallit!

Minä vain

Onko kellään muulla vihkotallia? Vihkotallit on hyviä! Täällä on puhuttu paljon suoralinkittämisestä ja siitä, miten virtuaalitallit kopsaa kuvia.
Vihkotalliin ei voi kopsata kuvia! Ja ne on mukavia, eikä niiden pitämiseen kulu paljoa aikaa! Siis: Etsin muitakin, joilla on vihkotalleja?

13

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripa, raisa
      • vihkotalli

        onko vihkotalli sellanen...eiku ei mitään..mikä ON VIHKOTALLI??????????????????


      • :) :)
        vihkotalli kirjoitti:

        onko vihkotalli sellanen...eiku ei mitään..mikä ON VIHKOTALLI??????????????????

        Vihkotalli on tavallaan virtuaalitalli, mutta se on vihossa tai kansiossa yms. Sinne kerrotaan hevosten tiedot, voi piirtää tallin pohjapiirrustuksen, piirtää tai leikata lehdistä hevosen kuvia... Ja pitää kisoja ja myydä hevosia niinkuin virtuaalitallissakin.


    • leluponi

      okej. siis mun vihkotallin hevoset ovat vailla hoitajaa!
      tallilla on paaljon mýyntihevosia.
      mailatkaa!
      [email protected]

    • pössö =D

      mulla on vihkotalli!´:D

    • Missi Mouse

      Mulla on vihkotalleja, eli siis useampi kuin yksi. Nämä ovat nimiltään taas Ponitalli Rautaruusu, Ratsastuskoulu Alppiruusu, Seppele sekä nyt on valmistumassa uusi ravitalli, jolle en ole keksinyt nimeä.

    • Siiri

      Jepjep. Typerääkin typerämpi kysymys: miten vihkotalleilla voi "hoitaa" hevosia? Tai siis, eikö silloin tarvitse tuntea ylläpitäjä IRL?

    • emmaliinimummeliini

      Niil voi ratsastaa juoksemalla ja samaan aikaan kuvittelemalla että ratsastaisi jollain vihkotallin hepalla =D

    • Alottelija

      Mä oon alotellu tekeen! Mut voinks kysyy et missä vois hakee siihen hoitajia ja miten se juttu yleensä menee? :)

    • LOL-LOL

      Nii, mietippä sitä. XD XD XD LOL LOL LOL LOL

    • 1ssu

      mulla oli vihkotalli mut lopetin sen.hevosnetissä olen siis vihkotalli otsikolla ja merkillä #.KAIKKI TALLIN HEVOSET JA PONIT ANNETAAN POIS KOSKA TALLI LOPETTAA; hevosten ja ponien nimet löytyvät siis otsikosta vihkotalli.

    • 1ssu

      piirsin itse kuvat mutta kyllästyin koko touhuun.

      • 1ssu

        vedin sitten kuivat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe