Onko ruuhkia pääsiäisen paluuliikenteessä

Anonyymi

Eipä päässeet Etelä-suomen tunarit pilaamaan pääsiäisen meno- eikä paluuliikennettä niinkuin muina vuosina. Muutenkin sama sakki terrorisoi vuodesta toiseen liikenteen oli sitten joulu, juhannus tai pääsiäinen.

18

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnettomuustilastojen mukaan kilometrimääriin suhteutettuna eniten liikennevahinkoja sattuu ihan muualla päin maata kuin eteläsuomessa.
      Heinäkenkä ei tietenkään ymmärrä miten paljon enemmän ja vilkkampaa liikenne on ruuhkasuomessa, kuin siellä perämetsäkylillä, mistä syystä onnettomuuksia tapahtuu enemmän kuin muualla. Tästä huolimatta juntti katsoo oikeudekseen tulla huutelemaan mielipiteitään, kuvitellen tietysti vielä, että olisi itse joku rattivirtuoosi.
      Et sinäkään siellä pellolla ja metsässä traktorin hytissä kovin paljon vaaraa aiheuta, mutta kannattaa kuitenkin pysyä pois ruuhkasuomen liikenteestä. Kykysi ei riitä täällä selviytymiseen.

      • Anonyymi

        Etelän pellet on kyykytetty monta kertaa, ja heidän taitonsa köykäisiksi havaittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelän pellet on kyykytetty monta kertaa, ja heidän taitonsa köykäisiksi havaittu.

        Kerrotko yhden esimerkin kyykytyksestä?? Siis jokin fakta, ei sinun omassa päässäsi syntynyttä fiktiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko yhden esimerkin kyykytyksestä?? Siis jokin fakta, ei sinun omassa päässäsi syntynyttä fiktiota.

        Tässä keskustelussa näkyy ainakin yksi. Kyykytetty kertoo tilanteestaan 13.4.2020 klo 17:23 lähettämässään viestissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä keskustelussa näkyy ainakin yksi. Kyykytetty kertoo tilanteestaan 13.4.2020 klo 17:23 lähettämässään viestissä.

        Vaikutat todella tyhmältä kaverilta. Siitä johtuen varmaankaan et kyennyt vastaamaan suoraan esitettyyn kysymykseen, mutta vittuilemaan kykenit. Kommentoijahan ei kirjoittanut siinä mitään omasta tilanteestaan, vaan esitti sinulle kysymyksen, johon kuten äsken totesin, et kyennyt järkevästi vastaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelän pellet on kyykytetty monta kertaa, ja heidän taitonsa köykäisiksi havaittu.

        Moni kotosin muualta.Suomi pilattu jospa asuttas vielä siel missä synnyttiin..On koti muuallakin kuin täällä,eläkepäiviä ootellen.Oliko edes liikennevalvontaa? Kyllä auttaa kun semmosen näköö,loppuu se tuhatta sataa paahtaminen,tollot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat todella tyhmältä kaverilta. Siitä johtuen varmaankaan et kyennyt vastaamaan suoraan esitettyyn kysymykseen, mutta vittuilemaan kykenit. Kommentoijahan ei kirjoittanut siinä mitään omasta tilanteestaan, vaan esitti sinulle kysymyksen, johon kuten äsken totesin, et kyennyt järkevästi vastaamaan.

        Ei se kysymys ollut minulle. Mutta silti vastaukseni oli näköjään tuskaisen osuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kysymys ollut minulle. Mutta silti vastaukseni oli näköjään tuskaisen osuva.

        Miksi vastaat kysymyksiin jotka ei ole tarkoitettu sinulle???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastaat kysymyksiin jotka ei ole tarkoitettu sinulle???

        Koska haluan, ja osaan. Etkä sinä mahda sille mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska haluan, ja osaan. Etkä sinä mahda sille mitään.

        Vastaaminen muille tarkoitettuihin kysymyksiin, kertoo siitä, että vastaaja on tyhmä. Näin on sinunkin kohdalla, etkä sinä mahda sille mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaaminen muille tarkoitettuihin kysymyksiin, kertoo siitä, että vastaaja on tyhmä. Näin on sinunkin kohdalla, etkä sinä mahda sille mitään.

        Ja silti et pärjää minulle. Siitä voi vetää johtopäätöksiä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Äläpä vielä juhli. Vähintään puolet pääkaupunkiseudun autoilijoista on lähdössä Lappiin tai muualle vielä tänä keväänä.

      • Anonyymi

        Ja syrjäkyliltä pääkaupunkiseudulle töihin tuleva joukko sekoittaa liikennettä täällä ympäri vuoden, Suomen ainoa metropoli, jota myös pääkaupunkiseuduksi kutsutaan, on maajusseille ja muille rajaseutujen köyhällistölle liikenteen osalta liian vaativa ympäristö.


    • Anonyymi

      Etelä-suomalaisten aiheuttamat ruuhkat pääsiäisen meno- ja paluuliikenteessä loistivat poissaolollaan tänä vuonna ja hyvä niin. On se kumma kun aina yksi ja sama sakki tukkii tiet ja aiheuttaa kolareita oli sitten joulu, juhannus tai pääsiäinen.

      • Jos tiellä on ruuhkaa, niin jokainen auto, joka sieltä puuttuisi vähentäisi oman osuutensa ruuhkasta. Ei riipu mitenkään siitä, missä päin auton kotipaikka on.


    • Anonyymi

      On se vaan kumma, kun tuolla suuressa maailmassa se liikenne vaan pelaa tuhat kertaa paremmin, kuin täällä suomessa, vaikka autoja on miljoonia kertoja enemmän, kuin esim. helsingissä. Mistähän sekin johtuu?....

    • Anonyymi

      Jep, ne etelän tunarit on sieltä maalta kotoisin, siksi nyt oli "oireeton" pääsiäinen, elikkäs huomaat kuinka paljon niitä tunareita asuu täällä uudellamaalla, ei ne uusimaalaiset sinne pöndelle halua, jos ei alkuperäinen kotipaikka ole siellä PÖNDELLÄ=MAALLA=HUITSINNEVADASSA!
      Pidä kituset tiukalla ja koita kestää, kyl ne serkut täält koht pääsee 20.4.2020 sinne synnyinseuduilleen pätemään, loppuu se rauhallinen "maalaiselämä" sultakin ja alkaa kyläkaupassa olee jonoja, muistakaa suojautua, girurgin maski ja vähintään nitriilihanskat tai vastaavat, käy ihmeessä shoppailemassa ne omiin jemmoihin, muuten ne vie kaiken.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe