Onko kellään muulla vihkotallia? Vihkotallit on hyviä! Täällä on puhuttu paljon suoralinkittämisestä ja siitä, miten virtuaalitallit kopsaa kuvia.
Vihkotalliin ei voi kopsata kuvia! Ja ne on mukavia, eikä niiden pitämiseen kulu paljoa aikaa! Siis: Etsin muitakin, joilla on vihkotalleja?
vihkotallit!
13
570
Vastaukset
- ripa, raisa
mulla on vihko talli ja jos haluut hoitsun sieltä mailaa: [email protected]
- vihkotalli
onko vihkotalli sellanen...eiku ei mitään..mikä ON VIHKOTALLI??????????????????
- :) :)
vihkotalli kirjoitti:
onko vihkotalli sellanen...eiku ei mitään..mikä ON VIHKOTALLI??????????????????
Vihkotalli on tavallaan virtuaalitalli, mutta se on vihossa tai kansiossa yms. Sinne kerrotaan hevosten tiedot, voi piirtää tallin pohjapiirrustuksen, piirtää tai leikata lehdistä hevosen kuvia... Ja pitää kisoja ja myydä hevosia niinkuin virtuaalitallissakin.
- leluponi
okej. siis mun vihkotallin hevoset ovat vailla hoitajaa!
tallilla on paaljon mýyntihevosia.
mailatkaa!
[email protected] - pössö =D
mulla on vihkotalli!´:D
- Missi Mouse
Mulla on vihkotalleja, eli siis useampi kuin yksi. Nämä ovat nimiltään taas Ponitalli Rautaruusu, Ratsastuskoulu Alppiruusu, Seppele sekä nyt on valmistumassa uusi ravitalli, jolle en ole keksinyt nimeä.
- Siiri
Jepjep. Typerääkin typerämpi kysymys: miten vihkotalleilla voi "hoitaa" hevosia? Tai siis, eikö silloin tarvitse tuntea ylläpitäjä IRL?
- emmaliinimummeliini
Niil voi ratsastaa juoksemalla ja samaan aikaan kuvittelemalla että ratsastaisi jollain vihkotallin hepalla =D
- Alottelija
Mä oon alotellu tekeen! Mut voinks kysyy et missä vois hakee siihen hoitajia ja miten se juttu yleensä menee? :)
- LOL-LOL
Nii, mietippä sitä. XD XD XD LOL LOL LOL LOL
- 1ssu
mulla oli vihkotalli mut lopetin sen.hevosnetissä olen siis vihkotalli otsikolla ja merkillä #.KAIKKI TALLIN HEVOSET JA PONIT ANNETAAN POIS KOSKA TALLI LOPETTAA; hevosten ja ponien nimet löytyvät siis otsikosta vihkotalli.
- 1ssu
piirsin itse kuvat mutta kyllästyin koko touhuun.
- 1ssu
vedin sitten kuivat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124740MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022471Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761861- 91723
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987