Onko kenellekään tietoa minkälainen firma on kyseessä?
Autoja ei Espoossa paljon näy.
Rehelliset vastaukset!
Fixu Taksi työnantajana?
13
937
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti ihan hyvin johdettu firma. Samoista lähtökohdista muiden autoilijoiden kanssa kasvatti firmansa suureksi ja myi oikeaan aikaan. Eli ainkin johdossa enemmän osaamista kuin perinteisissä firmoissa. Ja taitaa yrityksellä olla myös rahaa aika paljon enemmän taustalla kuin TH:lla tai LT:llä. Varmaan joku katkera autoilija valittaa kuinka huono firma on, mutta varmaan tulee kasvamaan entisestään muutaman vuoden sisällä. Alkuun oli vissiin ongelmia saada autoja asiakkaille kun kysyntä oli niin suurta.
- Anonyymi
On ehkä hyvä jos on suomalaisia kuskia. Mamukuskit ovat iilimatoja naisia kohtaan hyi helvetti. Eläimet osaa käyttäytyä mutta mamuilta se taito vielä puuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ehkä hyvä jos on suomalaisia kuskia. Mamukuskit ovat iilimatoja naisia kohtaan hyi helvetti. Eläimet osaa käyttäytyä mutta mamuilta se taito vielä puuttuu.
😀😀😀 fuck you bro
- Anonyymi
Onko sillä mitään väliä, kuinka paljon yrityksellä on rahaa taustalla? Kuski ei niitä rahoja ikinä näe... Osa noista autoista on TH:n välityksessä, en tiedä saavatko jotakin firman omia ajoja siihen lisäksi, mutta eikös ne ole jotain alehintaisia kyytejä eniveis? Jos ei ole TH:n välityksessä, niin sellaisella autolla ei varmaan kannata ajaa ollenkaan... Työolot varmaan samanlaiset kuin Kovasella, Kovasen autojahan ne on, niitä työoloja ei ole moni kuski kehunut...
- Anonyymi
Onko missään firmassa taksialalla edes kohtalaiset työolot? Sanokaa yksikin firma mikä maksaa tuntipalkkaa ja vuorot ovat 8 h pituisia kuten muilla toimialoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko missään firmassa taksialalla edes kohtalaiset työolot? Sanokaa yksikin firma mikä maksaa tuntipalkkaa ja vuorot ovat 8 h pituisia kuten muilla toimialoilla?
Tohon voisin sanoa, että näyttäkää mulle yksikin kuski, joka 8 tunnin työpäivän päättyessä tuo mulle 500 euron kassan, niin tuntipalkkainen sopimus syntyy välittömästi.
- Anonyymi
Taitaa olla aika iso sopimuspotti julkisia ajoja ainakin, espoon koulut ja vantaa-keravan vpl/shl ajot
- Anonyymi
Vantaan Keravan vpl on lähitaksilla ja menevällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vantaan Keravan vpl on lähitaksilla ja menevällä
Ja fixutaxilla.
- Anonyymi
Joka pojan unelma!
Keltaiseksi teipattu Tamppooni, eli TOYOTA PRIUSsi jonka kyljissä jo lukee "pyllistän kympillä" !
Voi sitten häpeissään selitellä:
"et täähän on vähän niinku kovanen.., mu mut ruotsalainen..krhöm..paitti ei ihan niin musta saksalainen laatuauto..eikä mulla oo siihen pukuunkaan ollu rahaa..tota krhöm palkka rosentti meillä on sama viälä :) 28% alvittomasta.." - Anonyymi
no oulussa, cabonline ainakin väittää piiloruutuja ja jakaa miten sattuu kyytejä kuskeille ns. mokkakikkelit saavat suuremmalla todennäisyydellä kyydit. Todiste on ja asiaa ei ole vieläkään selitetty muulla kuin piiloruudulla. Cabonline kyllä huijaa Ruotsissakin ja olen ollut kyseisen firman kyydissä, ledig ajaa ja pyytää euromääräisiä korvauksia. Ko. kuski ei ollut alkuperäistä ruotsalaisväestöä.
Muuten paikalliset säännöt muuttuvat kokoajan ja pienemmät aluejohtajat koittavat olla mukavia mutta käskyttävät alavasallejaan ns. pidetään puhdasta pöytää. Väittävät päivystyksessä etteivät näe tulevia kyytejä joita ihmiset tilaavat ja eivätkä sinäänsä pystyisi jakamaan itse kyytejään. Tuli 20min ennakko 3min ennen noutoaikaa -- ei voi palvella asiakasta toivotulla tavalla ja haluavat vielä sitä koska muut tyhmät pyllistäjät saavat tahtonsa läpi kun jaksavat kiukutella.
No paikallisen yrityksen pesulasta löytyi noi 5cm pitkiä paperiveitsiä joissa oli jotain punaista kuivunutta proteiinia ja vuoden vaihteen jälkeen löytyi 3mm selällä oleva taistelupuukko ja firman edustajat eivät ole edes huomioineet asiaa. Tervetuloa mokkakikkelien kyytiin :D - Anonyymi
Jos TH:lla tienaat 5 €/h niin Fixulla 3€/h.
- Anonyymi
Yango tax on halpa -50% !💸💸
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914