Kiihottavat tädit

Anonyymi

Onko muita, joita kiihottaa tätimäisyys? Esim. tätimäiset poliitikot?

43

1844

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, esim. Merja Kyllönen

• Anonyymi
    • Anonyymi

No kyllä vaikkapa Annika Saarikkoa moni kehuu seksikkääksi, ja häntä nyt pidetään tätimäisenä: hiukset, vaatteet, lihavuus jne.

• Anonyymi

Jutta kiihottaa. Ihana pullukka

• Anonyymi

Minuakin Jutta kiihottaa, ihana muodokas täti.

• Anonyymi

Jutta on ihan hiton kuuma milffi.

• Anonyymi

Kiihottavimmat poliitikkotädit:
      Annika Saarikko
      Krista Kiuru
      Merja Kyllönen

ihanan ihania tätejä.

• Anonyymi

Jutta-täti on kiihottavin.

• Anonyymi

Tädit tätimäisissä vaatteissa kiihottaa

• Anonyymi

Kyllä ehdottomasti. 4-5 kymppinen nainen, kauluspaita, hame, korkokengät, hiukset nutturalla, tuima katse ja kädessä rottinkikeppi tai piiska...

• Anonyymi

Ja liukkaat mustat nylonit

• Anonyymi

Lady sonia briteistä. Muhkeat tissit ja kaunis pillu. Silmissäni ihan sumeni runkatessani hänen videoilleen!

• Anonyymi

45 täti, mekko päällä, korkosandaalit, vahva meikki, lakatut varpaankynnet, tuima tädinkatse, vahva leuka, hiukset nutturalla, uuuh...

• Anonyymi

Siis ilmetty Jutta

• Anonyymi
      • Anonyymi

Samoin. Oli pakko runkata lopuks tädin naamallle isot lastit. Tosi pantavan olonen

• Anonyymi

Tässä minun mieleiseni täti: https://multimedia.europarl.europa.eu/documents/20143/39950617/I184232.jpg

Uuuh...

• Anonyymi

on vissiin repäissyt jonkin 70-luvun verhon mekokseen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on vissiin repäissyt jonkin 70-luvun verhon mekokseen...

Mutta entä mekon alla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta entä mekon alla...

Mekon alla isot tisut ja paksut tätireidet.

• Anonyymi

Tätimäisin ministeri on tällä hetkellä Krista Kiuru, siis positiivisella tavalla.

• Mulla kyllä Kiurun kohdalla seisokki lerpsahtaisi! Tykkään sporttisista naisista, hallituksesta Ohisalo ja muista Maria Huntington - tai luomu Reetta Hurske. Neziri ja Korte ihan liian pyntättyjä!

• Anonyymi

Tätimäisyys kiihottaa ehkä nuoria poikia, siksi Krista ja Jutta aika korkealla listoilla.

• Anonyymi

mä ajattelen halosta niin ei tuu nopeesti

• Anonyymi

Annika on ihana täti.

• Anna-maija voisi ottaa polvelle ja anta tädin kädestä

• Anonyymi

Mieluummin Annika-täti...

• Anonyymi

Annika on tätimäinen ja kiihottava.

• Anonyymi

Ihana täti

• Anonyymi

Ihanaa, Annika alkaa puheenjohtajakisan, pidetään peukkuja Annika-tädille.

• Anonyymi

Annika näytti ihanan lihavalta eilisessä A-studiossa, Annika-täti uuh...

• Anonyymi

Hallituksen tätimäisimmät ovat Annika ja Krista.

• Anonyymi

Ja myös lihavimmat. Ihania.

• Anonyymi

Kyllä Annika on ihanan tätimäinen ja kiihottava.

• Anonyymi

Itse tiirailin lukiossa seksikkään jo hieman iäkkäämmän, arviolta ehkä 50-55, tätimäisen ruotsin opettajan hameen alle... Opettaja oli lyhyt ja hieman pyöreä mutta ei yhtään liian eikä läski, naisellinen.
      Käytti aina joko hametta tai mekkoa ja just mukavan mittaista, ottaessaan laukustaan tavaroita tapasi kyykistyä laukkunsa viereen ja minä yritin hienovaraisesti tiirailla jos vaikka pikkuhousut vilahtaisi. Yleensä aina piti jalkansa ihan kiinni toisissaan mutta erään kerran huomasin että olisi ikään kuin hieman raottanut jalkojaan ja kas kun valkoiset pikkuhousut vilahtivat! Tästä ihmeissäni vilkaisin opettajaa ja huomasin HÄNEN huomanneen että kurkistelen!! Iski vielä silmää perään..!?!! Minä olin varmaan tulipunainen lopputunnin ja kun tunti loppui pyysi opettaja minua jäämään... Miljoona ajatusta ehti vilistää mielessä ennen kuin luokan ovi meni kiinni muiden mentyä.

-"Vai tiirailet sinä opettajan hameen alle, miltäs siellä näytti?" kysyi opettaja ensimmäisenä.
      -"No hyvältä siellä" sain kakaistua ulos suustani.
      -"Opettaja on niin nainen" mongersin perään mikä aiheutti pienen naurun pyrskähdyksen opettajan suusta..
      -"Vai että nainen, no hyvä kai se lienee." ja minä nyökytin päätäni.
      -"Et tainnut paljoa nähdä tunnilla?" hän kysyi ja ennen kuin ehdin jatkaa hän sanoi "Haluaisitko katsoa paremmin?" ja vastauksen varmaan arvaa... Sain sillä kertaa katsoa ja hieman koskeakin mutta sen jälkeen tapasimme monta kertaa kyseisen opettajan kanssa hänen kotonaan koska yksin asui ja ilmeisen puutteessa eli, sain sellaista oppia ja nautintoa ettei koskaan unohdu!

• Anonyymi

Lihavat tädit ovat kiihottavia.

• Anonyymi

Erityisesti Annika-täti.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2384
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      882
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      700
    8. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      53
      700
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25