Mitä tämä voi meinata?
Näin unta, että seisoin lapsuudenkotini piha tiellä ja seurassani oli kaksi outoa henkilöä, tiesin että heihin pystyi luottamaan (toinen oli komea mies). Lähdin jostain syystä vieressä olevaan taloon, jonka tiesin olevani setäni talo.
Hiivin takaovelle, missä oli lapsi odottamassa. Tämä lapsi avasi oven ja sanoi minulle, että siellä kaukana on pieni luuranko. Kurotin katseeni ja näin pienet mustat (hiiltyneet?) luurangon osat. Pyysin lasta laittamaan oven kiinni, mutta hän pamautti oven liian lujaa, että setäni kuulisi sen. Käskin heti hänen paeta, että mitä harhautan.
Onnistuin pienen metsikön läpi eksymään edesmenneen tätini pihalle, missä kohtasin tuttuja hahmoja heitä oli 9 henkilöä. (Nämä olivat siis animaatio hahmoja.) He tiesivät minut ja minä heidät. Samassa tunsi pelon, kun näin pelottavan vaalean ukkospilven jyrisevän. Hekin tiesivät, ettei se ollut normaali. He avasivat valkean autotallin oven avaimella, minkä sisällä oli korjaus monttu ja auto päällä. Yksi heistä painoi nappia, jolloin se auto nousi ylös ja hyppäsimme kaikki monttuun turvaan.
Monttu oli oudon valoisa, mutta silti siellä oli työkaluja ja auto laskettiin alas, meidän suojaksi.
Oloni oli turvallinen siellä, heidän kanssaan, että nukahdin unessa viimein istualleen, enkä ollut ainoa. Tunsin olevani turvassa siellä heidän kanssaan.
Lähestyvä ukkonen ja ovet
Anonyymi
1
152
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoista, koska näin itsekin lähestyvästä ukkosesta unta. Liittyisikö jotenkin tähän yhteiskunnan tilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728