Onko muita, joita kiihottaa tätimäisyys? Esim. tätimäiset poliitikot?
Kiihottavat tädit
43
1844
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, esim. Merja Kyllönen
- Anonyymi
Tätimäisyys tuo mieleen mulle pikemminkin traumaattisia muistoja 90-luvun työkkärin ämmistä, murhaava katse, DDR tyyliset kuulustelut miksi et ole töissä, jne.
Jotenkin Liisa Jaakonsaaresta tulee mieleen nämä silloiset työkkärin tantat:
https://img.ilcdn.fi/eMu10fhDsTMkKDP1vkv8RvyOA4k=/full-fit-in/612x0/img-s3.ilcdn.fi/69b0aa0f879a7277dba2bb43e4aa952b93932d9c8974f33e5ec7c5ddc8e94040.jpg
Ja niissä ei ollut mitään kiihottavaa. - Anonyymi
No kyllä vaikkapa Annika Saarikkoa moni kehuu seksikkääksi, ja häntä nyt pidetään tätimäisenä: hiukset, vaatteet, lihavuus jne.
- Anonyymi
Jutta kiihottaa. Ihana pullukka
- Anonyymi
Minuakin Jutta kiihottaa, ihana muodokas täti.
- Anonyymi
Jutta on ihan hiton kuuma milffi.
- Anonyymi
Kiihottavimmat poliitikkotädit:
Annika Saarikko
Krista Kiuru
Merja Kyllönen
ihanan ihania tätejä. - Anonyymi
Jutta-täti on kiihottavin.
- Anonyymi
Tädit tätimäisissä vaatteissa kiihottaa
- Anonyymi
Kyllä ehdottomasti. 4-5 kymppinen nainen, kauluspaita, hame, korkokengät, hiukset nutturalla, tuima katse ja kädessä rottinkikeppi tai piiska...
- Anonyymi
Ja liukkaat mustat nylonit
- Anonyymi
Lady sonia briteistä. Muhkeat tissit ja kaunis pillu. Silmissäni ihan sumeni runkatessani hänen videoilleen!
- Anonyymi
45 täti, mekko päällä, korkosandaalit, vahva meikki, lakatut varpaankynnet, tuima tädinkatse, vahva leuka, hiukset nutturalla, uuuh...
- Anonyymi
Siis ilmetty Jutta
- Anonyymi
https://xhamster.com/videos/plumper-mature-hairy-1651225#mlrelated
Tuossa on sellainen täti, että vuorokauteen en sängystä nousisi jos hänen kanssaan pääsisin puuhaamaan. Ensin rakastelisin silmilläni ja sitten kaikin muun tavoin...- Anonyymi
Samoin. Oli pakko runkata lopuks tädin naamallle isot lastit. Tosi pantavan olonen
- Anonyymi
Tässä minun mieleiseni täti: https://multimedia.europarl.europa.eu/documents/20143/39950617/I184232.jpg
Uuuh...- Anonyymi
on vissiin repäissyt jonkin 70-luvun verhon mekokseen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on vissiin repäissyt jonkin 70-luvun verhon mekokseen...
Mutta entä mekon alla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta entä mekon alla...
Mekon alla isot tisut ja paksut tätireidet.
- Anonyymi
Tätimäisin ministeri on tällä hetkellä Krista Kiuru, siis positiivisella tavalla.
Mulla kyllä Kiurun kohdalla seisokki lerpsahtaisi! Tykkään sporttisista naisista, hallituksesta Ohisalo ja muista Maria Huntington - tai luomu Reetta Hurske. Neziri ja Korte ihan liian pyntättyjä!
- Anonyymi
Tätimäisyys kiihottaa ehkä nuoria poikia, siksi Krista ja Jutta aika korkealla listoilla.
- Anonyymi
mä ajattelen halosta niin ei tuu nopeesti
- Anonyymi
Jutta on upea rehevä täti: https://cdn.hssmedia.fi/Newsmedia/2019/12/29/647/LK_LKAFPA20191209144703SCDB_SO9P11KJ0.jpg
- Anonyymi
Annika on ihana täti.
Anna-maija voisi ottaa polvelle ja anta tädin kädestä
- Anonyymi
Mieluummin Annika-täti...
- Anonyymi
Annika on tätimäinen ja kiihottava.
- Anonyymi
Ihana täti
- Anonyymi
Ihanaa, Annika alkaa puheenjohtajakisan, pidetään peukkuja Annika-tädille.
- Anonyymi
Annika näytti ihanan lihavalta eilisessä A-studiossa, Annika-täti uuh...
- Anonyymi
Hallituksen tätimäisimmät ovat Annika ja Krista.
- Anonyymi
Ja myös lihavimmat. Ihania.
- Anonyymi
Kyllä Annika on ihanan tätimäinen ja kiihottava.
- Anonyymi
Itse tiirailin lukiossa seksikkään jo hieman iäkkäämmän, arviolta ehkä 50-55, tätimäisen ruotsin opettajan hameen alle... Opettaja oli lyhyt ja hieman pyöreä mutta ei yhtään liian eikä läski, naisellinen.
Käytti aina joko hametta tai mekkoa ja just mukavan mittaista, ottaessaan laukustaan tavaroita tapasi kyykistyä laukkunsa viereen ja minä yritin hienovaraisesti tiirailla jos vaikka pikkuhousut vilahtaisi. Yleensä aina piti jalkansa ihan kiinni toisissaan mutta erään kerran huomasin että olisi ikään kuin hieman raottanut jalkojaan ja kas kun valkoiset pikkuhousut vilahtivat! Tästä ihmeissäni vilkaisin opettajaa ja huomasin HÄNEN huomanneen että kurkistelen!! Iski vielä silmää perään..!?!! Minä olin varmaan tulipunainen lopputunnin ja kun tunti loppui pyysi opettaja minua jäämään... Miljoona ajatusta ehti vilistää mielessä ennen kuin luokan ovi meni kiinni muiden mentyä.
-"Vai tiirailet sinä opettajan hameen alle, miltäs siellä näytti?" kysyi opettaja ensimmäisenä.
-"No hyvältä siellä" sain kakaistua ulos suustani.
-"Opettaja on niin nainen" mongersin perään mikä aiheutti pienen naurun pyrskähdyksen opettajan suusta..
-"Vai että nainen, no hyvä kai se lienee." ja minä nyökytin päätäni.
-"Et tainnut paljoa nähdä tunnilla?" hän kysyi ja ennen kuin ehdin jatkaa hän sanoi "Haluaisitko katsoa paremmin?" ja vastauksen varmaan arvaa... Sain sillä kertaa katsoa ja hieman koskeakin mutta sen jälkeen tapasimme monta kertaa kyseisen opettajan kanssa hänen kotonaan koska yksin asui ja ilmeisen puutteessa eli, sain sellaista oppia ja nautintoa ettei koskaan unohdu! - Anonyymi
Lihavat tädit ovat kiihottavia.
- Anonyymi
Erityisesti Annika-täti.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623