Lähestyvä ukkonen ja ovet

Anonyymi

Mitä tämä voi meinata?
Näin unta, että seisoin lapsuudenkotini piha tiellä ja seurassani oli kaksi outoa henkilöä, tiesin että heihin pystyi luottamaan (toinen oli komea mies). Lähdin jostain syystä vieressä olevaan taloon, jonka tiesin olevani setäni talo.

Hiivin takaovelle, missä oli lapsi odottamassa. Tämä lapsi avasi oven ja sanoi minulle, että siellä kaukana on pieni luuranko. Kurotin katseeni ja näin pienet mustat (hiiltyneet?) luurangon osat. Pyysin lasta laittamaan oven kiinni, mutta hän pamautti oven liian lujaa, että setäni kuulisi sen. Käskin heti hänen paeta, että mitä harhautan.

Onnistuin pienen metsikön läpi eksymään edesmenneen tätini pihalle, missä kohtasin tuttuja hahmoja heitä oli 9 henkilöä. (Nämä olivat siis animaatio hahmoja.) He tiesivät minut ja minä heidät. Samassa tunsi pelon, kun näin pelottavan vaalean ukkospilven jyrisevän. Hekin tiesivät, ettei se ollut normaali. He avasivat valkean autotallin oven avaimella, minkä sisällä oli korjaus monttu ja auto päällä. Yksi heistä painoi nappia, jolloin se auto nousi ylös ja hyppäsimme kaikki monttuun turvaan.

Monttu oli oudon valoisa, mutta silti siellä oli työkaluja ja auto laskettiin alas, meidän suojaksi.
Oloni oli turvallinen siellä, heidän kanssaan, että nukahdin unessa viimein istualleen, enkä ollut ainoa. Tunsin olevani turvassa siellä heidän kanssaan.

1

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielenkiintoista, koska näin itsekin lähestyvästä ukkosesta unta. Liittyisikö jotenkin tähän yhteiskunnan tilaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe